Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 36614 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #20 Gepost op: 19-10-2010, 13:29:50 »
Je kan altijd een prive biecht naar swifty sturen.
of............ een babbeltje met mij maken ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #21 Gepost op: 19-10-2010, 13:52:26 »
of............ een babbeltje met mij maken ;)
Dan moet je natuurlijk wel op hetzelfde eiland zitten! Maar een babbeltje zal ik nooit afslaan!
Ich bin ein Bärliner!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #22 Gepost op: 19-10-2010, 14:18:52 »
of............ een babbeltje met mij maken ;)
Als je te vertrouwen bent wel ja ::vergroot::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #23 Gepost op: 19-10-2010, 14:26:42 »
Beste biechtstoel,


Ik begin stemmen te horen hier in dit kleine hokje  ::oordoppen::, op een of andere manier zijn er mensen die reageren op biechten terwijl ik toch goed heb uitgekeken of er niemand mij kon horen.

Hopelijk gaan die stemmen weg en worden discussies op andere plaatsen gehouden...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #24 Gepost op: 19-10-2010, 14:30:54 »
Beste biechtstoel,


Ik begin stemmen te horen hier in dit kleine hokje  ::oordoppen::, op een of andere manier zijn er mensen die reageren op biechten terwijl ik toch goed heb uitgekeken of er niemand mij kon horen.

Hopelijk gaan die stemmen weg en worden discussies op andere plaatsen gehouden...
Toevallig verstopte ik me achter het huisje en kon ik even meeluisteren:P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De biechtstoel
« Reactie #25 Gepost op: 19-10-2010, 14:50:07 »
er valt nog weinig te biechten eigenlijk. ja, dat ik toch echt wel hoopte dat ik alsnog mee mocht doen en daar ook wel op rekende omdat ik waanzinnig populair ben op het forum. er zou voor mij vast wel een aanpassing komen. et voila!
wel heel jammer voor de andere kandidaten, ik ben een doorzetter en ga over lijken. nu maar hopen dat ik niet bij "de belg" in het team kom. doet die eigenlijk wel mee? ik heb niet eens naar de kandidatenlijst gekeken. als of die anderen zo belangrijk zijn. dit is het tweede virtuele spel dat ik speel; ooit eens meegedaan met iets dat robbyazerty had georganiseerd. moest je een hele nacht naar een webcam gaan zitten kijken en melden wanneer je een man met een paraplu voorbij zag komen... :-\\  wel geinig verzonnen. en leuk als je niks te doen hebt natuurlijk. ben toen best ver gekomen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #26 Gepost op: 19-10-2010, 15:13:25 »
er valt nog weinig te biechten eigenlijk. ja, dat ik toch echt wel hoopte dat ik alsnog mee mocht doen en daar ook wel op rekende omdat ik waanzinnig populair ben op het forum. er zou voor mij vast wel een aanpassing komen. et voila!
wel heel jammer voor de andere kandidaten, ik ben een doorzetter en ga over lijken. nu maar hopen dat ik niet bij "de belg" in het team kom. doet die eigenlijk wel mee? ik heb niet eens naar de kandidatenlijst gekeken. als of die anderen zo belangrijk zijn. dit is het tweede virtuele spel dat ik speel; ooit eens meegedaan met iets dat robbyazerty had georganiseerd. moest je een hele nacht naar een webcam gaan zitten kijken en melden wanneer je een man met een paraplu voorbij zag komen... :-\\  wel geinig verzonnen. en leuk als je niks te doen hebt natuurlijk. ben toen best ver gekomen.
er doen wel wat belgen mee, maar of het DE belg is weet ik niet:P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #27 Gepost op: 19-10-2010, 15:50:50 »
koekoe staat wel op de deelnemerslijst... (ik neem aan dat je hem DE Belg noemt...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #28 Gepost op: 19-10-2010, 16:27:24 »
Beste biechtstoel,

Er is al aardig wat verteld hier, terwijl jouw stoel nog niet eens op zijn plaats staat. Ik vraag me af of al deze ontboezemingen meegenomen worden naar de eilanden, en wat de spelleiding met het gejammer (ja, nu al) gaat doen.
Wensen, eisen, complotten, het is al weer fijn begonnen....
Geef mij maar wat zwemspullen, een vishengel, en een kookpan mee, dan ga ik het wel redden. Ik ga mezelf in ieder geval tot aan de kampindeling eens even rustig beraden met wie ik wel of niet in zee zal gaan.

Goede vlucht en tot vanavond!  ::zwaai:: ::zwaai::

(p.s. een handig dingetje om vuur te maken zou ik ook wel graag willen meenemen, mag dat? )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #29 Gepost op: 19-10-2010, 16:29:41 »
Beste biechtstoel,

Er is al aardig wat verteld hier, terwijl jouw stoel nog niet eens op zijn plaats staat. Ik vraag me af of al deze ontboezemingen meegenomen worden naar de eilanden, en wat de spelleiding met het gejammer (ja, nu al) gaat doen.
Wensen, eisen, complotten, het is al weer fijn begonnen....
Geef mij maar wat zwemspullen, een vishengel, en een kookpan mee, dan ga ik het wel redden. Ik ga mezelf in ieder geval tot aan de kampindeling eens even rustig beraden met wie ik wel of niet in zee zal gaan.

