Auteur Topic: Het smoelenboek  (gelezen 929885 keer)

Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
Re:Het foto-topic!
« Reactie #80 Gepost op: 21-02-2003, 20:05:30 »
@ knikker: nice hair! Ik wil dat ook, maar op blond past dat niet zo... vind ik.I wish!

Echte kleur is blond robbie, post eens foto van jou, of het ik die over het hoofd gezien?







Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #81 Gepost op: 21-02-2003, 20:18:58 »
Ja knik, die staat op pagina 2. ;)
Maar goed hier nog es dan, aangezien de commentaar wel meevalt.  :D









Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het foto-topic!
« Reactie #82 Gepost op: 21-02-2003, 20:20:35 »
Wow Robbie, ik kan niet wachten om je in het eggie te ontmoeten...







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #83 Gepost op: 21-02-2003, 20:24:03 »
Wiiii zo tof al die foto's !! en het leukste van al is dat jullie niet bang zijn ! Oké, ik kan dom klinken enzo maar ik heb altijd zoiets van: oh men, daar sta ik echt zo lelijk op, die mensen gaan mij niet meer willen  :'( maar jullie staan allemaal zoooo hip op die foto's en jullie reageren allemaal zo tof ! (kan ook niet anders, die foto's zijn stuk voor stuk tof om te zien !)

@Han:  :o om eerlijk te zijn: ik had je ook anders voorgesteld, met lang haar enzo, vraag me niet waarom hoor (en dat is niet negatief bedoeld  ;))

@Ovide: ik sluit me aan  bij de anderen, je zou zo presentatrice ofzo kunnen worden!

@RA: wat is er mis aan die foto?? Ik had een ander beeld voor me dankzij je avatar maar voor de rest is er naar mijn mening écht niks mis aan hoor...

@Fenna: ik wil ook zulk lang haar !!

Heb tenminste wel mijn best gedaan binnen de lijntjes te blijven.

*en bij het zien van het bordje met het schattige kindergekrabbel valt A&K van haar stoel door het lachen








banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Het foto-topic!
« Reactie #84 Gepost op: 21-02-2003, 21:20:17 »
Vind je me niet net Guusje dan?  ;) (ter info: 't eendje in m'n avatar heet Guusje en hoort bij Loeki de Leeuw)
Ik herkende het eendje wel als vriendje van Loeki, maar dat tie Guusje heet???







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #85 Gepost op: 21-02-2003, 21:28:59 »
@ de rest: ik vind het echt heel leuk om foto's te zien van iedereen. Je vormt je een bepaald beeld en daar blijft het dan ook bij. Nu is het toch wat 'echter' allemaal. Ben alleen nog steeds aan het wachten op een echte foto van Vlaming. Maar dat mysterie zal wel voor eeuwig bewaard blijven ben ik bang...
En Pino en Bertha dan...?! Die vind ik ook nog behooooorlijk in mysterie gehuld... ::)

En Debbie, "die mensen gaan me niet meer willen" ?! Nou het is natuurlijk al heel vaak gezegd dat het juist écht wel leuke foto's waren ook van jou, maar stel dat het nou echt lelijke foto's zouden zijn geweest, wat maakt dat dan uit? Wil toch niet zeggen dat wij het dan opeens niet meer gezellig zouden vinden met jou opt forum... zo van 'nou, die is niet superknap dus vind ik meteen niet meer aardig, wil ik niet meer mee chatten hoor, enz'...?! ::) Maak je daar toch echt maar geen zorgen over zou ik zeggen hoor...








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #86 Gepost op: 21-02-2003, 22:27:34 »


@Fenna: ik wil ook zulk lang haar !![color=Purplelachen[/color]


Ruile? :D  K heb ook best wel lang haar en k ben t ff helemaal zat :P








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #87 Gepost op: 21-02-2003, 23:40:26 »
* vraagt zich af sinds wanneer Robbie naar australië is geemigreerd  ;D

http://members.ais.net.au/mimi/  8)

Mooie schilderijen trouwens, kan je voor mij ook wel 1 maken he  :P
Duh, mijn halve familie woont daar. Hoe denk je dat ik anders aan die tapes van de Australische mol kom?








Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #88 Gepost op: 22-02-2003, 00:17:41 »
Mwuhahahaha Jet, je jaar kan zeker niet meer stuk?  ;D

Maar ja tis jammer dat ze er nu anders over denkt he.... ;D

Enne Kenner sorry Elmo has left the building.....for good! Als je de reden wil weten moet je de Australische mol 3 maar kijken!  ;)







When God created man, she was only joking!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #89 Gepost op: 22-02-2003, 01:30:56 »
En Pino en Bertha dan...?! Die vind ik ook nog behooooorlijk in mysterie gehuld... ::)

Ik heb de hele dag vandaag een 5 jaar oude webcam zitten installeren, maar daar bestaan alleen drivers voor windows 98. :(
Heb speciaal een (oude) schijf gezocht waar ik windows 98 (want die rommel wil ik niet op mijn schijf) op kon zetten enz enz; oftewel heeel veel werk, maar het is gelukt! :)

Geweldig zo'n webcam, best een nutteloos ding maar je kan er echt uren lol van hebben; had ik eerder moeten doen... Maar binnenkort zal ik ns iets plaatsen. :)
(Nu is die schijf met win98 weer losgekoppeld, heel ingewikkeld allemaal maar dat komt nog wel goed.)

