Auteur Topic: Het smoelenboek  (gelezen 930966 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het foto-topic!
« Reactie #360 Gepost op: 23-04-2003, 09:23:23 »
is het een fake??








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #361 Gepost op: 23-04-2003, 14:35:50 »
:o :o :o ********* SCHRIKMOMENT!!!!!!!!!!!!! ********* :o :o :o


Hier nog een typische foto van mij!! Deze is genomen in Sixflags, afgelopen maandag, op 2de Paasdag!! :P









ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Zaartje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Simoontje!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #362 Gepost op: 23-04-2003, 14:36:52 »
Geen commentaar.  ;D







In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het foto-topic!
« Reactie #363 Gepost op: 23-04-2003, 14:44:57 »
:o :o :o ********* SCHRIKMOMENT!!!!!!!!!!!!! ********* :o :o :o


Hier nog een typische foto van mij!! Deze is genomen in Sixflags, afgelopen maandag, op 2de Paasdag!! :P



ik zou wel willen weten wat er aan de kant van die camera is...  ??? :-\ :-X








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #364 Gepost op: 23-04-2003, 15:16:00 »
Grijnzzzzz  ;D Leuk he die achtbanen....







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #365 Gepost op: 23-04-2003, 15:21:50 »
Grijnzzzzz  ;D Leuk he die achtbanen....

Dit was bij een wildwaterbaan, maar ook die zijn leuk hor!! :) ;)  8)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #366 Gepost op: 23-04-2003, 17:08:13 »
:

Hier nog een typische foto van mij!!

Inderdaad nogal een typische foto, ja. ;D








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #367 Gepost op: 25-04-2003, 21:16:50 »
Beetje vage foto's, maar ik ben het bij de Python in de Efteling. :)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #368 Gepost op: 25-04-2003, 22:18:27 »
hé, das een goed idee, een foto ervoor nemen ipv zo'n dure erop  ;D ;) lang geleden trouwens dat ik nog daar geweest ben, kwist niet dat ze zo'n rollercoasters daar ook hadden, ik associeerde het altijd met fantasie en sprookjes enzo







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #369 Gepost op: 25-04-2003, 22:29:57 »
lang geleden trouwens dat ik nog daar geweest ben, kwist niet dat ze zo'n rollercoasters daar ook hadden, ik associeerde het altijd met fantasie en sprookjes enzo

De meeste attracties in de Efteling zijn (gelukkig) nog steeds op sprookjes gebaseerd, maar 't park kent idd ook 3 achtbanen. (waarvan 1 binnen, die ook enigzins aan 'n sprookje wordt gekoppeld) Maar de sprookjesgerelateerde attracties maken de Efteling natuurlijk 't leukste pretpark van de hele wereld.  ;)








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #370 Gepost op: 25-04-2003, 23:05:08 »
kwist niet dat ze zo'n rollercoasters daar ook hadden
Ze hadden hem al toen jij er was hoor. :) Hij heet de Python en is gebouwd in 1981. Ver voordat jij geboren bent. Toen nog revolutionair. Inmiddels links en rechts ingehaald. Ben benieuwd hoelang hij nog blijft staan.

Han, ik ben het niet met je eens dat de Efteling het beste park van de wereld is. Het beste park waar ik ben geweest, vind ik Disneyland Parijs. Zeker als het gaat om thematisering.

Nog iets anders: Ik ben benieuwd wat de Efteling met het Spookslot gaat doen. In 2007 wordt er nieuwe Europese wetgeving van kracht op het gebied van brandveiligheid. Het Spookslot voldoet daar niet aan. Met name omdat de poppen gemaakt zijn van piepschuim. Rotspul als het gaat om brandveiligheid.
Aangezien het Spookslot stamt uit 1978 is het dus de vraag of het nog de moeite waard is om de boel te gaan verbouwen. Het zou dus goed kunnen dat het Spookslot gesloopt wordt en er eventueel een nieuwe attractie zal komen.
Als ik de Efteling zou zijn, zou ik kiezen voor het laatste.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #371 Gepost op: 25-04-2003, 23:40:37 »
Ze hadden hem al toen jij er was hoor. :) Hij heet de Python en is gebouwd in 1981. Ver voordat jij geboren bent.

dan zal het ofwel aan mijn geheugen liggen (minstens 9 jaar geleden  :-\ het enige dat ik me herinner is die lange nek en een paardemolen ergens binnen) ofwel aan mijn gezelschap (lees: ouders) die me er mss niet in de buurt van gebracht hebben :) Disneyland Parijs vond ik overigens ook heel erg leuk, alleen jammer dat de wachtrijen echt lang zijn.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #372 Gepost op: 26-04-2003, 00:04:31 »
De Efteling is ook berucht om z'n lange wachtrijen. Toen ik in Disney was (oktober vorige jaar), waren de rijen heel kort. 5 a 10 min wachten bij de grote attracties. Bij de kleine konden we vrijwel direct instappen. Bij een enkele attractie moesten we ietsje langer wachten. Ik geloof dat het in de zomer wel heel erg druk kan zijn in Disney.  ::)








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #373 Gepost op: 26-04-2003, 09:20:18 »
De Efteling is ook berucht om z'n lange wachtrijen.

