Auteur Topic: Televisiedebuut WieIsDeMol.Com  (gelezen 6748 keer)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Gepost op: 16-03-2003, 22:17:02 »
De laatste uitzending in de VRT-serie van De Mol heeft een grote hoeveelheid tips onthuld die gedurende de serie erin waren gestopt. Hierbij zijn ook diverse molfansites getoond, waaronder de WieIsDeMol.Com site.

Er kwam een afleveringpagina (afl. 3 van het AVRO seizoen...) voorbij en de bovenste drie topics van het VRT-forum werden getoond, waarbij de muiscursor naar het Promoliaten topic bewoog.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2003, 22:17:54 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2003, 22:18:31 »
Eén screenshot is nooit genoeg  ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2003, 08:24:12 »
We verwachten nu natuurlijk dat Idtv niet achter zal blijven!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2003, 09:32:17 »
Yeah! WIDM.com heeft zijn verdiende vermelding gekregen! Het bewijs dat de Woestijnvissers deze interactie zeker weten te waarderen.
Zelfs het amateuristisch geklungel van de site van Knudde is even in beeld geweest; we werden dus op de voet gevolgd. Meer moest dat niet zijn... 8)








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2003, 10:11:51 »
Attack ! Rot Showview hefet de boel niet opgenomen gisteren !!! Aaargh..
Heeft iemand m in de computer staan die hem op een CD tje wil branden :) ?? Of zijn band uit wil lenen ( LP /SP ).. ??
corien@bennink.info







« Laatst bewerkt op: 17-03-2003, 10:14:37 door highwaykind »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2003, 13:03:21 »
De laatste uitzending in de VRT-serie van De Mol heeft een grote hoeveelheid tips onthuld die gedurende de serie erin waren gestopt. Hierbij zijn ook diverse molfansites getoond, waaronder de WieIsDeMol.Com site.

Er kwam een afleveringpagina (afl. 3 van het AVRO seizoen...)
Wat zochten ze daar nou weer?







Take a glorious bite out of the whole world

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #6 Gepost op: 17-03-2003, 19:21:38 »
Leuke nederlandse opdrachten sprokkelen voor toch een 4e serie waarschijnlijk.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2003, 14:18:38 »
ik heb het gezien!!! zat helemaal te yeahen voor de tv! alleen jammer dat die cursor naar dat promoliatengebeuren ging.. ;)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #8 Gepost op: 18-03-2003, 14:21:24 »
alleen jammer dat die cursor naar dat promoliatengebeuren ging.. ;)
Ze hadden toch beter naar onze topic kunnen gaan... onee, die is geheim natuurlijk :-X

Voordat ik hier uit word geknikkerd omdat ik niet on-topic ben: nee, helaas niet gezien... :(  Maar wel leuk :D







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #9 Gepost op: 19-03-2003, 14:04:38 »
ik zat gewoon te wijzen naar tv en te roepen  ;D wat was ik trots zeg, net alsof wij met z'n allen gefilmd werden







banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #10 Gepost op: 19-03-2003, 16:57:29 »
Ja, ik ook... vooral toen ik vertelde aan klasgenoten dat ik "1 van de crewleden van DIE site was" geweldig...  ;D







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #11 Gepost op: 19-03-2003, 22:13:10 »
me too, toen ik zei dat ik elke dag op dat forum zit, in dat klooster waar ze op inzoomden en dat woestijnvis ons de hele reeks gevolgd heeft en dat ik ze zondag ontmoet...

It's fun to be impressive  8) ;) ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #12 Gepost op: 20-03-2003, 14:32:09 »
Ow, mijn klasgenoten zouden daar nou niet bepaald van onder de indruk zijn... die zouden het eerder irritant vinden dat ik het alweeeeer over widm en 'het forum' heb enzow... ::)

Maar dat het leuk is dat de site in beeld komt, en dat het leuk is om WV en de kandi's te ontmoeten enzo, is toch niet 'omdat je dat dan aan anderen kunt vertellen'? ::) Vind ik altijd zo'n rare instelling :P zo staat ook in ons Grieksboek dat je boek psi vd Odyssee eigenlijk na je examen in het Grieks zou moeten lezen, om te kunnen zeggen dat je een van de mooiste boeken van wereldliteratuur in de oorspronkelijke tekst gelezen hebt... ::) goh boeiende uitweiding weer








Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #13 Gepost op: 20-03-2003, 15:29:36 »
ik heb het gezien!!! zat helemaal te yeahen voor de tv! alleen jammer dat die cursor naar dat promoliatengebeuren ging.. ;)
Misschien is het net wel dankzij dat "promoliatengebeuren" dat WIDM.com vermeld werd...
Maar dat zal natuurlijk niet passen in het juiste plaatje zeker ?







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #14 Gepost op: 20-03-2003, 15:47:17 »
Misschien is het net wel dankzij dat "promoliatengebeuren" dat WIDM.com vermeld werd...
Eén ding is zeker: de promoliaten hebben (op z'n minst) de aandacht van Woestijnvis weten te trekken :D De muiscursor die richting de Promoliaten beweegt zal toch ongetwijfeld een hint zijn geweest  8)
Citaat
Maar dat zal natuurlijk niet passen in het juiste plaatje zeker ?
't zal wel met de concurrentie tussen de Secret Woestijnvis Org en de Secret Mole Org te maken hebben  ;)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Televisiedebuut WieIsDeMol.Com
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2003, 16:02:57 »
Ow, mijn klasgenoten zouden daar nou niet bepaald van onder de indruk zijn... die zouden het eerder irritant vinden dat ik het alweeeeer over widm en 'het forum' heb enzow... ::)

Maar dat het leuk is dat de site in beeld komt, en dat het leuk is om WV en de kandi's te ontmoeten enzo, is toch niet 'omdat je dat dan aan anderen kunt vertellen'? ::) Vind ik altijd zo'n rare instelling :P zo staat ook in ons Grieksboek dat je boek psi vd Odyssee eigenlijk na je examen in het Grieks zou moeten lezen, om te kunnen zeggen dat je een van de mooiste boeken van wereldliteratuur in de oorspronkelijke tekst gelezen hebt... ::) goh boeiende uitweiding weer
Jawel, je weet toch zelf wel dat WV hier kijkt? Je kent de site toch zelf allang? Je vindt het eigenlijk gewoon leuk om een beetje op te kunnen scheppen over jezelf....
Da"t is ook wel "trots zijn"...







Take a glorious bite out of the whole world