Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 142339 keer)

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #80 Gepost op: 31-03-2003, 17:54:37 »
waar zie jij een mol in het water dan?








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #81 Gepost op: 31-03-2003, 18:36:46 »
waar zie jij een mol in het water dan?

Niet 'een mol' maar het woord 'mol'. Je moet goed kijken.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #82 Gepost op: 31-03-2003, 19:02:32 »
Niet 'een mol' maar het woord 'mol'. Je moet goed kijken.

Klopt. Dit is te zien na Astrid in een biecht is verschenenen, nadat ze gesprongen heeft. :)








Re:Aanwijzingen
« Reactie #83 Gepost op: 31-03-2003, 20:50:22 »
Klopt, ik heb het ook duidelijk op de band staan!








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #84 Gepost op: 31-03-2003, 21:01:26 »
Weet iemand toevallig wat er op het bootje staat?
Het bootje wat je bij Ron ziet, als hij gesprongen heeft.
Niet het telefoonnummer, maar de rode letters.
Het is waarschijnlijk niets, maar je weet nooit








"Only thing to do is jump over the moon"

Offline brammetje

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #85 Gepost op: 31-03-2003, 21:08:04 »
EN DAN DIT:
als aafke in de winkel staat, zie je op een gegeven moment een bordje met vette letters waarop staat: SPEND LESS. zou dat dan ook toeval zijn?







WIJ WILLEN WIDM IN 2004! Met een (zo mogelijk) betere mol als elise!! (zij is weliswaar tot nu toe een van de beste, maar toch)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #86 Gepost op: 31-03-2003, 21:17:27 »
Hoe meer ik erover nadenk:

De mol heeft in aflevering 2 zijn bagage NIET ingeleverd.

Nam George zijn bagage niet mee naar beneden bij het abseilen? De mol zou zijn bagage niet verspelen, tenzij het niet anders kan. Hier had ie echter de keus.

De drie personen die de bagage NIET inleverden waren Ron, Chandrika en Astrid.

Ferdi verdenkt Chandrika en vindt haar een B actrice. Ik neem aan dat de AVRO zeer in zijn nopjes is met hun mol, dus zullen haar geen B actrice laten noemen.
Volgens mij is de mol iemand die nog door niet zovelen wordt verdacht. Dus valt Chandrika af.

Op Astrid heb ik eigenlijk nog niet zo gelet, dus dat moest ik maar eens gaan doen.

En Ron is mijn mol, dus zie ik alle aanwijzingen toch in zijn richting.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #87 Gepost op: 1-04-2003, 07:24:00 »
EN DAN DIT:
als aafke in de winkel staat, zie je op een gegeven moment een bordje met vette letters waarop staat: SPEND LESS. zou dat dan ook toeval zijn?

volgens mij hoorde dat gewoon bij die supermarkt, je zag volgens mij wel meer van zulk soort bordjes e.d.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #88 Gepost op: 1-04-2003, 11:40:15 »
eerst dat geluid bij ferdi en dan nu mol in het water bij astrid. volgens mij kunnen we daar conclusies uittrekken.
als ze voor iedereen die niet de mol is een vette hint geven dat ie de mol is, zou dat betekenen dat er in een paar afleveringen dubbele aanwijzingen verstopt zouden zitten. ook zou er dan al een hint naar louis en julien geweest moeten zijn.
het lijkt me logischer dat deze hints verwijzen naar de mensen in de finale. dat zouden op dit moment dus ferdi en astrid zijn. als er nu nog 1 mol-hint komt, en daarna niet meer, dan denk ik dat deze theorie misschien wel zou kunnen kloppen. vooralsnog vind k m n beetje vaag, maar aannemelijker dan dat iedereen een mol-hint krijgt behalve de mol.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aanwijzingen
« Reactie #89 Gepost op: 1-04-2003, 11:44:22 »
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben Doris. Het zou idd wat onwaarschijnlijk zijn dat iedereen zo'n hint krijgt.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #90 Gepost op: 1-04-2003, 12:54:10 »
De vraag blijft: staat er echt mol in 't water bij Astrid? 't was mij iig niet opgevallen, maar ik heb er eerlijk gezegd ook niet zo opgelet. Straks nog maar 'ns bekijken dan.....  :-\

Als 't echt 'n overduidelijke hint blijkt te zijn, voel ik wel wat voor je theorie Doris. Maar ik vind 't wel 'n wat vreemde manier van aanwijzingen geven eerlijk gezegd. 't zou iig wel 'n erg orginele aanwijzing zijn tot de finalisten!  :)








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #91 Gepost op: 1-04-2003, 13:01:55 »
Als 't echt 'n overduidelijke hint blijkt te zijn, voel ik wel wat voor je theorie Doris.

Nee tuurlijk niet!
ze gaan toch geen overduidelijke hints geven van mensen die in de FINALE komen?








