Auteur Topic: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht  (gelezen 4657 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Gepost op: 13-01-2011, 23:28:47 »
In dit topic kan je de resultaten van de weekopdracht vinden. Tevens vind je een overzicht van de jokers die de kandidaten hebben verdiend.

Weekopdrachten: De tussenstand *

1. M@ri@nne - 23 jokers
2. D*n – 12 jokers
3. Niekypsv - 3 jokers

Wat je met je jokers kunt doen, valt te lezen in de spelregels.

* ovb eventueel ingezette jokers
« Laatst bewerkt op: 5-03-2011, 17:37:52 door Daisy »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #1 Gepost op: 22-01-2011, 15:34:52 »
Weekopdracht 1: Uitslag

Jullie hebben het me erg moeilijk gemaakt, maar ik heb een top 3 weten samen te stellen. Ik wil nog wel even tegen Ycaris zeggen, jouw omschrijving en motivatie ook erg goed, maar je album was titelloos en daarom sta je niet in de top 3.

1. D*n

Album: Survive the rain

Album naam verklaring:
al deze nummers hebben te maken met de afvalrace.
Het gaat om het surviven van elke ronde.
Regen staat voor somber weer-> sombere bui omdat er geen geld is verdient. Twee van de vijf nummers hebben ook met regen te maken. Hierin wordt regen gebruikt als een gevoel en niet als een weersomstandigheid.

Rain on your parade- Duffy
Dit nummer vind ik geschikt omdat:
- het een bepaald geheimzinnig motief heeft die het gehele
nummer standhoud.
- Die titel van dit liedje verwijst naar: iemand lastig vallen, iemand dwars zitten, precies wat de mol doet!
- de tekst: I'm gonna rain on your parade
No, I won't take it again
And I'll keep raining, raining, raining over you.
Een kandidaat: dat zal me niet nog eens gebeuren!
De mol: I’ll keep raining..etc. de mol zal nooit stoppen!

I will survive- Gloria Gainor
Dit nummer vind ik geschikt omdat:
-   Het heeft een soort van beat waar je vrolijk van wordt, wat natuurlijk erg belangrijk is in een progamma.
-   De titel van dit liedje verwijst naar: de kandidaat die zegt het te overleven.
Maar ook de mol: want die zal altijd in het spel blijven!
-   De tekst: I will survive, I will survive.
Your not welcome any more.
Nee want een mol verziekt de boel, dus de voor de kandidaten is hij niet welcome.

Sound of the underground- Girls Aloud
Dit nummer vind ik geschikt omdat:
-   Ook dit nummer heeft weer zo’n typisch mysterisch motiefje.
Dit motief lijkt ook het meest op het molthema van mijn 5 keuzes.
-   De titel verwijst hier naar: de mol die van zich laat horen.
De mol is de sound. De mol komt uit het ondergrondse.
Vrij logisch eigenlijk.
-   De tekst: Waters runnin' in the wrong direction
Got a feelin' its a mixed up sign
I can see it in my own reflection
Something funny's goin' on inside my mind.
Dit stukje is heel erg mols.
Water is runnin’ in the wrong direction, tja het gaat de verkeerde kant op-> de mol.
de sign klopt natuurlijk ook niet, dat heeft de mol verpest.
De eigen reflectie= diegene kan de mol in zichzelf zien.
En de laatste zin past dan perfect: de mol lacht erom!

Don’t rain on my parade- Barbara Streisand
Dit nummer vind ik geschikt omdat:
-   het heeft een soort van opbouwende spanning in de beat.
-   De titel verwijst naar: De kandidaat die de mol wil ontmaskeren, er wil voor zorgen dat er wel geld verdient wordt!
-   De tekst: I'm gonna live and live now
Get what I want, I know how
One roll for the whole shebang
One roll that bell will go clang
Eye on the target and wham!
One shot, one gun shot and bam
Hey Mister Arnstein, here I am!
Hier wordt ook weer over saboteren gesproken.
De gunshot voor de volgende afvallende kandidaat!

