Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 142450 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #440 Gepost op: 7-05-2003, 10:48:18 »
Je zoekt je informatie wel op leuke bronnen, Dopey of ben je lid?  ::)

Ik denk eerlijk gezegd dat de AVRO niet van ons verwacht dat we zulke enorme hersenspinsels gaan maken. Laten we weer eens gaan kijken naar de 'intro's' heeft iemand al gekeken of het een beetje klopt met die toenemende en afnemende geluiden bij de 'intro'???








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #441 Gepost op: 7-05-2003, 11:24:45 »
Orde was gecreëerd in Chaos.

New order?







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #442 Gepost op: 7-05-2003, 12:09:38 »
Je zoekt je informatie wel op leuke bronnen, Dopey of ben je lid?  ::)

Ik ben overal lid van... Ik heb geen vrienden... :'(
Daarom zit ik ook de ganze dag op deze site  ;D

New order?

Zie je Chriz, ReneB is ook al een vriend van mij   ;D







« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 12:11:18 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #443 Gepost op: 8-05-2003, 22:31:29 »
Het gejuich bij Ron, Rene en Chandrika wordt steeds zwakker... en hoort niet bij de opdracht. Het geluid bij Elise wordt duidelijker en hoort wel bij de opdracht...
Ik zie de hint niet echt...
Behalve dan dat Elise de enigste is waarbij het geluid "klopt". Gaat ze eruit? of is dat de hint dat ze de mol is... ?
Inmiddels weten we dat het geluid bij Chandrika, het geroep, van Patricia komt uit de eiland opdracht. Waar Chandrika gezocht werd. Het geluid bij René komt waarschijnlijk bij de brugspring opdracht. En bij Ron.. euh, wat was het ook alweer...








Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #444 Gepost op: 8-05-2003, 22:32:15 »
De opbouw van de filmpjes, qua shots is ook verschillend van aantal: Bij Ron, Patricia en Aafke 1, Bij Astrid, Rene en Elise 2, bij Ferdi en Chandrika 3. (Zeg ik uit mijn hoofd...)Maar weet nog niet welke hint daarin moet zitten.

o mijn god...
hier zit duidelijk een hint in

Groep 1: RON, patricia, aafke
Groep 2: astrid, RENE, ELISE
Groep 3: ferdi, CHANDRIKA

van elke groep is er nog 1 over
we kunnen er dus van uit gaan (als dit echt een hint is)dat Ron en chandrika door zijn
maar dat rene of elise gaat afvallen.
als rene of elise afvalt is er van elke groep 1 in de finale!











Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #445 Gepost op: 8-05-2003, 22:44:08 »
o mijn god...
hier zit duidelijk een hint in

Op zich goed gevonden Floortje, ware 't niet dat dit niet helemaal klopt. Chandrika hoort ook in groep 2 thuis, omdat ze ook maar 2 shots heeft. Dit volgt ook uit de volgende post, waarin bertha hier die post van zichzelf quote, waar jij ook op reageert:


Moet ik ook niet uit mijn hoofd doen; bij Chandrika zijn het ook 2 shots, dus alleen Ferdi heeft er 3.

Dan zouden we natuurlijk wel 'n andere theorie kunnen bedenken, bijvoorbeeld dat de 3 finalisten in groep 2 zitten (Rene, Elise en Chandrika) en dat dus Ron nog zal afvallen in aflevering 9.







« Laatst bewerkt op: 8-05-2003, 22:45:52 door Han13 »

Offline Noentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #446 Gepost op: 9-05-2003, 00:45:28 »
Hallo molmensen,

Misschien is dit ook al gezegd, maar goed...

In de boodschap van Angela aan de mol zegt ze dat de mol george heeft gezien en dat niemand er van af weet. Als ze dit tegen René of Chandrika zou zeggen, klopt dit niet. Zij weten van elkaar namelijk dat ze George hebben ontmoet en dan geldt dus dat "niemand" van Angela niet meer. Conclusie zou dus logischerwijs zijn dat of Elise of Ron de mol is, want dan kloppen Angela's woorden weer...
Misschien een beetje vergezocht, maar ik loop er nu al bijna een week mee en wilde het toch maar met jullie delen...