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aanwijzingen
« Reactie #92 Gepost op: 1-04-2003, 13:12:57 »
Nee tuurlijk niet!
ze gaan toch geen overduidelijke hints geven van mensen die in de FINALE komen?
Nou, toch zeker niet naar de mol.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #93 Gepost op: 1-04-2003, 13:23:36 »
Citaat
ze gaan toch geen overduidelijke hints geven van mensen die in de FINALE komen?
wat deden ze dan in belgie dit jaar?
zo veel duidelijker dan de belgische hint vind ik deze hints niet eerlijk gezegd. we zullen er toch zelf wat van moeten maken, das niet makkelijk...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #94 Gepost op: 1-04-2003, 13:28:33 »
Nee tuurlijk niet!
ze gaan toch geen overduidelijke hints geven van mensen die in de FINALE komen?

En wel naar de mol zeker? Ik wilde dus duidelijk maken dat als er overduidelijk 'mol' in 't water blijkt te staan, deze hint waarschijnlijk niet naar de mol zelf wijst (dan kunnen ze immers net zo goed gewoon Astrid in beeld nemen en er dan 'Mol' onder plaatsen i.p.v 'Astrid'), maar dat we er iets anders mee moeten verzinnen. En dan vind ik Doris' interpretatie best plausibel.








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #95 Gepost op: 1-04-2003, 13:30:03 »
Niet 'een mol' maar het woord 'mol'. Je moet goed kijken.
Oh my gawd, i kdacht dat het allemaal een dom grapje was van de MOL in het water, maar inderdaad, ik zie het ook!  :o
Op het moment dat Astrid gesprongen heeft en je haar biecht hoort waarbij ze zegt 'Maar dat je ook als individu keuzes moet maken.'

Vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat ze in het koude water een paar rotspartijtjes gaan neerstapelen om zo het woord MOL te laten stromen, zomaar voor de fun.

In België 1 moesten ze de Mont Ventoux opfietsen en daar was Mont ook veranderd in Mol. Het was geen aanwijzing, maar enkel voor de lol.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aanwijzingen
« Reactie #96 Gepost op: 1-04-2003, 13:32:03 »
Het zou misschien ook wel kunnen betekenen dat de mol sprong.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Aanwijzingen
« Reactie #97 Gepost op: 1-04-2003, 13:46:20 »
Ik weet niet of ik dit hier moet posten, t zal wel geen aanwijzing zijn maarja, wat me opviel was:

Toen met het hele gedoe van Ferdi en Patricia, zei René in de biecht:
Ik vind het erg onvolwassen van Ferdi en Patricia!
Dan zie je Patricia vervolgens in de biecht:
Onvolwassen? Ja dat zal best, maar ik {blablabla}

Is het normaal dat Patricia weet wat René in de biecht heeft gezegd? Dat zou tog lullig zijn als iedereen van iedereen hoort wat hij/zij in de biecht zegt. Volgens mij krijgt alleen de Mol zoiets te horen, George vorig jaar bijv. hoorde natuurlijk ook wie hem verdacht enz.

Misschien is dit wel gewoon gemonteerd en dat René dat in het echt tegen Patricia gezegd, en dat Patricia daar in de biecht op reageerd, maar raar vind ik het wel... Of misschien is het un aanwijzing naar Patricia als Mol :-\

Misschien is het hier ergens wel eerder genoemd hor, maar ik wil gewoon ff weten of jullie dat ook is opgevallen... :-\







« Laatst bewerkt op: 1-04-2003, 13:46:41 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Aanwijzingen
« Reactie #98 Gepost op: 1-04-2003, 13:49:58 »
Oh my gawd, i kdacht dat het allemaal een dom grapje was van de MOL in het water, maar inderdaad, ik zie het ook!

Na lang staren zie ik enkel wat getijdestromingen die een poging doen om het woord 'Hol' te maken. Een mol zie ik er niet bepaald in. Enkel kabbelend water. Maar toch scherpzinnig opgemerkt moet ik zeggen!








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #99 Gepost op: 1-04-2003, 13:59:39 »
Ik weet niet of ik dit hier moet posten, t zal wel geen aanwijzing zijn maarja, wat me opviel was:

....

Misschien is het hier ergens wel eerder genoemd hor, maar ik wil gewoon ff weten of jullie dat ook is opgevallen... :-\

Dat was mij ook opgevallen @miesh en ik vond 't ook wat vreemd. Maar toen bedacht ik me dat de crew misschien naar aanleiding van wat Rene al had verteld aan Patricia vroeg of ze haar gedrag zelf niet kinderachtig vond (zonder dus te zeggen dat Rene die had verteld in z'n biecht) en dat ze daar dus antwoord op gaf. En 't kan natuurlijk ook zijn dat Rene ook gewoon heeft gezegd tegen Ferdi en Patricia dat hij hun gedrag kinderachtig vond.

Ik heb trouwens al vaker gemerkt dat er dit soort dingen in de biecht zitten, waarbij 't lijkt alsof de kandi's echt op elkaar reageren en dus elkaars biecht gehoord hebben. Misschien dat de crew altijd 'n beetje de antwoorden van anderen betrekt in de biecht om de kandi's wat vragen te stellen. Hierbij hoeven ze natuurlijk niet te melden dat ze 't van 'n andere kandi hebben en al helemaal niet van wie als ze 't op de manier doen zoals ik hier boven beschreef.