Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 576616 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #780 Gepost op: 9-06-2014, 22:04:16 »
Geniet ervan Pjotrr ::zwaai::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Vakantie
« Reactie #781 Gepost op: 9-06-2014, 22:26:23 »
Veel plezier :D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #782 Gepost op: 9-06-2014, 22:28:42 »
Fijne vakantiehuis Pjotr

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vakantie
« Reactie #783 Gepost op: 9-06-2014, 22:50:32 »
en weer terug :D beetje stippelig van de muggebeten, maar helemaal uitgerust en blij  :)
er was eens......

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vakantie
« Reactie #784 Gepost op: 10-06-2014, 11:50:24 »
Veel plezier, Pjotr!

En Stormpie: welkom thuis!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vakantie
« Reactie #785 Gepost op: 10-06-2014, 16:36:52 »
Veel plezier, Pjotr!

En Stormpie: welkom thuis!

dank je wel :)
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie
« Reactie #786 Gepost op: 10-06-2014, 17:54:57 »
Genjotr van, Pjotr.....

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie
« Reactie #787 Gepost op: 13-06-2014, 11:50:50 »
Waar waren we gebleven?

Ik ga niet per minuut opschrijven wat ik verder heb gedaan, maar wel de leuke dingen (dat zijn ze eigenlijk allemaal, maar de leukste dingen bedoel ik dus).

De paar dagen op Skopelos vlogen voorbij, ik ben er op enkele lokaties geweest waar de Mama Mia film is opgenomen, maar eigenlijk meer per ongeluk, er was ook een vermoeiende excursie naar die lokaties, maar ik had geen zin in 210 treden in de brandende zon. Anderen die dat wel hebben gedaan hadden voor de rest van de avond geen energie meer. Wel heb ik met het openbaar vervoer de andere kant van het eiland bezocht. Het plaatsje Glossa was erg de moeite waard.

Gisteren was de overtocht naar Skiathos. Ik was waar ik terecht zou komen en was dus gerust op wat ik aan zou treffen.

Als je van Alonissos en Skopelos afkomt, schrik je je te barsten van de toeristen die er in Skiathos-stad verblijven. Wat er hier in negatieve zin uitspringt, zijn  de Engelse toeristen. Onbeschoft, niet op hun beurt wachten bij een bestelling, schreeuwen tot laat in de nacht, en al straalbezopen als ze amper het ontbijt achter de kiezen hebben.

Vandaag ben ik het klooster in gegaan. Ja, Lukie, en er ook weer uitgekomen, er was geen plaats voor mij......

Ik weet niet of ik het goed schrijf, maar het is het Evagelistria-klooster niet zo ver van Skiathos stad.

Het bestond uit onder meer een museumpje, een taverna op het terrein, een souvenirshop, en het onvermijdelijke heiligdom in het midden van het terrein, de kloosterkerk. Er eonen ook nog enkele monniken. Die echter wel modern zijn, want ze beschikten over draadloos internet.

Ik zit dit overigens in te tikken aan de hotelbar, op 10 meter van het zwembad.


Ach, soms is het behelpen......

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #788 Gepost op: 19-07-2014, 13:50:59 »
Niet echt vakantie,maar ik ga t/m volgende week maandag recreatie/animatie/evangelisatie werk doen op een camping Bussum. Ben kinderwerker,dus ik mag de Kinderclub,de Poppenkast en de kinderspellen allemaal doen.

Tot volgende week maandag of dinsdag.  ::zwaai::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Vakantie
« Reactie #789 Gepost op: 19-07-2014, 13:58:33 »
Wat leuk pjotr :D

Veel plezier!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #790 Gepost op: 19-07-2014, 15:09:36 »
Niet echt vakantie,maar ik ga t/m volgende week maandag recreatie/animatie/evangelisatie werk doen op een camping Bussum. Ben kinderwerker,dus ik mag de Kinderclub,de Poppenkast en de kinderspellen allemaal doen.

Tot volgende week maandag of dinsdag.  ::zwaai::

ik ken maar een camping hier in de buurt..... de Fransche Kamp?
Wit is ook een kleur!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #791 Gepost op: 19-07-2014, 15:12:09 »
Veel plezier Pjotr ::ok::

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #792 Gepost op: 19-07-2014, 15:47:06 »
ik ken maar een camping hier in de buurt..... de Fransche Kamp?

 ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vakantie
« Reactie #793 Gepost op: 20-07-2014, 22:07:18 »
Nou tim, ik ben benieuwd!
verslag met foto's graag ::hypocriet::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vakantie
« Reactie #794 Gepost op: 20-07-2014, 22:16:15 »
Nou tim, ik ben benieuwd!
verslag met foto's graag ::hypocriet::

Die komt vanavond of morgen. Ligt eraan of ik zometeen nog genoeg fut heb. Maar hij zal komen, dat beloof ik
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Vakantie
« Reactie #795 Gepost op: 20-07-2014, 22:20:58 »
Ik ben benieuwd Tim :D
Je reacties klinken al veelbelovend!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vakantie
« Reactie #796 Gepost op: 21-07-2014, 12:13:53 »
Zoals beloofd een 'klein' reisverslag van mijn 4 dagen in Engeland. Ik zal geen gedetailleerde informatie geven over alle vliegtuigen die ik gezien heb want dan ben ik eind van de middag nog niet klaar denk ik.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten was dit reisje een examencadeautje van mijn ouders. Mijn moeder en ik zouden 4 dagen naar Engeland gaan en overnachten bij mijn Oom, Tante en mijn neefjes en nichtje en op Zaterdag naar de Farnborought International Airshow gaan. Nadat we anderhalf uur door Pier D t/m G gelopen hadden en foto's hadden gemaakt gingen we naar onze Gate. Daar aangekomen stond er geen vliegtuig en bleek er een gatenwijziging te zijn plus een vertraging van 45 minuten. Uiteindelijk zijn we dus 45 minuten later opgestegen en na een vlucht van ongeveer 45 minuten geland op London Heathrow. En na de koffer opgehaald te hebben en een half uurtje met de auto rijden waren we bij mijn tante thuis. Donderdagavond en Vrijdag waren rustige dagen waarbij we lekker rustig aan gedaan hebben en af en toe buiten wat foto's hebben gemaakt van laag vliegende vliegtuigen ::hyper::

Zaterdag zal een dag zijn die ik nooit en dan ook nooit zal vergeten. De weersvoorspellingen waren zeer slecht en het regende al toen wij op weg gingen naar Farnborought. Maar hoe dichter we bij Farnborought kwam het beter het weer werd en we hebben een prachtige dag gehad. Vooraf had ik al opgezocht dat de B787-900, Airbus A350 en A380 aanwezig zouden zijn maar bij aankomst bleken de eerste 2 toestel er niet meer te zijn. Maar dat mocht de pret niet drukken en ik heb veel mooie vliegtuigen gezien. Van moderne naar hele oude zoals de DC-3 en de Super Constellation. Een paar hoogtepunten waren de demonstratievluchten van de Red Arrows, de A380 en de Super Constellation en dat ik in het testvliegtuig van A380 mocht rondkijken. Dat ziet er echt spectaculair uit maar dat zien jullie wel op de foto's. En toen ik terug kwam van de Airbus experience lag er een examencadeautje voor mij klaar van mijn oom en tante: Een schaalmodel 1:200 van de Qantas A380 ::hyper::

Ik raad jullie daarom ook echt aan om als je een keer naar een vliegshow wilt om echt daar naar toe te gaan want je weet niet wat je zien.(Neem wel oordopjes mee want de straaljagers maken een lawaai vanjewelste.

Zondagochtend ben ik nog wezen zwemmen met mijn neefjes en na de lunch was het weer tijd om naar London Heathrow te gaan. Daar aangekomen konden we vrij snel inchecken en door de douane heen. Daar ben ik weer lekker rond wezen lopen en onder andere eindelijk de B787 op de foto kunnen zetten. En redelijk veel turbulentie veilig en wel geland op Schiphol

Foto komen later omdat die op dit moment nog aan het uploaden zijn op mijn PC.( Rond de 500 foto's) Ik zal hier een paar plaatsen en de rest in een online fotoboek waarbij ik hier een linkje zal plaatsen.

Als jullie meer willen weten kunnen jullie het gerust vragen


We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vakantie
« Reactie #797 Gepost op: 21-07-2014, 13:03:02 »
Leuk :)
2024: wie is de Mol?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vakantie
« Reactie #798 Gepost op: 21-07-2014, 14:10:17 »
Top, Tim!

Farnborough staat zeker op mijn lijstje, evenals de show bij Berlijn!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vakantie
« Reactie #799 Gepost op: 21-07-2014, 15:59:22 »
leuk hoor Tim :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.