Gr. B.









Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #90 Gepost op: 22-02-2003, 11:38:10 »
Ruile? :D  K heb ook best wel lang haar en k ben t ff helemaal zat :P

het mijne komt tot net onder mijn schouderbladen, ook best wel lang dus kweet niet of het veel verschil zou uitmaken :) tenzij het jouwe veeel langer is







banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #91 Gepost op: 22-02-2003, 12:22:04 »
Oww dankje ikke lang haar  :D Haha ik vind mijne alleen maar lang als ik mezelf op video of foto zie...anders niet en ik wil het dan ook nog langer, tot mn kont ofzow. Alleen moet mn tante er nog eerst puntjes afhalen want alles loopt te splijten en daar kannik nie tegen!

Doegggg en trouwens weer leuke foto's iedereen! Een aantal mensen ben ik nog zeer benieuwd naar, maarja als je geen foto op de site wilt zette snappik da ook wel dus komt wel goed op de MFB ofzow!
 :-*







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Het foto-topic!
« Reactie #92 Gepost op: 22-02-2003, 12:27:57 »
@Ovide: ik sluit me aan  bij de anderen, je zou zo presentatrice ofzo kunnen worden!

Niet om het een of het ander, Ovide is werkelijk bloedmooi, maar volgens mij is kunnende presenteren toch ook wel een leuke eigenschap voor een presentatrice.

Citaat
En Pino en Bertha dan...?! Die vind ik ook nog behooooorlijk in mysterie gehuld... ::)
Zoals Han opmerkte ben ik tijdens de MFB vorig jaar geknipt en op de site gezet. Zoekt...en gij zult vinden. (Maar een mens kan in een jaar behoorlijk veranderen.)







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #93 Gepost op: 22-02-2003, 12:34:41 »
Niet om het een of het ander, Ovide is werkelijk bloedmooi, maar volgens mij is kunnende presenteren toch ook wel een leuke eigenschap voor een presentatrice.

Ik bedoel zo meer het uiterlijk voor presentatrice enzo  ;)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #94 Gepost op: 22-02-2003, 12:53:11 »
ahum, bedankt voor jullie complimenten  :-[, maarre ik ben me er zelf niet echt bewust van hoor. Ik ben heel tevreden met mezelf daar niet van, maar model of presentatrice is niets voor mij, laat mij maar 'gewoon' mezelf blijven.
Haha en ik zeg ook nog zo, niet echt een superfoto...en dan zo'n reacties! Zo meteen op de MFB: 'mmm die Ovide valt toch wel tegen' (sorry heb meteen van die visioenen...LOL)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #95 Gepost op: 22-02-2003, 14:53:25 »
Niet om het een of het ander, Ovide is werkelijk bloedmooi, maar volgens mij is kunnende presenteren toch ook wel een leuke eigenschap voor een presentatrice.
Nou ik heb die van Get the Picture eens bezig gezien op ned 1 of 2... die kan zó vervangen worden! Wat een dom mens. Sorry als het familie is van iemand, maar die kan het echt niet hoor, veel te gemaakt! (n)









Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #96 Gepost op: 22-02-2003, 15:12:18 »
whaaa leuk zeg, al die foto's :D vooral ovide, han en tijgetje had ik me heel anders voorgesteld, het is echt leuk om nu echt een beeld van jullie te hebben allemaal!

k kan zelf geen foto posten want sinds we de pjoeter weer terug hebben doet de scanner het weer niet, k kan dus nix inscannen. k heb ook geen andere foto's meer op de computer staan. nja, als de scanner het weer doet zet k dr wel een neer.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #97 Gepost op: 22-02-2003, 18:15:30 »
foto
Van Links naar rechts : Pino, Aggie en Blackmollie
Oja, die heb ik idd wel eens gezien ja. Vandaar ws dat ze er precies zo uitzien als ik had gedacht ;D.
Oh en Doris, ik heb nog wel ergens MFB-foto's met jou erop, op de computer... Maar heb geen idee hoe ik die hier moet posten... ???








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #98 Gepost op: 22-02-2003, 18:48:21 »
Volgens mij kun je hem gewoon als attachment aan je post hangen. Zo heb ik het tenminste gedaan...(na drie pogingen gelukt)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #99 Gepost op: 23-02-2003, 01:37:09 »
wie dit leest is een smoelenboekfotoopzoekjunk!  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 22-02-2004, 21:15:40 door bertha531 »