Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 576589 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #940 Gepost op: 25-09-2014, 12:56:17 »
 ::oink:: e-reader  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vakantie
« Reactie #941 Gepost op: 25-09-2014, 13:06:04 »
hehehehehe ;D

Snap je aversie - maar dit is toch een van de momenten dat het wel praktisch is :P

Wanneer ga je? :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #942 Gepost op: 25-09-2014, 13:39:58 »
Maar we gaan gewoon met de auto. (maar zelfs al zou ik lopend gaan dan  nog papier  :))


We gaan eind oktober, in de hoop van heel veel regen en storm, zodat de open haard aan kan en je toch niet naar buiten wil  8) 
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vakantie
« Reactie #943 Gepost op: 25-09-2014, 16:36:44 »
Maar we gaan gewoon met de auto. (maar zelfs al zou ik lopend gaan dan  nog papier  :))


We gaan eind oktober, in de hoop van heel veel regen en storm, zodat de open haard aan kan en je toch niet naar buiten wil  8) 

ehm.. dan klinkt thuis in Nederland ook heel aantrekkelijk.. toch??
er was eens......

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #944 Gepost op: 25-09-2014, 19:53:03 »
ehm.. dan klinkt thuis in Nederland ook heel aantrekkelijk.. toch??
jazeker, maar dat is toch anders. Dan staan er toch altijd klusjes naar je te knipogen... (en de hele inboedel dat je die over een maandje mag inpakken  ;) )
(en geen open haard)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vakantie
« Reactie #945 Gepost op: 25-09-2014, 20:19:54 »
En minder omgevingsmensen die stoďcijns doen alsof ze je niet verstaan. ::jaja::


Veel plezier alvast :) Dacht even dat jullie aanstonds gingen ter viering van de 28ste :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vakantie
« Reactie #946 Gepost op: 25-09-2014, 20:23:10 »
Veel plezier Maike ::zwaai::

Lekker hoor Schulz. Wel ook een beetje gaan wandelen hoor (om open haard hout te halen ofzo )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #947 Gepost op: 27-09-2014, 11:52:02 »
Als er forummers zijn die denken: misschien ga ik wel wandelen in Ierland volgend jaar...

Dan hebt ik 200 euro eerste aanbetaling in de aanbieding ::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie
« Reactie #948 Gepost op: 27-09-2014, 20:18:43 »
Wandelen in Ierland? Gezellig volkje. Drinken graag een Guiness met je mee. In een gezellige pub, met open haard....

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Vakantie
« Reactie #949 Gepost op: 27-09-2014, 21:13:51 »
Ah, Jos kan die optie voor je overnemen ::ok::


Was Ierland zelfs voor jullie te storm- en regenig? :o
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #950 Gepost op: 27-09-2014, 22:44:21 »

Was Ierland zelfs voor jullie te storm- en regenig? :o
moesten helaas annuleren
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Vakantie
« Reactie #951 Gepost op: 8-10-2014, 13:08:07 »
Terug van weggeweest! :)
We hebben een heerlijke vakantie gehad op Cyprus. Het is er heel erg Grieks, met een Engels sausje zeg maar (ze rijden er links bijvoorbeeld).
Heerlijk geluierd aan het zwembad. 6,5 boeken gelezen (1 is nog niet uit). We zijn niet met een excursie mee geweest meer hebben veel gewandeld in de omgeving en met de bus zelf wat stadjes bekeken. Ik heb zelfs nog gebruik gemaakt van de fitnessruimte (de loopband)  ::oink::
Het hotel was prima en het personeel super.  ::bravo::
Foto's op facebook (ze zijn te groot voor hier)
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vakantie
« Reactie #952 Gepost op: 8-10-2014, 13:09:10 »
Super dat je een leuke vakantie gehad hebt MM ::ok::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #953 Gepost op: 8-10-2014, 13:10:10 »
Super dat je een leuke vakantie gehad hebt MM ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Vakantie
« Reactie #954 Gepost op: 8-10-2014, 16:57:45 »
Klinkt goed zeg! Welkom terug!  ::bravo::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vakantie
« Reactie #955 Gepost op: 8-10-2014, 16:58:16 »
::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vakantie
« Reactie #956 Gepost op: 8-10-2014, 17:05:58 »
Leuk MM ::ok:: Nog in Nicosia geweest?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vakantie
« Reactie #957 Gepost op: 8-10-2014, 19:39:12 »
fijn dat je zo van je vakantie hebt genoten MM.. ik ga gauw foto's kijken  ;D
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie
« Reactie #958 Gepost op: 8-10-2014, 20:02:13 »
Klinkt aantrekkelijk. Ik ga ook de foto's bekijken.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #959 Gepost op: 14-10-2014, 20:32:33 »
Ik ben dus weer terug uit de Algarve. ::joehoe::

