Poll

Waarom is Karin niet de mol?

Karin haalt te veel geld binnen.
25 (23.4%)
Karin molt te duidelijk.
17 (15.9%)
Er zijn geen goede hints voor Karin (gevonden).
10 (9.3%)
Mijn intuïtie zegt dat Karin de mol niet kan zijn.
23 (21.5%)
Anders, (graag uitleg)
13 (12.1%)
Karin is WEL de mol.
19 (17.8%)

Totaal aantal stemmen: 68

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:58

Auteur Topic: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!  (gelezen 100499 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #160 Gepost op: 15-02-2011, 19:11:08 »
Ik kreeg hetzelfde gevoel als molroy: waarom is Karin zo onverdacht bij ons?

Wat mogelijke molacties van Karin:

- vraag voor 50 euro (snelheid bus) fout beantwoorden


Heinz, doet deze molactie jouw ook niet denken aan Dennis tijdens de opdracht in Mexico, waarin mol Dennis bewust een fout antwoord gaf ten overstaan van de hele groep. Zou ik een prima eerste molactie vinden. Verder is het inderdaad niet het lijstje met de beste molacties als ze de mol is, maar ach ze doet dr best. (om de mol te ontmaskeren of zelf de mol te zijn)  Verder mooi overzichtje, goed werk! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 15-02-2011, 19:13:19 door mollenvanger20 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #161 Gepost op: 15-02-2011, 19:14:53 »
Heinz, doet deze molactie jouw ook niet denken aan Dennis tijdens de opdracht in Mexico, waarin mol Dennis bewust een fout antwoord gaf ten overstaan van de hele groep.

Had ik nog niet aan gedacht. Maar het zou inderdaad best een tactiek kunnen zijn: je meteen als warrig profileren.

Offline molroy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #162 Gepost op: 15-02-2011, 19:22:29 »
Had ik nog niet aan gedacht. Maar het zou inderdaad best een tactiek kunnen zijn: je meteen als warrig profileren.
dat zou een hele goed verklaring in aflevering 11 zijn

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #163 Gepost op: 18-02-2011, 02:32:36 »
Als Karin (mocht zij de Mol zijn) wist dat Pep op haar zat, was het een mollenstreek om bij eerste graai van PJ met mimiek uit te beelden dat het maar "zo-zo" was, dus indirect aangeven je te helpen, maar: bij de 2e graai van PJ geen mimiek te vertonen, alsof het niets is terwijl het 3 jokers blijken te zijn.
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #164 Gepost op: 18-02-2011, 02:41:00 »
30.04: Karin geeft aan dezelfde tactiek als altijd te gebruiken, namelijk "niet kijken".
Is geestig, maar eveneens een beetje blind?
Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #165 Gepost op: 18-02-2011, 07:11:32 »
Ik erger me al sinds dag 1 van de serie aan haar, eerlijk gezegd.  :-X
Ik begrijp niet wat mensen grappig aan haar vinden ik vind haar neurotische gedrag behoorlijk op de zenuwen werken als ik eerlijk ben.

Daarnaast heeft ze ook nog de leukste andere kandidaten uit het spel geholpen - veronderstellende dat ze de mol niet is, aangezien het me vreemd voorkomt dat er 3 mensen op haar stemden en er allemaal uitvlogen. Ofwel ze is zo'n overduidelijke mol dat werkelijk iedereen op haar stemde maar dat is ook niet logisch gezien de exit van Jan en het stemgedrag van Soundos.

Ik ben bang dat we wrsch tot aan de finale aan haar vastzitten. Het zij zo.  ::ohno::
Erg jammer ik had veel liever andere mensen in de finale zien staan, that's for sure. Maar goed, helaas hebben we het in widm niet voor het zeggen, noch qua mol noch qua finalisten.  ::)

Edit:

Laat ik deze post iets nuanceren..

