Auteur Topic: Het smoelenboek  (gelezen 929907 keer)

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #60 Gepost op: 20-02-2003, 23:11:55 »
Toch raar dat jullie allemaal dachten dat ik lang haar had.  :-\

Ja inderdaad vreemd!
Citaat
Ja echt sprekend! Ik zag de gelijkenis eerst niet zo, maar na nadere bestudering van je foto zie ik 't nu helemaal!  ;D
;D







When God created man, she was only joking!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het foto-topic!
« Reactie #61 Gepost op: 20-02-2003, 23:13:44 »
Iedereen weet al hoe ik eruit zie, maar toch voor de eerlijkheid een foto hier gezet.


 ???, heb ik iets gemist? Ik heb geen idee hoe een mollemans eruit ziet!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Het foto-topic!
« Reactie #62 Gepost op: 20-02-2003, 23:15:13 »
nee pino was de tekst aan het aanpassen







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het foto-topic!
« Reactie #63 Gepost op: 20-02-2003, 23:16:26 »
Gezien. Dank u. Mijn beeld van dit forum is weer iets completer.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #64 Gepost op: 21-02-2003, 10:10:06 »
Toch raar dat jullie allemaal dachten dat ik lang haar had.  
Het zal aan de 13 in je nick liggen, denk ik.

@ knikker: nice hair! Ik wil dat ook, maar op blond past dat niet zo... vind ik.

Citaat
Dat pak lijkt me wel een goed idee... kom jij dan ook als je avatar?
I wish!








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Het foto-topic!
« Reactie #65 Gepost op: 21-02-2003, 10:27:10 »
Nou, vooruit dan nog een foto van mij (iets leuker als die andere) maar volgens mij valt hij wel heel groot uit dus niet schrikken ;D ::)
(ps, het is lastig om een foto van jezelf te maken ;D)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2003, 10:29:19 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #66 Gepost op: 21-02-2003, 14:26:03 »
Och niet zo flauw he Pino! Ik heb je foto trouwens al 'n keer gezien geloof ik. Als ik me niet vergis was dit 'n foto van de MFB en daar stond je heel leuk op!  :)

so true...pino is ook een babe :) die foto van mij was niet echt, maar dat hadden jullie wel door zeker?  ;D

prettig weekend!

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #67 Gepost op: 21-02-2003, 15:45:55 »
Ik, als nieuwe forummer, heb altijd goeie ideeën Kenner!! :P







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Den_Hugo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sjrottie...
Re:Het foto-topic!
« Reactie #68 Gepost op: 21-02-2003, 16:51:04 »
leuke foto's! :D










Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het foto-topic!
« Reactie #69 Gepost op: 21-02-2003, 17:26:02 »
so true...pino is ook een babe :)









A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #70 Gepost op: 21-02-2003, 18:12:35 »
Ik heb tog ff un vage foto gevonden, maar hij is wel meer dan un jaar oud ::) zal later dus wel eens un wat meer recente posten ;)

En Robbie, ook un erg leuke foto hor! :)
Tijgertje, ook leuke foto maar had er al eerder 1 gezien ;) :P
« Laatst bewerkt op: 21-02-2003, 18:19:21 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #71 Gepost op: 21-02-2003, 18:42:58 »
Han: Ik had bij jou n idee van n eendje!!  :-\

Haha bij Doris was wel grappig, ze heeft n avater met George dus bij haar stelde ik me altijd n dik meisje met kort donker haar voor.. en toen zag k dr op de MFB en toen had ze blonde krullen :P Ze past echt totaal niet in wat ik me voor ogen heb :P (sorry doris  ;D)

En k dacht dat Jet 15 was ofzow, doordat ze altijd n elmow avater had :D










Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #72 Gepost op: 21-02-2003, 19:27:27 »
Ik vind het ook een heel leuk topic! Echt leuke foto's allemaal!

Nou ik zal wel de enige zijn maar ik vond Han er best wel ong zo uitzien als ik had ged8 juist... en je hebt idd wel eens verteld dat je kort haar had Han!

Ik zet ook nog wel eens een foto van mezelf hier neer, maar dat heb ik wel al vaker gedaan op andere plaatsen dus jullie weten op zich wel al hoe ik eruit zie...








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #73 Gepost op: 21-02-2003, 19:33:36 »
Leuke foto's weer allemaal!  :)


Han: Ik had bij jou n idee van n eendje!!  :-\

Vind je me niet net Guusje dan?  ;) (ter info: 't eendje in m'n avatar heet Guusje en hoort bij Loeki de Leeuw)


Citaat
Nou ik zal wel de enige zijn maar ik vond Han er best wel ong zo uitzien als ik had ged8 juist... en je hebt idd wel eens verteld dat je kort haar had Han!

