Auteur Topic: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30  (gelezen 27473 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Gepost op: 16-09-2010, 11:58:45 »
Vanavond begint de derde aflevering alweer!
De grote frustraties zullen leiden tot meerdere botsingen in beide groepen.
Verwacht dat het een leuke aflevering gaat worden! ::tandpastasmiley::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #1 Gepost op: 16-09-2010, 16:08:41 »
Ik heb er ook helemaal zin in! Die voorstukjes zijn leuk, maar de uitzending zelf is natuurlijk een stuk leuker! Ik ben benieuwd naar de eventuele ruzie's en samenzweringen op kamp zuid. Ook ben ik benieuwd hoe ze op kamp noord omgaan met het verlies van 2 personen binnen 24 uur!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #2 Gepost op: 16-09-2010, 16:17:34 »
Ik heb er ook helemaal zin in! Die voorstukjes zijn leuk, maar de uitzending zelf is natuurlijk een stuk leuker! Ik ben benieuwd naar de eventuele ruzie's en samenzweringen op kamp zuid. Ook ben ik benieuwd hoe ze op kamp noord omgaan met het verlies van 2 personen binnen 24 uur!
Ik denk dat kamp zuid ontploft. haha
Dat wordt echt ongelofelijk spannend daar.
vooral met de eilandraad.
Hoe kamp noord omgaat met het verlies van 2 personen?
als ik het voorstukje zo bekijk, gaan ze er weer vol voor en gaan ze opnieuw ruzie maken  ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #3 Gepost op: 16-09-2010, 20:17:08 »
Ben zo benieuwd wie eruit gaat,
zeker in het kamp van Sergio.
Aangezien je in de reclame hoort de dat leiders hun imuniteitsketting moeten inleveren.
En je ook nog ziet dat zijn kamp de imuniteitsproef heeft verloren (dat denk ik tenminste..)
Wie zal moeten vertrekken, Sergio, Iwein of Kim..?
Ik hoop in ieder geval niet Kim.
En liever Iwein eruit dan Sergio, Sergio geeft tenminste nog wat kleur aan de afleveringen,
Iwein is alleen maar opvulling van lucht..
There's no show like a reality show ;)

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #4 Gepost op: 16-09-2010, 21:52:03 »
Jammer dat Kim eruit is, maar dat is natuurlijk niet geheel onverwacht. En Sergio heeft natuurlijk helemaal gelijk als hij zegt dat het een spel is, en dat je het niet gaat winnen met eerlijkheid en fatsoen. Daarom dat Anthony en Sugar ook meegaan met Iwein en Sergio.

Neemt niet weg dat ik het hier thuis op de bank wél vreselijk oneerlijk vind. Ik vind namelijk dat de Nederlandse dames stuk voor stuk TOPPERS zijn. De Vlaamse mannen daarentegen... not so much.

Ach ja, in ieder geval is Sergio de immuniteit kwijt.

Offline RiddleBlittle

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #5 Gepost op: 16-09-2010, 21:52:32 »
Ik heb nu officieel nog een grotere hekel aan die belgische mannen! ::ohno:: Vooral Iwein en Sergio. Walgelijke mannetjes en ik hoop dat ze alle vier èèn voor èèn eruit worden gestemd! Vooral vind ik het k** dat Kim eruit ligt, want zij kon juist bewijzen aan alle haters op de forums dat zij heel goed is en een sterke vrouw is en meer dan alleen een irritant stemmetje! Ook vind ik het wel een beetje dom van de Nederlandse dames dat zij niet voor dezelfde persoon hebben gestemd, maar dat had toch niks uitgemaakt door Sergio de 'leider'. ::niet-ok::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #6 Gepost op: 16-09-2010, 21:53:49 »
nou ik vind sergoi maar een iritante beterweter
wat een rare kerel.

ook al is het een spel, het blijft een vage vent.
haha ik hoop dat hij eruit ligt volgende week ::rofl:: past hij wel onder die balk door ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 16-09-2010, 21:55:30 door mooneyeslinda »
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #7 Gepost op: 16-09-2010, 21:54:34 »
Ook vind ik het wel een beetje dom van de Nederlandse dames dat zij niet voor dezelfde persoon hebben gestemd, maar dat had toch niks uitgemaakt door Sergio de 'leider'. ::niet-ok::
het had niks uitgemaakt, maar ben het helemaal met je eens, superdom dat ze niet eens met hun vieren dezelfde stemden. En dat ze nuet anthony of sugar bewerkt hebben.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #8 Gepost op: 16-09-2010, 21:57:40 »
Met Sergio hebben we eindelijk weer eens iemand bij ER die goede TV weet te maken. Goede zet van de casting wat mij betreft.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #9 Gepost op: 16-09-2010, 22:10:31 »
Met Sergio hebben we eindelijk weer eens iemand bij ER die goede TV weet te maken. Goede zet van de casting wat mij betreft.
Helemaal mee eens! Zelden zo moeten lachen tijdens ER!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #10 Gepost op: 16-09-2010, 22:13:04 »
het had niks uitgemaakt, maar ben het helemaal met je eens, superdom dat ze niet eens met hun vieren dezelfde stemden. En dat ze nuet anthony of sugar bewerkt hebben.

Eens. Ze hebben geen enkele tactiek...

Wat niet wegneemt dat ik het jammer vind: ik hoop dat Sergio en Iwein er snel uitvliegen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #11 Gepost op: 16-09-2010, 22:15:51 »
Eilandraad:

Sugar: Ik kan veel incasseren.. blabla (en andere onverstaanbaar teksten)
Eddy: Okééé, duidelijk!

LOL
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #12 Gepost op: 16-09-2010, 22:38:04 »
Ik vind het juist heel slim dat ze niet alle vier op dezelfde hebben gestemd. Ten eerste, zoals jullie allemaal al zeggen, had het toch geen donder uitgemaakt. Sergio stemt toch sowieso tegen. Antony en Sugar zijn denk ik nog wel vatbaar voor een stemwisseling. Nu de vrouwen hebben laten zien dat ze geen complotten hebben gesmeed (of het in ieder geval nu niet hebben laten merken en wat nogmaals toch niets uit had gehaald), voelen deze twee mannen zich denk ik veiliger om met de vrouwen mee te gaan. Ze hebben zich laten bespelen door de twee andere mannen en dat zullen ze zo wel inzien.

Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #13 Gepost op: 16-09-2010, 22:58:12 »
ahhhhhh echt jammer dat Kim eruit is, ik had het haar echt gegund om verder te raken, ze was één van mijn favorieten.

Jammer genoeg zit Iwein er nog in, hem gun ik het weer niet, hij zit maar te mauwen tegen Sergio dat de vrouwen zo slinks zijn (maar hij is net zo erg, zo niet erger) maar hoe ik het ook bekijk, ik kan hem gewoon niet sympathiek vinden.

Voor volgende week: GO Regina, Saar, Nienke, Sebastiaan, Zsofi!

Arienne

Offline gekkiemeissie

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #14 Gepost op: 17-09-2010, 10:16:19 »
vervelende belgen!
Meteen in het begin met hun vuile samenzweringen!
Zelf geen reet uitvoeren en zorgen dat de toppers eruit moeten!
Zonder die toppers red je het ook niet.
En KIM je bent een toppertje jammer dat je eruit bent maar je hebt gelijk je hebt eerlijk gespeeld jij verlaat de show met opgeheven hoofd!
« Laatst bewerkt op: 17-09-2010, 11:11:45 door Sprien, Reden: taalgebruik »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #15 Gepost op: 17-09-2010, 10:56:15 »
Balen dat Kim eruit ligt. Natuurlijk heeft Sergio gelijk dat het een spelletje is, maar hij mag zich wel wat meer gaan inzetten dan hij nu doet... (oftewel: als hij al iets anders gaat doen dan de Nederlandse dame's aan te vallen) dan is dat al een vooruitgang... Benieuwd of Sergio zich volgende week eens normaal zal gaan gedragen, vooral ten opzichte van Nienke (en de andere Nederlandse dame's) want mijns inziens ging hij daar zowat over de schreef. Gelukkig mag hij volgende week laten zien wat hij waard is nu het er voor hem echt om gaat!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Cazper

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #16 Gepost op: 17-09-2010, 11:43:53 »
Jammer dat Kim eruit is. Heb door ER zeker respect voor haar gekregen, uberhaupt voor de Nederlandse dames.
Heel slim gedaan door Sergio en Iwein. Zoals Iwein al zei hebben ze groot gelijk dat ze het zo spelen. Met hun win je geen proef en overleven kunnen ze ook niet waardoor ze zich continue kunnen richten op hun psychologische tactiek. Daarentegen vindt ik het wel tegen vallen van Antoni en Sugar dat ze hier blijkbaar gevoelig voor zijn. Ze zouden kunnen weten dat voordat zei aan de beurt zouden zijn (indien de dames wel een complot hadden gehad) ze de samensmelting in ieder geval wel zouden redden. Vooral van Sugar valt het me erg tegen omdat hij zelf ook altijd heeft moeten knokken.....
Maar ik denk altijd what go's around comes around dus ben beneiwud naar het vervolg    ::ok::

Offline JD

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #17 Gepost op: 17-09-2010, 13:20:47 »
Wat een nare, asociale nietsnut is die Sergio! Bah ::ohno::
Hoop dat hij er snel uit is.
« Laatst bewerkt op: 17-09-2010, 17:07:49 door Sprien, Reden: taalgebruik. »

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #18 Gepost op: 18-09-2010, 22:16:49 »
leuke aflevering, vind het dit jaar eigenlijk nog leuker om te kijken als sommige vorige series (serie met Judge als winnaar, of serie met Jin en Hans).
Maar volgend jaar gewoon weer zonder BN en BV.
Of een mixvorm (deels Bekenden, deels Onbekenden)
Ben vooral benieuwd hoe ver de vrouw van Olivier gaat komen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 3 donderdag 16 september 20.30
« Reactie #19 Gepost op: 18-09-2010, 22:26:27 »
(serie met Judge als winnaar).
Judge is tweede geworden, hij werd in de finale verslagen door Jutta.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.