Auteur Topic: Welkom sjimmie!  (gelezen 799 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom sjimmie!
« Gepost op: 27-08-2010, 20:45:14 »
sjimmie van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Op dit forum kijken we erg uit naar de start van het nieuwe seizoen Expeditie Robinson.

Maar ook aan andere reality wordt aandacht besteed op de diverse fora. Zo wordt er nog steeds nagepraat over het afgelopen seizoen van wie is de mol.

En het is zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen op Realityworld waar je mee kunt praten over de diverse realityprogramma's van over de hele wereld. ::ok::

Mocht je meer zin hebben om even helemaal off topic te gaan neem dan een kijkje in TV Algemeen, de Relaxhoek en in de Huiskamer.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline sjimmie

• Forumlid
Re: Welkom sjimmie!
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2010, 10:53:35 »
Ha Swifty,
Voor mij zijn Expeditie Robinson en Wie is de Mol de enige reality programma´s waar ik naar kijk, die zijn allebei geweldig! Ik denk dat ik dit seizoen van ER weer als een verslaafde ga kijken...
Ik ben niet zo gewend om aan een forum mee te doen maar het lijkt me wel grappig om met vreemden over te evalueren! Ik zeg: let the game's begin.....

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #2 Gepost op: 30-08-2010, 12:04:38 »
Welkom hier op dit forum, Sjimmie! En heel veel plezier met ER en in januari met WIDM! ::ok::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #3 Gepost op: 2-09-2010, 10:19:34 »
Hoi Sjimmie, in een grijs verleden was er al eens een Sjimmie hier,maar die is met de noorderzon vertrokken. Zit waarschijnlijk met nog een paar mensen op een tropisch eiland.

Veel plezier met het kijken naar ER, en later naar WIDM.

Offline sjimmie

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2010, 08:45:43 »
Nee hoor, ik ben een nieuwe sjimmie!
Wat was het leuk he, gisteren, ik heb genoten....