Auteur Topic: ...  (gelezen 146488 keer)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ...
« Reactie #560 Gepost op: 13-08-2011, 21:59:07 »
Voila,mag deze leidraad spontaan worden veranderd, ::hypocriet:: ik snap best dat pinten gedronken dienen te worden,edoch dan gaarne een waar,en z.g.toevalswanneer,nog niet sprekend van Hoe!en welke zokken of vogel mede te brengen,de kraanvogel heb ik medio vorige week zijn /haar vrijheid alweer teruggegeven,die wilde a;smaar mee blijven spelen ::) ???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ...
« Reactie #561 Gepost op: 14-08-2011, 07:56:57 »
Misschien kan je een film over die kraanvogel gaan schrijven/maken... Over (vrijgelaten) ganzen is er immers ook al een film, dus waarom niet over kraanvogels?
Ich bin ein Bärliner!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ...
« Reactie #562 Gepost op: 14-08-2011, 09:07:40 »
Misschien kan je een film over die kraanvogel gaan schrijven/maken... Over (vrijgelaten) ganzen is er immers ook al een film, dus waarom niet over kraanvogels?
Hopelijk maakt trialk die film dan in het Nederlands en vraagt hij niemand van ons om te helpen want ik zou niet willen verantwoordelijk zijn voor de ondertiteling  ::ohno:: ;D ;D

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ...
« Reactie #563 Gepost op: 14-08-2011, 12:26:27 »
Misschien kan je een film over die kraanvogel gaan schrijven/maken... Over (vrijgelaten) ganzen is er immers ook al een film, dus waarom niet over kraanvogels?

hoe kort van geheugen,er bestaat al een russische film Als de kraanvogels overvliegen,"t.z.t. zoek ik dan wel weer eens de link,maar dan in het Russisch!!!
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ...
« Reactie #564 Gepost op: 14-08-2011, 12:39:20 »
Hopelijk maakt trialk die film dan in het Nederlands en vraagt hij niemand van ons om te helpen want ik zou niet willen verantwoordelijk zijn voor de ondertiteling  ::ohno:: ;D ;D
Ik denk dan toch wel dat jij voor de Vlaamse ondertiteling zou moeten zorgen... ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: ...
« Reactie #565 Gepost op: 14-08-2011, 13:15:42 »
hoe kort van geheugen,er bestaat al een russische film Als de kraanvogels overvliegen,"t.z.t. zoek ik dan wel weer eens de link,maar dan in het Russisch!!!

 ::jaja:: ::ok::
Een van de bekendste Sovjet-films.

Als we het dan toch over Sovjet-kraanvogels hebben

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ...
« Reactie #566 Gepost op: 14-08-2011, 13:18:00 »
::jaja:: ::ok::
Een van de bekendste Sovjet-films.

Als we het dan toch over Sovjet-kraanvogels hebben




prachtig h d d nu zal ik vaker worden geloofd
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ...
« Reactie #567 Gepost op: 21-08-2011, 11:03:55 »
Sinds tijden beweert men dat prostitutie het oudste beroep ter wereld is.Maar als je een klein beetje logisch nadenkt klopt dit helemaal niet  ::ohno:: ::ohno::
De hoerenlopers klanten moeten toch eerst een baan gehad hebben waarmee ze geld verdienden om hun 'bezoekje' te kunnen betalen,toch?
Maar wat zou dan echt het oudste beroep kunnen geweest zijn?
Teksten in steen gebeiteld,papyrusrollen enzo.....ik weet het niet,maar misschien is postbode wel het oudste beroep?  :)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: ...
« Reactie #568 Gepost op: 21-08-2011, 11:39:27 »
Electricien. Want in de bijbel staat toen god de aarde schiep dat er licht was.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ...
« Reactie #569 Gepost op: 21-08-2011, 11:53:48 »
akkerbouwer,God sprak dit,toen de vrouw [lees Eva] zondigde,en Adam daar acheraan,kwam om die appel ook te nuttigen .
Wat zat er toch in die appel?
zie genesis 1.
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: ...
« Reactie #570 Gepost op: 21-08-2011, 12:00:04 »
Electricien. Want in de bijbel staat toen god de aarde schiep dat er licht was.

