Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 576615 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie
« Reactie #1040 Gepost op: 21-03-2015, 22:36:33 »

 We moesten namelijk eventjes de Blauwe Moskee, de Hagia Sofia en het Topkapi paleis bezoeken in 1 dag.  ::rofl::
 
Die eerste twee, dat lukt nog wel, maar voor het Topkapi mag je wel een hele (mid)dag uittrekken.

Erg leuk om te lezen allemaal.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1041 Gepost op: 21-03-2015, 23:11:53 »
Wat een goed initiatief van de Turkse overheid, goed bedacht!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1042 Gepost op: 22-03-2015, 21:54:18 »
Dat sieraden- en leerfabriek bezoeken hadden wij ook gedaan daar. De bedrijfsleider van de sieradenfabriek had ons als prooi uitgekozen en nam ons zelfs mee naar zijn kantoor. Net of je op audiëntie bij de koning was; ik voelde me tamelijk opgelaten. En de rest van de vakantiegangers in de bus maar op ons wachten. Ja, je ontmoet natuurlijk niet iedere dag de koning van Turkije.  ::ohno::

Bij ons waren er wel een paar mensen die wat duurdere sieraden hadden gekocht, die werden later met een andere bus nagebracht, omdat wij daar niet op konden wachten.  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie
« Reactie #1043 Gepost op: 22-03-2015, 22:02:40 »
Deden ze bij jullie ook de grap met het ''vliegende tapijt''?


Ik zat met een groep in een soort gymzaal bij die demonstratie, en ze vroegen ons of we geloofden in vliegende tapijten. We gaven natuurlijk als antwoord dat die niet bestonden.



Hooooo, zei die verkoper, ze bestaan echt. En hij slingerde een mooi rond tapijtje de zaal in, dat vervolgens een meter of vijf door de lucht zweefde. Grapje van de verkoper, dat het ijs brak. Nou ja, fuguurlijk dan. Ook onze verkoper sprak vloeiend Nederlands. Iedereen daar bleek familie in ons land te hebben, of er te hebben gewoond of te zijn geboren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1044 Gepost op: 24-03-2015, 11:01:59 »
Misschien was 't wel dezelfde fabriek. Volgens mij gaan ze altijd naar dezelfde plaatsen met iedereen.  ;D

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1045 Gepost op: 24-03-2015, 16:43:07 »
Dat sieraden- en leerfabriek bezoeken hadden wij ook gedaan daar. De bedrijfsleider van de sieradenfabriek had ons als prooi uitgekozen en nam ons zelfs mee naar zijn kantoor. Net of je op audiëntie bij de koning was; ik voelde me tamelijk opgelaten. En de rest van de vakantiegangers in de bus maar op ons wachten. Ja, je ontmoet natuurlijk niet iedere dag de koning van Turkije.  ::ohno::

En zo kwam het dat onze Jann wel zilver en leer had , maar geen tweede paar schoenen... :(
...maar soms even niet :)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Vakantie
« Reactie #1046 Gepost op: 26-03-2015, 20:26:12 »
En zo kwam het dat onze Jann wel zilver en leer had , maar geen tweede paar schoenen... :(

 ;D

Vandaag een nieuw paar binnen gekregen! Dus op papier heb ik nu twee paar  :o

OT: Uhmm, oja, ik ga deze zomer roadtripje met twee vrienden doen. België, Frankrijk, Spanje (San Sebastián en Barcelona), stukje Italië, Zwitserland, Duitsland, zoiets.  :)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Vakantie
« Reactie #1047 Gepost op: 26-03-2015, 20:30:52 »
Jeeeeej mama heeft toch nog plek weten te regelen in CHOC 2015 :D
Dus deze zomer weer lekker theater maken op Charme :) En nu is zuslief ook 16 dus mag ze mee naar de 'echte' jongerengroep ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1048 Gepost op: 28-03-2015, 21:57:15 »
Ben al een paar jaar niet meer op vakantie geweest maar eind april wil ik een weekendje weg.

Zal wellicht een stedentrip worden. Iemand een suggestie welke stad echt zou moeten. Ik heb namelijk geen idee  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1049 Gepost op: 28-03-2015, 22:00:22 »
Wil je per auto/trein/vliegtuig?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #1050 Gepost op: 28-03-2015, 22:02:36 »
Roma
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vakantie
« Reactie #1051 Gepost op: 28-03-2015, 22:04:06 »
Per trein is bijvoorbeeld Berlijn of Munchen of Parijs goed te bereiken. Londen ook.

Rome is via Eindhoven prima per vliegtuig te bereiken. Ik zou er echter geen Feyenoord-shirt aantrekken, nu.


Ik ben nu twee keer naar Munchen geweest, en ik vind die stad echt een aanrader.


Maar de suggesties zullen je om je oren vliegen, denk ik.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1052 Gepost op: 28-03-2015, 22:05:31 »
Riga is echt heel erg mooi. Barcelona is ook echt geweldig. Londen blijft ook leuk, maar is duur en voor het weer moet je er niet heen gaan. Istanboel is ook erg mooi geloof ik, voor zover ik alles haast, haast, vlug, vlug heb gezien  ::rofl::
Rome is ook echt fantastisch, vooral als je van kerken houdt. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik bedenk.  :D Berlijn is dan weer heel leuk als je van cultuur houdt enzo. Is sowieso ook een prachtige stad.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vakantie
« Reactie #1053 Gepost op: 28-03-2015, 22:06:03 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1054 Gepost op: 28-03-2015, 22:50:54 »
Vervoer maakt niet uit dus wat dat betreft kan ik alle kanten op. :D Buurvrouw gaat mee en heeft ook geen voorkeur dus dat maakt het iets lastiger  ::rofl::

Rome lijkt me inderdaad ook heel mooi. Parijs ben ik 15 jaar geleden ooit geweest. Al vind ik dan heel lang reizen weer iets minder aantrekkelijk omdat ik wel met redelijk zware vermoeidheidsklachten zit en bang ben dat ik dan te lang moet bijkomen om nog wat van de stad te zien  ::rofl::

Citaat
Rome is via Eindhoven prima per vliegtuig te bereiken. Ik zou er echter geen Feyenoord-shirt aantrekken, nu.
Haha, word ik gelijk tewerkgesteld om de fontein te maken  ::rofl::


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1055 Gepost op: 28-03-2015, 22:52:26 »
Berlijn, prima per trein en vliegtuig te doen en niet heel ver weg. ::jaja::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vakantie
« Reactie #1056 Gepost op: 29-03-2015, 08:29:55 »
Boedapest, Praag en Wenen zijn ook mooie steden...
Wit is ook een kleur!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vakantie
« Reactie #1057 Gepost op: 29-03-2015, 12:40:40 »
Thankx :D
Zal straks eens met de buurvrouw overleggen wat ze wil.

Wenen lijkt me inderdaad ook heel mooi. Vooral omdat ik altijd al gek ben geweest met Sissi  ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Vakantie
« Reactie #1058 Gepost op: 29-03-2015, 13:12:41 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Vakantie
« Reactie #1059 Gepost op: 29-03-2015, 13:36:42 »
Rome!  ::love::
Is mij een paar jaar geleden ook gelukt met mijn ME/CVS :) Dus komt goed!
I won't worry my life away. I choose to be happy!