Auteur Topic: fifi001 is (niet) de mol!  (gelezen 5264 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
fifi001 is (niet) de mol!
« Gepost op: 24-03-2003, 21:19:29 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over fifi001. Waarom is zij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van fifi001.







« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 21:20:12 door Malcolm »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:fifi001 is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2003, 18:53:17 »
Fifi001 geeft in de pizzaopdracht htlm links door in plaats van html. Heeft ze dan al die links overgetypt inplaats van ze gewoon te kopieeren en te plakken? Ik dacht dat enig verstand van computers wel een vereiste was voor deelname aan de Mol-online, en kopieeren en plakken is nou toch niet zo ingewikkeld... 8)








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:fifi001 is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 17-04-2003, 20:20:26 »
Jammer fif!  :-[

Ik moet er wel bij zeggen dat ik nu de afvaller in de pool goed heb. Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen  ::) :-[








Offline fifi001

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:fifi001 is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 19-04-2003, 17:29:37 »
snif snif snif,
Wat jammer he, en wetende dat ik misschien de eerste drie keer wel goed zat met mijn mol, snif snif snif.

Nou zal het wel missen hoor.  Nu ben ik 'maar' een kijker meer.
Ik wens de andere kandidaten nog heeel veel succes.

Dikke kus lievekes







fifi001XXX

Offline zumo

  • Forumlid
Re:fifi001 is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 19-04-2003, 17:57:30 »
Hey lieve fifi,

Bedankt voor je berichtje. Het enige minpuntje van dit spel is dat er steeds weer mensen uit moeten. Heel jammer is dat! Maar ja, anders zou het spel ook niet zo spannend zijn.

Ik zal je missen. En hoewel kijken vast niet zo leuk is als meespelen, hoop ik je toch vaak te zien bij de opdrachten en executie!!

liefs,
ZuMo








Offline rietteketet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:fifi001 is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 22-04-2003, 14:44:05 »
Hai fifi,

lief berichtje van je. Ik was donderdag er echt van overtuigd dat ik zou moeten vertrekken.  ??? En het was raar, toen ik hoorde dat ik een ronde verder was, dat het betekende dat jij dus moest vertrekken.

Leuk dat je er gister toch bij was. Het is best stil nu zonder je lachbuien. ;D Zumo heeft je plas-tic (hihi, dat staat raar) overgenomen geloof ik. Zal ik het dan maar bij de cola-light houden?

Tot op de reunie.

groetjes Rietteketet










Offline De enige echte online Mol

  • Erkend Insider
Re:fifi001 is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 23-04-2003, 17:07:21 »
Gefeliciteerd fifi001, je hebt de twijfelachtige eer mijn eerste echte slachtoffer te zijn. ??? Is het inderdaad te wijten aan je switch? Misschien ben je wel juist naar de goede geswitched, maar wisten je medekandidaten meer, of nog erger, was je eerdere keuze ook al fout? Laat ik dan maar vast een tipje van de sluier oplichten. Ik heb, en dat zal je misschien ook nog wel steken, de Nederlandse nationaliteit. ;D








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:fifi001 is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 23-04-2003, 18:02:58 »
Toch vreemd dat Zumo een paar minuten later online komt, vreemd.....








Offline Kandidaat X (Torsten)

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:fifi001 is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 24-04-2003, 23:17:49 »
NOu ja!! De ene mol na de andere vliegt eruit?! Ik houd niks meer over... Nou ok, Zumo had ik niet verdacht, maar ik moet toch nu weer flink aan het peinzen. Fifi fifi, foei!








Had ik het formulier nu maar eerder ingevuld...