Heen 2,5 uur vertraging, ik was pas na middernacht in het hotel (00.15u daar, is dus 01.15 uur hier). Snel naar bed. De eerste dag (dinsdag) was het echt superweer. 's Ochtends lekker door Carvoeiro gewandeld en 's middags bij het zwembad gezeten. Voor woensdag en donderdag had ik een auto geregeld. De auto kwam echter pas om 11.30u (er was al veel verhuurd). Ik ben toen direct naar Cape St. Vincent gereden, het uiterste puntje van Europa. Was erg mooi. Na de lunch (ze verkopen daar 'Last Bradwurst in Europe', dus die moest ik natuurlijk proeven :P) via Sagres iets naar het noorden gereden en toen het binnenland in. Helaas daar getroffen door noodweer, door de heuvels maar weer terug naar het hotel gereden. Was wel een bijzondere rit, in de stromende regen, over smalle, soms superslechte wegen, haarspeldbochten en verder helemaal niemand. Was iig een goed ritje voor mijn 'driverskills'.

Donderdag was het de hele dag nat, gewoon maar gaan rijden en uiteindelijk kwam ik tot Faro. Daar maar bij een overdekte shoppingmall gestopt en geluncht en weer terug. Terug wat meer kunnen zien (hoewel ik wel enorm verdwaald ben ergens, stond ineens midden op een of ander luxe golf resort en ik weet nog steeds niet waar - uiteindelijk wel weer op de juiste weg beland). Vrijdagochtend snel nog even een bezoekje gebracht aan Silves (leuk pitoresk plaatsje). Toen de auto weer ingeleverd. 's Middags brak het weer open dus heerlijk bij het zwembad gebivakkeert.

Voor zaterdag had ik een boottocht geboekt, op 9 uur werd ik opgepikt (tocht begon om 10.00u). Het was zwaar bewolkt, maar het eerste uur was het nog best aardig, maar daarna begon het te regenen. Daarom helaas ook geen dolfijnen gezien (dat stond voor het 2e uur op het programma), die gaven helaas geen thuis. Eenmaal terug op de kade begon het te gieten, waardoor de volgende boottocht werd geannuleerd, dus achteraf nog geluk gehad. 's Middags terug in Carvoeiro niet zoveel gedaan. Datzelfde geldt voor zondag. Beetje nat/droog dag, en inmiddels ook veel wind. Heb nog geprobeerd bij het zwembad te liggen, maar daar waaide je bijna weg. Maandag ochtend nog een stukje gewandeld, 's middags nog even een toer gedaan met het toeristentreintje en daarna met de bus weer terug naar Faro vliegveld. Eenmaal daar begon het weer te regenen, en niet zo'n beetje ook. Ook leuk als je met een bus naar het vliegtuig moet en je moet wachten op een trap, zeiknat het vliegtuig in. Toen mochten we ook nog eens niet vertrekken van de luchtverkeersleiding. En toen we wel een wel mochten vliegen, was het echt de 1e 20 minuten heen en weer schudden. Ik heb geen problemen met vliegen, maar turbulentie vind ik echt niet leuk (helemaal niet in het donker en in de regen). Gelukkig hield het daarna op.

En dus weer veilig thuis gekomen. :) Ondanks het niet altijd even goede weer was het een top vakantie, lekker uitgerust en dat ga ik de rest v/d week ook nog even doen.  ::joehoe::

Ik hoop morgen ff tijd te maken om wat foto's uit te zoeken en op Facebook te zetten (behoudens de 3 foto's die ik afgelopen week al heb geplaatst).