Auteur Topic: Aflevering 11, De laatste keuzes, 13 februari 20.20 uur  (gelezen 4986 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Aflevering 11, De laatste keuzes, 13 februari 20.20 uur
« Gepost op: 13-02-2011, 00:02:55 »
Na de plotselinge ontknoping bij Gijsbert is het vandaag de beurt aan Annemarie, Frank en Marcel om een laatste keuze te maken.

Bij Frank zijn de emoties hoog opgelopen want de keus is lastig. Het is niet alleen een keus tussen Anita en Judith, maar daarmee ook tussen een langdurige weekendrelatie of snel settelen. Wat gaat Frank doen?

Bij Annemarie wordt er ook over de toekomst nagedacht. Wie van de mannen past het beste op haar boerderij? De vrolijke Harry of de nuchtere Adriaan? Een van beiden verlaat vandaag de boerderij.

Marcel tenslotte legt zijn lot in handen van zijn vrouwen. Hij is niet zozeer met zijn eigen gevoelens bezig, maar polst juist tot het laatste moment of de vrouwen gevoelens hebben voor hem. Hij bewandelt hiermee een lastig en onzeker pad. 
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11, De laatste keuzes, 13 februari 20.20 uur
« Reactie #1 Gepost op: 13-02-2011, 22:08:08 »
Gek genoeg krijg ik het gevoel dat er dit jaar weinig blijvertjes bij zitten...tot nu toe lijkt het er het beste aan toe te gaan bij Richard...maar bij Gijsbert, Annemarie en Marcel heb ik sterk mijn twijfels...

....maar ja dat hadden we vorig jaar bij Wietse ook en die is nog steeds gelukkig met zijn boerinneke ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11, De laatste keuzes, 13 februari 20.20 uur
« Reactie #2 Gepost op: 13-02-2011, 23:46:53 »
Gek genoeg krijg ik het gevoel dat er dit jaar weinig blijvertjes bij zitten...tot nu toe lijkt het er het beste aan toe te gaan bij Richard...maar bij Gijsbert, Annemarie en Marcel heb ik sterk mijn twijfels...

....maar ja dat hadden we vorig jaar bij Wietse ook en die is nog steeds gelukkig met zijn boerinneke ::bravo::
Ik heb hetzelfde gevoel ::jaja::.
en bij frank weet ik ook niet hoor....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human