Waar ik me vooral aan erger (behalve alle onnodige commentaren tussendoor over 'ik snap niet hoe dat kan' etc) is dat ze het spel niet lijkt te snappen of echt speelt (althans voor hoe het mi zou moeten in deze fase van het spel, zeker!).
Weliswaar weet ze een mooie nepmol uit te hangen waar mensen intrappen (veronderstellende dat ze niet de mol is- als wel ben ik heel benieuwd hoe dat mogelijk is iig, want dan is Art mijns inziens ook nog wel een optie..) , maar verder draagt ze helemaal niks bij.

De laatste opdracht ook weer - je kan best hoogtevrees hebben, vervelend maar doe iets.
Met die jeeps net zo goed (in mindere mate Soundos maar ook wel een beetje) - ga niet in die jeep commentaar zitten leveren maar lever een bijdrage.. Mensen als Horace en Pepijn waren echt leuk om naar te kijken, die speelden echt het spel. Nu hoeft niet iedereen even bloedfanatiek te zijn, maar bij Karin heb ik gewoon het idee dat ze alles als een of andere grote opoffering en zelfoverwinning ziet.
'Kijk mij op dit touw', Ik werd zo chagrijnig op dat paard dat doe ik nooit meer, oh nee we moeten toch niet voetballen.. etc etc. Overigens vind ik het wel mooi dat ze zichzelf overwon bij Diablo, maar ook dat werd enorm breed uitgemeten terwijl ook Anna en de anderen hier over een drempel moesten gaan..
Ik vind het zo jammer dat mensen die met hart en ziel het spel speelden het veld moeten ruimen voor iemand die alles als een enorme zelfopoffering schijnt te zien.  :-\\

Ok toegegeven, is heel persoonlijk. Maar ik kijk echt veel liever naar iemand die gewoon lekker opgaat in het spel en zich eraan overgeeft.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 07:39:46 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #166 Gepost op: 18-02-2011, 08:18:38 »
Pepijn vol op Karin. Pepijn er uit. Karin nu zeker weten geen mol meer.

Pfffoeh. Gelukkig.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #167 Gepost op: 18-02-2011, 09:15:33 »
Zoals Art Yvon de II is, is Karin Milouska de II. In beide zie ik nog wel een mol. Maar dan moet ik wel meegaan met Supernova en dat is dat ik Art zijn gedrag, hoewel overduidelijk, minder ergerlijk vind dan Karin haar gedrag.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #168 Gepost op: 18-02-2011, 10:14:49 »
Karin blijft geweldig in haar uitspraken ::bravo::.
Hopelijk een finalist ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #169 Gepost op: 18-02-2011, 10:28:54 »
Ik erger me al sinds dag 1 van de serie aan haar, eerlijk gezegd.  :-X

Helemaal mee eens, ook met je uitleg. Ik verdenk haar er al een tijdje van dat ze de mol is, maar dan vind ik wel dat ze een irritante strategie heeft gekozen. Hoewel het eigenlijk minstens net zo ergerlijk is als ze níet de mol is.

Als ze de mol is, dan is het volkomen logisch dat ze alle andere kandidaten aan extra jokers hielp, behalve degene die haar het meest verdacht. Alleen is het dan nog steeds niet logisch dat Pepijn eruit ging, omdat je met 3 jokers volgens mij geen volledig verkeerd ingevulde test kunt compenseren.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #170 Gepost op: 18-02-2011, 10:34:28 »
In tegenstelling tot veel mensen vind ik Karin een van de leukste kandidaten die erin zit ! Mol of geen mol, ze zorgt in ieder geval voor een hoop grappige momenten door haar onhandigheid enzo, bovendien heeft ze zelf ook wel humor. Art bijvoorbeeld is veel irritanter !

Zet hem op Karin  ::ok::
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #171 Gepost op: 18-02-2011, 10:35:16 »
In tegenstelling tot veel mensen vind ik Karin een van de leukste kandidaten die erin zit ! Mol of geen mol, ze zorgt in ieder geval voor een hoop grappige momenten door haar onhandigheid enzo, bovendien heeft ze zelf ook wel humor. Art bijvoorbeeld is veel irritanter !

