Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 576982 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie 2012
« Reactie #380 Gepost op: 24-07-2012, 20:50:12 »
Het komt HDD.

Wij gaan ook niet op vakantie, maar dat doen we nooit. Met 2 poezen, 2 cavia's en 1 slang is dat niet zo gemakkelijk, zeker niet omdat we 2 bijzondere poezen hebben. De ene hebben we vanaf dat ze 2 daagjes oud is en die is al van streek als je een middagje of een dagje weg bent. Als je dan terug bent, moet ze op je arm en dan moet ze in je nek sabbelen ;) De andere hebben we bijna 2 jaar geleden gekregen van onze toenmalige buurvrouw omdat ze met een kater gevochten had en niet meer naar buiten durfde. Ze leefde onder de bank en spoog enorm veel van de stress. Inmiddels een zeer gelukkige poes die alleen ons vertrouwt en van vreemden veelal bang is. Dus een pension is ook geen optie.

Ach, ben thuis net zo gelukkig hoor.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie 2012
« Reactie #381 Gepost op: 24-07-2012, 20:57:17 »
En van het uitgespaarde geld kun je de slang van voedsel voorzien........

Wat is het voor een slang?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vakantie 2012
« Reactie #382 Gepost op: 24-07-2012, 21:04:11 »
"2 poezen, 2 cavia's en een slang"

Zo, ik zit alweer aantekeningen te maken voor de medeforummersquiz ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie 2012
« Reactie #383 Gepost op: 25-07-2012, 09:23:09 »
@Bodejos: Rattenslang. De mannetjes worden zo'n 1,20 en de vrouwtjes 1,80m. Die van ons is zo'n 1,50m nu en krijgt elke week een ontdooide volwassen muis. (levend voeren vinden we toch te zielig) Het is een wurgslang, niet giftig, maar groter dan een muis of eens een kleine rat zou hij niet wurgen gelukkig :D

@HDD: Grin :) Geeft niet hoor, maar ik ga niet liegen of dingen bewust niet zeggen voor de quiz ;)

Overigens hebben wij gisteren wel de tour van het bombardement van 17 mei 1940 in Middelburg met Robin gelopen. Dat hadden we ook al eens gedaan toen hij nog heel klein was en dat wist hij niet meer. Dus we hebben panden bezocht die ooit erg beschadigd zijn geraakt en hebben er foto's van gezien enzo. Zo brengen wij dus de vakantie altijd door; met dagjes ergens naar toe gaan. Ook leuk! ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie 2012
« Reactie #384 Gepost op: 26-07-2012, 12:02:24 »
Gister mijn eerste 'lange' wandeling gemaakt sinds de 10 km van de avondvierdaagse op 12 jarige leeftijd (of was dat maar 5 km ::)). Klein deel van het Lingepad, Geldermalsen-Leerdam 22 km. De bloesemtocht maar dan zonder bloesem, maar evenzo prachtig. Wat een uitvinding zeg, dat wandelen. Het blijkt dus toch mogelijk te zijn de tijd te verlangzamen. Super (ondanks de 6 blaren :-[)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie 2012
« Reactie #385 Gepost op: 26-07-2012, 13:56:32 »
Wandelen is heerlijk ::jaja:: Gisteren ook veel gewandeld, maar een groot gedeelte door de stad. Eens wat andere straatjes genomen en later op het dakterras van V&D in de schaduw uit zitten puffen met een glas ijsthee.Nu last van m'n heup ???  zou dat kunnen komen doordat ik de hele dag op slippers heb gelopen? Geen last van blaren ;)  Ja hoor, vakantie in NL is ook  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie 2012
« Reactie #386 Gepost op: 26-07-2012, 15:46:07 »
Kan zijn, goed schoeisel is toch wel essentieel hoor.
Hopelijk ben je er snel weer vanaf Grasisgroen!

