Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 36773 keer)

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #200 Gepost op: 10-11-2010, 22:42:05 »
Lieve biechtstoel,

Op zich ook een opdracht wat mij wel aanspreekt, muziek is wel mijn passie en liedjes zoeken ook niet echt een probleem..totdat  die nummer 6 kwam...tjonge jonge kheb me suf gegoogled, en telkens als ik dacht dit lied is gewoon niet te traceren, ging ik toch weer speuren. Zelfs meerder varianten van het liedje gevonden, maar steeds was het niet goed. :(

Maar Bloemeneiland..sjonnie en Anita.. ::)  dat was ook niet te raden, je hoorde niet eens een vrouwenstem, en die twee regels was niets mee te vinden, maar wel geniaal, want deze proef was echt heel leuk in elkaar gezet, en mij weer heel wat uurtjes bezig gehouden. ::ok::

Nu genieten van de overwinning.. en op naar de volgende proef ::tandpastasmiley::
 ::zwaai::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De biechtstoel
« Reactie #201 Gepost op: 11-11-2010, 11:25:15 »
Beste biechtstoel,

Ik had vannacht een hele vreemde nachtmerrie. :-\\ Ik stond op een bloemeneiland in de zee. ::dans:: Mijn kampgenoten stonden in een cirkel rondom mij dreigend "lalalalalailalailalailalalailalaila" te zingen, ::megafoon:: terwijl kwaadaardig krijsende zeemeeuwen probeerden mijn ogen uit te pikken. ::spook:: Toen verschenen Sjonnie en Anita, die allebei met een duivelse lach een rode stem op mij uitbrachten. ::heks:: Tot slot arriveerde presentatrice Swifty per boot, in het gezelschap van Ed "Swifterbanter Edje" Nieman, om mij met geweld naar huis te sturen... ::zweep::

Zou dit een voorbode zijn voor een ongunstige eilandraad, o lieve biechtstoel?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #202 Gepost op: 11-11-2010, 11:33:12 »
Beste Biechtstoel,

jammer hoor...
We waren zooo  dichtbij.
Ik hoop dat ik de volgende opdracht nog mag meemaken want ik heb er heel erg zin in ::boogie::.
Zie ik hier een patroon ontstaan? zuid wint twee keer, dan noord weer 2 keer etc?
Dat patroon moeten we dan de volgende opdracht maar eens verbreken!
Nouja.... we zien wel hoe het afloopt!
En hopelijk een beetje goed! ::boogie::

::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #203 Gepost op: 11-11-2010, 11:49:20 »

Ik hoop dat ik de volgende opdracht nog mag meemaken
::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

 :-X :-X :-X :-X  >:D >:D

 ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #204 Gepost op: 11-11-2010, 12:15:04 »
::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

 :-X :-X :-X :-X  >:D >:D

 ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::
is dat zo'n koebeestgeest tip van jou? :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #205 Gepost op: 12-11-2010, 13:09:55 »
Lieve biechtstoel,

Eindelijk weer een overwinning voor Zuid! Dankjewel, Daisy! En aan de andere Zuiderlingen: ook super meegewerkt... Alleen die nummer 6; dat mensen zulke muziek willen luisteren... Maar goed, geen eilandraad, dat is ook wel weer eens fijn! Hopelijk gaat dat bij de volgende opracht weer zo!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #206 Gepost op: 13-11-2010, 00:16:24 »
Lieve biechtstoel,

oh oh oh wat ben ik stom! Vandaag druk bezig geweest met onze leefruimte op te ruimen en bijna niet op de computer geweest. Helemaal niet meer aan die stem gedacht. Ik voel me zoooo dom, ik kan wel door de grond zakken ::schaam::.
Heb net snel mijn stem ingeleverd en ik hoop dat de rest het me kan vergeven. Niet alleen is het nadelig voor mijzelf, ook voor de rest want die moet nu allemaal op mij wachten.
 ::dom::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #207 Gepost op: 13-11-2010, 10:29:13 »
Lieve biechtstoel,

Helaas nog geen proef vanochtend, hopelijk wel nog op tijd vanavond, anders zie ik de opdracht pas na mijn trektocht door de omgeving. Hopelijk kan ik dan maandag met wat lekkers op de proppen komen bij mijn mede-zuiderlingen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #208 Gepost op: 13-11-2010, 11:50:06 »
Beste Biechtstoel,
het schijnt dat wij op Noord één voor één de Belgen eruit stemmen.
Daar was ik me geheel niet van bewust, maar wil toch even hier stellen dat ik niet in België geboren ben, noch gewoond heb noch nu woon.  ;D
Molcrazy weg, jammer, hoewel ik de indruk was dat hij laatste tijd druk had met andere dingen. Maar we hebben wel de waterval aan hem te danken, en zijn naam leeft voort met Molcrazy's Paradise.
We hebben al van ons oorspronkelijke team vier mensen gedag moeten zeggen. Raar spel, hoe verder je komt, hoe eenzamer het wordt. Ik ben benieuwd hoe eenzaam het aan de top is.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #209 Gepost op: 13-11-2010, 12:10:14 »
Beste biechtstoel,

Kunt u mij misschien even vertellen wanneer de samensmelting gaat plaatsvinden? Ik hoor dat Schulz zich zo eenzaam gaat voelen, dus het leek me wel een goed plan om met z'n allen naar 1 eiland te vertrekken. Het was gisteravond erg gezellig, zelfs met de bewoners van kamp Noord.

