Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 142340 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aanwijzingen
« Reactie #180 Gepost op: 8-04-2003, 18:37:11 »
eh even kort reageren Ferdi zit zeker niet in 108 en het lijkt alsof aafke 108 ingeeft bij detoets dus stemt ze niet op ferdi neem ik dan aan.

Wat ik nog nergens gezien heb en als het wel zo is sorry voor crossposting, in het begin van afl 2 zie je angela via het kleine scherm, maar daarnasst ligt een geopende koker.
De enige 2 van wie we weten dat die de koker open hadden zijn Aafke en Astrid, aafke is nu weg. dus kun je hieruit stellen dat astrid de Mol is. Tel darabij op het water.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #181 Gepost op: 8-04-2003, 18:38:57 »
Met dat van die jas kan ik het toch nog steeds niet helemaal eens zijn. Angela schrijft in haar dagboek herhaaldelijk over 'lammycoat' waarin ze zich een beetje belachelijk voelt, maar omdat het zo koud is trekt ze 'em toch aan. Volgens mij is dat de jas met de capuchon die wij in het filmpje zien. Bovendien schrijft dat ze belachelijk veel bagage bij zich heeft, dus het is goed mogelijk dat ze kleding bij zich heeft die wij (nog) niet gezien hebben.







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #182 Gepost op: 8-04-2003, 21:47:41 »
in het begin van afl 2 zie je angela via het kleine scherm, maar daarnasst ligt een geopende koker.
De enige 2 van wie we weten dat die de koker open hadden zijn Aafke en Astrid, aafke is nu weg. dus kun je hieruit stellen dat astrid de Mol is.

Astrid en Aafke hebben het voor de camera duidelijk gemaakt dat ze 'm hebben geopend, wie weet hebben er meer 'm al open gemaakt en de mol ook, of niet? je weet het niet!








Offline knorretje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #183 Gepost op: 8-04-2003, 22:50:31 »
Dit bericht heb ik gelezen op
http://groups.msn.com/mollenvangers2003
Ik vind het nogal goed gevonden
Citaat
Ik heb deze discussie al eens gestart op wiesdemol.nl, maar dat vind ik zo'n klote-site wat betreft het forum. Dus probeer ik het hier maar eens. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden:

Als je de hints download op de site van wiesdemol.nl dan zijn de file-names nogal intrigerend:

afl. 1: sisethernet
afl. 2: deanoldmaniac
afl. 3: itechoeswith
afl. 4: signedloops

Er staat ook nog sb of bb achter maar die moet je maar vergeten, die staan nl. voor broadband en smallband.

Maar de rest is naturlijk wel opvallend. het zouden anagrammen kunnen zijn. En dan zouden mogelijke oplossingen kunnen zijn:

afl. 1: sisethernet = eerste hints
afl. 2: deanoldmaniac = de mol in canada
afl. 3: itechoeswith = wie is het toch
afl. 4: signed loops = de oplossing

Toeval of very interesting, wat denken jullie. Of hebben jullie misschien andere mogelijke betekenissen? Wie weet komt er zaterdag weer een interssante bij.
Hopelijk kunnen we er wat mee!








Offline japjer

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #184 Gepost op: 8-04-2003, 23:50:19 »
Ik denk dat het gewoon weer iets leuks is van degene die die file heeft aangemaakt, net als de letters met raymond (en nog iemand, rob geloof ik) onder in het scherm in de uitzendingen vorig jaar.

Wel iets om bij te houden, you never know!








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aanwijzingen
« Reactie #185 Gepost op: 9-04-2003, 11:29:57 »
Maar achteraf bleek dat volgens mij dat Julien de koker ook had opengemaakt! We hebben dat dus ook niet gezien. Wie weet hebben ze allemaal al die koker open gemaakt :o







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Vyper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Momfer is de mol!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #186 Gepost op: 9-04-2003, 11:33:57 »
Het zijn zeker anagrammen, en die zijn dus gewoon door een anagramgenerator gegooid. Of hier echt iets uit gaat komen, ik betwijfel het. Maar we houden het in de gaten ...








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aanwijzingen
« Reactie #187 Gepost op: 9-04-2003, 12:01:49 »

Weet iemand dit misschien:

tijdens de blinddoek opdracht vroeg Aafke op een gegeven moment iets over een boomstam die langs het pad lag. Daarna zei ze in de biecht: "ik voelde de boomstam voor de ingang van het paadje. Ik zeg zo ik voel hierzo die boomstam. Hij zegt nee joh dat is hem niet. Ik was zo overdonderd dat ik zelf ook dacht dat het die boomstam niet was".

Over wie had Aafke het, wie bedoelde ze met "hij"??







