Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 36777 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #220 Gepost op: 13-11-2010, 22:15:38 »
Beste Biechtstoel,

Ik ga even naar de disco, dat wil zeggen, een dochter brengen.
Ben benieuwd of er antwoord is als ik terug kom.  ::hyper::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #221 Gepost op: 13-11-2010, 23:03:05 »
Lieve biechtstoel,

heerlijk zo'n lounge avond. Maar eigenlijk is het een triller. Volgens mij zijn we allemaal wel goed in puzzelen. Ik ben heel benieuwd naar de uitslag.

 ::zwaai::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #222 Gepost op: 14-11-2010, 11:29:39 »
BB,

Waar zit de adder onder het gras?

Ik puzzel me suf aan de sucryschaakdoptoku.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #223 Gepost op: 14-11-2010, 16:19:30 »
Biechtstoel,

Is het mogelijk om de spelregels van het edele schaakspel te droppen op kamp Zuid.
Ik ga er tenminste van uit dat dat puzzeltje niet goed is ingestuurd door ons........ :(

Ik sta aan de rand van het water te wachten op de postduif :)

::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #224 Gepost op: 14-11-2010, 16:21:22 »
Beste biechtstoel,

Er vloog net een duif over kamp noord.
Die hebben we even neergehaald en toen zaten er opeens een briefje aan zijn poten met spelregels van schaken :o.
Das dus dubbel geluk.
Spelregels en een maaltijd ::trots::

 ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #225 Gepost op: 14-11-2010, 16:29:41 »
zozo biechtstoel,

komt daar opeens een Dolfie aangezwommen: Geef onze duif terug! ::megafoon::.
Mn oren doen nog pijn :P.
Daar gaat de maaltijd :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #226 Gepost op: 14-11-2010, 16:33:17 »
BB,

puzzels opnieuw en opnieuw bekeken: Geen fout te ontdekken.

Dus weer opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #227 Gepost op: 14-11-2010, 16:55:57 »
BB,

puzzels opnieuw en opnieuw bekeken: Geen fout te ontdekken.

Dus weer opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw opnieuw en opneuw en opnieuw en opnieuw en opneuw en opnieuw

Hier ook ::vergroot::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #228 Gepost op: 15-11-2010, 13:31:49 »
Lieve biechtstoel,

Hier zit ik dan, afwachtend op de uitslag van de opdracht. Er komt momenteel niets uit m'n handen, het spookt steeds door m'n hoofd, en nee, het is niet het spookje op Swifty paradise. ;D
Ik zie gewoon niet waar de fout zit, en ben dan ook erg benieuwd wat de juiste oplossing zal zijn.
Het jammere van deze opdracht is, dat je niet hoort wat wel juist is, misschien als tip voor de spelleiding, omdat de volgende keer wel te doen, zo worden de opdrachten denk ik te moeilijk,en ook veliest het de interesse op den duur, althans dat is mijn gevoel erbij, en dat vind ik dan weer jammer.

Verder vind ik de opdrachten wel steeds leuk om te goen, en ook zeer goed bedacht ::ok::
Nu stoel, ik ga denk ik toch maar een poging doen een   schaarse kokosnoot te gaan vinden op dit eiland.

Een afwachtende kandidaat ::zwaai::
 
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #229 Gepost op: 19-11-2010, 23:36:46 »
* Daisy stoft de biechtstoel ff af.

Lieve biechstoel,

wat een nare opdracht. Hij was té simpel en er tóch ingestonken. Echt balen deze nederlaag, maar het is niet anders. De samensmelting komt steeds dichterbij en met hoe meer kandidaten in het spel, hoe groter de kans dat je zelf exit gaat. Ik heb heel nerveus voor de komende eilandraad, ik hoop dat ik mag blijven. ::jaja::

 ::bravo::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #230 Gepost op: 20-11-2010, 14:58:18 »
Ha Biechtstoel,

Het is hier inderdaad erg rustig geworden, de laatste tijd.
Is dat omdat de deelnemers niets te biechten hebben, of omdat ze nu ondertussen zo'n zwarte ziel hebben gekregen van de allianties en complotten en verbroken afspraken,dat het geen nut meer heeft te biechten. ;D

Maar waar ik het even met je over wil praten, is dat D*N die mij een ouwe sluwe vos noemt.
Ik wil hier Obelix even parafraseren: ::megafoon:: WIE IS ER HIER OUD???!!!  >:( >:( >:(

Maar goed, misschien moet ik het me niet zo aantrekken, want vergeleken met D*N is een eendagsvlieg zelfs oud.  ;D
« Laatst bewerkt op: 21-11-2010, 15:19:50 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #231 Gepost op: 20-11-2010, 15:03:21 »
Beste biechtstoel,

ik hoorde zojuist verontrustende geluiden vanaf Noord. Het leek alsof ik geschreeuw hoorde en zag allemaal vogels opvliegen. Wat zou daar aan de hand zijn ???
Deze aflevering moeten wij weer stemmen dat is weer even balen :(.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #232 Gepost op: 20-11-2010, 18:47:20 »
Beste biechtstoel,

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo  ::dans:: vrolijk, ::dans:: zo vrolijk was ik nooit  ::boogie:: ::boogie::