Another one bites the dust- Queen
Dit nummer vind ik geschikt omdat:
-   Lekkere beat natuurlijk, daar houden we van :P.
-   De titel verwijst naar: de andere zal afvallen.
Dus de mol zal dat niet zijn.
Je kan het ook zien als de strijd tussen de kandidaten, wie moet er naar huis?

 


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #2 Gepost op: 22-01-2011, 15:35:04 »
Vervolg.

2. LdHmolletje

Citaat
De titel is
Mol met me mee naar het mollenparadijs

Hij is samengesteld uit 2 van de titels op mijn cd...

Nummer 1:

Paul de Leeuw - "Vlieg met me mee naar de regenboog"

Dit is het perfecte begin voor onder de leader met alle kandidaten. Dit nummer zegt alles over The Virtual Mola. Immers, de kandidaten vliegen met de mol mee naar de regenboog, waar voor de uiteindelijke winnaar een pot vol goud klaarligt. Daarnaast heeft Paul de Leeuw met de verschillende talen in zijn lied ook de wereldreis, die waarschijnlijk ook dit jaar voor de boeg staat, perfect weergegeven.


Nummer 2:
John Barry Orchestra - "James Bond Theme"


James Bond mag zeker niet ontbreken. James Bond is immers op zoek naar de slechterik, iets wat altijd lukt. Bij VM2 zijn de kandidaten ook op zoek naar een slechterik; in dit geval de mol. Dit nummer zou perfect passen bij een opdracht als de 'ontmoeting met de mol' of zo'n theateropdracht.


Nummer 3:

Onbekend - "Battle hymn of the Republic"

Het bekende Glorie Hallelujah zou heel goed gebruikt kunnen worden tijdens een speurtochtopdracht door een stad... Dit was het allereerste nummer dat mij te binnen schoot, en ik moet zeggen dat het helemaal mols is! Het is hele mooie, rustige muziek die ook nog eens perfect de strijd tussen de verschillende kandidaten en de mol weergeeft. De strijd waar steeds kandidaten afvallen, en waar uiteindelijk maar 2 kandidaten zullen overleven. Maar uiteindelijk is daar dan toch de overwinning.


Nummer 4:

Coolio - Gangsta's Paradise

Het tweede gedeelte uit de titel van deze cd. Dit nummer is een van mijn alltime favorieten, en mag hier niet ontbreken. Perfect voor een laseropdracht zoals ieder jaar voorkomt. Zeker aan het begin van een editie is de mol hier immers in een paradijs, maar dan wel een paradijs voor molgangsters. En het is nu aan de kandidaten om de mol uit zijn paradijs te krijgen!


Nummer 5:

Rocky Theme Song - "Gonna fly now"

Gonna fly now is DE titel voor winnaars. Dit nummer is dus uitermate geschikt voor de aftiteling of als de winnaar bekend wordt gemaakt. Het gaat immers bij dit nummer ook over winnen, over tot het uiterste gaan om je doel te bereiken. En de winnende kandidaat is ook tot het uiterste moeten gaan om de mol te ontmaskeren en om zijn uiteindelijke overwinning te behalen!


Ik heb bij alle nummers een youtube versie bijgestuurd. Hopelijk kun je ze openen, want ik weet niet of het gelukt is (ik ben geen computerheld...)
Hopelijk is die laatste het juiste nummer trouwens, want die heb ik gisteren niet kunnen uittesten...
 

3. Bubbles

Citaat
albumtitel: A Spiderweb Of Emotions
Mijn 5 liedjes + motivaties:
1)The Eye Of The Tiger – Survivor
Motivatie: Alle kandidaten die meedoen aan “De Mo”l zijn heel fanatiek en willen graag zolang mogelijk meegaan omdat het zo’n leuk spel is en iedereen wil ook wel winnen natuurlijk! In de VM is dat niet anders denk ik en ik vind dat dit liedje daar dan toch een beetje bij past in de zin van dat niemand wil opgeven en altijd zal proberen om verder te komen!

2)We Are The Champions – Crazy Frog
Motivatie: Wanneer er en opdracht gewonnen wordt is iedereen blij want er is geld in de pot. (Behalve de Mol natuurlijk, maar die mag dat toch niet laten merken en doet lekker mee;-))Da’s ook nog eens een heel vrolijk deuntje vind ik en en daarom heb ik ook dat nummer gekozen omdat het wel past bij vreugde misschien.

3)Simply The Best – Tina Turner
Motivatie: Ik heb dit nummer gekozen eigenlijk met het idee als eventuele song voor de winnaar. Er is sowieso maar één winnaar en die is logischerwijs beter dan de anderen.

4)Beautiful Liar – Shakira & Beyoncé
Motivatie: Het liedje gaat op zich meer over liegen en bedriegen in de liefde, maar ik heb dit toch gekozen omdat een Mol op zich toch ook een beetje een “beautiful liar” moet zijn aangezien hij niet door de mand mag vallen en ontmaskerd worden. Hij/zij moet altijd liegen zonder dat het zo weinig mogelijk opvalt, en een echte leugenaar probeert dat ook.

5)Truth & Lies – Kelly Pfaff ft. Regi Penxten
Motivatie: Titel zegt het al: waarheid en leugens. Aangezien “De Mol” toch ook gaat over het feit dat je moet zien te vinden wat een allemaal waar is en wat leugens zijn, heb ik dit nummer ook nog gekozen.
 

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #3 Gepost op: 29-01-2011, 11:40:04 »
Uitslag weekopdracht 2!

1. D*n
Ik heb gekozen voor het Braziliaanse Pantanal!
Iedereen heeft het altijd over de o zo bekende Amazone, maar het Pantanal is minstens zo mooi.
Dit is misschien wel het mooiste moerasgebied ter wereld! Tevens is dit het grootste moeras van Amerika of zelfs de wereld!
Jaarlijks overstroomt dit gebied en is het alleen per paard te bereiken. Het is dus geen hotspot voor toeristen. In dit gebied zijn o.a. heel veel exotische dieren en super mooie vogels te vinden. De locatie en de natuur zijn geweldig. Het lijkt mij ook de perfecte locatie voor een molopdracht.

Motivatie Daisy: Origineel, onbekend, en heeft qua locatie veel te bieden voor een spel als de Virtual Mole. ::ok::

2. LdHmolletje
Mijn keuze gaat uit naar een plek waar ik nog nooit geweest ben, maar wat wel zeer hoog staat op mijn to-do-list: namelijk The West-Edmonton-Mall! Dit is een der grootste winkelcentrums ter wereld met 800 winkels, 100 horecagelegenheden en een heel pretpark in het gebouw! Het rare is: je vindt The West-Edmonton-Mall zelden of nooit in reisgidsen en reisfolders... Ik vind winkelcentra heerlijk om doorheen te wandelen en de vele leuke winkeltjes in te gaan. Daarnaast heeft zo'n groot winkelcentrum ook iets magisch, het is immers bijna een stad op zichzelf! Hier zou je werkelijk magische opdrachten kunnen uitvoeren!

Motivatie Daisy: Google bied uitkomst, modern, maar heeft veel te bieden. Daarom een terechte nummer 2.

 3. M@ri@nne
Moldova

Wijn, kastelen, natuur en Cricova waar zich 1 grot bevindt met wel 100 km. gangenstelsel.
Leuk voor Wie is de Mol dus.

Motivatie Daisy: Grappig en zeer toepasselijk, maar de motivatie is wel heel kort. Toch een joker voor originaliteit.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2011, 10:31:50 »
Weekopdracht 3: Uitslag

Jullie hebben me het weer moeilijk gemaakt. De indelingen waren allemaal erg goed (soms leek het ook op elkaar). Ik heb uiteindelijk de beslissing genomen op originaliteit van een paar items.

1. Molcrazy

Citaat van: Molcrazy

“UNDERGROUND”
The official magazine of the Virtual Mole
1. Review
Op deze pagina wordt teruggeblikt op de afgelopen aflevering: wat waren de opdrachten? Waar ging het mis? Hoeveel geld zit erin de pot?
2. Daisy reports
In deze sectie laat presentatrice Daisy haar licht schijnen op de afgelopen gebeurtenissen. Wat vindt zij van de acties van de kandidaten? Tevens kan ze een subtiele hint geven die de lezer helpt in de zoektocht naar de Mol.
3. The Elimination
Het verhaal van de onfortuinlijke afvaller krijgen we voorgeschoteld in sectie 3. Wat was zijn/haar hoogtepunt? Welke fouten heeft hij/zij gemaakt? En welke anecdotes heeft de kijker niet te zien gekregen?
4. The Location
We zoomen in op het land en/of de stad waar de opdrachten van de voorbije aflevering zich hebben afgespeeld. Ook wordt aandacht besteed aan de plaatselijke cultuur, tradities en gebruiken.
5. The Secret Chair
Lees en ontdek de geheime biechten van de kandidaten die nog in het spel zijn! Wie verdenken zij en waarom? Volgen ze een bepaalde strategie? Waarom voerden ze een bepaalde actie net wel of net niet uit?
6. Mole diary
Hoe ervaart de Mol zijn/haar reis? Voelt hij/zij zich zeker? Wordt hij/zij vertrouwd door de groep? Wanneer glipte de Mol door de mazen van het net? Vindt de Mol dat er een prachtige molactie heeft plaatsgevonden?
7. Bloopers
Sommige gebeurtenissen zijn gewoon te hilarisch om ze de lezers te onthouden. Ze vinden ze gebundeld in deze rubriek!
8. Fanmail
Een overzicht van de meest grappige en prangende recente fanmail. Fans kunnen hier hun verhaal, vraag of reactie kwijt.
9. Cartoon vriendlief
Vriendlief schetst één van zijn vermaarde karikaturen die de voorbije aflevering op een bevattelijke manier weergeeft.
10. Games
Om af te sluiten worden aan de lezers enkele vermakelijke spellen aangeboden. Een voorbeeld is het helpen van een mol om de juiste weg te kiezen door een labyrint van molshopen.
Colofon en copyright
Dit magazine wordt uitgegeven door de RealityNet Media Group (RNMG).
RealityNet Press Stadhuisplein 7 3811 LM Amersfoort E-mail: compuart@realitynet.org
Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de uitgever. Copyright © 2011, RealityNet Press, Amersfoort.
Disclaimer
De redactie besteedt de grootst mogelijke aandacht aan de juistheid van informatie in dit magazine. Fouten zijn echter niet volledig uit te sluiten. U kunt daarom geen rechten ontlenen aan deze teksten. Voor vragen of opmerkingen kunt u zich richten tot de redactie, e-mail: redactie@realitynet.org.

Motivatie Daisy: Tsja, lees maar. Dit kan kant en klaar de winkel in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2011, 10:32:24 »
2. Fabiann

Citaat van: Fabiann
DAISY.
Dat is de titel van het magazine. Voor de cover en layout moet je denken aan de LINDA. magazine. Op de cover sta je uiteraard zelf, maar dan wel zo verdacht mogelijk.
::vergroot::

Inhoudsopgave
  • Pagina 1 - In gesprek met... de Virtual Mole
    Een gesprek tussen de Mol van de huidige serie op tv en de Virtual Mole 2, vul dus zelf maar in tussen wie dat gesprek gaat
  • Pagina 2 - Lieve M@ri@nne...
    Een weekoverzicht van wat er tot nu toe is gebeurd in de Virtual Mole
  • Pagina 3 - Waar is de Mol?
    Een overzicht van waar de Virtual Mole allemaal tot nu toe is geweest en informatie over deze plekken
  • Pagina 4 - Papycariszi
    Allerlei foto's van het spel gemaakt door Ycaris, aangezien zij blijkbaar precies op de juiste momenten beelden op camera kan vastleggen
  • Pagina 5 + 6 - Mollenstreken
    Een tekening (poster) van de avonturen tot nu toe van de Virtual Mole 2 gemaakt door onze forumheld Vriendlief
  • Pagina 7 - Dagboek van de Virtual Mole
    De tot nu toe verschenen dagboekberichten
  • Pagina 8 - Dagboek van de afvallers
    Nog niet eerder verschenen dagboekberichten van de afvallers Kevintuut en Wolfmol; hoe hebben zij de Virtual Mole beleefd?
  • Pagina 9 - Voor ieders wat wils
    Horoscoop, weerbericht, tv-programmaoverzicht en natuurlijk een strip van Heinz de kat (over de Virtual Mole 2)
  • Pagina 10 - De test...
    20 vragen over de identiteit van de Virtual Mole, die lezers zelf kunnen invullen om dan de volgende prijs te winnen; "een ballonvaart voor 2 personen!" (mede mogelijk gemaakt door A3 Ballonvaarten)


Motivatie Daisy: Aparte titel, hele andere indeling als de rest, originele titels van de pagina’s, ik zie het wel voor me. Misschien is 10 pagina’s dan eigenlijk wat weinig voor meer een soort glossy. Maar een zéér verdiende tweede plek.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2011, 10:33:47 »
3. Niekypsv

Titel van het magazine  Tunnel-Visie
Op de cover van het magazine vind ik dat er een van de mooie plekken die de virtual mole aandoet moet komen. Dus bijvoorbeeld de brug in Boedapest. Het zou leuk zijn als deze plek gecombineerd wordt met de desbetreffende opdracht. In dit geval zou dit een aantrekkelijke, mooie en spectaculaire cover opleveren.
Inhoudsopgave :
Pagina 1 : Kennismaking met de kandidaten van de virtual mole.
Pagina 2 : De mooiste/bijzonderste bestemmingen
Pagina 3 : een interview met de presentatrice
Pagina 4 :  De virtual mole Backstage
Pagina 5+6: Een poster van de groepsfoto van de kandidaten op een mooie plek.
Pagina 7 : Een terugblik op de virtual mole 1
Pagina 8 : een puzzel
Pagina 9 : Informatie over je hersenen
Pagina 10 : De CD van de virtual mole.
Details
Pagina 1  Ik had bedacht, dat iedere kandidaat iets leuks over zichzelf verteld. De lezers moeten de kandidaten natuurlijk leren kennen als dit nog niet het geval is. Het zou dan leuk zijn als iedere kandidaat een leuke anekdote verteld over de virtual mole ( dit mag uiteraard niet teveel verklappen ), verder beschrijft elke kandidaat zijn hobby’s, en zijn levenssituatie. Om het een beetje sappiger te maken lijkt het me leuk om de kandidaten wat dilemma’s voor te leggen ( bijvoorbeeld : liegen om meer kans te maken om te winnen, of mensen te vriend houden ? ).
Pagina 2  Hier kun je enkele bijzondere virtual mole plekken beschrijven. Om niet te veel te verraden kun je ook nog informatie geven over enkele plekken van de eerste editie van de virtual mole. En je kunt ( om meer kopers te trekken ) ook een tipje van de sluier oplichten van deze tweede serie. Over de plek beschrijf je dan wat achtergrondinformatie, en wat mooie foto’s doen het ook erg goed. De achtergrondinformatie moet natuurlijk geen saaie opsomming van feitjes zijn, maar een leuke bijzonder anekdote over die plaats.
Pagina 3  Dit spreekt redelijk voor zich. We vragen de presentatrice naar haar bevindingen over de tweede editie van de virtual mole. In dit interview komen dingen aan bod als: Verschillen tussen de twee series ; haar mening over de groep ; een tipje van de sluier oplichten over deze serie , en haar  favoriete molbestemming en opdracht.
Pagina 4  Hier laten we enkele backstagefoto’s zien, en er komt een interview  met mensen die backstage werken ( cameramannen, geluidsmannen,montage etc ). Zo krijgen de lezers een leuke nieuwe invalshoek over hoe de virtual mole gemaakt wordt. Ook kan er een soort van dagboek komen van iemand die backstage werkt, een soort beschrijving van zijn of haar werkdag.
Pagina 5+6  Dit spreekt voor zich. Er komt hier een poster van de kandidaten samen. Bijvoorbeeld een groepsfoto op de brug in Boedapest ( van toen we nog met zijn tienen waren ). In toekomstige magazine’s kunnen hier natuurlijk ook posters komen van één of enkele kandidaten. Een fatsoenlijke poster neemt helaas wel 2 pagina’s in beslag maar zorgt wel voor betere verkoopcijfers.
Pagina 7  Dit spreekt ook voor zich. Op deze pagina komt een terugblik op de eerste editie van de virtual mole. De mol zal aan het woord komen en haar hoogtepunten vertellen.  De andere oud-kandidaten kunnen natuurlijk ook nog ieder hun hoogtepunt vertellen uit deze serie. Zo krijg je een leuke pagina vol hoogtepunten en wordt het geheugen van de lezer al  een beetje opgefrist en klaargestoomd voor de tweede editie.
Pagina 8  Een puzzel mag natuurlijk niet ontbreken in een magazine. Bij deze puzzel moeten de mensen vragen beantwoorden over de eerste editie van de virtual mole, maar ook wat over de tweede. Dit wordt dus een soort van kruiswoordpuzzel. Onder de goede inzendingen wordt dan een leuke molprijs verloot ( bijvoorbeeld het mollenboekje van een van de kandidaten of een attribuut uit de serie  ).
Pagina 9  De virtual mole draait natuurlijk ook om de psychologische rollercoaster waar je in terecht komt. Je hersenen worden als het ware gemanipuleerd en door allerlei factoren beïnvloedt. Het lijkt me erg leuk als hier een artikel komt over hoe dit nou allemaal werkt in je hersenen.
Pagina 10  Na het uitkomen van de speciale virtual mole CD kan deze natuurlijk niet ontbreken in dit virtual mole magazine. Een beetje reclame voor deze fantaschtische CD kan natuurlijk ook geen kwaad. De liedjes die op de CD staan worden beschreven en er wordt uitgelegd waarom ze bij de virtual mole horen. Muziek verkoopt altijd goed, en komt in bijna elk magazine wel voor. Dus kan het niet ontbreken in dit magazine.



Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #7 Gepost op: 5-02-2011, 10:33:59 »
Motivatie Daisy: Één van de weinigen met een terugblik naar serie één (ja D*n, jij ook), en leuk om de CD erin terug te laten komen. Maar vooral dat item over hersenen lijkt me mega interessant om te lezen. En een leuke titel, ook niet onbelangrijk.

De andere 4 waren ook heel goed, jullie hebben me weer verbaasd met jullie creativiteit. Straks iets héél anders.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #8 Gepost op: 13-02-2011, 21:22:36 »
Uitslag weekopdracht 4
1. LdHmolletje
2. Ycaris
3. D*n

Voor meer informatie, klik hier.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #9 Gepost op: 18-02-2011, 21:39:39 »
Uitslag weekopdracht 5

1. D*n

Citaat
Daisy staat bij tien tunnels.
Bij elke tunnel zie je een foto van één van de kandidaten.
De tunnels van kevintuut, wolfmol en bubbles zijn dicht.
Daisy drukt op een knopje waardoor de Molcrazy tunnel dichtgaat.
De camera zoomt in op elke foto van een kandidaat die nog in het spel zit.
Er verschijnt bij elke kandidaat een molactie van diegene.
Hier wordt commentaar van een andere kandidaat bij gegeven als: Dat kan toch niet? Of Hij is de mol! Daisy: Zit jij al in een tunnel? Volg VM2 iedere zaterdag!


Molactie van LdHmolletje




D*N schiet zichzelf af


Angstige m@ri@nne





2. Ycaris

Citaat
Hard geluid, bliksemflitsen. Dan een popie-jopie-stem die roept:

Humor


Spanning


En ontspanning


Seks


En intriges


Beleef het nú op de Virtuele Mol: www.VM.nl (onze technici zorgen voor een direct link).

Gevolgd door testimonials:

LdHmolletje: Een puzzel om uit te zoeken wie de Mol is. En het mooiste: je kan het zelf ook zijn!
Lukie4: Kletsen in de bar onder het genot van een virtuele cocktail.
D*N: Ik mag hier gewoon met de grote mensen meedoen!
M@ri@nne: Op de Virtuele Mol durf ik veel meer dan in het echt!

Voice over: De Virtuele Mol; www.VM.nl (tekst groot in beeld )

 

3. LdHmolletje

Citaat


Je hebt een druk leven, je bent de hele dag in touw, en ook voor jezelf neem je te weinig tijd. Herkent u dit ook? Dan is Virtual Mole misschien wel wat voor u! Een spannend spel waar via opdrachten iedere week iemand afvalt in de zoektocht naar de zogenaamde mol! Wat dacht u van een Berlijnse Trabi-race,



puzzeltocht door de Pantanal,



Nieuwzeelands boeivissen,



en daarvoor aan het eind beloond worden met een leuk geldbedrag! Fantastisch om mee te doen, fantastisch om naar te kijken! Neem tijd voor The Virtual Mole! Nu ook op tv!



Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #10 Gepost op: 27-02-2011, 10:25:31 »
Uitslag weekopdracht:

1. M@ri@nne

Citaat van: m@ri@nne
Hoi Daisy,

Het vliegtuig geef ik de naam  M.O.B. Airways.
M.O.B. staat voor Mole on board. Dit vliegtuig kun je dus altijd gebruiken voor de VM, want bij elke aflevering zit er weer een Mol in het vliegtuig.

 ::zwaai::



2. Fabiann

Citaat van: Fabiann
::zwaai::

De KLM vernoemt haar vliegtuigen naar o.a. bekende personen of steden, vandaar de naam voor het vliegtuig van The Virtual Mole: Alfred Jodocus Kwak

Waarom? (Hoor ik je denken...)

Wel, Alfred heeft een goede vriend Henk de Mol, en tegelijkertijd heeft het vliegtuig van deze serie ook een goede vriend, namelijk The Virtual Mole.



 

3. Niekypsv

Citaat van: niekypsv

Een van de bekendste vliegtuigen is de JSF. De JSF is oorspronkelijk een jachtvliegtuig, maar is voor de virtual mole omgebouwd tot snel en luxe passagiersvliegtuig voorzien van alle gemakken. Omdat we grote afstanden afleggen moet het vliegtuig ook wel enigszins snel zijn, daarom is voor een omgebouwde JSF gekozen.  JSF staat normaal voor Joint Strike Fighter, maar bij de virtual mole staat JSF voor :

Jij saboteert fanatiek  

Dit slaat natuurlijk op de mol die fanatiek de opdrachten probeert te saboteren in deze serie van de virtual mole. 


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Rangen en Standen van de Weekopdracht
« Reactie #11 Gepost op: 4-03-2011, 19:26:15 »
Uitslag weekopdracht 7
1. Fabiann
2. D*n
3. Niekypsv

Lastig deze, zat dichtbij elkaar.

Ik zal morgen na de aflevering het jokeroverzicht in 1x aanpassen. Jullie mogen jullie vragen (uiteraard zonder antwoorden) zelf in jullie topics posten.