Auteur Topic: het te korte meligheid der meligheden topic  (gelezen 4032 keer)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
het te korte meligheid der meligheden topic
« Gepost op: 9-08-2010, 15:21:51 »
 :D nog eens probereren dan [zonder poll]

hier kunt u plaatsen wat u in eerste instantie

nu net niet wilde plaatsen

slotjesangst
 ::jaja::


~ ook weer gejat van credible >:(ik dacht altijd dat de eend de eerste auto was, want Mozes ging in zn eent(d)je de berg op. Zit ik nu in Genesis te lzen kom ik dit tegen:
Genisis schreef het volgende:
--------------------------
Genesis 3,16 schreef het volgende:
Tot de vrouw zeide Hij: Ik zal zeer vermenigvuldigen uw smart, namelijk uwer dracht; met smart zult gij kinderen baren; en tot uw man zal uw begeerte zijn, en hij zal over u heerschappij hebben.
-------------------------


De smart is dus de eerste auto 
  ::) ::) ::)
 


Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #1 Gepost op: 9-08-2010, 16:04:26 »
Ai, dus niet de Lelijke Eend... Aangezien Mozes in zijn Eendje de berg op ging...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #2 Gepost op: 9-08-2010, 16:22:35 »
en vrouwen reden dus eerder auto dan mannen... :P
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #3 Gepost op: 9-08-2010, 19:22:33 »
What the fuck dos this mean?
Why don't I ever listen to me?

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #4 Gepost op: 9-08-2010, 19:57:50 »
Dit is nog overbodiger topic als het [me] teltopic ::hypocriet::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #5 Gepost op: 9-08-2010, 21:24:45 »
wel leuker.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #6 Gepost op: 9-08-2010, 21:27:09 »
Heeeee... een wat-denk-jij-dat-trialk-bedoelt-topic... ;) :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #7 Gepost op: 9-08-2010, 21:36:53 »
Heeeee... een wat-denk-jij-dat-trialk-bedoelt-topic... ;) :)
Ik ben niet zeker,maar ik denk dat ik het trialks(voor een klein deeltje)ontcijferd heb  :D Hij plaatst een zin,alle woorden staan er wel in maar je moet die zelf nog even in de juiste volgorde plaatsen.Bij sommige woorden moet je dan ook nog eens de juiste klinker zoeken en als je die twee dingen ineen geknutseld hebt,dan krijg je min of meer....... "iets"  ;D ;D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #8 Gepost op: 9-08-2010, 22:11:36 »
een soort sudoku met letters dus :o
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #9 Gepost op: 9-08-2010, 22:37:43 »
een soort sudoku met letters dus :o
Misschien  ;D

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Langs de andere kant vind ik dit prachtig  ::rofl:: ::rofl:: Ik ben eens benieuwd wat Bakkertje hier  ::ontopic:: vindt en wat niet  ::rofl:: Dat zal voor haar een serieuze hersenkronkel zijn  ;D

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #10 Gepost op: 9-08-2010, 23:27:36 »
zonder een regelbevestigende uitzondering,zit je ook zonder een Bakkertje ::regenboog:: ::ohno:: ::jaja:: ::)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #11 Gepost op: 11-08-2010, 22:28:38 »
Bakkertje vind alles goed wat niet fout is en wat wel goed is zolang zij er maar iets van snapt en jullie niet en trialk waarschijnlijk de enige is die mij nu kan volgen ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #12 Gepost op: 12-08-2010, 00:07:44 »
Tja,wat is kunnen volgen?Als niet eens een woestijnvis in je handtas past,hoe kan je dan in hemelsnaam weten wanneer je ooit nieuwe buren zal krijgen en dit terwijl er in de eerste post van dit topic geen sprake is van Phill Collins alhoewel hij bij mijn weten misschien wel niets met de zomerspelen te maken heeft en mijn tv nu op canvas staat en ondertussen ben ik vergeten een rekening te betalen alhoewel ik niet zeker ben want mijn broer is ook de broer van mijn zussen en de Belgen hebben weer eens een oefenpot verloren maar dat is de schuld van Sinterklaas want in de Alpen zijn er toch geen Pyreneeën?Alhoewel,zeker kan je daar nooit van zijn want de enige die voor 200% zeker is wie de vader is is toch wel de moeder wat niet wegneemt dat maandag de laatste dag van mijn verlof is  :-\\ Maar goed je moet het langs de maanige kant bekijken dus beter 1 vogel in de hand,thuis best wat dan weer eigenlijk niet echt klopt met het feit dat een postzegel maar langs 1 kant kleeft want bij tennis moet de bal nu eenmaal over het net,dat is duidelijk.Wat wel als een paal boven water staat is de vraag hoeveel palen jij in je leven al boven water hebt zien staan om nog maar te zwijgen over de komende nacht want zeg nu zelf,heb jij al eens het groot lot gewonnen?Ik dacht niet dat een lamp kan branden op gedroogd gras....en mocht er nog iemand twijfelen,de perzikken zijn afgeprijsd bij de Aldi in België,of het in Nederland ook zo is dat weet ik niet want bij mij thuis staan er 6 stoelen om de tafel en dat terwijl ik nu met een Fiat rij en ik eigenlijk geen wapens in huis heb want dat vind ik gevaarlijk omdat het niet elk jaar een schrikkeljaar is.Stel dat het wel zo zou zijn dan zouden we misschien met z'n allen op woensdag gekookte eieren eten wat dan weer niet echt bevorderlijk zou zijn voor het ontwikkelen van nieuwe software want we kunnen er nu eenmaal niet omheen;in de zomer is het warmer dan op dinsdag.Alhoewel,dit kan je opzich dan ook weer in twijfel trekken want wat hebben een kaars en beton met elkaar gemeen?Het antwoord:is je glas halfvol of halfleeg?Dat hangt er van af op welke manier je je hemden strijkt,de ene doet het zo de ander eet dan weer geen vlees.
Dus,wat is de moraal van het verhaal?