Goede vlucht en tot vanavond!  ::zwaai:: ::zwaai::

(p.s. een handig dingetje om vuur te maken zou ik ook wel graag willen meenemen, mag dat? )
gejammer en complotten heb ik nog niets over gehoord?
Wil je zeggen dat je in een complot zit? ::vergroot::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De biechtstoel
« Reactie #30 Gepost op: 19-10-2010, 18:33:09 »
Beste biechtstoel,

ik vraag me af waarom ik 'beste biechtstoel' zou moeten zeggen, omdat het me tamelijk vreemd lijkt om tegen een stoel te praten waar je bovendien op zit. Verder heb ik eigenlijk niets op te biechten, behalve dat ik een keer een snoepje heb gestolen. Maar op een afgelegen eiland zal dat vast niet weer gebeuren. Ik ga nu maar een Zuid Oost-Aziatisch uiltje knappen, voordat het niet meer kan door tropische stormen/ zandvlooien/ ruimtegebrek/ irriterende kampgenoten.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #31 Gepost op: 19-10-2010, 18:57:06 »
er valt nog weinig te biechten eigenlijk. ja, dat ik toch echt wel hoopte dat ik alsnog mee mocht doen en daar ook wel op rekende omdat ik waanzinnig populair ben op het forum. er zou voor mij vast wel een aanpassing komen. et voila!
wel heel jammer voor de andere kandidaten, ik ben een doorzetter en ga over lijken. nu maar hopen dat ik niet bij "de belg" in het team kom. doet die eigenlijk wel mee? ik heb niet eens naar de kandidatenlijst gekeken. als of die anderen zo belangrijk zijn. dit is het tweede virtuele spel dat ik speel; ooit eens meegedaan met iets dat robbyazerty had georganiseerd. moest je een hele nacht naar een webcam gaan zitten kijken en melden wanneer je een man met een paraplu voorbij zag komen... :-\\  wel geinig verzonnen. en leuk als je niks te doen hebt natuurlijk. ben toen best ver gekomen.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: "de belg" wil je graag in zijn kamp hoor  ::) ::)
En  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: bescheiden ben je dus ook  ::) ::) Maar je bent nog 1 iets vergeten te vertellen  ::jaja:: ::jaja:: Het feit dat je jezelf "inteligent" vindt  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::) ::) ::)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #32 Gepost op: 19-10-2010, 19:01:18 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: "de belg" wil je graag in zijn kamp hoor  ::) ::)
En  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: bescheiden ben je dus ook  ::) ::) Maar je bent nog 1 iets vergeten te vertellen  ::jaja:: ::jaja:: Het feit dat je jezelf "inteligent" vindt  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::) ::) ::)
oh dus jij bent 'de belg',  ::rofl:: aangenaam kennis te maken :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De biechtstoel
« Reactie #33 Gepost op: 19-10-2010, 19:06:48 »
ai ai ai, wat heb ik me op de hals gehaald..wist ik veel dat er op de hele wereld èèn man is die niets vergeet en laat ik die nu net kennen. inteligent heeft toch niets te maken met intelligentie maar alles met een haperend toetsenbord. gelukkig spreek ik altijd over "de belg" en niet over "diejen vlaming". belgen bestaan immers niet ::hand::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #34 Gepost op: 19-10-2010, 19:07:57 »
oh dus jij bent 'de belg',  ::rofl:: aangenaam kennis te maken :P.
Ow,nee hoor,ik woon wel in België,maar ik ben op en top Nederlander  ::jaja::
Fiscaal is België voor mij interessant  ::vergroot::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #35 Gepost op: 19-10-2010, 19:16:35 »
Ow,nee hoor,ik woon wel in België,maar ik ben op en top Nederlander  ::jaja::
Fiscaal is België voor mij interessant  ::vergroot::
haha okee.
Over wie is dan wel 'de belg'?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #36 Gepost op: 19-10-2010, 19:17:16 »
ai ai ai, wat heb ik me op de hals gehaald..wist ik veel dat er op de hele wereld èèn man is die niets vergeet en laat ik die nu net kennen. inteligent heeft toch niets te maken met intelligentie maar alles met een haperend toetsenbord. gelukkig spreek ik altijd over "de belg" en niet over "diejen vlaming". belgen bestaan immers niet ::hand::
Psssst,biechtstoelbewaarder...iemand,of hoe heet jij?(Dit ziet toch niemand he?)Ik vind die ibung toch wel een meid met ballen hoor  ::jaja:: Hoe jong zou die zijn? 25 ofzo?  ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw::
Ik wil bij haar in een kamp ingedeeld zijn  ::jaja:: ::jaja::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #37 Gepost op: 19-10-2010, 19:19:08 »
haha okee.
Over wie is dan wel 'de belg'?
Weet ik veel?  ??? ???

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #38 Gepost op: 19-10-2010, 19:19:54 »
Weet ik veel?  ??? ???
XD, we praten over iemand waarvan we niet weten wie het is ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #39 Gepost op: 19-10-2010, 19:22:24 »
Wow, ik zie net dat Koekoe de winnaar is van ER 2009 ::oink:: Marcel?