Ik heb gewoon 5 heuse fans gekregen! Als dat niet veel beloofd voor de rest van het spel...........
Morgen moet er weer iemand weg uit kamp Zuid, en dat maakt me dan wel weer een beetje treurig, maar ja, dat is nu eenmaal het spel.
Ook al ben ik degene die eruit vliegt, ik weet me gesteund door een groepje fans, en dat maakt zooooooo veel goed  ::tandpastasmiley::

 ::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #233 Gepost op: 20-11-2010, 18:57:19 »
Beste biechtstoel,

In het begin hier op het eiland heb ik me niet altijd al te lief gedragen. Weliswaar altijd grappig bedoeld, maar of dat goed overkwam bij anderen? Door drie dromen ben ik daar achter gekomen. Vanaf nu ga ik een stuk aardiger zijn  ::ok::.

Dat is trouwens wel nodig ook geloof ik, want van de productie heb ik gehoord dat ik op de fansites geen fans heb en men wel denkt dat ik het eiland binnenkort zal moeten verlaten  :-\\. Op zich vind ik dat niet zo belangrijk hoor, maar ik hoop niet dat ik straks thuis vervelende reacties krijg. Of nog erger: dat mijn kinderen er onder moeten lijden . Mijn bloedjes; ik mis ze zo  :\'( :\'( :\'(. Maar ook weer niet zoveel dat ik een paar Martine-stemmen wens hoor!  :-X


Morgenmiddag de stemming..... Zo spannend! Weer iemand weg. Als ik het overleef, betekent dat weliswaar dat ik een stukje dichter bij de samensmelting ben gekomen, maar het wordt wel erg stil op het eiland. Oh, ik kijk zo uit naar de samensmelting!  ::confettie:: ::cheerleader:: ::feest:: ::dans::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #234 Gepost op: 21-11-2010, 15:11:25 »
Hi biechtstoel,

Dat was alweer een paar daagjes geleden, maar gisteren heb ik weer een grote trektocht gedaan en ben met de lijnboot een ander eiland wezen bezoeken. Gelukkig had ik, ondanks voorspelde problemen, nauwelijks vertraging en ben ik veilig weer terug gekeerd.

Jammer dat we weer van een mede-kamplid afscheid hebben moeten nemen. Bedankt Daisy voor alles wat je hebt gedaan voor Zuid. En geniet maar extra veel van je familie!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #235 Gepost op: 21-11-2010, 15:28:41 »
pssst biechtstoel,

Ik kreeg nog wel een hele goede raad van Daisy voordat ze zo onverwachts vertrok. Er is een complot gaande tussen Noord en Zuid, en ik weet er het fijne niet van.......
Is het jong tegen oud, is het man tegen vrouw...
Ik ga de komende dagen goed kijken en luisteren, want dat er wordt gekonkelfoesd is wel duidelijk!
Beetje jammer, maar zo is het spel nu eenmaal. Ik zal me moeten schikken in mijn lot, en morgen helemaal moeten gaan voor de nieuwe proef.
::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #236 Gepost op: 22-11-2010, 12:43:02 »
Beste biechtstoel,

Ik heb bewondering voor Daisy.  ::ok:: Je zag duidelijk dat ze het moelijk had met haar eliminatie.  :\'( Maar ze bleef wel heel waardig. Ze zei geloof ik zoiets als: 'het is allemaal een spel' en 'wie niet waagt die niet wint', of 'ik heb gegokt en verloren' ofzo en tot slot nog 'niets is wat het lijkt in TS'. Ze heeft helemaal gelijk natuurlijk.
Nou ja, nu kan ze weer lekker naar huis en is ze verlost van alle spinnen. Daar reageerde ze soms wel panisch op hoor!   :o Maar verder was ze een stoere kandidate  ::ok::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #237 Gepost op: 22-11-2010, 18:18:26 »
Ik heb een post van Marlie hier verwijderd, aangezien oud-kandidaten niet meer kunnen spreken met de huidige kandidaten (ze kunnen alleen een eindbiecht naar mij sturen).

Sorry Marlie, maar deze regel heb ik gesteld om te voorkomen dat het spel nog beinvloedt wordt door mensen die (vanwege hun vertrek) meer weten  ;)
::spook:: ::spook:: ::spook::

Ha, MENSEN mogen het niet  >:D >:D >:D

 ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #238 Gepost op: 22-11-2010, 19:58:20 »
Je word bedankt Swifty ::niet-ok::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #239 Gepost op: 22-11-2010, 23:38:42 »
Beste biechtstoel,

Ik ben net geloof ik een beetje mezelf verloren nadat Swifty de uitslag bekend had gemaakt. Ik kon maar niet accepteren dat Zuid wéér iemand weg moet sturen  :(  Ik lees later wel terug op de fansites of dit me al te erg kwalijk wordt genomen door het publiek van de Lage landen. Maar belangrijker: wat zouden mijn kampgenoten hiervan vinden? Ik hoop niet dat ze dit irritante driftkikkertje een enkeltje thuisreis verschaffen  :\'(

Ik ga nog maar even naar het eiland of de pub. Een beetje afkoelen en de verhoudingen herstellen.

 ::zwaai:: biechtstoel
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?