"Leven is het meervoud van lef"

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #447 Gepost op: 9-05-2003, 00:52:12 »
Misschien een beetje vergezocht, maar ik loop er nu al bijna een week mee en wilde het toch maar met jullie delen...

Helemaal niet vergezocht! Dit snijdt hout :D. Ik heb daar helemaal nog niet aan gedacht. Wat goed!







Ma how, zeg!

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Aanwijzingen
« Reactie #448 Gepost op: 9-05-2003, 11:05:45 »
Hallo molmensen,

Misschien is dit ook al gezegd, maar goed...

In de boodschap van Angela aan de mol zegt ze dat de mol george heeft gezien en dat niemand er van af weet. Als ze dit tegen René of Chandrika zou zeggen, klopt dit niet. Zij weten van elkaar namelijk dat ze George hebben ontmoet en dan geldt dus dat "niemand" van Angela niet meer. Conclusie zou dus logischerwijs zijn dat of Elise of Ron de mol is, want dan kloppen Angela's woorden weer...
Misschien een beetje vergezocht, maar ik loop er nu al bijna een week mee en wilde het toch maar met jullie delen...
Als Rene of Chandrika de Mol is, kan het best dat ze George nog een keer hebben  gesproken, zonder dat de anderen daarvan af wisten.







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #449 Gepost op: 9-05-2003, 15:36:34 »
Dit idee heb ik al op het Elise-forum gepost maar omdat het positief is ontvangen zet ik het ook hier maar even neer, want volgens mij is het een zeer duidelijke aanwijzing naar Elise!

Elise heet van achteren 'de Ruiter'
Er is een opdracht geweest met paarden waarbij één iemand moest paardrijden, de ruiter moest zijn.
De ruiter ging langs de letters MOL (dat was duidelijk, maar we wisten nog niet wat we ermee moesten, dat René nu de mol zou zijn is wel erg makkelijk)
Ik denk dat de letters MOL naar Elise wijzen omdat zij de Ruiter heet. Ze is zelf niet gaan rijden omdat ze dan al letterlijk de ruiter was, doordat er iemand anders, wie dan ook, ging rijden, is ze alleen via haar naam met de MOL te verbinden.
Wel zo eerlijk is dat de kandidaten deze hint ook op hebben kunnen lossen.
Elise is de mol!







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aanwijzingen
« Reactie #450 Gepost op: 9-05-2003, 15:57:53 »
Even doorbordurend op " de boodschap van Angela aan de mol zegt ze dat de mol george heeft gezien en dat niemand er van af weet"
wil ik mijn nieuwe theorietje onthullen.. maar ik weet niet of dit klopt met de mol van vorig jaar.

Theorie : Angela liegt niet.

Bij bv de lintjes opdracht werd er bij sommige kandidaten gezegd dat ze niet wisten in welke volgorde ze vertrokken.. Dit zou niet kloppen voor de MOL, bij de MOL zou dit dus niet egzegd zijn..

Als iemand zich iets kan herinneren van seizoen 2002 waar bij George een voice over van Angela was die loog zou ik het graag weten, anders ga ik mijn video's nog eens bij langs !

Corien







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Aanwijzingen
« Reactie #451 Gepost op: 9-05-2003, 16:50:12 »
Niet bij George of Nico, maar wel bij de allereerste Mol, Deborah.
Bij het proeven van die stukjes Australisch eten meldde Angela als voice over dat die opdracht mislukt zou zijn door principes (vegetariërs Arnoud en Wilmie). Niets was minder waar; omdat Deborah iets heel anders vermeldde dan wat zij proefde raakten Petra en Robin grandioos in de war....







Thank U

Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #452 Gepost op: 9-05-2003, 17:18:12 »

Het geluid bij René komt waarschijnlijk bij de brugspring opdracht. En bij Ron.. euh, wat was het ook alweer...


Het geluid bij René komt van de paardrijopdracht (waarbij hij langs de letters MOL manouvreerd, Elise roept dan: kom op, je kunt het!