::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De biechtstoel
« Reactie #210 Gepost op: 13-11-2010, 15:37:56 »
Beste biechtstoel,

Sta me toe hier nog een kleine biecht te plaatsen.

Hoezo sta me toe? Waarom zou jij geen biechten meer mogen komen doen?

Tsja, ik lig eruit.

Huh? Wat? Dat kan toch niet?

Jaja, toch is het zo. Die Survivors van vandaag zijn me wat. Wie stemt nu de Meester-Survivor naar huis ::)

Misschien was je te sterk, te strategisch, te tactisch, te gevaarlijk, te ...?

Te onvoorzichtig, te Belgisch? Wel slim van ze om me naar huis te sturen natuurlijk, ongetwijfeld een tactische zet ;D

Een (oude) vos verliest zijn streken natuurlijk niet ;)

Zeer zeker niet. Helaas zijn er nieuwe jonge wolven op het toneel verschenen maar weet je waar ik het meest naar uitkijk biechtstoel?

Neej?

Hoe het spel zich verder gaat ontwikkelen: uiteindelijk kom je in een complot tegenover elkaar te staan >:D

De tijd zal het leren.

Absoluut. Goed, ik laat je nu voor de rest van het spel met rust. Er zijn ongetwijfeld nog mensen die willen biechten en ik moet op Paradise Swifty gaan genieten van een heerlijke maaltijd ;D

Daag biechtstoel! ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #211 Gepost op: 13-11-2010, 19:09:16 »
Jaja, toch is het zo. Die Survivors van vandaag zijn me wat. Wie stemt nu de Meester-Survivor naar huis ::)
Beste biechtstoel,

Het bljkt dat Molcrazy de huidge heersende Triviant Survivor was ::respect:: ::respect:: ::respect::

Maar Koning Molcrazy is dood!
Lang leve de nieuwe koning: wie dat ook mag zijn.

(Trouwens hele bescheiden Koning  ::jaja:: , we wisten van niets, tenminste ik niet.)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #212 Gepost op: 13-11-2010, 19:14:39 »
Beste biechtstoel,

Poe! Dat was me toch een avond!
Een stem die te laat komt waardoor alles uit de hand liep.
Er werd echt een feestje gebouwd. ::boogie::
Toen werden we na middernacht nog uit ons bed getrommeld voor een eilandraad!
Ik heb er totaal niets van meegekregen want ik had een beetje teveel op :P.
Volgende ochtend had ik een kater en had ik nog niet eens door dat we met zn zessen waren! :o.
 ::zwaai:: Molcrazy!

 ::respect::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #213 Gepost op: 13-11-2010, 19:27:09 »
Beste biechtstoel,

Het bljkt dat Molcrazy de huidge heersende Triviant Survivor was ::respect:: ::respect:: ::respect::

Maar Koning Molcrazy is dood!
Lang leve de nieuwe koning: wie dat ook mag zijn.

(Trouwens hele bescheiden Koning  ::jaja:: , we wisten van niets, tenminste ik niet.)

Hmmm, het was geen Trivial Survivor, het was een ander soort Survivor met andere opdrachten en zo ;) en daarna is overigens nog een editie geweest, alleen die overwinnaar is niet meer op het forum.
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #214 Gepost op: 13-11-2010, 19:33:46 »
Hmmm, het was geen Trivial Survivor, het was een ander soort Survivor met andere opdrachten en zo ;) en daarna is overigens nog een editie geweest, alleen die overwinnaar is niet meer op het forum.
::spook:: ::spook:: ::spook:: Gelukkig dat je bij die "nog een editie" toen geen spelleider was,want zo makkelijk zoals nu zou je het niet gehad hebben,je zou nogal  ::zweet:: ::zweet:: ::zweet:: hebben  >:D >:D >:D Vraag het maar aan Daisy en MC Himself   ::)
 ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #215 Gepost op: 13-11-2010, 19:34:35 »
Sorry biechtstoel,
voor het verschaffen van valse info aan U.  ::schaam::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De biechtstoel
« Reactie #216 Gepost op: 13-11-2010, 21:59:54 »
Beste biechtstoel,

Wat een heftige proef! We hebben echt hard gewerkt met ons hele team. ::zweet:: Die tijdsdruk, net alsof we een moeilijk tentamen zaten te maken, en dat op zaterdagavond! ::oink::

De samenwerking is uitmuntend!  ::bravo::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #217 Gepost op: 13-11-2010, 22:10:58 »
Beste biechtstoel

Wat een gestress weer deze opdracht. Wel een hele leuke opdracht. Cryptogrammen leuk hoor. Daar heb ik graag een paar van mijn lievelingsprogramma's (fijn hoor zo'n zelfgeknutselde schotelontvanger) voor laten schieten. En nu maar afwachten...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De biechtstoel
« Reactie #218 Gepost op: 13-11-2010, 22:12:59 »
Beste biechtstoel,

Ik ga nu even bijkomen op de bank, voor de tv. ::)
Dan zie ik straks wel wat Swifty's oordeel is...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #219 Gepost op: 13-11-2010, 22:13:55 »
Beste biechtstoel

Ik steel hierbij KD's idee. Tot later.  ::zwaai::