Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 142423 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #240 Gepost op: 15-04-2003, 10:44:47 »
In de Belgische serie was er een hint met letters die langer bleven staan. Ook in de Nederlandse serie is dat het geval. In het begin komt er te staan 'Quebec' en een 'e' blijft langer staan. Ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat dit nog niet gemeld is????

Echt waar? En heb je daar al eerder opgelet in voorgaande afleveringen? :o








Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #241 Gepost op: 15-04-2003, 13:21:55 »
In de Belgische serie was er een hint met letters die langer bleven staan. Ook in de Nederlandse serie is dat het geval. In het begin komt er te staan 'Quebec' en een 'e' blijft langer staan. Ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat dit nog niet gemeld is????

Bedoel je de eerste keer dat Quebec in beeld komt in aflevering 5, met een brug op de achtergrond? Ik kan daar niets vreemds aan het verdwijnen van de letters ontdekken, volgens mij verdwijnen ze tegelijkertijd. Hooguit is de e iets beter leesbaar omdat die voor een effen achtergrond staat, terwijl de rest van de letters takken als achtergrond heeft. Het lijkt me geen hint.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #242 Gepost op: 15-04-2003, 13:34:15 »
Ik weet het niet precies wanneer het is, maar in ieder geval komt 'Quebec' vaker voor en ik heb een keer gezien dat een 'e' langer bleef staan en een keer verdwenen alle letters tegelijkertijd. Ik zoek het nog wel een keer op.  


Daarbij viel me nog iets op. In het filmpje zien we de kandidaten dansen net zoals dat gebeurt in de 'Titanic' (dat ronddraaien). Ik heb de clip van 'Celine Dion- My heart will go on' tig keer gezien en ik ben er bijna van overtuigd dat Elise ongeveer precies hetzelfde doet als Kate Winslet. (bewegingen van haar hoofd, lachen etc.)








Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #243 Gepost op: 15-04-2003, 15:57:39 »
wat stopt ferdi in zijn kontzak bij het linedancen.... Geld...  :o
Kan iemand daarvan een screenshot plaatsen?








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #244 Gepost op: 15-04-2003, 16:09:16 »
wat stopt ferdi in zijn kontzak bij het linedancen.... Geld...  :o
Kan iemand daarvan een screenshot plaatsen?

Wanneer precies? Ik kan me niet herinneren dat ze daar geld uitbetaald krijgen.








Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #245 Gepost op: 15-04-2003, 16:31:07 »
Krijgen ze ook niet, maar als hij met chandrika aan het 'dansen' is dan stopt hij op een gegeven moment iets in zijn kontzak, het exacte tijdstip weet ik niet. iig toen ze nog aan het 'oefenen' waren.








Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #246 Gepost op: 15-04-2003, 16:33:04 »
wat stopt ferdi in zijn kontzak bij het linedancen.... Geld...  :o
Kan iemand daarvan een screenshot plaatsen?

Dit is idd het geld wat bij die opdracht verdiend is, maar ik geloof niet dat hij het expres zo deed om het te verduisteren hoor  :D Hij kon het moeilijk in zijn hand houden.

Groetjes Laafje







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #247 Gepost op: 15-04-2003, 19:38:46 »
Ik weet het niet precies wanneer het is, maar in ieder geval komt 'Quebec' vaker voor en ik heb een keer gezien dat een 'e' langer bleef staan en een keer verdwenen alle letters tegelijkertijd. Ik zoek het nog wel een keer op.  

Je hebt gelijk! Ik heb het net ook gezien. Het is de eerste 'e' uit Quebec aan het begin van aflevering 5.  :o








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #248 Gepost op: 15-04-2003, 21:29:16 »
dus..... elise is de mol?








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #249 Gepost op: 15-04-2003, 21:40:54 »
dus..... elise is de mol?

Nee, er is een e langer blijven staan! Dat kan een simpele verwijzing zijn naar Elise, maar het zou ook kunnen dat het slechts een onderdeel is van een hele ingewikkelde aanwijzing waarvoor je misschien wel de Bijbel moet raadplegen, ik zeg maar wat... ;D








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #250 Gepost op: 15-04-2003, 22:28:47 »
Wie zei er trouwens: "mijn hart doet het nog". Was dat Aafke of Astrid?