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #188 Gepost op: 9-04-2003, 12:27:39 »
Dat viel mij ook direct op! Er wordt niet met zo veel woorden gezegd over wie zij hier praatte. Maar het is een stukje uit haar biecht waarin zij het later over Ferdi heeft. Je zou dus de conclusie kunnen trekken dat ze het hier ook over Ferdi heeft, maar zeker weten doe ik het niet!  ???
Misschien is dit wat Aafke bedoelt wanneer zij zegt dat zij zich heeft laten inpakken door de mol!







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aanwijzingen
« Reactie #189 Gepost op: 9-04-2003, 12:33:28 »
Het zal in ieder geval een man zijn... Dan valt Ron al af (die voerde helemaal niets uit) en blijven Rene en Ferdi over...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #190 Gepost op: 9-04-2003, 13:09:05 »
Volgens mij had ze het inderdaad over Ferdi. Tenminste dat concludeerde ik uit de beelden die er bij zaten. We zagen nl. Aafke bij die boomstam en Ferdi die er net van weg liep..







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aanwijzingen
« Reactie #191 Gepost op: 9-04-2003, 14:15:10 »
Aafke heeft volgens mij ook op Ferdi gestemd, dus dat zou wel kunnen kloppen ja..







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #192 Gepost op: 9-04-2003, 18:25:13 »
Ik denk dat het gewoon weer iets leuks is van degene die die file heeft aangemaakt, net als de letters met raymond (en nog iemand, rob geloof ik) onder in het scherm in de uitzendingen vorig jaar.

Wel iets om bij te houden, you never know!

Ik denk ook dat er alleen maar wat grappige dingen in zitten en geen hints. Maar wel goed gevonden trouwens! Leuk dat ze zulke dingen er in stoppen, ben je tenminste niet voor niets aan het zoeken. ;)








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Aanwijzingen
« Reactie #193 Gepost op: 9-04-2003, 20:56:58 »
Aafke heeft volgens mij ook op Ferdi gestemd, dus dat zou wel kunnen kloppen ja..
Aafke heeft op Elise gestemd.
Zie hiervoor mijn recente post in topic "Elise is (niet) de Mol".







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #194 Gepost op: 11-04-2003, 07:30:45 »
Nog iets, op een site stonden allemaal dingen die zouden verwijzen naar george (de vorige mol) er stond 1 ding dat ging zo: George werd als derde voorgesteld en het woord mol heeft 3 letters, weet iemand toevallig of dit bij de voorgaande nederlandse series ook zo was? zo ja dan is het mijn mol: Chandrika! maarre ook al wat in de muzikale aanwijzingen ding stond, ze hebben allemaal wel iets te maken met de titanic, als je de titanic gezien hebt dan dansen Jack en Rose op het 3e klas dek net zo als chandrika in de leader! misschien iets?







« Laatst bewerkt op: 11-04-2003, 07:33:20 door tomhaze »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aanwijzingen
« Reactie #195 Gepost op: 11-04-2003, 09:44:16 »
Wie verdenkt Ron eigenlijk? Weet iemand dat?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #196 Gepost op: 11-04-2003, 11:08:14 »
Wie verdenkt Ron eigenlijk? Weet iemand dat?
Volgens mij in aflevering 1 en 4 Patricia en in aflevering 3 ging hij voor Elise...







« Laatst bewerkt op: 11-04-2003, 11:08:40 door Ville »
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aanwijzingen
« Reactie #197 Gepost op: 11-04-2003, 11:13:57 »
Volgens mij in aflevering 1 en 4 Patricia en in aflevering 3 ging hij voor Elise...
Sorry, ik ben wat onduidelijk geweest. Ik bedoelde eigenlijk wie denken van de kandi's dat Ron de mol is?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #198 Gepost op: 11-04-2003, 11:25:25 »
Sorry, ik ben wat onduidelijk geweest. Ik bedoelde eigenlijk wie denken van de kandi's dat Ron de mol is?
Aha, zeg dat dan  ;) Ik dacht dat Ferdi helemaal in het begin wel eens zijn verdenkingen tegen Ron geuit heeft. Alleen is die inmiddels helemaal om naar Chandrika zoals we allemaal weten. En ik meen dat Elise op een gegeven moment ook iets zei over dat ze Ron wel verdacht begon te vinden. Maar of ze ook op Ron gestemd hebben is onduidelijk...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aanwijzingen
« Reactie #199 Gepost op: 11-04-2003, 12:15:37 »
Hmmm, verdacht... Ik bedoel, dat Ferdi zegt dat Chandrika een B-acteur is enzo. Dat laten ze echt niet zien/horen als ze echt de mol zou zijn. En ze willen natuurlijk ook de winnaar zo lang mogelijk onbekend laten. Zou Ron de mol zijn dan kan het zijn dat ze degene die hem verdenken niet laten zien op tv. Eh, of drijf ik nou door (weet iemand überhaubt waar ik het over heb ;D)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.