Auteur Topic: Het smoelenboek  (gelezen 929904 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Het foto-topic!
« Reactie #760 Gepost op: 4-07-2003, 14:15:20 »
kzie hem, en nu nodig op die site. Maaruh mensen kga ervan door lekker naar de bios. Charlie's Angels gaat hier in premiére vandaag en dan is het altijd goedkoper. Dus op naar de bios


[helemaalofftopic] Is dat niet die camping waar die series van Ernst, Bobbie en de rest zijn opgenomen?[/helemaalofftopic]







« Laatst bewerkt op: 4-07-2003, 14:16:48 door Little_creep »

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Het foto-topic!
« Reactie #761 Gepost op: 4-07-2003, 14:20:36 »
[gaat mee off topic ] ja ik denk het wel, want ik woon in Hilversum en daar wordt altijd alles opgenomen, ik zag gisteren Gemnma Glitter nog rijden met haar roze auto  ;D
Veel plezier bij de film mark! [gaat mee off topic]








Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Het foto-topic!
« Reactie #762 Gepost op: 4-07-2003, 20:23:27 »
Ik probeer al de hele tijd een foto van mezelf te plaatsen maar het lukt niet :'(







Toch bedankt!

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #763 Gepost op: 4-07-2003, 20:26:13 »
je moet hem gewoon toevoegen als attachment, net zoals je bij een e-mail zou doen. Je moet wel zorgen dat ie niet te groot is.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #764 Gepost op: 4-07-2003, 20:34:06 »
Dit is een ouwe foto van toen we met de ponyclub (hier niet compleet) op wedstrijd gingen. Ik ben helemaal links, en de instructeur ligt op de voorgrond ;)
In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Het foto-topic!
« Reactie #765 Gepost op: 4-07-2003, 21:08:06 »
Je staat er heel, eh, ONherkenbaar op Zaar, niet te missen..... Maar de paarden zijn leuk.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het foto-topic!
« Reactie #766 Gepost op: 5-07-2003, 11:37:40 »
ja, en ik ben degene die naast Zaartje staat, het lijkt wel op een meisje, maar dat is het niet (zo, nu heeft iedereen mij op een foto gezien en nou niet meer zeuren!)  :P  :P








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Het foto-topic!
« Reactie #767 Gepost op: 11-07-2003, 11:25:08 »
lol  ;D

ennuh... Chriz je hebt gelijk... de Avatar van het jaar is een rood kruisje

dat komt doordat de site waar ik m vandaan heb, mn avatar daar plotseling vandaan heeft gehaald
dus ik zet m ff hier neer en dan heb ik m weer terug als t goed is


Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #768 Gepost op: 23-07-2003, 14:23:30 »
foto topic moet wel levend blijven he...post ook maar al jullie vakantie foto's enzo.
Aangezien ik niet op vakantie ga...een paar andere foto's...
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #769 Gepost op: 23-07-2003, 14:23:55 »
enne deze
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #770 Gepost op: 23-07-2003, 15:46:53 »
Ik heb sinds vandaag een scanner ;D !!!

Dus hier meteen een foto van mij in Euro Disney (deze is uit de Studios) met Knabbel (of Babbel... in ieder geval 1 van de 2).

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #771 Gepost op: 23-07-2003, 18:50:14 »
Hehe, koele foto's ammel! :D

Annuh, volgens mij is 't idd knabbel... ;-) (ik geloof dat babbel diej domme is, en diej is 't lichtst van kleur...)







« Laatst bewerkt op: 23-07-2003, 18:50:38 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:Het foto-topic!
« Reactie #772 Gepost op: 23-07-2003, 20:13:57 »
keej dan

Hier ff een hele stoere stunt foto van mij in norway..
(dit plaatje stond in elke reisgids hierna besloten we reisgids plaatjes na te gaan maken)

je kan maar wat doen hé op vakantie!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:Het foto-topic!
« Reactie #773 Gepost op: 23-07-2003, 20:15:40 »
denk niet dat dat hekje enige bescherming biedt wat dat ding was zo gammel als de pest, kwam ik pas achter toen ik t vastpakte, en daarna was ik daar heeeeeeeeeeeeeeel snel weg!







Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Het foto-topic!
« Reactie #774 Gepost op: 23-07-2003, 20:20:44 »
Je hebt het overleefd, anders had je dit berichtje hier nu niet kunnen plaatsen. Heb je ook al iets leuks voor het foto-wedstrijd-topic? Dat topic is ergens onder een berg andere topics bedolven, zou leuk zijn als het weer eens naar boven werd gehaald, want dan kunnen ook anderen het weer vinden.

De meesten kijken namelijk niet verder dan bladzijde 1 van de huiskamer, vandaar!


Sorry dat ik (weer) over je knie begin, maar had je daar geen angst dat die het uitgerekend op de plaats van dat gammele hekje zou begeven?








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Het foto-topic!
« Reactie #775 Gepost op: 23-07-2003, 23:50:05 »
Hehe, koele foto's ammel! :D

Annuh, volgens mij is 't idd knabbel... ;-) (ik geloof dat babbel diej domme is, en diej is 't lichtst van kleur...)
Tis knabbel, die heeft namelijk maar 1 tand, de ander heeft er twee!








Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #776 Gepost op: 24-07-2003, 17:59:14 »
Keb gister mn vakantiefoto's opgehaald, vandaag een paar ingescand, dus nu gaak diej paar foto's ff hierow neerzetten...! :-)

dis de eerste: nog in onze tuin toen onze lieve kat ff lekker op onze tassen ging zitten... [diej dikste blauwe tas met wat gekleurde dingen erop is van mij... ;-) ]
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #777 Gepost op: 24-07-2003, 18:00:20 »
tweede fotow: in een vogelpark ofsjo, eendje met jonkiej, vonk wel schattig...! ;-)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #778 Gepost op: 24-07-2003, 18:01:20 »
derde fotow: Iers kruis op diej begraafplaats bij dat kasteel waar mn vader zn ribben gekneusd had (zie bar)...!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #779 Gepost op: 24-07-2003, 18:02:26 »
vierde fotow: hehe, dit was op 't strand (de enige fotow waar mn gezicht btje goed opstaat) ging ff op een rots staan alleen 't was vloed dus werd ik btje nat...!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...