Auteur Topic: [ VM2 ] Dagboek van de Mol  (gelezen 3091 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[ VM2 ] Dagboek van de Mol
« Gepost op: 18-01-2011, 18:43:12 »
We zijn begonnen! Nou ja, wij … er is natuurlijk maar één Mol natuurlijk, en dat ben ik. Alhoewel je dat na de eerste opdrachten niet direct zou zeggen. Na 3 opdrachten geen geld, zou je eerder zeggen dat er 10 Mollen aan het werk zijn. Maar dat is niet waar. Natuurlijk heb ik wel mijn steentje bijgedragen aan het mislukken van die opdrachten. In Hilversum had ik een gezellige middag, maar wat mijn tactiek daar was, ga ik niet prijsgeven. Bij de tweede opdracht staarde iedereen zich blind op de teksten de ze voorgeschoteld kregen, maar waar het nou fout ging? Laat ik het er op houden dat er meerdere manieren zijn om die opdracht te spelen. Buiten in Boedapest heb ik vooral genoten van de mooie omgeving. O ja, en nog een bijdrage aan het mislukken van de opdracht. Maar hoe? Kijk het nog eens terug en misschien zie je iets wat je eerst niet zag. Zo meteen ga ik met de groep op vrijstellingen jacht. Terwijl de kandidaten een flinke uitdaging te wachten staat, zal het voor mij lekker relaxen worden. Ik heb er nu al zin in, en ook zin in dat eerste rode scherm. Ik ben benieuwd wie er niet heeft opgelet. De Virtuale Mole is keihard.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Dagboek van de Mol
« Reactie #1 Gepost op: 25-01-2011, 22:31:13 »
Hier spreekt de Mol weer. We zijn inmiddels 5 dagen onderweg en het eerste slachtoffer is gevallen. Kevintuut zat op het verkeerde spoor en moest vertrekken. Wat heeft hij gemist? Genoeg denk ik, maar dat zal achteraf duidelijk worden. Ondanks dat er toch aardig wat geld verdiend is, mag ik niet klagen over de afgelopen opdrachten. In Odessa zagen sommigen het letterlijk niet zitten. Maar waar ik zat? Tsja, als ik dat zeg wordt het wel heel eenvoudig. De achtbaan was in meerdere opzichten een uitdaging, maar of ik hem heb aangenomen is voor jouw een vraag en voor mij een weet. In India heb ik wel wat van mezelf laten zien. Weten jullie nu wie ik ben?

Aanstaande zaterdag zal er opnieuw een slachtoffer vallen. Ik ben heel benieuwd.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Dagboek van de Mol
« Reactie #2 Gepost op: 1-02-2011, 19:47:11 »
De Wolf is niet de Mol. Duidelijk voor mij, maar niet voor iedereen. Maar het rode scherm nam hij gelukkig sportief op. Over sportief gesproken, we zijn eens flink aan het werk gezet door de productie. Misschien kon ik wel bijkomen, maar we zijn flink afgemat de afgelopen dagen. Van boven naar beneden en van links naar rechts, we gaan overal naar toe. Het leek wel Ter Land, Ter Zee en in de lucht. Tot slot een leuk parcourstje rijden, al hadden sommigen wel erg veel haast. Maar de beelden waren super. Ik begin nu wel te merken dat het toch een best vermoeiend spelletje is. Maar daar hebben we gelukkig allemaal last van.

Zaterdag gaat onze reis verder. Ik kan al verklappen dat we een mooi land aan gaan doen. Alleen jammer dat iemand dit niet mee gaat maken.  Maar diegene had dan maar beter op moeten letten.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Dagboek van de Mol
« Reactie #3 Gepost op: 8-02-2011, 19:40:17 »
Bubbles weg. Erg jammer, voor de groep, maar ook voor mij. Ze had zich flink verdacht gemaakt en dat kwam mij natuurlijk goed uit. Maar ook zonder haar zal ik het redden, maak je daar maar niet ongerust over.

