Auteur Topic: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30  (gelezen 23878 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Gepost op: 7-10-2010, 16:20:11 »
Vanavond weer een nieuwe aflevering van Expeditie Robinson.
Hopelijk iets levendiger dan de vorige.
Veel plezier met kijken!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #1 Gepost op: 7-10-2010, 17:04:20 »
Jij ook veel plezier met kijken!

Maar het mag zeker wat spannender worden, al was de vorige aflevering natuurlijk niet slecht...

Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoe de 'relatie' tussen Iwein en Tatiana zich gaat ontwikkelen en hoe de anderen erop gaan reageren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #2 Gepost op: 7-10-2010, 17:10:49 »
Er gaan geruchten in de rondte dat Oh Oh Cherso en ook Expeditie Robinson niet doorgaan i.v.m. thema-uitzending van Antonie Kamerling..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #3 Gepost op: 7-10-2010, 18:17:32 »
Geen idee, ik heb wel gezien dat GTST vervalt. Daarvoor in de plaats komt een in memoriam stukje.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #4 Gepost op: 7-10-2010, 19:20:52 »
Er gaan geruchten in de rondte dat Oh Oh Cherso en ook Expeditie Robinson niet doorgaan i.v.m. thema-uitzending van Antonie Kamerling..


volgens teletekst komt ER gewoon
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #5 Gepost op: 7-10-2010, 20:29:32 »
ja eerst ER dan oh oh cherso en dan een film met antonie
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brook

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #6 Gepost op: 7-10-2010, 21:10:01 »
Wat zijn ze verbaast wat Anthony mee had genomen, "allemaal kampeerspullen meenemen op een expeditie ???" (of iets in die geest), dat is juist toch de bedoeling?, dat is gewoon slim/goed denken, daar heb je tenminste wat aan, in tegenstelling tot Ipods en Iphones die je toch niet kan opladen en die puur luxe zijn (voor onderweg in het vliegtuig ok, maar op het eiland?, dachten ze daar serieus veel/lang wat aan te hebben?).

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #7 Gepost op: 7-10-2010, 21:13:23 »
Zal dat valsspelen van John toch een staartje krijgen?
Ik hoop maar dat het niet meer biechten van Antony oplevert dat hij zeker weggestemd gaat worden.  :-X
Nog even niks.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #8 Gepost op: 7-10-2010, 21:17:26 »
Ik hoop maar dat het niet meer biechten van Antony oplevert dat hij zeker weggestemd gaat worden.  :-X

wat bedoel je ???
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #9 Gepost op: 7-10-2010, 21:37:49 »
wat bedoel je ???


Ik dacht dat de proef ongeldig verklaard zou worden of zo en beide kampen moesten stemmen, dan zou Antony weer gaan van "oh nee, de Nederlanders spannen samen, ik moet weg" en geen enkele stem krijgen. :P
Nog even niks.

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #10 Gepost op: 7-10-2010, 21:40:50 »
Vette aflevering!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #11 Gepost op: 7-10-2010, 21:49:26 »
De proef was een regelrechte aanfluiting, wie verzint zoiets? Het is in ieder geval iemand met weinig fantasie. Het kwam bovendien allemaal erg onprofessioneel op mij over: een te klein speelveld, blinddoeken waar schijnbaar doorheen gekeken kan worden en belletjes zonder toegevoegde waarde. Gelukkig maakte het einde de aflevering nog goed, de naïviteit van Martine zorgde ervoor dat Iwein de gewenste opening vond en een vroegtijdige exit kon voorkomen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #12 Gepost op: 7-10-2010, 21:49:50 »
Haha, Diva Dennis is boos omdat Jackson mocht blijven van de dames en niet hij.  ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #13 Gepost op: 7-10-2010, 21:51:09 »
... de naïviteit van Martine zorgde ervoor dat Iwein de gewenste opening vond en een vroegtijdige exit kon voorkomen.

Zal het echt naïviteit zijn geweest? Of is ze doortrapter dan jij denkt?
Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #14 Gepost op: 7-10-2010, 21:54:05 »
Haha, Diva Dennis is boos omdat Jackson mocht blijven van de dames en niet hij.  ::rofl::
::jaja:: typisch geval van te veel zelfvertrouwen. voor mij is hij behoorlijk door de mand gevallen nu.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #15 Gepost op: 7-10-2010, 22:02:26 »
Zal het echt naïviteit zijn geweest? Of is ze doortrapter dan jij denkt?

