Auteur Topic: Opdracht vergeten bij 'Opdrachten Top 5'?  (gelezen 2572 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Opdracht vergeten bij 'Opdrachten Top 5'?
« Gepost op: 23-03-2003, 12:17:35 »
Ik heb net gestemd voor de opdrachten van aflevering 2, maar daar staat het zich bevrijden van de cijfersloten niet bij. Was toch een aparte opdracht?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Opdracht vergeten bij 'Opdrachten Top 5'?
« Reactie #1 Gepost op: 23-03-2003, 19:54:12 »
Je hebt helemaal gelijk Jayne. Het bevrijden van de cijfersloten was als taak opgenomen onder de bagage-opdracht, maar moet natuurlijk 'n aparte opdracht zijn. Er kon immers apart van de bagage-opdracht geld voor verdiend worden.

Ik heb 't effe aangepast en nu zouden er wel 3 opdrachten moeten staan.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Opdracht vergeten bij 'Opdrachten Top 5'?
« Reactie #2 Gepost op: 23-03-2003, 21:02:33 »
volgens mij klopt de becijfering van de cijfercodes nog niet helemaal. hij staat nu op 0,79 oid en dat lijkt me wel erg weinig... sorry als k t mis heb, maar volgens mij kan dat toch haast niet kloppen.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Opdracht vergeten bij 'Opdrachten Top 5'?
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2003, 21:08:45 »
Mmmm, vreemd. 't zou eigenlijk gewoon moeten kloppen, maar ik kan me eigenlijk niet voortellen dat er mensen al gestemd hebben in de tussentijd en die opdracht 'n 0 of 'n 1 gegeven hebben.  :-\

Misschien dat Compuart er binnenkort effe naar kan kijken, want ik kan geloof ik nergens controleren of dat cijfer klopt. Ik zou iig niet weten waar ik dat zou moeten doen.  :-[








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Opdracht vergeten bij 'Opdrachten Top 5'?
« Reactie #4 Gepost op: 23-03-2003, 21:43:33 »
Gokje:

Zou het kunnen dat bij de mensen die al gestemd hadden voor de opdrachten voor deze aflevering (voordat de opdracht werd toegevoegd) 0 punten is ingevuld voor de cijferslotenopdracht en dat daardoor het gemiddelde heel laag wordt? Ik kan iig nu niet meer stemmen.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Opdracht vergeten bij 'Opdrachten Top 5'?
« Reactie #5 Gepost op: 23-03-2003, 23:01:51 »
Dat zou idd wel 'ns kunnen ja.  :-\

Nou ja, dat betekend maar 1 ding: er moeten snel meer mensen stemmen zodat dat punt weer omhoog gaat!  ;)