Dat ik eigenlijk beter ga slapen zeker?  ;D ;D

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #13 Gepost op: 12-08-2010, 00:22:32 »
 ??? moraal? ,in de meligheidsfaktor zo hoog dat slaap niet terzake kan doen,die met de kalkoenen weer gezond kunnen zijn en bewijst dat belgen net dat onsje meer wel kunnen fluiten met 6 smurfen waardoor ik snel te bedde ga en ribbedebie ::ohno:: ::jaja:: ::ohno:: ::jaja:: ::ohno:: ::regenboog::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #14 Gepost op: 12-08-2010, 00:32:38 »
??? moraal? ,in de meligheidsfaktor zo hoog dat slaap niet terzake kan doen,die met de kalkoenen weer gezond kunnen zijn en bewijst dat belgen net dat onsje meer wel kunnen fluiten met 6 smurfen waardoor ik snel te bedde ga en ribbedebie ::ohno:: ::jaja:: ::ohno:: ::jaja:: ::ohno:: ::regenboog::
::rofl:: ik spreek trialks  8) 8) ::trots::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #15 Gepost op: 12-08-2010, 06:48:21 »
Dus,wat is de moraal van het verhaal?

Dat je beter kunt kussen dan klappen ::jaja:: ;D 8) ::) :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #16 Gepost op: 12-08-2010, 12:13:18 »
Dat je beter kunt kussen dan klappen ::jaja:: ;D 8) ::) :P
Waar staat dat topic van Swifty over stelletjes op RN ook alweer?  :-* :-*  ;D ;D

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #17 Gepost op: 12-08-2010, 17:21:29 »
Tja,wat is kunnen volgen?Als niet eens een woestijnvis in je handtas past,hoe kan je dan in hemelsnaam weten wanneer je ooit nieuwe buren zal krijgen en dit terwijl er in de eerste post van dit topic geen sprake is van Phill Collins alhoewel hij bij mijn weten misschien wel niets met de zomerspelen te maken heeft en mijn tv nu op canvas staat en ondertussen ben ik vergeten een rekening te betalen alhoewel ik niet zeker ben want mijn broer is ook de broer van mijn zussen en de Belgen hebben weer eens een oefenpot verloren maar dat is de schuld van Sinterklaas want in de Alpen zijn er toch geen Pyreneeën?Alhoewel,zeker kan je daar nooit van zijn want de enige die voor 200% zeker is wie de vader is is toch wel de moeder wat niet wegneemt dat maandag de laatste dag van mijn verlof is  :-\\ Maar goed je moet het langs de maanige kant bekijken dus beter 1 vogel in de hand,thuis best wat dan weer eigenlijk niet echt klopt met het feit dat een postzegel maar langs 1 kant kleeft want bij tennis moet de bal nu eenmaal over het net,dat is duidelijk.Wat wel als een paal boven water staat is de vraag hoeveel palen jij in je leven al boven water hebt zien staan om nog maar te zwijgen over de komende nacht want zeg nu zelf,heb jij al eens het groot lot gewonnen?Ik dacht niet dat een lamp kan branden op gedroogd gras....en mocht er nog iemand twijfelen,de perzikken zijn afgeprijsd bij de Aldi in België,of het in Nederland ook zo is dat weet ik niet want bij mij thuis staan er 6 stoelen om de tafel en dat terwijl ik nu met een Fiat rij en ik eigenlijk geen wapens in huis heb want dat vind ik gevaarlijk omdat het niet elk jaar een schrikkeljaar is.Stel dat het wel zo zou zijn dan zouden we misschien met z'n allen op woensdag gekookte eieren eten wat dan weer niet echt bevorderlijk zou zijn voor het ontwikkelen van nieuwe software want we kunnen er nu eenmaal niet omheen;in de zomer is het warmer dan op dinsdag.Alhoewel,dit kan je opzich dan ook weer in twijfel trekken want wat hebben een kaars en beton met elkaar gemeen?Het antwoord:is je glas halfvol of halfleeg?Dat hangt er van af op welke manier je je hemden strijkt,de ene doet het zo de ander eet dan weer geen vlees.
Dus,wat is de moraal van het verhaal?

Dat ik eigenlijk beter ga slapen zeker?  ;D ;D


Nu weet ik wel zeker dat Koekoe de grootste duim heeft ;) ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #18 Gepost op: 12-08-2010, 17:53:48 »
hmmm slaat dat op dat ene topic M@ri@nne ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: het te korte meligheid der meligheden topic
« Reactie #19 Gepost op: 12-08-2010, 18:53:51 »
hmmm slaat dat op dat ene topic M@ri@nne ???

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!