Nieuw-Zeeland: wat een prachtig land. Ik had er graag wat meer van willen genieten, maar ja, er moet ook gemold worden. De eerste opdracht had ik goed zicht op waar het fout ging. En ik ben echt niet de enige die raar deed in het water. Of stond ik langs de kant? Heen en weer rennen in een haven is niet mijn favoriete bezigheid, maar de opdracht liep flink in de soep. Kwam dat door mij? En wat zijn alle kandidaten toch hebberig. Aan de andere kant, wie wil er in deze fase van het spel uitvliegen? Juist, niemand! Jokers komen zeker van pas. Dus kwam er niet veel geld in de pot. Missie weer geslaagd. En op naar de volgende ronde.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Dagboek van de Mol
« Reactie #4 Gepost op: 15-02-2011, 22:22:57 »
Het leven bestaat uit keuzes maken. Molcrazy maakte een verkeerde keuze en ging voor een andere Mol. Ja, mijn medekandidaten gedragen zich ook behoorlijk verdacht. Maar toch is er maar één echte Mol. En dat ben ik.

Het leven bestaat uit keuzes maken, ook voor mij als Mol. En de afgelopen aflevering werden we voor wat keuzes gesteld. Moeten we nou wel of niet ruilen? Moeten we nu wel of niet die kist meenemen? En moeten we nou wel of niet voor deze wijn gaan? Er zijn aardig wat foute beslissingen genomen, en ik moet zeggen dat het soms best moeilijk was om te kiezen, wat nou slecht was voor de groep (en goed voor mij). Toegegeven, er is een leuk bedrag de pot in gegaan, maar er is ook weer een hoop geld weggegooid.

Tsja, en keuzes maken, de executie afkopen of niet? Voor mij maakt het niet uit, ik ben toch al een ronde verder. Eens kijken wat de rest van de groep er van maakt. Amerika, ik kom eraan!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Dagboek van de Mol
« Reactie #5 Gepost op: 22-02-2011, 18:58:33 »
De test begint nu elke week een beproeving te worden. Zo ook voor LdHmolletje. Hij ging de mist in, leverde zijn jokers niet in en moest direct de prijs betalen. Hij dacht het onder controle te hebben … niet dus. Jammer voor hem, en ook wel voor mij, zeker na de proef in Aruba had hij toch weer wat verdenkingen tegen zich gekregen.

Nog twee spelrondes te gaan. Nog een kleine stukje naar de eindstreep. Voor zowel de kandidaten als voor mij voelt dit als een soort examen. We moeten nog beter ons best doen. Ik om mijn identiteit verborgen te houden, en voor de kandidaten om mij te ontmaskeren. Nog een paar keer kan ik me laten gelden. Volgende week tijd voor een experiment. Ik heb er zin in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Dagboek van de Mol
« Reactie #6 Gepost op: 1-03-2011, 18:44:31 »
Dag Ycaris. Ik zwaai je uit. Ik had het je gegund. Net als de rest van de kandidaten die er nog in zitten overigens hoor. D*n, Fabiann, M@ri@nne of Niekypsv. Één van hen gaat winnen. En één van hen ben ik.

De pot is behoorlijk gestegen deze week. Ach, het mag ook wel een keer. Ook de Mol wordt een beetje moe. Het einde is immers in zich. Nog één keer drie opdrachten voluit gaan. Ik heb er zin in.

Heb jij mij overigens op het strand aan het werk gezien? Ik kan bijna mijn masker afdoen, over twee weken weet je of je goed zat. Tenzij jouw Mol er volgende week uitgaat natuurlijk. Want er moet nog iemand weg. Ik ben benieuwd wie dat gaat zijn.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [ VM2 ] Dagboek van de Mol
« Reactie #7 Gepost op: 8-03-2011, 19:11:59 »
Nog een paar dagen en ik mag eindelijk zeggen wie ik ben. Heerlijk, al zal ik de mystiek toch wel missen. In ieder geval ben ik niet Fabiann. Misschien wel een verrassing voor een aantal, maar ik Fabiann? Nee hoor.

Waar heel Nederland zich klaar maakt voor de première van Gooische Vrouwen, ben ik bezig met a.s. zaterdag. Want dan mag ik eindelijk uit de doeken doen wat ik allemaal heb uitgespookt. En wat de kandidaten zelf allemaal fout gedaan hebben. Want er zaten wat klunzen acties bij … maar goed, a.s. zaterdag wordt een fantastische dag, ik kijk er echt naar uit.