Ik hoop eigenlijk dat ze doortrapt is maar denk toch dat het naïviteit is geweest, tijdens en na de eilandraad leek ze oprecht verbaasd te zijn. Althans zo kwam het op mij over. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat ze zich in allerlei bochten zou wringen om de werkelijke reden van haar stem te verbergen. Ik denk dat ze Nienke een stem gaf uit compassie maar haar tegelijkertijd liever niet wilde zien vertrekken. Dat is allemaal nogal tegenstrijdig maar veel meer kon ik er niet van maken. Het enige dat ik me nog wel afvraag is hoe Iwein te weten was gekomen dat Martine waarschijnlijk op Nienke zou stemmen. Heb ik iets gemist tijdens de uitzending of is dat gedeelte niet ter sprake gekomen?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #16 Gepost op: 7-10-2010, 22:20:58 »
Valt me niet tegen!
Deze aflevering was beter dan de vorige.
Jammer van Nienke, maar het gaf wel wat minder voorspelbaarheid.
Volgende aflevering word weer geweldig als ik het voorstukje mag geloven.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #17 Gepost op: 7-10-2010, 22:29:24 »
Heb ik iets gemist tijdens de uitzending of is dat gedeelte niet ter sprake gekomen?

Volgens mij is dit niet ter sprake gekomen. ::ohno::

Daarom ook mijn wantrouwen dat Martine niet zo naïef is geweest als ons is voorgeschoteld. Maar misschien zit er geheel naast.

Wat we wel verbaasde is dat ze op eigen houtje naar Tatiana is gegaan om haar te waarschuwen wat betreft dat vele slapen.
Geniet nooit met mate...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #18 Gepost op: 7-10-2010, 22:39:38 »
Volgens mij is dit niet ter sprake gekomen. ::ohno::

Daarom ook mijn wantrouwen dat Martine niet zo naïef is geweest als ons is voorgeschoteld. Maar misschien zit er geheel naast.

Wat we wel verbaasde is dat ze op eigen houtje naar Tatiana is gegaan om haar te waarschuwen wat betreft dat vele slapen.

Ik begin nu overigens ook wel een beetje te twijfelen, helemaal wanneer je al die zaken met elkaar in verband brengt. Haar emoties (gezichtsuitdrukkingen etc.) en haar eigen uitleg vertellen een verhaal en haar acties een ander verhaal. Maar indien er opzet in het spel was kan ze wel verdomd goed acteren en vond ze het blijkbaar zelfs nodig om tijdens een privé-interview haar werkelijke beweegredenen verborgen te houden. Terwijl het juist een geniale zet geweest zou zijn, helemaal waneer het geheel wordt bekeken vanuit een Belgie Versus Nederland standpunt. Hetwelk bij de Belgen (Antony en Iwein in het bijzonder) aardig schijnt te leven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 donderdag 7 oktober 20.30
« Reactie #19 Gepost op: 7-10-2010, 22:49:37 »
Leuke aflevering. Super jammer dat Nienke eruit is, maar dat maakte de eilandraad wel spannend. Dat wil zeggen, het had de eilandraad spannend gemaakt, als ze bij de vooraankondiging niet hadden gezegd dat het verrassend zou worden. Conclusie: zowel Iwein als Tatiana gaat er  niet uitgestemd worden. Kortom toen we zagen dat Iwein op Nienke ging stemmen was het wel duidelijk. Ik moet er echt aan gaan denken dat ik het geluid uit zet bij de vooraankondigingen voortaan.

Dan de proef. Inderdaad gewoon een aanfluiting. Ik denk niet dat Dennis door die blinddoek heen kon kijken, maar dat John er doorheen kon kijken was gewoon duidelijk. Hij liep in één rechte lijn met de troffee naar de plank waar die trofee op moest, zonder dat Regina ook maar een aanwijzing gaf. Zeer sportief van kamp Noord dat ze daar verder geen punt van hebben gemaakt na de proef. Ik had het denk ik echt niet kunnen laten om daar wat van te zeggen.

De prijs was ook wel zeer interessant. Handig dat Antony toch al die spullen bij zich had. Terecht dat Regina geen Ipods heeft meegenomen, wat heb je daar verder nou aan. En mooi hoe Jackson reageerde op zijn foto en de reactie van Saar op de trui was ook mooi.

Verder vond ik het apart dat Regina en Saar volgens Dennis op hem moesten stemmen omdat het zijn vriendinnen waren, maar dat het omgekeerd blijkbaar niet zo geldt. Als ze zulke goede vrienden zijn,had hij toch ook wel op één van hen kunnen stemmen. Die reactie viel me echt een beetje tegen van Dennis. Ook van John trouwens.

Dan de actie van Martine. Ik denk dat het geen opzet was, anders is ze wel een hele goede actrice. Hoewel het wel echt een supervage actie was. En ook inderdaad heel erg tegenstrijdig. "Ik dacht dat zij het het minst erg zou vinden, maar ik ging er vanuit dat er verder toch niemand op haar ging stemmen." Ja, als je haar er niet uit wilt, waarom stem je dan op haar. Heel erg vaag. Jammer, want ik vond Nienke echt een leuke kandidaat.

Ik ben benieuwd naar volgende week. Ik verwacht dat er eerst weer een proef zal komen en dat zeker één iemand de samensmelting niet zal halen. Ik ben benieuwd wat de rol is van Sugar en Sebastiaan, of die inderdaad al zeker zijn van hun plaatsje in de samensmelting.