Ik ben dinsdag tijdens het tripje door de stad vreselijk verbrand op mijn bovenarmen. Ze geven al 2 dagen bijna licht in het donker en slapen is érg pijnlijk! Dus ik heb nu maar een shirtje met spaghettibandjes aan zodat ik zo min mogelijk druk erop heb. Ik zit voorlopig dus alleen in de schaduw in de achtertuin!!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Vakantie 2012
« Reactie #387 Gepost op: 26-07-2012, 21:53:37 »
Ook ik doe het met dagjes weg deze zomer. Vandaag een tripje naar Luik gemaakt. Gister kwam ik er namelijk achter dat een goeie vriend van me ergens in Wallonië zit, dus daar afgesproken. De stad komt niet in mijn favorietenlijst, maar het heeft zijn mooie plekjes. Het station is een bouwwerk op zich, maar de wijk eromheen doet wat rommelig over, niet erg een goede eerste indruk makend. De parken waren een pluspuntje waard en uiteindelijk vonden we het echte (oude) stadscentrum, waar de sfeer een stuk beter was. En altijd leuk om je Frans op te halen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie 2012
« Reactie #388 Gepost op: 26-07-2012, 23:03:14 »
Dank je Cynneke, ik ben er alweer vanaf gelukkig!
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vakantie 2012
« Reactie #389 Gepost op: 26-07-2012, 23:17:40 »
Wel, misschien dat ik morgen nog even binnenhop - maar dit is het moment dat jullie mij officieel moeten gaan missen.

Nee, dat is inderdaad geen keuze - sommige dingen moeten gewoon. Zoals belasting en mij missen. Heel veel mensen in de wereld moeten mij dagelijks missen - dus prijs je gelukkig dat je dat wordt bespaard.

Evenals met de belastingen is ontduiking niet toegestaan en zal er at random worden gecontroleerd.
U bent gewaarschuwd.

Degene die bij mijn terugkomst het beste opstel heeft geschreven waarom ze mij zo hebben gemist krijgt een echt authentiek HDD-schouderklopje. Dus doet uw best.




Ik moet in België toch allereerst eens gaan informeren of ze er niet toevallig om een dictator zitten verlegen. ::vergroot::


ps: Als er tijdens mijn afwezigheid Amerikanen langskomen die 'democratie' willen verkopen, dan moet je zeggen dat we dat al hebben en niet in meer zijn geïnteresseerd.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie 2012
« Reactie #390 Gepost op: 26-07-2012, 23:28:17 »
 ::rofl:: we doen ons best hdd-er. Maak je maar geen zorgen ,we redden ons wel.Weten de Belgen dat je komt?
Heel veel plezier daar in het verre zuiden  ???
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vakantie 2012
« Reactie #391 Gepost op: 26-07-2012, 23:30:19 »
Ik ga er wel van uit dat Jann dat op alle dorpspleinen heeft omgeroepen ja.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Vakantie 2012
« Reactie #392 Gepost op: 27-07-2012, 02:23:01 »
nog vier en een half uur werken en dan hoef ik ook enkele weken niet te werken. ::ok::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vakantie 2012
« Reactie #393 Gepost op: 27-07-2012, 02:52:33 »
Op je werk te verschijnen bedoel je zeker ;)
Ga je nog wat leuks doen Ibung?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Vakantie 2012
« Reactie #394 Gepost op: 27-07-2012, 05:08:10 »
een weekje naar turkije.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vakantie 2012
« Reactie #395 Gepost op: 27-07-2012, 06:59:43 »
Veel plezier.  ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie 2012
« Reactie #396 Gepost op: 27-07-2012, 19:04:32 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vakantie 2012
« Reactie #397 Gepost op: 27-07-2012, 19:29:43 »
Of wellicht:

My name is D*N, James D*N!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
::wenkbrauw::

Vandaag lekker rondjes gereden door de Pyreneeën en twee dagen geleden naar Barcelona geweest. De Sagradia gezien natuurlijk ::jaja::. Ik heb nog gekeken of Waldo er stond maar heb hem niet gevonden ::ohno::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie 2012
« Reactie #398 Gepost op: 27-07-2012, 19:30:14 »
Veel plezier Ibung ::dans::

Veel pezier HDD  ::super::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vakantie 2012
« Reactie #399 Gepost op: 27-07-2012, 19:31:20 »
Veel plezier Ibung en HDD ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human