Auteur Topic: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?  (gelezen 4152 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Gepost op: 13-01-2011, 23:27:37 »
In dit topic kunnen alle kandidaten lezen wat zij na afloop van elke aflevering moeten doen. Ook zal de weekopdracht in dit topic geplaatst worden.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2011, 14:58:09 door Daisy »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2011, 14:57:54 »
**** ATTENTIE – LEES EERST DE AFLEVERING VOORDAT JE VERDER LEEST ****

Deze week dienen alle kandidaten een mollijstje te maken. Plaats bovenaan de kandidaat die je het meeste verdenkt en onderaan degene die je het minst verdenkt. Je dient jezelf niet op te nemen in de lijst. Je mollijstje bestaat deze week dus uit 9 namen.
Deadline: vrijdag 21 januari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Daarnaast dienen de deelnemers hun lijstje ook te activeren in het activatietopic. Noem daarin de naam van de kandidaat die je het meeste verdenkt en geef eventueel een motivatie. In dit topic is liegen toegestaan!
Deadline: vrijdag 21 januari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Tevens is er de eerste weekopdracht en die luidt deze week als volgt.
Elke serie heeft tegenwoordig wel zijn eigen soundtrack en de Virtual Mole kan natuurlijk niet achterblijven. Maak een lijstje van 5 liedjes (+ artiest) die volgens jou perfect passen bij de Virtual Mole. Motiveer je keuze ook. Het heeft dus geen zin om alleen maar liedjes te kiezen waarvan je weet dat de spelleidster die leuk vindt, de motivatie telt. Geef je album ook een pakkende titel. De top 3 verdient respectievelijk 3, 2 en 1 joker(s). Meedoen aan de weekopdracht is niet verplicht, maar het kan je op termijn extra bonuspunten opleveren, dus is wel ernstig aan te raden!
Deadline: donderdag 20 januari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Tot slot is er deze week iets extra’s te verdienen. Zoals je aan het einde van de aflevering hebt kunnen lezen, is er een vrijstelling te verdienen. En dit is niet zomaar een vrijstelling, namelijk een super vrijstelling! Deze vrijstelling geldt namelijk voor de eerste 3 executies! Je zit dus gegarandeerd al in aflevering 4. Maar de Virtual Mole zou de Virtual Mole niet zijn als er een flink addertje onder het gras zit.

Je mag namelijk, als je de vrijstelling wint, geen lijstjes inleveren. Hoe scoor je dan punten? Heel simpel. Je krijgt hetzelfde aantal punten als degene die die week als eerste zijn lijstje inlevert. Je heb dus na aflevering 4 geen idee hoe je ervoor staat. Dat kan dus heel goed, maar ook héél slecht zijn. Denk dus goed na of je deze vrijstelling wel wilt hebben.

Hoe kan je de vrijstelling winnen? De afgelopen week heb ik ergens op het forum de vrijstelling geplaatst. Waar? Ja, dat zeg ik niet. Als je besluit de vrijstelling te gaan zoeken, adviseer ik te wachten met het insturen van je mollijstje. Als je namelijk je lijstje instuurt, betekent dat je namelijk niet meer in aanmerking komt voor de vrijstelling, ook al vind je ‘m naderhand.

Als meerdere kandidaten de vrijstelling vinden en claimen, gaat deze uiteraard naar degene die ‘m als eerste gevonden heeft. Meldt SVP per PM dat en waar je ‘m gevonden hebt en plaats dit NIET openbaar op het forum. Indien ik meerdere inzendingen heb zal ik degene(n) die te laat zijn dit per PM melden en die moeten dan alsnog een mollijsjte maken en insturen voor de gestelde deadline, en tevens hun stem activeren in het activatie topic.

Degene die de vrijstelling wint, dient ook een naam te noemen in het activatietopic, om de vrijstelling te activeren. Als je dit niet doet, gaat de vrijstelling aan je neus voorbij, en omdat je geen mollijstje hebt ingestuurd, lig je er voor 100% zeker uit.