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #251 Gepost op: 15-04-2003, 22:33:43 »
Wie zei er trouwens: "mijn hart doet het nog". Was dat Aafke of Astrid?

Astrid. Hoezo? ???








Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #252 Gepost op: 15-04-2003, 22:38:56 »
Nog even over die lumberjacks.

Denk eens andersom: Niet de mol weet wie de lumberjacks zijn, maar de lumberjacks weten wel wie de mol is. En kan het dus zijn dat de lumberjack express zijn best niet heeft gedaan om de mol te laten winnen en de verdachtmakingen wat te beperken....







Uw betrouwbare tipgever!

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #253 Gepost op: 15-04-2003, 22:41:09 »
Astrid. Hoezo? ???

My heart will go on: Titanic/Celine Dion?







Uw betrouwbare tipgever!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #254 Gepost op: 16-04-2003, 01:50:55 »
Ik weet niet of dit al eerder is gezegd,maar alle muziekalen aanwijzingen kunnen het meeste naar Rene luiden.
Vorig jaar luiden de meeste naar Prince en die viel af vlak voor de finalen.

1: Wie werkte er met de afvaller van afl 1(Louise),waarvan gezegd werd dat je met hem wel kon lachen en Louise kwam en ging weer.
Een kameleon veranderd steeds van kleur en Rene van gedrag.
De enen keer vrolijk en de andere keer een brombeer.
2. Wie zat er op de boot en gaf het goede cijfer voor de goede weg: Rene
3. Wie moest er de weg aan de anderen vertellen en wist zogenaamd beter de weg dan Patricia (tell me,i kwow the way) door middel van de lintjes,Wie sprong er van de Brug(take me to the river and push me in the water): Rene
4. (A laf on evers face,is a change) maar er is er een bij die niet altijd lacht: Rene
(I left the family alone with a name) slaat meschien weer op de eerste aflevering,dat rene de groep alleen laat en moet gaan fietsen.
5. Rene zegt steeds dat hij als Enige Astrid verdenkt.

Mol filmpje zou ook nog kunnen.
Als ik een keer met mijn vingers knip heeft iedereen ruzie en als ik twee keer knip is het weer gezellig aan tafel.
Het kan ook beteken als ik een keer met mijn vingers knip ben ik de brombeer en twee keer ben ik weer heel gezellig.

Ik verdenk nog steeds Patrcicia,maar zijn % beginnen wel te stijgen.







« Laatst bewerkt op: 16-04-2003, 02:00:37 door Pierce Brosnan »

Offline Postman

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #255 Gepost op: 16-04-2003, 15:01:12 »
Dit is idd het geld wat bij die opdracht verdiend is, maar ik geloof niet dat hij het expres zo deed om het te verduisteren hoor  :D Hij kon het moeilijk in zijn hand houden.

Groetjes Laafje

En hij kreeg het geld van patricia, want die liep er eerst mee in dr hand.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #256 Gepost op: 16-04-2003, 15:54:38 »
Astrid. Hoezo? ???

Omdat de 2e muzikale aanwijzing misschien te maken had met Astrid. Het gaat om het nummer van Celine Dion: "my heart will go on". We kregen twee keer een fragment uit dit nummer te horen. Ik denk dat het dus op twee verschillende situaties moet slaan. Ten eerste op sabotage bij de Titanic-opdracht, ten tweede op de komende situatie in de supermarkt.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #257 Gepost op: 16-04-2003, 16:03:11 »
De tweede muzikale aanwijzing was wel van Celine Dion maar was niet my heart will go on. Volgens mij was het to love you more.
Die hele Titanic link leidt volgens mij nergens naar, vooral nu we gezien hebben dat alle linedansende kandidaten op die manier gefilmd zijn.







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #258 Gepost op: 16-04-2003, 16:06:46 »
De tweede muzikale aanwijzing was wel van Celine Dion maar was niet my heart will go on. Volgens mij was het to love you more.


je hebt gelijk. Ik dacht dat het hetzelfde nummer was.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #259 Gepost op: 16-04-2003, 22:24:17 »
en astrid is gescheiden..., weet iemand nou al iets met die e?