Dank je e! Ik dacht al dat ik geheugenverlies had, omdat ik zeker wist dat ik 't wel 'ns verteld had!  :-\








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #74 Gepost op: 21-02-2003, 19:35:23 »
Haha, nou ik wordt er een beetje rood van hoor!  :-[

@ Robbie: het is echt een foto van mij hoor, maarre die fotot van jou lijkt volgens mij niet erg. Ik heb wel eens een foto van je gezien (op je website), maar ja misschien was dat wel in de winter gezien je kleurtje... :P

@ Han: echt leuk om je eens te zien. Ik had je wel zo verwacht, maar dat is vanwege de kapselbeschrijvingen. Ik had het eerst ook zo (ook die kleur) dus ik kon het me altijd wel goed voorstellen.

@ de rest: ik vind het echt heel leuk om foto's te zien van iedereen. Je vormt je een bepaald beeld en daar blijft het dan ook bij. Nu is het toch wat 'echter' allemaal. Ben alleen nog steeds aan het wachten op een echte foto van Vlaming. Maar dat mysterie zal wel voor eeuwig bewaard blijven ben ik bang...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #75 Gepost op: 21-02-2003, 19:42:53 »
@ Han: echt leuk om je eens te zien. Ik had je wel zo verwacht, maar dat is vanwege de kapselbeschrijvingen. Ik had het eerst ook zo (ook die kleur) dus ik kon het me altijd wel goed voorstellen.

Dus jij bent ook wel 'ns blond geweest! Ik kan 't me erg moeilijk voorstellen hoe dat er bij jou uit zou zien. Heb je van die blonde periode toevallig ook nog 'n foto liggen?  ;)

Ik ben erg benieuwd naar die Carnavalsfoto die we van je te zien krijgen. Ik ben namelijk erg benieuwd hoe je je haren nu draagt. Misschien krijg ik dan nog wel ideeen voor 'n nieuw kapsel!  :)

(ik heb m'n haren trouwens ook niet meer zo als op de foto. Die foto is alweer 'n half jaar geleden geknipt, dus ik heb inmiddels m'n kapsel weer wat veranderd!)


Citaat
Ben alleen nog steeds aan het wachten op een echte foto van Vlaming. Maar dat mysterie zal wel voor eeuwig bewaard blijven ben ik bang...

Haha! Ik denk ik 't ook ja. Ik dacht al dat hij nu eindelijk 'ns wat meer van zich bloot gaf, maar helaas is de foto fake. Maar ik heb hoop dat hij dit jaar ook naar de MFB zal komen, zodat we 'm zelfs in levende lijve kunnen bekijken.  ;)








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #76 Gepost op: 21-02-2003, 19:52:38 »
Sorry mannen die meelezen, dit is een beetje wijvenpraat  ;D, sla maar over

Nou, ik ben toevallig blond van mezelf, maar dat gelooft bijna niemand. Dat hele blonde was natuurlijk uit een potje. Ik denk dat ik ze van de zomer nog wel eens blond wil, dus tegen die tijd zal ik wel een foto posten (ik heb er ook nog wel een, maar ik weet niet waar die ligt  :-[). Mn kapsel: het is kort bovenop en wat langer in de nek en aan de zijkanten. Dat kan dan zo naar buiten gefohnt worden. Bovenop kan ik het gewoon 'naar beneden' dragen of in een soort kuif/hanekam. Het is niet zo spectaculair, maar ik weet ff geen goed nieuw kapsel te bedenken...









Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het foto-topic!
« Reactie #77 Gepost op: 21-02-2003, 19:53:59 »
echt heeeeeeeeeeeeeel leuk om al jullie foto's te bekijken!!! allemaal vreselijk knap en jong nog ook !!! ;)  :)  :)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #78 Gepost op: 21-02-2003, 19:58:02 »
Sorry mannen die meelezen, dit is nog steeds een beetje wijvenpraat  ;D, sla maar over


Nou, ik ben toevallig blond van mezelf, maar dat gelooft bijna niemand. Dat hele blonde was natuurlijk uit een potje.

Aha! Dat had ik idd niet verwacht dat je eigenlijk blond zou zijn. 't donkere staat je namelijk erg goed (en normaal staat dat blonde mensen niet zo vanwege de huidtint en zo)

Ik ben ook wel blond van mezelf, maar of course ook niet zo blond als op die foto van me. Ik moet ze dus ook geregeld verven. Ik sta ook vaak op 't punt om er 'n ander kleurtje in te gooien, maar ik ben zo bang dat 't me niet zal staan en dan wordt 't toch altijd weer blond.  ::)


Citaat
Mn kapsel: het is kort bovenop en wat langer in de nek en aan de zijkanten. Dat kan dan zo naar buiten gefohnt worden. Bovenop kan ik het gewoon 'naar beneden' dragen of in een soort kuif/hanekam. Het is niet zo spectaculair, maar ik weet ff geen goed nieuw kapsel te bedenken...

Klinkt wel leuk hoor dit kapsel! Weer heel anders dus als hier op de foto. Wel leuk dat je zoveel experimenteerd met je kapsel! Daar hou ik zelf namelijk ook wel van!  :)








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het foto-topic!
« Reactie #79 Gepost op: 21-02-2003, 20:02:47 »
En dan wordt het nu de hoogste tijd voor een kopje thee! :P







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation