Auteur Topic: Welkom Lien89!  (gelezen 649 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Lien89!
« Gepost op: 17-01-2011, 17:36:42 »
Lien89 van harte welkom hier op RealityNet en haar dochtersite Wieisdemol.com!  ::zwaai::

De jacht is weer geopend!! Speur mee op het Forum ::vergroot:: Kijk naar de Vodcast van JvB en probeer de mol te ontmaskeren!!

Expeditie Robinson is alweer afgelopen, maar hier op het forum discussieren we nog even door over het afgelopen seizoen van Expeditie Robinson.

Maar het is zeker de moeite waard om ook eens een kijkje te nemen op Realityworld waar je mee kunt praten over de diverse realityprogramma's van over de hele wereld. ::ok::

Mocht je meer zin hebben om even helemaal off topic te gaan neem dan een kijkje in TV Algemeen, de Relaxhoek en in de Huiskamer.

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Lien89

• Forumlid
Re: Welkom Lien89!
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2011, 22:00:58 »
Danku danku!

Ik ben pas sinds vorig jaar WIDM verslaafd, maar heb wel een aantal seizoenen terug gekeken (toch minder leuk als je wel al weet wie de mol is :( )ben erg benieuwd dit jaar! :)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2011, 16:56:27 »
Welkom hier op dit superforum, Lien89! En heel veel plezier!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Actief Lid
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2011, 17:52:15 »
Danku danku!

Ik ben pas sinds vorig jaar WIDM verslaafd, maar heb wel een aantal seizoenen terug gekeken (toch minder leuk als je wel al weet wie de mol is :( )ben erg benieuwd dit jaar! :)
hee welkom ::bravo::
ik ben ook nog niet heel lang molfan en heb ook seizoenen terug gekeken.
ik vond het juist wel grappig om dan precies te zien wat de mol allemaal deed.
maarja de spanning was er idd wel af :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lien89

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2011, 16:36:27 »
Haha, nou ik vind 't nu wel veel leuker, lekker speuren, zonder dat alles meteen 'oh dus de mol doet zo' ;)

Ben nu ook niet echt van de theorieën van cijfers of kleuren die voorkomen, kijk meer naar 't gedrag... vind ik ook leuker! :D

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2011, 17:01:52 »
Haha, nou ik vind 't nu wel veel leuker, lekker speuren, zonder dat alles meteen 'oh dus de mol doet zo' ;)

Ben nu ook niet echt van de theorieën van cijfers of kleuren die voorkomen, kijk meer naar 't gedrag... vind ik ook leuker! :D
zo doe ik het ook

welkom Lien btw :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lien89

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2011, 17:50:30 »
zo doe ik het ook

welkom Lien btw :P

thnx  ;D