Is Hij dan niet een oplichter?  ::hypocriet:: ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ...
« Reactie #571 Gepost op: 21-08-2011, 12:07:40 »
mensen willen duidelijkheid. Een leider, een opdracht, een stappenplan, verbind de punten, het verbond der pinten.
Daarom loopt 'Het - verander één letter in het woord boven je - topic' zo goed, in de topic titel staat al haarfijn wat je moet doen; hersenen op nul, en posten met die banaan.

Hier  ??? ??? ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::





Of het is gewoon toeval.


bestaat ' toeval dan toch? ::) ::),of is het toeval,dat toeval maar 6 letters heeft? valkoe ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 21-08-2011, 12:09:11 door trialk »
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ...
« Reactie #572 Gepost op: 21-08-2011, 12:32:36 »
Electricien. Want in de bijbel staat toen god de aarde schiep dat er licht was.
Electricien,computerprogrammeur,tv-hersteller....zoiets zal het idd geweest zijn  ::jaja::  ;D ik wist dat er domme blondjes bestonden,nu weet ik ook dat er domme grijsjes bestaan  ::) Alhoewel,dit wist ik reeds sinds eind maart  :P :P :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: ...
« Reactie #573 Gepost op: 21-08-2011, 12:37:30 »

bestaat ' toeval dan toch? ::) ::)

Toevel werd bedacht in 1782 tijdens een conferentie over (on)verklaarbaarheden; 'Why He Associated Horses, Apes, Heraldry And Herpes Accidents'. Zoals de titel al verraad had het een anti-monarchistische inslag en was de conferentie, nog voor de Franse revolutie, een riskante aangelegenheid.

De vele beroemde aanwezige geleerden wisten best hoe de natuurwetten werkten, waar de Aarde vandaan kwam, het belang van het getal 42, en waarom in-breeding bij koningshuizen geen positieve gevolgen had. Ze vreesden echter voor hun leven doordat de machtshebbers, die elk inzicht misten, geen voorstanders voor hun antwoorden waren - koppen konden rollen. Liegen daarentegen ging tegen de beroeps-code en hun algehele morele overtuigingen. Een probleem.

Bij deze conferentie werd besloten dat voorgaande pijnlijke vragen simpelweg heel, heel erg moeilijk was. Zo moeilijk dat het wel kon worden onderzocht, maar dat dit veel, heel veel tijd en geld kostte. Tevens werden er enige onzekere variabelen ingevoerd. Zo werd er besloten dat er een deeltje moest komen dat op een totaal willekeurig moment zou vervallen en daarbij straling zou uitzenden. Dit deeltje hoorde pas tientallen jaren later te worden ontdekt. Door dit kleine beetje toeval, stond de rest van de wetenschap ineens ook op losse poten en konden de machtshebbers zonder gewetensbezwaren naar de mond worden gepraat.

Toeval werd een alom ingeburgerd begrip, getuige het eerste bekende geschrift van Nicolaas Beets uit 1838 waarin hij de volgende passage schrijft:

"Willemientje! Kom snel! Een koe is op ons Jan gaan zitten!"
-   "Dat hadden wij de dag voor gisteren. Toeval is een kwade meester."
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: ...
« Reactie #574 Gepost op: 21-08-2011, 20:51:07 »
Is Hij dan niet een oplichter?  ::hypocriet:: ;D
::rofl::
Electricien,computerprogrammeur,tv-hersteller....zoiets zal het idd geweest zijn  ::jaja::  ;D ik wist dat er domme blondjes bestonden,nu weet ik ook dat er domme grijsjes bestaan  ::) Alhoewel,dit wist ik reeds sinds eind maart  :P :P :P
::) koekoe, geen oude dames plagen ::ohno:: ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ...
« Reactie #575 Gepost op: 30-08-2011, 22:39:50 »
is er weer een geweldig nieuw topic(vooral voor Koekoe bestemd) ;D,en is D*N er niet voor "commentaar ::nieuwsgierig:: ::hyper:: ::zweet:: ::ontopic::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: ...
« Reactie #576 Gepost op: 13-09-2011, 06:30:57 »
Toevel werd bedacht in 1782 tijdens een conferentie over (on)verklaarbaarheden; 'Why He Associated Horses, Apes, Heraldry And Herpes Accidents'. Zoals de titel al verraad had het een anti-monarchistische inslag en was de conferentie, nog voor de Franse revolutie, een riskante aangelegenheid.