Zet hem op Karin  ::ok::
mee eens :D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #172 Gepost op: 18-02-2011, 10:48:30 »
In tegenstelling tot veel mensen vind ik Karin een van de leukste kandidaten die erin zit ! Mol of geen mol, ze zorgt in ieder geval voor een hoop grappige momenten door haar onhandigheid enzo, bovendien heeft ze zelf ook wel humor. Art bijvoorbeeld is veel irritanter !

Zet hem op Karin  ::ok::
::jaja:: Ik hou van die onhandigheid :P.
iets dat ik zelf ook zou doen ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #173 Gepost op: 18-02-2011, 11:19:43 »
Die biecht van Karin (die start op 21:45) die komt op mij toch wel mollerig over :-\\

"Ik deed een beetje van zo.... pff...." en dan zo lachend.
Terwijl ze toch ook aan de opdracht met kabels heeft meegedaan.
Laten we jabberen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #174 Gepost op: 18-02-2011, 13:26:58 »
Ik heb het even teruggekeken, en inderdaad draait Karin het tasje om. Maar dat maakt voor de kleur blauw niet uit, dus is het geen actie waardoor alleen de bovenste kleuren zichtbaar zijn. Ze draait het tasje waarschijnlijk om omdat het eerst zo lag dat er een wit flapje uitstak. Juist een goede actie dus. (Bekijk het fragment hier.)

Nee hoor, ze draait het om, dan wordt het zwart. Daarna geeft ze Patrick de schuld dat hij een foto heeft gemaakt met blauw-wit-zwart.
Karin is de mol.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #175 Gepost op: 18-02-2011, 14:55:55 »
Helemaal mee eens, ook met je uitleg. Ik verdenk haar er al een tijdje van dat ze de mol is, maar dan vind ik wel dat ze een irritante strategie heeft gekozen. Hoewel het eigenlijk minstens net zo ergerlijk is als ze níet de mol is.

Als ze de mol is, dan is het volkomen logisch dat ze alle andere kandidaten aan extra jokers hielp, behalve degene die haar het meest verdacht. Alleen is het dan nog steeds niet logisch dat Pepijn eruit ging, omdat je met 3 jokers volgens mij geen volledig verkeerd ingevulde test kunt compenseren.

Ik sluit me bij jullie aan  :-\\
No Milk today???

Offline jellevv1

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #176 Gepost op: 18-02-2011, 15:01:10 »
Nee hoor, ze draait het om, dan wordt het zwart. Daarna geeft ze Patrick de schuld dat hij een foto heeft gemaakt met blauw-wit-zwart.
Karin is de mol.

Ik vind karin redelijk verdacht, ze doet zich dommer voor dan dat ze is, maar ze is geen mol omdat ze bij het mandjes-spel in aflevering 1 3000 Euro voor de groep opgehaald. Kan gewoon niet

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #177 Gepost op: 18-02-2011, 15:05:08 »
Ik vind karin redelijk verdacht, ze doet zich dommer voor dan dat ze is, maar ze is geen mol omdat ze bij het mandjes-spel in aflevering 1 3000 Euro voor de groep opgehaald. Kan gewoon niet

Dat is het enige wat ze heeft binnengehaald zo'n beetje. We hebben vaker stuntelaars gehad in WIDM maar óf ze waren er heel snel uit, óf ze waren de mol.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2011, 15:07:05 door Run »

Offline jellevv1

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #178 Gepost op: 18-02-2011, 15:11:18 »
Dat is het enige wat ze heeft binnengehaald zo'n beetje. We hebben vaker stuntelaars gehad in WIDM maar óf ze waren er heel snel uit, óf ze waren de mol.
Ja, maar er is nog nooit een mol geweest die 3000 euro heeft gepakt voor de pot (tenzij de mol natuurlijk de potbeheerder is, maar dat is karin niet)




Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #179 Gepost op: 18-02-2011, 15:11:28 »
Dat is het enige wat ze heeft binnengehaald zo'n beetje. We hebben vaker stuntelaars gehad in WIDM maar óf ze waren er heel snel uit, óf ze waren de mol.
ojaa, ook lottie (S5) ::)

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!