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2011, 21:55:39 »
Ter verduidelijking: degene die de vrijstelling want mag wél meedoen aan de weekopdrachten, om zo jokers te winnen om daar eventuele bonuspunten mee te kunnen kopen. ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2011, 08:07:45 »
Mensen vergeet niet eventueel door te geven, wat je eventueel met je gewonnen jokers wilt doen, mocht je afvallen. Je denkt natuurlijk, er zijn nog geen jokers, maar als ik jou deze week in de top 3 plaats, heb je ook jokers. En als je afvalt, mag je die ook aan iemand schenken. Let op, slechts aan één iemand schenken. Geef je niks door, gaan de jokers terug naar mij. ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #4 Gepost op: 22-01-2011, 17:46:46 »
Ook deze week dienen alle kandidaten een mollijstje te maken. Plaats bovenaan de kandidaat die je het meeste verdenkt en onderaan degene die je het minst verdenkt. Je dient jezelf niet op te nemen in de lijst. Je mollijstje bestaat deze week dus uit 8 namen.
Deadline: vrijdag 28 januari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Daarnaast dienen de deelnemers hun lijstje ook te activeren in het activatietopic. Noem daarin de naam van de kandidaat die je het meeste verdenkt en geef eventueel een motivatie. In dit topic is liegen toegestaan! Let op, je mag alleen de naam van een kandidaat noemen die nog in het spel is en jezelf noemen mag ook niet.
Deadline: vrijdag 28 januari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Ook is er een weekopdracht en die luidt als volgt.
De Virtual Mole gaat de hele wereld over en doet de mooiste plekjes aan. Maar we willen ook wel eens iets anders zien. Weet jij zo’n uniek plekje? Geen standaard toeristische hotspot als New York, Barcelona of Parijs dat iedereen kent? Motiveer in maximaal 100 woorden jouw keuze. Tel je tekst goed, want als je ook maar één woord over het maximum gaat, kan je niet winnen.

De top 3 verdient respectievelijk 3, 2 en 1 joker(s) winnen. Daarnaast zal de winnende locatie gedurende het spel ook aangedaan worden (afhankelijk van de gekozen locatie zal ik bepalen wanneer dit is, het moet wel een beetje op de route liggen). Meedoen aan de weekopdracht is niet verplicht, maar het kan je op termijn extra bonuspunten opleveren, dus is wel ernstig aan te raden!
Deadline: donderdag 27 januari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Belangrijk: Gezien het feit dat vanwege Wie Is De Mol de site op donderdagavond erg langzaam is, raad ik iedereen aan de weekopdracht eerder in te leveren. Ik maak geen uitzonderingen voor mensen die op donderdag die site niet opkonden, er was immers genoeg tijd daarvoor om de opdracht in te leveren. Of als je pas donderdag tijd hebt, sla dan ieder geval mijn email adres op, dan kan je altijd nog mailen. Mijn email adres staat in mijn profiel. Let wel: lijstjes worden alleen per PM geaccepteerd!

En o ja, vergeet niet te melden wat je met je jokers wilt doen als je afvalt! Dit moet je elke week aangeven, ik kijk niet naar eventueel vorige keer aangegeven namen (die kandidaten kunnen immers al uit het spel liggen). Indien er geen naam wordt opgegeven, gaan de jokers terug naar mij.

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #5 Gepost op: 29-01-2011, 12:24:06 »
Ook deze week dienen alle kandidaten een mollijstje te maken. Plaats bovenaan de kandidaat die je het meeste verdenkt en onderaan degene die je het minst verdenkt. Je dient jezelf niet op te nemen in de lijst. Je mollijstje bestaat deze week dus uit 7 namen.
Deadline: vrijdag 4 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Daarnaast dienen de deelnemers hun lijstje ook te activeren in het activatietopic. Noem daarin de naam van de kandidaat die je het meeste verdenkt en geef eventueel een motivatie. In dit topic is liegen toegestaan! Let op, je mag alleen de naam van een kandidaat noemen die nog in het spel is en jezelf noemen mag ook niet.
Deadline: vrijdag 4 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Ook is er een weekopdracht en die luidt als volgt.
Twee weken geleden hadden we een soundtrack, maar wat ook helemaal hip is een eigen magazine. Bedenk een tijdschrift over de Virtual Mole. Ik wil graag een pakkende titel en graag een inhoudsopgave. Het magazine mag maximaal 10 pagina’s zijn, dus beschrijf wat je we op die pagina’s zou willen hebben. Bedenk tevens wie of wat je op de cover van het tijdschrift wilt hebben. Let op, dit wordt geen knip en plak opdracht. Ik wil deze week geen worddocument met leuke plaatjes ontvangen, het gaat om de omschrijving van de inhoud. Omschrijf het zo helder mogelijk, dat ik het gewoon voor me zie. Er is geen maximum aantal woorden.

De top 3 verdient respectievelijk 3, 2 en 1 joker(s). Meedoen aan de weekopdracht is niet verplicht, maar het kan je op termijn extra bonuspunten opleveren, dus is wel ernstig aan te raden!
Deadline: donderdag 3 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Weekopdrachten worden ook per email geaccepteerd. Mocht je om wat voor reden de site niet op kunnen, sla mijn email adres op. Let wel: lijstjes worden alleen per PM geaccepteerd!

En o ja, vergeet niet te melden wat je met je jokers wilt doen als je afvalt! Dit moet je elke week aangeven, ik kijk niet naar eventueel vorige keer aangegeven namen (die kandidaten kunnen immers al uit het spel liggen). Indien er geen naam wordt opgegeven, gaan de jokers terug naar mij.

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #6 Gepost op: 30-01-2011, 20:06:20 »
Nog even over de weekopdracht. Met 10 pagina's heb ik de voor en achterkant uiteraard niet meegerekend.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #7 Gepost op: 5-02-2011, 15:55:27 »
Ook deze week dienen alle kandidaten een mollijstje te maken. Plaats bovenaan de kandidaat die je het meeste verdenkt en onderaan degene die je het minst verdenkt. Je dient jezelf niet op te nemen in de lijst. Je mollijstje bestaat deze week dus uit 6 namen.
Deadline: vrijdag 11 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Daarnaast dienen de deelnemers hun lijstje ook te activeren in het activatietopic. Noem daarin de naam van de kandidaat die je het meeste verdenkt en geef eventueel een motivatie. In dit topic is liegen toegestaan! Let op, je mag alleen de naam van een kandidaat noemen die nog in het spel is en jezelf noemen mag ook niet.
Deadline: vrijdag 11 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Ook is er een weekopdracht en die luidt als volgt.
Deze week moeten jullie puzzelen. Jullie krijgen van mij een aantal letters en daarmee gaan jullie woorden maken. Woorden, die iets met de Virtual Mole te maken hebben. Om het iets eenvoudiger te maken, zal ik namen, plaatsnamen en landen ook toestaan, ook al schrijf je die met hoofdletters. Afkortingen reken ik niet goed. Dit zijn de letters:
A A B C D E E F I J K L L M N N O P R R S T V Y Z
Per juist woord krijg je een punt + een punt voor elke letter dat dat woord bevat. Een 4-letter woord levert je dus 5 punten op. Daarnaast krijgt degene (of degenen) die het langste woord vormt 10 bonuspunten. Let op, het woord moet echt iets met deze serie te maken hebben. Als je denkt dat ik een bepaald woord niet snap, motiveer dat dan.

De top 3 verdient respectievelijk 3, 2 en 1 joker(s). Meedoen aan de weekopdracht is niet verplicht, maar het kan je op termijn extra bonuspunten opleveren, dus is wel ernstig aan te raden!
Deadline: donderdag 10 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Weekopdrachten worden ook per email geaccepteerd. Mocht je om wat voor reden de site niet op kunnen, sla mijn email adres op. Let wel: lijstjes worden alleen per PM geaccepteerd!

Ik zou jullie lief willen verzoeken jullie lijstjes tijdig in te leveren (het liefst voor woensdag als het kan), zodat ik deze week op tijd kan beginnen, omdat ik a.s. weekend weinig tijd heb. Ik kan het niet verplichten, dus ik laat de deadline op vrijdag staan. Mocht ik in tijdnood komen, kan het wel zijn dat de aflevering pas zondag komt.

En o ja, vergeet niet te melden wat je met je jokers wilt doen als je afvalt! Dit moet je elke week aangeven, ik kijk niet naar eventueel vorige keer aangegeven namen (die kandidaten kunnen immers al uit het spel liggen). Indien er geen naam wordt opgegeven, gaan de jokers terug naar mij.

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #8 Gepost op: 5-02-2011, 17:40:05 »
Aanvulling voor de weekopdracht: bij verkeerde woorden zijn er geen strafpunten en buitenlandse woorden zijn niet toegestaan.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #9 Gepost op: 6-02-2011, 08:05:31 »
Woorden met ë en é zijn niet toegestaan want die letters zitten er niet in.
Er is ook nog een vraag of de woorden ook te maken mogen hebben met de vorige serie. Ik zou de weekopdracht nog eens lezen en dan moet je dat op je eigen manier interpreteren. Mij lijkt het namelijk wel duidelijk. ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #10 Gepost op: 6-02-2011, 20:58:59 »
Al een aantal keer gevraagd, maar toch even melden: verklein woorden en meervouden zijn ook toegestaan. ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #11 Gepost op: 13-02-2011, 21:20:59 »
********** BELANGRIJK: LEES EERST DE AFLEVERING VOORDAT JE VERDER LEEST **********

Ook deze week dienen alle kandidaten een mollijstje te maken. Plaats bovenaan de kandidaat die je het meeste verdenkt en onderaan degene die je het minst verdenkt. Je dient jezelf niet op te nemen in de lijst. Je mollijstje bestaat deze week dus uit 5 namen.
Deadline: vrijdag 18 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Daarnaast dienen de deelnemers hun lijstje ook te activeren in het activatietopic. Noem daarin de naam van de kandidaat die je het meeste verdenkt en geef eventueel een motivatie. In dit topic is liegen toegestaan! Let op, je mag alleen de naam van een kandidaat noemen die nog in het spel is en jezelf noemen mag ook niet.
Deadline: vrijdag 18 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Daarnaast is er deze week de mogelijkheid om de executie af te kopen. Daarvoor moeten dan wel alle tot nu toe verdiende jokers worden ingeleverd. Laat per PM weten of jij de executie wilt afkopen, of dat je graag door wilt gaan met de executie. Belangrijk om te weten: als iemand deze week jokers gebruikt om bonuspunten te kopen, en de executie wordt afgekocht, krijgt hij of zij deze bonuspunten NIET.
Deadline: donderdag 17 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!
Indien je niets instuurt, krijg je 10 strafpunten! Bij een gelijke stand, geeft de mening van de winnaar van de weekopdracht de doorslag.

De weekopdracht luidt deze week als volgt.
Na een week puzzelen, tijd voor rust in de tent. Nee, geen Valentijnsopdracht. Er moet een beetje reclame gemaakt worden voor de Virtual Mole. Daarom heb ik 30 seconden reclamezendtijd ingekocht, vlak voor Wie Is De Mol. Bedenk hoe jij deze zendtijd zou vullen. Maximaal 100 woorden. Je mag maximaal 5 plaatjes meesturen om je verhaal te ondersteunen. Als je ook maar één woord over het maximum heen gaat, kan je niet meer winnen.

De top 3 verdient respectievelijk 3, 2 en 1 joker(s). Deze worden gewoon toekent, ook al wordt de executie afgekocht. De jokers zijn immers pas na de volgende test inzetbaar. Meedoen aan de weekopdracht is niet verplicht, maar het kan je op termijn extra bonuspunten opleveren, dus is wel ernstig aan te raden!
Deadline: donderdag 17 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Weekopdrachten worden ook per email geaccepteerd. Mocht je om wat voor reden de site niet op kunnen, sla mijn email adres op. Let wel: de rest wordt alleen per PM geaccepteerd!

En o ja, vergeet niet te melden wat je met je jokers wilt doen als je afvalt! Dit moet je elke week aangeven, ik kijk niet naar eventueel vorige keer aangegeven namen (die kandidaten kunnen immers al uit het spel liggen). Indien er geen naam wordt opgegeven, gaan de jokers terug naar mij.

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #12 Gepost op: 19-02-2011, 22:45:39 »
Ook deze week dienen alle kandidaten een mollijstje te maken. Plaats bovenaan de kandidaat die je het meeste verdenkt en onderaan degene die je het minst verdenkt. Je dient jezelf niet op te nemen in de lijst. Je mollijstje bestaat deze week dus uit 4 namen.
Deadline: vrijdag 25 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Daarnaast dienen de deelnemers hun lijstje ook te activeren in het activatietopic. Noem daarin de naam van de kandidaat die je het meeste verdenkt en geef eventueel een motivatie. Let op, deze week moet er eerst gestemd worden, alvorens je mag activeren. Activaties die voor het inleveren van de lijstjes gedaan worden, zijn ongeldig. In dit topic is liegen toegestaan! Let op, je mag alleen de naam van een kandidaat noemen die nog in het spel is en jezelf noemen mag ook niet.
Deadline: vrijdag 25 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Natuurlijk is er ook weer een weekopdracht en die luidt deze week als volgt.
De Virtual Mole reist de hele wereld rond met een luxe vliegtuig. Dit vliegtuig is officiëel gehuurd, maar omdat het vliegtuig toch wel een beetje bij dit spel hoort, willen we het vliegtuig een naam geven. Verzin een toepasselijke naam voor het Virtual Mole vliegtuig. Motiveer je keuze. Er is geen maximaal aantal woorden deze week!

De top 3 verdient respectievelijk 3, 2 en 1 joker(s). Meedoen aan de weekopdracht is niet verplicht, maar het kan je op termijn extra bonuspunten opleveren, dus is wel ernstig aan te raden!
Deadline: donderdag 24 februari, 23.59 uur – te laat is te laat!

Weekopdrachten worden ook per email geaccepteerd. Mocht je om wat voor reden de site niet op kunnen, sla mijn email adres op. Let wel: de rest wordt alleen per PM geaccepteerd!

En o ja, vergeet niet te melden wat je met je jokers wilt doen als je afvalt! Dit moet je elke week aangeven, ik kijk niet naar eventueel vorige keer aangegeven namen (die kandidaten kunnen immers al uit het spel liggen). Indien er geen naam wordt opgegeven, gaan de jokers terug naar mij.

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag!


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #13 Gepost op: 20-02-2011, 20:51:18 »
Belangrijke mededeling

Naast de jokers is er deze week voor de winnaar van de weekopdracht nog iets extra's te winnen. Wat zeg ik niet, maar ik denk dat dit voor iedereen zeer interessant is.

Alle deelnemers: geef bij inzending van je weekopdracht aan, wie je dit extraatje gunt, voor het geval je afvalt. Het zou zéér zonde zijn als dit extraatje op de plank blijft liggen. ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #14 Gepost op: 27-02-2011, 13:56:11 »
Ook deze week dienen alle kandidaten een mollijstje te maken. Plaats bovenaan de kandidaat die je het meeste verdenkt en onderaan degene die je het minst verdenkt. Je dient jezelf niet op te nemen in de lijst. Je mollijstje bestaat deze week dus uit 3 namen.
Deadline: vrijdag 4 maart, 23.59 uur – te laat is te laat!

Daarnaast dienen de deelnemers hun lijstje ook te activeren in het activatietopic. Noem daarin de naam van de kandidaat die je het meeste verdenkt en geef eventueel een motivatie. Let op, ook deze week moet er eerst gestemd worden, alvorens je mag activeren. Activaties die voor het inleveren van de lijstjes gedaan worden, zijn ongeldig. Deze week is de week voor de finale. Denk daarom heel goed na voordat je stemt, en zeker als je activeert. In dit topic is liegen toegestaan! Let op, je mag alleen de naam van een kandidaat noemen die nog in het spel is en jezelf noemen mag ook niet.
Deadline: vrijdag 4 maart, 23.59 uur – te laat is te laat!

Dit is de allerlaatste weekopdracht. Hij luidt deze week als volgt.
Bedenk 20 vragen die zo in de eindtest van de Virtual Mole zouden kunnen. Lever uiteraard ook de antwoorden mee. Maak er een pittige quiz van, maar de antwoorden moeten wel op het forum te vinden zijn.

De top 3 verdient respectievelijk 3, 2 en 1 joker(s). Meedoen aan de weekopdracht is niet verplicht, maar het kan je op termijn extra bonuspunten opleveren, dus is wel ernstig aan te raden!
Deadline: donderdag 3 maart, 23.59 uur – te laat is te laat!

Weekopdrachten worden ook per email geaccepteerd. Mocht je om wat voor reden de site niet op kunnen, sla mijn email adres op. Let wel: de rest wordt alleen per PM geaccepteerd!

En o ja, vergeet niet te melden wat je met je jokers wilt doen als je afvalt! Dit moet je elke week aangeven, ik kijk niet naar eventueel vorige keer aangegeven namen (die kandidaten kunnen immers al uit het spel liggen). Indien er geen naam wordt opgegeven, gaan de jokers terug naar mij.

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Wat wordt er deze week van je verwacht?
« Reactie #15 Gepost op: 5-03-2011, 17:40:41 »
Ook deze laatste week dienen alle kandidaten een mollijstje te maken. Plaats bovenaan de kandidaat die je het meeste verdenkt en onderaan degene die je het minst verdenkt. Je dient jezelf niet op te nemen in de lijst. Je mollijstje bestaat deze week dus uit 2 namen en wordt alleen per PM geaccepteerd.
Deadline: vrijdag 11 maart, 23.59 uur – te laat is te laat!

Daarnaast dienen de deelnemers hun lijstje ook te activeren in het activatietopic. Noem daarin de naam van de kandidaat die je het meeste verdenkt en geef eventueel een motivatie. In dit topic is liegen toegestaan! Let op, je mag alleen de naam van een kandidaat noemen die nog in het spel is en jezelf noemen mag ook niet.
Deadline: vrijdag 11 maart, 23.59 uur – te laat is te laat!

Deze week is er geen weekopdracht meer. De jokers die immers verdient zouden kunnen worden, kunnen niet meer worden ingezet. Wel zou ik iets anders willen vragen, zowel van de kandidaten die nog in het spel zitten, als van kandidaten die er al uitliggen, en ook eventuele (fanatieke) volgers. Wie denken jullie dat nu de Mol is en vooral waarom? En wie hebben jullie allemaal verdacht? Hebben jullie aanwijzingen gevonden? Of heb je iets anders leuks te melden. Laat het me weten per PM, hier kan ik wel wat mee. Er is geen deadline, maar uiterlijk woensdag 9 maart zou wel handig zijn.

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag!