Poll

Waarom is Soundos niet de mol?

Soundos haalt te veel geld binnen.
42 (36.5%)
Soundos molt te duidelijk.
2 (1.7%)
Er zijn geen goede hints voor Soundos (gevonden).
11 (9.6%)
Mijn intuïtie zegt dat Soundos het niet kan zijn.
24 (20.9%)
Anders, (graag uitleg)
10 (8.7%)
Soundos is WEL de mol!
26 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 82

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:10:11

Auteur Topic: [Kandidaat] SOUNDOS is niet de Mol!  (gelezen 215253 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #120 Gepost op: 16-01-2011, 13:35:54 »
Jongens, ik kreeg deze morgen deze cassette binnen, luister eens ::oink::
2024: wie is de Mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #121 Gepost op: 16-01-2011, 13:38:54 »
Jongens, ik kreeg deze morgen deze cassette binnen, luister eens ::oink::

Cassette? En dit is toch gewoon Art uit aflevering 1 in de bus?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #122 Gepost op: 16-01-2011, 13:43:57 »
Jongens, ik kreeg deze morgen deze cassette binnen, luister eens ::oink::

Haha ;D
Patrick: Wat heeft die gezegd?
Art: Ja maar je moet; LUISTEREN, LUISTEREN SOUNDOS!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #123 Gepost op: 16-01-2011, 18:04:16 »
Jongens, ik kreeg deze morgen deze cassette binnen, luister eens ::oink::
?? ???
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #124 Gepost op: 17-01-2011, 09:37:01 »
Jongens, ik kreeg deze morgen deze cassette binnen, luister eens ::oink::

Heb je weer te diep in het glaasje gekeken?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #125 Gepost op: 17-01-2011, 17:42:08 »
In het topic van Patrick haalde Nessie79 nog even de titel van aflevering 2 volgens het mollenboekje "Zoek de verschillen, vind de Mol" aan. Via mijn WIDM-fansite werd ik door Deborah gewezen op het feit dat het stukje van Soundos in de leader van aflevering 2 als enige afwijkt van het stukje in de leader van aflevering 1: haar stukje is gespiegeld (en anders geknipt); in aflevering 1 loopt ze vanaf rechts het beeld in en in aflevering 2 vanaf links. Volgens "Zoek de verschillen, vind de Mol" kun je dit als hint naar Soundos beschouwen.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2011, 19:26:14 door Heinz »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #126 Gepost op: 17-01-2011, 17:47:13 »
[...]
haar stukje is gespiegeld, in aflevering 1 loopt ze vanaf rechts het beeld in en in aflevering 2 vanaf links. Volgens "Zoek de verschillen, vind de Mol" kun je dit als hint naar Soundos beschouwen.

Goede hint ! Leuk dat je die gewoon naar je toegestuurd worden Heinz ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #127 Gepost op: 17-01-2011, 18:07:11 »
Eerste aflevering vond ik haar bloedirritant, maar om eerlijk te zijn vind ik haar nu best wel leuk.   ::ok:: Over haar niet coole gezicht en de hint naar Anna. ;D

Ik ook! :D Gewoon ook tof dat ze zelf zo fan is ;) En indd dat ze zelf hints loopt te zoeken  ::rofl::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #128 Gepost op: 17-01-2011, 18:17:04 »
In het topic van Patrick haalde Nessie79 nog even de titel van aflevering 2 volgens het mollenboekje "Zoek de verschillen, vind de Mol" aan. Via mijn WIDM-fansite werd ik door Deborah gewezen op het feit dat het stukje van Soundos in de leader van aflevering 2 als enige afwijkt van het stukje in de leader van aflevering 1: haar stukje is gespiegeld, in aflevering 1 loopt ze vanaf rechts het beeld in en in aflevering 2 vanaf links. Volgens "Zoek de verschillen, vind de Mol" kun je dit als hint naar Soundos beschouwen.

Wauw! Dat was me totaal niet opgevallen en je hebt inderdaad gelijk! Toch wel raar.. waarom zou dat opeens gespiegeld zijn?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #129 Gepost op: 17-01-2011, 18:19:11 »
Soundos in de leader van aflevering 2 als enige afwijkt van het stukje in de leader van aflevering 1: haar stukje is gespiegeld, in aflevering 1 loopt ze vanaf rechts het beeld in en in aflevering 2 vanaf links.
Soundos is mijn schot voor de boeg en ik twijfel heel erg naar Art.... en dit houdt me dan weer bij Soundos. Subtiel, niet voor de hand liggend, klein. Een super mol aanwijzing ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #130 Gepost op: 17-01-2011, 18:23:16 »
Via mijn WIDM-fansite werd ik door Deborah gewezen op het feit dat het stukje van Soundos in de leader van aflevering 2 als enige afwijkt van het stukje in de leader van aflevering 1: haar stukje is gespiegeld, in aflevering 1 loopt ze vanaf rechts het beeld in en in aflevering 2 vanaf links.

Wow, ja! Nu geloof ik echt dat ze ons fucken met hints voor iedere kandidaat. Spiegelhint voor Soundos dan.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #131 Gepost op: 17-01-2011, 18:45:36 »
In het topic van Patrick haalde Nessie79 nog even de titel van aflevering 2 volgens het mollenboekje "Zoek de verschillen, vind de Mol" aan. Via mijn WIDM-fansite werd ik door Deborah gewezen op het feit dat het stukje van Soundos in de leader van aflevering 2 als enige afwijkt van het stukje in de leader van aflevering 1: haar stukje is gespiegeld, in aflevering 1 loopt ze vanaf rechts het beeld in en in aflevering 2 vanaf links. Volgens "Zoek de verschillen, vind de Mol" kun je dit als hint naar Soundos beschouwen.
Ik ga haar steeds meer verdenken!

Zeker nu ik ook een afstreeptheorie heb gedaan waar Soundos uitkwam!(zeker niet waterdicht, maar toch)
...óf niet!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #132 Gepost op: 17-01-2011, 19:00:00 »
Ik droomde vannacht van Soundos.
Ze zei : Ten eerrrrrste en toen : Tien jokerrrrrs...
en toen deed ze zo met haar vingertjes in de lucht, als een mol die aan het graven is   ::rofl:: (ze heeft zo al eens in de uitzending gedaan).

En nu deze leader-hint. Kan geen toeval zijn toch?  ;D

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #133 Gepost op: 17-01-2011, 20:41:50 »
Zoek de verschillen...
Ik vind dit de sterkste hint tot nu toe!
 ::ok:: ::ok::
Laten we jabberen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #134 Gepost op: 17-01-2011, 20:44:23 »
Oeh! Dat is zeker een mooie. Een subtiele, die je niet snel vindt. Soundos stond laag op mijn lijst maar ze schuifelt nu weer omhoog. After all haalde ze ook geen geld op met de mandjesopdracht, wat ik te obvious vind voor een mol, maar ze doet het wel.. maar in dat geval is haar enthousiasme ook fake en heeft ze PJ vast al gezien voor de serie begon.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #135 Gepost op: 17-01-2011, 20:47:59 »
ik heb vorige week een stukje van "op zoek naar zorro achter de schermen " gekeken. Alleen maar om haar even aan het werk te zien. Ze was daar redelijk chaotisch maar een stuk minder flap uit. Het zegt niks, maar zou ik dan toch goed zitten vanaf mijn schot voor de boeg ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #136 Gepost op: 17-01-2011, 20:49:09 »
In het topic van Patrick haalde Nessie79 nog even de titel van aflevering 2 volgens het mollenboekje "Zoek de verschillen, vind de Mol" aan. Via mijn WIDM-fansite werd ik door Deborah gewezen op het feit dat het stukje van Soundos in de leader van aflevering 2 als enige afwijkt van het stukje in de leader van aflevering 1: haar stukje is gespiegeld (en anders geknipt); in aflevering 1 loopt ze vanaf rechts het beeld in en in aflevering 2 vanaf links. Volgens "Zoek de verschillen, vind de Mol" kun je dit als hint naar Soundos beschouwen.
::oink::

Hmmm... de combinatie van die twee dingen is zeker opvallend. Toch nog maar eens goed op Soundos letten. Ik heb haar afgeschreven puur op haar reactie tijdens de eerste executie. Als ze de mol blijkt, dan verdient ze een oscar voor haar acteerkunsten wat mij betreft. Zou wel een sterke hint zijn.

Was het niet in de afgelopen jaren ook eens voorgekomen dat de leader bij een kandidaat ineens gespiegeld is? Zoiets denk ik mij te herinneren, maar weet niet meer bij wie of wanneer. Al was dat volgens mij alleen gespiegeld.
// Ik heb even zitten zoeken en te zien aan leader vergelijkingsfilmpjes van Daedalus is er wel eens discussie over geweest, maar bleek het niet te kloppen. Vorig jaar hadden we wel de ninja geluidjes die anders werden. //

Ze keek wel erg boos in de leader van vorige week. Kan geen kwaad dat 'ie nu anders gemonteerd is (eerder beginnen en eerder stoppen).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #137 Gepost op: 17-01-2011, 20:54:30 »
Was het niet in de afgelopen jaren ook eens voorgekomen dat de leader bij een kandidaat ineens gespiegeld is? Zoiets denk ik mij te herinneren, maar weet niet meer bij wie of wanneer. Al was dat volgens mij alleen gespiegeld.

Volgens mij was een beeld uit een promo gespiegeld, kan ik me zo herinneren.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #138 Gepost op: 17-01-2011, 20:57:59 »
Volgens mij was een beeld uit een promo gespiegeld, kan ik me zo herinneren.
O ja, dat zou ook wel eens kunnen.

Ik ga Soundos en de leader in elk geval weer wat meer in de gaten houden.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Kandidaat] SOUNDOS is (niet) de Mol!
« Reactie #139 Gepost op: 17-01-2011, 21:02:09 »
Toch nog maar eens goed op Soundos letten. Ik heb haar afgeschreven puur op haar reactie tijdens de eerste executie. Als ze de mol blijkt, dan verdient ze een oscar voor haar acteerkunsten wat mij betreft.

Bij de Vuurwerkopdracht stond ze met de vingers in de oren te kijken hoe Art het allemaal uitvoerde. Bij de Theateropdracht had ze een voldoende. Bij de boobytrapopdracht knipte ze een hoop draadjes door. En bij de Levend Stilleven opdracht stond ze als eerste. Hoe belangrijk is deze hint dan?