Klopt. Maar als je een beetje een goede dag uitzoekt valt het heel erg mee. Iedere keer dat ik naar de Efteling ben geweest hoefde je nergens echt lang te wachten. Maar dan moet je natuurlijk ook niet op de drukste dag van het hoogseizoen gaan.

Citaat
Maar de sprookjesgerelateerde attracties maken de Efteling natuurlijk 't leukste pretpark van de hele wereld.

Vind ik ook. De achtbanen zijn wel leuk, maar daar voor moet je zeker niet naar de Efteling gaan. :)  








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #374 Gepost op: 26-04-2003, 15:26:40 »
Hier een foto van gisteravond van mij als Duivel...
Hehehe, maar wel een heel kinderachtige duivel ;D ;D
Nouhou, helemaal niet Daan...!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #375 Gepost op: 26-04-2003, 15:30:13 »
zo'n hip pak  :D had je een staart?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #376 Gepost op: 26-04-2003, 17:08:51 »
Mooie foto Annemieke! :) En zeker een hip pak.  8)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #377 Gepost op: 26-04-2003, 17:50:56 »
Leuke foto Annemieke!  :)

Han, ik ben het niet met je eens dat de Efteling het beste park van de wereld is. Het beste park waar ik ben geweest, vind ik Disneyland Parijs. Zeker als het gaat om thematisering.

't is ook mijn eigen mening die ik gaf. Ik vind de Efteling gewoon 't mooiste pretpark. Ik ben ook in Disneyland Parijs geweest, maar daar vond ik eerlijk gezegd niet zo veel aan. Erg klein tegenover de Efteling en overal moest je uren in de rij staan. Bovendien staat 't me niet aan als alles zo ontzettend duur is, dat je niet eens ergens wat kan drinken.  :-[


Citaat
Nog iets anders: Ik ben benieuwd wat de Efteling met het Spookslot gaat doen. In 2007 wordt er nieuwe Europese wetgeving van kracht op het gebied van brandveiligheid. Het Spookslot voldoet daar niet aan. Met name omdat de poppen gemaakt zijn van piepschuim. Rotspul als het gaat om brandveiligheid.
Aangezien het Spookslot stamt uit 1978 is het dus de vraag of het nog de moeite waard is om de boel te gaan verbouwen. Het zou dus goed kunnen dat het Spookslot gesloopt wordt en er eventueel een nieuwe attractie zal komen.
Als ik de Efteling zou zijn, zou ik kiezen voor het laatste.

Geen idee wat ze ermee gaan doen. Ik had er eigenlijk nog niks over gehoord. Waar heb jij deze info van?

Ik zou 't wel jammer vinden als 't Spookslot zou moeten worden gesloopt. Ik vond 't altijd toch wel heel bijzonder.  :)


Citaat
De Efteling is ook berucht om z'n lange wachtrijen.

In die 20 jaren, waarin ik nu in de Efteling kom, heb ik nog nooit iemand horen klagen over de wachtrijen. Jij bent echt de eerste die ik er nu over hoor. Ik ben er zelf nu wel meer dan 30 keren geweest en 't langste dat ik ooit heb gewacht was misschien 'n half uurtje. Meestal kun je overal zo doorlopen of hoef je maar 10 minuten te wachten. Juist omdat de Efteling zo groot is, heb ik 't idee dat de bezoekers zich heel erg verspreiden. Hierdoor heb je nergens dus echt lange wachttijden. Tenminste zo heb ik 't altijd ervaren.  :-\








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Het foto-topic!
« Reactie #378 Gepost op: 26-04-2003, 18:30:00 »
nu dit weer werkt, kan ik ff mijn nieuwe topje tonen


 het is dus behoorlijk felrood (stomme camera) en dat koordding hangt niet in het midden van mijn buik omdat ik op de enter-toets moest duwen :)

Waar zit die entertoets dan? Ik zie hem niet op de foto.







« Laatst bewerkt op: 26-04-2003, 18:30:37 door bodejosm43 »

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #379 Gepost op: 26-04-2003, 18:31:09 »
Waar zit die entertoets dan? Ik zie hem niet op de foto.

 ???

ik moest op enter duwen om de foto te maken en dus mijn arm naar voren bewegen waardoor het niet in het midden hing







banaan begint met een b, soms met een s