Auteur Topic: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!  (gelezen 36306 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Gepost op: 21-12-2010, 16:59:30 »


Miryanna van Reeden
Rotterdam
25 augustus 1967
Nederlandse actrice
« Laatst bewerkt op: 27-01-2011, 21:37:32 door Bakkertje, Reden: topictitel aangepast »
2024: wie is de Mol?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2010, 10:17:48 »
Nog niemand die Miryanna verdenkt? Ik kan me wel voorstellen dat je denkt, ze zat al met Kim in Julia's Tango, dat lijkt te veel op vorig jaar, dus ze is het niet, maar eigenlijk slaat die hele redenering natuurlijk als een tang op een varken...
Tell me what your telescope says

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2010, 13:10:18 »
Zij past precies in mijn lijstje van stereotype verdachten!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #3 Gepost op: 30-12-2010, 16:10:28 »
Ik denk dat ze best een goede mol zou kunnen zijn. Aan de andere kant is het misschien juist te duidelijk.

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #4 Gepost op: 30-12-2010, 22:37:33 »
Ik denk niet dat zij het heel lang gaat volhouden, aflevering 3 of 4... Is het helaas Exit Miryanna...
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2011, 01:03:00 »
Nog niemand die Miryanna verdenkt? Ik kan me wel voorstellen dat je denkt, ze zat al met Kim in Julia's Tango, dat lijkt te veel op vorig jaar, dus ze is het niet, maar eigenlijk slaat die hele redenering natuurlijk als een tang op een varken...

Zelfs Art speelde daar een gastrol in kennelijk..  ;D
Citaat
In het voorjaar van 2008 speelde Rooijakkers als gastacteur in een aflevering van de drama-serie Julia's Tango, opgenomen in Buenos Aires
Die kan je dan ook meteen afstrepen.  :P

Mwah - zou kunnen maar vooralsnog komt ze teveel over als een wannabe imho.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2011, 20:47:09 »
Weinigen verdenken haar momenteel, en ik verkies haar nu voor de eerste afl. gezien te hebben als mol.. ::tandpastasmiley::
Ik heb zo soms het gevoel dat ze in filmpjes erg let op wat ze zegt. Misschien een teken dat ze de mol is, dat ze oplet dat ze zich niet verraadt?
« Laatst bewerkt op: 3-01-2011, 22:52:24 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2011, 21:13:33 »
wel een leuke foto ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2011, 16:00:54 »
Mja.. Ik weet het nog niet (uiteraard want we hebben nog niet eens 1 aflevering gezien.  ;D )
Maar.. Hmm.. In de eerste filmpjes kwam ze over als een wannabe. Na de interviews van afl 1 twijfel ik toch.

De manier waarop ze vertelt hoe de bus eraan kwam en die pauze om even na te denken 'oh ook een koffer geloof ik ja..'.  Tikkie verdacht.  8)

In ieder geval heeft ze het over dat ze zich langzaam in de groep wilde mengen - en over dat welke opdracht nou niet vreemd was eigenlijk. Lijken me geen uitspraken voor iemand die al te vroeg exit is gegaan. Maar, let's see.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2011, 17:55:33 »
Mja.. Ik weet het nog niet (uiteraard want we hebben nog niet eens 1 aflevering gezien.  ;D )
Maar.. Hmm.. In de eerste filmpjes kwam ze over als een wannabe. Na de interviews van afl 1 twijfel ik toch.

De manier waarop ze vertelt hoe de bus eraan kwam en die pauze om even na te denken 'oh ook een koffer geloof ik ja..'.  Tikkie verdacht.  8)

In ieder geval heeft ze het over dat ze zich langzaam in de groep wilde mengen - en over dat welke opdracht nou niet vreemd was eigenlijk. Lijken me geen uitspraken voor iemand die al te vroeg exit is gegaan. Maar, let's see.  ;D

Ja, maar misschien wou Loretta Schrijver van vorig jaar zich ook wel rustig in de groep mengen, maar ze ging er toch als eerste uit. ;')
En welke opdracht is niet vreemd, kan ook slaan op opdrachten van voorgaande seizoenen.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #10 Gepost op: 6-01-2011, 16:12:27 »
Ik heb een voorgevoel dat zij er niet lang in zal zitten. Elke keer als zij in die interviews iets zegt vind ik het wel erg opppervlakkig. Bij de rest ervaarde ik dat toch minder.
When life knocks you down, fight back!

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2011, 23:23:39 »
Yep, zij is mijn mol. Juist doordat ze tegen werd gehouden door die man in de bus. Rest van de kandidaten hingen veel vooraan. En ze doet dingen taktisch en mollerig.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2011, 23:27:35 »
Yep, zij is mijn mol. Juist doordat ze tegen werd gehouden door die man in de bus. Rest van de kandidaten hingen veel vooraan.