De vele beroemde aanwezige geleerden wisten best hoe de natuurwetten werkten, waar de Aarde vandaan kwam, het belang van het getal 42, en waarom in-breeding bij koningshuizen geen positieve gevolgen had. Ze vreesden echter voor hun leven doordat de machtshebbers, die elk inzicht misten, geen voorstanders voor hun antwoorden waren - koppen konden rollen. Liegen daarentegen ging tegen de beroeps-code en hun algehele morele overtuigingen. Een probleem.

Bij deze conferentie werd besloten dat voorgaande pijnlijke vragen simpelweg heel, heel erg moeilijk was. Zo moeilijk dat het wel kon worden onderzocht, maar dat dit veel, heel veel tijd en geld kostte. Tevens werden er enige onzekere variabelen ingevoerd. Zo werd er besloten dat er een deeltje moest komen dat op een totaal willekeurig moment zou vervallen en daarbij straling zou uitzenden. Dit deeltje hoorde pas tientallen jaren later te worden ontdekt. Door dit kleine beetje toeval, stond de rest van de wetenschap ineens ook op losse poten en konden de machtshebbers zonder gewetensbezwaren naar de mond worden gepraat.

Toeval werd een alom ingeburgerd begrip, getuige het eerste bekende geschrift van Nicolaas Beets uit 1838 waarin hij de volgende passage schrijft:

"Willemientje! Kom snel! Een koe is op ons Jan gaan zitten!"
-   "Dat hadden wij de dag voor gisteren. Toeval is een kwade meester."
akkerbouwer,God sprak dit,toen de vrouw [lees Eva] zondigde,en Adam daar acheraan,kwam om die appel ook te nuttigen .
Wat zat er toch in die appel?
zie genesis 1.
akkerbouwer,God sprak dit,toen de vrouw [lees Eva] zondigde,en Adam daar acheraan,kwam om die appel ook te nuttigen .
Wat zat er toch in die appel?
zie genesis 1.


nu ja ,maar al die ' kenners' en kennis hier kunnen me nu toch wel vertellen wat er in die A[dam]ppel zat, en zit het er nog in ?
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: ...
« Reactie #577 Gepost op: 13-09-2011, 10:12:08 »
de waarheid.

Grote Vriend G had gesteld dat het eten van de middenbomen tot de dood zou leiden. Desalniettemin wist Hij in Zijn Alwetendheid dat er van zou worden gegeten, omdat de vruchten ervan te smakelijk leken, zodat Zijn Leugen uit zou komen. Korte termijn-planning dus. Ook al omdat uberhaupt twee bomen waren neergezet waar niet van mocht worden gegeten. Waarom zet je ze dan neer?

Of je kunt het traditioneel lezen, en stellen dat alle verlangens moeten worden weerstaan - zelfs als er geen reden wordt gegeven. Dat het beter is te liegen uit angst, beter is te gehoorzamen zonder reflectie. Inzicht en verstand zijn slecht.

..dit begint een beetje een anti-religieuze post te worden  :-\\

Staat volgens mij overigens ook nergens dat het een appel is - slechts een vrucht. Misschien was het wel een watermeloen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: ...
« Reactie #578 Gepost op: 13-09-2011, 10:26:41 »
Staat volgens mij overigens ook nergens dat het een appel is - slechts een vrucht. Misschien was het wel een watermeloen.
Die appel is er ook later van gemaakt. Heel vaak wordt daarom ook over de 'verboden vrucht' gesproken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: ...
« Reactie #579 Gepost op: 13-09-2011, 10:30:37 »
en watermeloenen groeien niet aan bomen.  ::dom::


zou toch verwachten dat ik wel een beetje wakker ben op dit tijdstip  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.