Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 36801 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #80 Gepost op: 22-10-2010, 16:15:10 »
* Commentaar van een kijker

Hmmm, die KD lijkt me wel een harde werker, doet veel op het eiland... alleen sociaal vind ik 'm toch wat onhandig... ::) Eens kijken waar dit allemaal toe gaat leiden...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #81 Gepost op: 22-10-2010, 18:06:05 »
Beste biechtstoel

De sfeer in kamp noord wordt verslechterd door het verlies van de proef.
Het is erg stil.
niemand zegt een woord.
ik zal ze dus maar weer eens proberen op te vrolijken.
Hoewel dat met de volgende eilandraad in zicht erg moeilijk gaat worden.
Niemand wil naar huis.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #82 Gepost op: 22-10-2010, 21:02:31 »
Beste Biechtstoel,

D*N heeft gejongleerd met Wilson.

De stemming zit er weer in.

En we hebben ook goed samengewerkt dus soms zit het mee en soms ook niet.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #83 Gepost op: 22-10-2010, 22:54:15 »
Beste biechtstoel,

Ik moet opbiechten.....ik kan helemaal niet jongleren ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #84 Gepost op: 22-10-2010, 23:00:57 »
Beste biechstoel
Ik heb ook wat te biechten. Ik heb me vandaag weinig tot niet kunnen inzetten om mijn ploeg bij te staan.
Ik had t te druk met andere zaken. Ik ga dit zeker nog goedmaken als de tijd er rijp voor is.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #85 Gepost op: 23-10-2010, 16:34:02 »
Ik heb net gehoord dat één van onze fans zich verplaatst heeft naar een ander continent. Ik ben daar niet zo gelukkig mee, aangezien het een man van "details" is.
Ik hoop dat hij erin slaagt ons van afstand op onze gebreken te wijzen. Een aantal figuren onder ons maken er een potje van: eten en drinken alsof het een luxe hotel is, en ze slapen een gat in de dag.
Ik ga nog even een tukje doen, en daarna wat buikspieroefeningen doen. Ik wil fit en sterk zijn voor de volgende proef!
::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #86 Gepost op: 23-10-2010, 16:51:27 »
Lieve biechtstoel,

Ik ben de laatste dagen wat stil, maar ik heb eigenlijk niet zo veel te melden. Tot nu toe loopt alle op rolletjes. Het weer is goed, we hebben voldoende te eten, het kampvuur brand goed, iedereen doet z'n ding en we hebben de proef gewonnen! Tot nu is het genieten, hopelijk blijft dat nog even zo. ::jaja::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #87 Gepost op: 23-10-2010, 17:48:43 »
Beste biechtstoel

Gsteravond bij het kampvuur heb ik een wind gelaten en me van de domme gehouden toen mensen opmerkten dat het begon te stinken. Ik voel me nu zo hypocriet! Maar ja, ik wil er ook niet uitgestemd worden omdat mijn scheten zo stinken. Dat komt vast door al die cocosmelk!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De biechtstoel
« Reactie #88 Gepost op: 24-10-2010, 04:16:38 »
gisternacht schrok ik ineens wakker. over zee kwam een walgelijke zwavelstank aanwaaien. ik dacht even dat de vulkaan een eind verderop allerlei gassen uitstootte. vond het ook best wel eng. gelukkig trok het snel weg en heb daarna nog heerlijk kunnen slapen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #89 Gepost op: 24-10-2010, 12:48:46 »
Hallo biechtstoel

Leuk om zo het een en ander aan biechts binnen te krijgen, hier of via pm. Ik hoor leuke dingen!

Hopelijk vergaat het de kandidaten vanmiddag goed op de eilanden. Ik moet ze even alleen laten, heb wat verjaardagen te vieren. Ha, taart eten, wijntje drinken, chippie, nootje, stukje kaas ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #90 Gepost op: 24-10-2010, 13:04:07 »
Beste Biechtstoel,

Ik ben dol op Swifty, maar dat had ik niet hoeven te weten, wat ze allemaal gaat smikkelen. (of de verjaardag moet op kamp Noord zijn:-)

Het knagende hongergevoel is behoorlijk heftig.

We gaan zometeen er weer opuit; jagers en verzamelaars zijn we. Een troost is dat onderzoek van botten heeft uitgewezen dat de oorspronkelijke Jagers/verzamelaars het fysiek niet zo slecht hadden.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De biechtstoel
« Reactie #91 Gepost op: 24-10-2010, 13:23:10 »
Beste biechtstoel,

Groot nieuws! Deze voormiddag was ik op voedselexpeditie: zoeken en zoeken. Natuurlijk zie je op de duur door al die palmbomen het bos niet meer ... Ja, ik was verdwaald. Stilstaan helpt natuurlijk niet en na nog een half uur zoeken kwam ik uit op wat - naar ik geloof - het centrum van het eiland was: een prachtige oase gevuld met een overvloed aan vis! Langs de oase niets dan bomen en struiken met sappige vruchten, heerlijk. Uiteraard heb ik zoveel vruchten als ik kon dragen meegenomen voor mijn kampgenoten. De moeilijkheid is echter om de weg terug te vinden naar deze oase. Hopelijk duurt het nog lang voordat Kamp Zuid deze plek ontdekt ;D

Tot later!
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #92 Gepost op: 24-10-2010, 13:43:30 »
Lieve biechtstoel.

Elise en ik liepen in het bos om materialen te zoeken voor een val, toen we opeens Molcrazy van Kamp Noord zagen lopen! We hebben ons snel verstopt en zagen dat hij met een hoop vis liep. We zijn de kant op gegaan waar hij vandaan kwam, en we kwamen in een prachtige oase van vis, bomen en fruit terecht! We hebben een mooie voorraad voor ons team meegenomen, dus we kunnen weer goed eten de komende dagen. Hopelijk kan ik de komende nacht wat beter slapen, want we hebben last van vlooien. M'n voeten zijn helemaal rood, en het jeukt vreselijk, hopelijk gaat het snel over.

 ::zwaai::

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #93 Gepost op: 24-10-2010, 18:02:10 »
Hallo, kom ook even weer langs..de honger neemt nu wel in omvang toe..sommigen hebben al last van fata morgana's en zien complete oases  met voedsel op het eiland..ik zie zo langzamerhand ook vissen voorbijvliegen :(

Hopelijk valt er bij de volgende proef ook iets van eten te winnen, gelukkig vandaag 3 visjes gevangen..daar gaan we staks gezamelijk van genieten ::bravo::

Het eiland is verder schitterend,het geluid van de zee, de  zwaaiende palmbomen, de ondergaande zon..daar geniet ik echt van ::tandpastasmiley::

Tot de volgende keer stoel ::zwaai::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #94 Gepost op: 25-10-2010, 12:16:07 »
Hallo biechtstoel,

Daar ben ik weer na een inactief weekend. Sorry daarvoor, kampgenoten, maar ik zag vanmorgen wel dat de val een feestmaal had opgeleverd! Ik begin steed meer te merken dat dit niet het meest slechte kamp is; in ieder geval niet zo slecht als dat kamp van vorig jaar met die BN-ers die dagen honger moesten lijden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #95 Gepost op: 25-10-2010, 13:34:58 »
Hallo biechtstoel,

Daar ben ik weer........ Helemaal gelukkig met mijn eerste 2 puntjes! Reaver is bij de eilandraad naar huis gestuurd. Ik ben verbaasd eigenlijk. Ik had dit zelf niet zo verwacht, maar ja, ik weet natuurlijk niet wat hij allemaal heeft uitgspookt op kamp Noord.
Te weinig meegeholpen? Teveel geslapen misschien? Geen idee..

Morgen krijgen we een nieuwe proef. Ik ben benieuwd of wij in kamp Zuid stressbestendig genoeg zullen zijn om deze proef ook te winnen.
We gaan ons best doen in ieder geval!
::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #96 Gepost op: 25-10-2010, 13:56:50 »
hallo stoeltje,

Net gehoord dat Reaver, naar huis moet, had ik toch echt niet verwacht..zijn er toch complotten ::)
Nu ik ben blij met mijn groene stem[men], ben echt benieuwd naar de nieuwe proef, ik sta overal voor in, behalve de evenwichtsbalk..daar ben ik super slecht in :(
Goed, tijd om maar weer op voedseljacht te gaan..overleven moeten we.

 ::zwaai::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De biechtstoel
« Reactie #97 Gepost op: 25-10-2010, 16:01:34 »
commentaar van een kijker

Wat leuk zou zijn, een eindbiecht van de weggestuurde. Zo dat die nog even ongeneerd kan natrappen. Misschien eerst in pm naar Swifty zodat die hem nog even kan
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Een idee ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #98 Gepost op: 28-10-2010, 10:38:51 »
Goedemorgen biechtstoel,

Mijn opdracht is ingeleverd. Ik ben wel benieuwd naar de uitslag. Wat een werk zal dat zijn om alles na te kijken. Ik hoop alleen dat Frank Kramer niet gaat nakijken. Die stamt nog uit de prehistorie, dus die zal een hoop woorden nog niet eens kennen. Wat denk je bijvoorbeeld van swaffelen......... Heeft ie natuurlijk nog nooit van gehoord. Nee, dan Swifty, die is tenminste nog een beetje bij de tijd.
We wachten het af!
Als kamp Zuid weer wint, betekent dat wel het vertrek van iemand van kamp Noord, en dat houdt dan weer in, dat iemand van Zuid naar Noord wordt overgeplaatst. Het kan dus weer alle kanten op.
Ik ben er nu weer vandoor, op zoek naar eten natuurlijk.
Groetjes ::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #99 Gepost op: 28-10-2010, 12:03:54 »
Hallo biechtstoel,

gisteravond tot in de late uurtjes bezig geweest met de opdracht... De lettertjes begonnen mij werkelijk voor de ogen te draaien. Ik vrees dat mijn medekampgenoten ook wel mijn onrustige nacht hebben bemerkt. Maar goed, ik denk dat ik behoorlijk wat woorden heb gevonden, dus het lijkt mij tijd om het geheel aan onze presentatrice te sturen...
Ich bin ein Bärliner!