Daar zit wel wat in, want als je als kandidaat bedenkt dat je achterin de bus wilt kijken, dan laat je je toch niet tegenhouden door zo'n man in de bus? Ik zou daardoor juist extra nieuwsgierig zijn geworden en meer moeite hebben gedaan om langs die man te komen. Dat Miryanna wél bedacht dat ze achterin de bus wilde kijken, maar zich vervolgens zo gemakkelijk liet afschepen door die man in het gangpad, is verdacht. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2011, 23:39:03 »
Daar zit wel wat in, want als je als kandidaat bedenkt dat je achterin de bus wilt kijken, dan laat je je toch niet tegenhouden door zo'n man in de bus? Ik zou daardoor juist extra nieuwsgierig zijn geworden en meer moeite hebben gedaan om langs die man te komen. Dat Miryanna wél bedacht dat ze achterin de bus wilde kijken, maar zich vervolgens zo gemakkelijk liet afschepen door die man in het gangpad, is verdacht. :-\\

Nog veel verdachter vind ik dat ze het daarna openlijk aan de groep mededeelt, dat ze "daarom niet achter in de bus mocht". M.a.w. : Groep, ik ben de mol niet, want ik mocht niet verder de bus in omdat de mol daar zat....alleen de mol wil de groep laten weten dat zij/hij de mol niet kan zijn.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2011, 00:01:56 »
Daar zit wel wat in, want als je als kandidaat bedenkt dat je achterin de bus wilt kijken, dan laat je je toch niet tegenhouden door zo'n man in de bus? Ik zou daardoor juist extra nieuwsgierig zijn geworden en meer moeite hebben gedaan om langs die man te komen. Dat Miryanna wél bedacht dat ze achterin de bus wilde kijken, maar zich vervolgens zo gemakkelijk liet afschepen door die man in het gangpad, is verdacht. :-\\

Ook Soundos maakte er melding van dat iemand haar tegenhield in de bus (in de interviews van afl 1).
Vervolgens zien we haar wel iets verder de bus in geraken, lijkt het.

Dat het Miryanna opgevallen is kan natuurlijk mols zijn (als excuus). Ze lijkt me op zich iemand die staat op beleefdheden (in haar intro zegt ze zelfs 'U zou me kunnen kennen'), en is niet iemand die snel zal schreeuwen of haar wil door zal drukken. Althans zo beschrijft ze het zelf ook, als dat ze wat meer haar op haar tanden had kunnen hebben.
Ze wilde dus wrsch sws niet onbeleefd zijn tegenover deze man en haar wil doordrukken.

Hoeft nog niet te betekenen dat ze de mol niet is uiteraard..  ;D
« Laatst bewerkt op: 7-01-2011, 00:03:27 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2011, 10:30:03 »
Vind haar helemaal niet verdacht.. WANT ze pakt geld.. En dan had ze als mol gewoon voor de laatste mandje gekozen met dezelfde reden als Soundos.

MAAR je ziet niet de speech van Soundos naar Karin en Miryanna. Dus misschien heeft Soundos helemaal niks verteld over dat het laatste mandje leeg is..

En ik vind haar gewoon ontzettend leuk! Hoop dat ze de finale haalt!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2011, 11:12:20 »
Vind haar helemaal niet verdacht.. WANT ze pakt geld.. En dan had ze als mol gewoon voor de laatste mandje gekozen met dezelfde reden als Soundos.
Je moet haar (en Karin) zeker nog niet helemaal uitsluiten, aangezien er in het vervolg misschien wel opdrachten gaan komen waarbij heel veel geld uit de pot kan gaan (zoals een veiling). Mocht dat het geval zijn, dan weet de mol dat natuurlijk, en zou het misschien wel slim zijn om meteen in het begin geld te pakken... (al had ik dan 1000 in plaats van 3000 Euro pakken)
Ich bin ein Bärliner!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2011, 11:17:03 »
Je moet haar (en Karin) zeker nog niet helemaal uitsluiten

Nee oke, maar begin alvast mn tunnel te graven..  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2011, 11:23:18 »
Nee oke, maar begin alvast mn tunnel te graven..  ;D
Je bent niet de enige... Bij mij is de ingang van de tunnel ook al gegraven... ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #19 Gepost op: 7-01-2011, 14:20:53 »
Miryanna is inderdaad een leuke kandidaat en ik hoop dat ze er lang in mag blijven.
Dat ze tijdens de wandeling geld pakte hoeft nog niet te betekenen dat ze geen mol is. Ze kwam na Soundos, dus het laatste lege mandje was al 'genomen'. Net als alle vrijstellingen en jokermandjes. Hierdoor had ze alleen maar de keuze om geld te pakken.
Neen, ik sluit haar nog niet uit.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!