Kun je daar iets mee?  ;)








Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re:Aanwijzingen
« Reactie #453 Gepost op: 9-05-2003, 19:10:13 »
Is er nou niemand die de vingerafdruk tip van mij wil nakijken? Ik heb een vermoeden dat er een cijfer in staat iets met een 3 en dat we er met zijn allen gewoon overheen kijken omdat we denken dat ze er toch geen echte tip in doen. Wie checkt me even?? BVD, Miek








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #454 Gepost op: 9-05-2003, 21:48:39 »
Is er nou niemand die de vingerafdruk tip van mij wil nakijken? Ik heb een vermoeden dat er een cijfer in staat iets met een 3 en dat we er met zijn allen gewoon overheen kijken omdat we denken dat ze er toch geen echte tip in doen. Wie checkt me even?? BVD, Miek

Heb het nagekeken, in de laatste vingerafdruk die voor de aftiteling komt, staat als je gewoon recht kijkt, boven de "p" die op zijn kop staat een "E" als je het plaatje omdraait en dus zou kijken zoals de letters van "TIP" goed staan, ja, dan is een "E" een 3....

Of het in de vingerafdruk die in heb begin komt, als die komt, ook zo is dat weet ik niet, want ik heb dus alleen ff snel (en toen ik dus ook wat zag, terug en beeld stop gezet) gekeken.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #455 Gepost op: 10-05-2003, 10:22:03 »
Het geluid bij René komt van de paardrijopdracht (waarbij hij langs de letters MOL manouvreerd, Elise roept dan: kom op, je kunt het!

Kun je daar iets mee?  ;)

Eeuhmm...wordt dit ook niet naar iemand geschreeuwd in de intro: Elise of René

Maar daar doelde je niet op, toch? (Wat bedoel je dan?)








Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re:Aanwijzingen
« Reactie #456 Gepost op: 10-05-2003, 15:08:39 »
Heb het nagekeken, in de laatste vingerafdruk die voor de aftiteling komt, staat als je gewoon recht kijkt, boven de "p" die op zijn kop staat een "E" als je het plaatje omdraait en dus zou kijken zoals de letters van "TIP" goed staan, ja, dan is een "E" een 3....

Of het in de vingerafdruk die in heb begin komt, als die komt, ook zo is dat weet ik niet, want ik heb dus alleen ff snel (en toen ik dus ook wat zag, terug en beeld stop gezet) gekeken.

De E, hmmmmmm?? van Elise ??? dit is geheel tegenstrijdig met mijn idee over de mol. Ik had eerder zo'n vermoeden dat misschien de leeftijd van Ron (38??) er in zou staan want Ron is en blijft voor mij de Mol, of hij moet er vanavond uitvliegen, dan spring ik snel over op Elise. Iig bedankt voor het nakijken, k ga vanavond ondersteboven hangen als de vingerafdruk in beeld komt (video werkt niet meer, grrr). Groeten Miek








Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #457 Gepost op: 10-05-2003, 16:35:04 »
Even wat geschiedenis bijschaven, in aflevering 6 zegt Angela 'verraad hing in de lucht, dit keer zelfs letterlijk' of zoiets dergelijks. Toen 4 kandidaten met het vliegtuig naar het eiland moesten, vlogen ze. Aangezien Patrica en Ferdi eruit liggen, kunnen dat alleen Chandrika en Ron zijn. Ron zat in de helikopter nog een keer in de lucht, tip?








Offline tjabbinga

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #458 Gepost op: 10-05-2003, 16:40:41 »
het begint hier steeds meer op het .nl-forum te lijken zeg!
volgens mij is tom kools de mol








Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #459 Gepost op: 10-05-2003, 16:42:48 »
Weet iemand toevallig uit welk land Chandrika komt?De leider van Sri Lanka heet namelijk ook Chandrika. Ze speelt een Ghanees instrument, en als ze uit Sril Lanka of India komt, klopt er nog iets namelijk de kleuren van de vlaggen; RED, GOLD EN GREEN. Bij schiffers.fm was er een muziekje te horen over een kameleon, wie draagt er altijd zoveel gekleurde jasjes? In de kleuren RED, GOLD EN GREEN?