Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 37708 keer)

Offline Schulz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #120 Gepost op: 31-10-2010, 22:37:47 »
Beste Biechtstoel

Dolfie moet wel toegeven dat ik een hele mooie voorzet gaf. ::tandpastasmiley::

Die ook erg goed ingekopt werd, dat wel!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #121 Gepost op: 31-10-2010, 22:50:44 »
Ik zou niet weten over welke apen ze het de hele tijd hebben.
maar ik zeg niets!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #122 Gepost op: 1-11-2010, 10:20:22 »
Beste biechtstoel,

Ik heb mijn zware plicht weer gedaan en mijn stemmen uitgebracht. Vooral die rode stem is lastig. Het liefst zou ik iedereen hier houden. Ik mis Reaver nog steeds  :\'(
Vanmiddag (of vanavond) zullen we weten van wie we geen afscheid meer mogen nemen. Het is toch wel hard hoor, dat je zo 1-2- hupsakee je spullen moet pakken en dan niemand meer mag spreken. Ik kan me zo voorstellen dat mensen hier eigenijk wel behoefte aan hebben. Dat zal nog wat worden met de finale......

De groene stem lijkt leuker. Maar als je hem aan de één geeft, kun je hem dus niet aan een ander geven, die hem achteraf gezien misschien wel harder nodig zal blijken te hebben.
Maar goed, ik heb hem aan Ibung gegeven, omdat zij nog niks had, terwijl ze toch zo een vrolijk meisje is. Dat vond ik zielig. Ik hoop dat zij voorlopig nog niet naar huis hoeft.

Nou, ik ga maar weer aan de slag. Mossels van de rotsen plukken.

Daaaaaaaaaaaaaaaag

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 1-11-2010, 10:29:37 »
Beste Biechtstoel,

zag ik D*N hier nu net rondlopen?
Toch wel met twee boeken onder z'n arm, hoop ik?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #124 Gepost op: 1-11-2010, 10:36:24 »
Beste biechtstoel,

Ik heb mijn groene stem weer uitgebracht. Ik ben ontzettend blij dat wij weer niet naar de eilandraad hoeven. Wat moeten de leden van kamp Noord nu zenuwachtig zijn! Hopelijk blijft ons kamp alle proeven winnen tot we bij de samensmelting zitten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 1-11-2010, 11:27:50 »
Wat moeten de leden van kamp Noord nu zenuwachtig zijn! Hopelijk blijft ons kamp alle proeven winnen tot we bij de samensmelting zitten.
Het is ook niet moeilijk,want zuid mag gewoon opdrachten buiten tijd inleveren  ::jaja::
Dat wat ik dezemorgen nog wenstte,gebeurt gewoon bij zuid,dus de spelleider is corrupt  ::jaja::  ::) ::)

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #126 Gepost op: 1-11-2010, 11:44:27 »
Het is ook niet moeilijk,want zuid mag gewoon opdrachten buiten tijd inleveren  ::jaja::

Is dat zo? Volgens mij is het winnende antwoord, van LdHmolletje, gewoon op tijd ingeleverd! Of heb ik iets gemist?

Wat heb je deze morgen gewenst dan??
Edit: aha, ik heb net je wens gelezen. Ik betwijfel of de spelleider zich door iemand laat omkopen. Het enige dat we haar kunnen bieden is kokosnoten en smakeloze vis. ;)
« Laatst bewerkt op: 1-11-2010, 11:48:30 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #127 Gepost op: 1-11-2010, 12:27:41 »
of iets dat Koekoe meegsmokkeld heeft

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 1-11-2010, 12:36:46 »
of iets dat Koekoe meegsmokkeld heeft
JAAAAA  >:D >:D >:D

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #129 Gepost op: 1-11-2010, 14:00:22 »
Beste biechtstoel,

Je merkt duidelijk dat het stilte voor de storm is. Hier op Zuid is iedereen heel relaxed bezig met zijn dagelijkse bezigheden, terwijl ik heb gehoord dat het op Noord een nogal zenuwachtig gedoe is. Maar ja, ze raken weer iemand kwijt. Alleen jammer dat ze nu iemand van ons eiland mogen overnemen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 1-11-2010, 14:08:10 »
Beste biechtstoel,

Ik ben blij dat ik weer terug ben op het eiland. Helaas kreeg ik meteen een eilandraad voor mijn kiezen. Ik hoop maar dat ik niet word weggestemd, omdat ik er deze week niet zoveel was. De komende dagen ga ik mijn afwezigheid namelijk helemaal goed maken.  ::ok::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 1-11-2010, 19:17:44 »
Lieve biechtstoel,

We zijn weer een ronde verder. Helaas geen groene stem ontvangen deze week, maar wie weet komt dat nog. Ik ben benieuwd wat de volgende proef is, we gaan natuurlijk voor 3 op een rij!

::zwaai::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 1-11-2010, 20:00:24 »
Lieve biechtstoel,

Ik heb uit vertrouwbare bron vernomen, dat die zotte belg kamp noord heeft moeten verlaten >:D

Toch ook wel weer jammer, had die aap nog wel even te grazen willen nemen bij de samensmelting ;D

Ben ook weer blij met 1 groene stem erbij, en nu maar weer wachten op de volgende proef, heb er o zo'n zin in  ::boogie::

Zo en nu een broodje shoarma van geitevlees ::bravo::

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #133 Gepost op: 1-11-2010, 20:07:27 »
beste biechtstoel,

Dat scheelde maar een haar!
Ben zo blij dat ik nog mag blijven.
Gelukkig heb ik nu één rode stem minder hea ::).
Ik wil nog maals iedereen die de vorige ronde, en ook degene die deze ronde mij een groene stem hebben gegeven, ontzettend bedanken!!!
Zonder jullie was ik hier niet meer.

:zwaai:

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #134 Gepost op: 1-11-2010, 21:49:43 »
Hallo biechtstoel,

Dat was me weer een dag zeg........... ::zweet:: Wat een spanning en wat een ontknoping. Wie had kunnen bedenken dat Koekoe naar huis werd gestuurd door zijn kampgenoten. Ik in ieder geval niet.
Oké, ik geef toe, het is een geval apart, maar om nu dat kleine mannetje weg te sturen, en een jongen, die ontzettend veel huiswerk heeft, hier te laten......... Dat gaat me even iets te ver.
Maar goed, alles heeft zo z'n reden, dus er zal wel over nagedacht zijn neem ik aan.
Morgen gaan we een nieuwe opdracht krijgen, en wij van kamp Zuid zullen alles op alles zetten om ook een derde overwinning binnen te slepen. We zullen tot het gaatje gaan! Jammer dat we KD nu moeten missen (of zou dat nog veranderd gaan worden.......??? )
Vanavond lekker op tijd naar bed, zodat we morgen helemaal fit aan de volgende ronde kunnen beginnen. ::boogie::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 1-11-2010, 22:55:01 »
Gossiemikkie biechtstoel, wat een spanning!!! Ik was er enige uren stil van  :-X

Koekoe weg...... Wie had dat zo kunnen denken. Waarschijnlijk een stuk of drie mensen wel  ::rofl:: het zou me niets verbazen als hier wat rekenwerk achter stak......
Enerzijds zal ik hem wel missen. Anderzijds is hij natuurlijk meer een kroegtijger dan een eilandbewoner en is het misschien maar beter zo.
En toch is het jammer!

Gelukkig hebben we een nieuwe eilandbewoner. Ik ga maar eens naar het kamp om kennis met hem te maken. Ben benieuwd.

::vlaglinks:: Daaaaag   ::vlagrechts::

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #136 Gepost op: 3-11-2010, 14:43:46 »
gisteravond zat ik te bedenken dat het handig was geweest als iemand van zuid alle inlognamen en wachtwoorden van de groep had gehad. zo'n spel roept echt het slechtste in me op. vol spanning heb ik in de gaten gehouden wie er on line waren. vooral noord heb ik in de gaten gehouden. had nog goede hoop toen ik er een paar nog niet online had gezien. jammer dat we deze proef verloren hebben. ik denk dat ik nog niet echt in de gevarenzone zit, hoewel ik wel in mijn achterhoofd houd dat vijftig+ vrouwen de expeditie vrij snel moeten verlaten.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #137 Gepost op: 3-11-2010, 15:30:54 »
Hey Ibung, jij ook hier ::zwaai::

Tsja, dat ging niet helemaal naar wens gisteravond. Wat heb ik een slechte nacht gehad zeg. Slechts 4 mensen van ons kamp die aan mijn oproep gehoor gaven. Ik denk dat die anderen niet helemaa in de gaten hadden dat snelheid één van de belangrijkste factoren was, om deze proef te winnen.
Jammer dat we nu 1 iemand naar huis moeten sturen, en nog jammerder is als ik zelf naar huis wordt gestuurd :(. Ik heb nog lang niet alles kunnen laten zien. Ik ben hier om grenzen te verleggen, om angsten te overwinnen, maar ook om mentaal sterk naar huis te kunnen gaan. Ik hoop echt dat ik dit hier nog mag meemaken.

Ik ga nog maar eens een visnetje uitgooien voordat het donker is. We zullen tenslotte nog moeten eten (en het wordt voor iemand van ons het laatste avondmaal.........)

::zwaaisip::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #138 Gepost op: 3-11-2010, 15:42:35 »
Tja, dat was geen leuke mededeling toen ik eindelijk vanmorgen alles hoorde. Gelukkig was ik niet de enige die nit bij de palm aanwezig was. Wel balen dat ik 's avonds niet zo ver durf te lopen zonder zaklantaarn... Maar goed, we moeten weer verder, helaas echter zonder een van ons Zuiderlingen. Balen dat dit zomaar het laatste avondmaal zou kunnen worden. Hopelijk is de volgende opdracht er een die ik ook meteen de volgende morgen kan doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 3-11-2010, 16:44:41 »
Oh biechtstoel,

Zulke spellen halen toch wel het slechte in een mens naar boven. Toen we zo met de opdracht bezig waren viel het me op hoe snel de mailtjesstroom ging en hoe veel tijd het kon kosten voor een inlogger om overzicht te krijgen. Kostbare tijd!
Toen is het in me opgekomen, heel eventjes maar, om eens flink te gaan spammen bij de buren. Dat ze geen wijs meer konder worden uit al die pb-tjes. Heb zelfs overwogen daarbij te doen alsof ik iemand van Zuid was en dan verwarrende informatie door te sturen. Zo van: ik heb de vierde verstuurd hoor. Nummer vijf is aan de beurt! En dat ze daardoor per ongeluk nummer vier zouden overslaan. Uiteraard heb ik het niet gedaan (je goede naam kun je maar één keer verspelen), maar ik ben wel geschrokken van mezelf. Ik zal mezelf goed in de hand moeten houden, want de tegenstanders van nu, zijn mijn kampgenoten na de samensmelting. Die zal ik toch wel halen?