Auteur Topic: nieuws: Geef je nu op voor de ultieme wedstrijd!  (gelezen 2517 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
nieuws: Geef je nu op voor de ultieme wedstrijd!
« Gepost op: 2-02-2002, 15:47:20 »
Betweters en speurders krijgen de kans hun talent te bewijzen in de WieIsDeMol.Com pool. De interactieve versie van de televisieserie geeft de deelnemer de kans om vanaf de luie stoel zijn of haar molkennis te testen.

Vóór elke aflevering kun je invullen wie je denkt dat de mol, de winnaar, de verliezend finalist en de eerste volgende afvaller zal worden. Tot één uur voor de uitzending kun je je stem zo vaak wijzigen als je wilt.

Na elke uitzending zullen er ranglijsten te zien zijn van de scores van dat moment. Uiteraard zal de definitieve score pas aan het eind van de serie bekend zijn.

Als je al zin hebt gekregen in je eigen privejacht op de mol, geef je dan nu op. Kijk onder het menu ’Interactie’ naar de optie ’WieIsDeMol.Com Pool’.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Den_Hugo

• Forumlid
  • Sjrottie...
Re: nieuws: Geef je nu op voor de ultieme wedstrij
« Reactie #1 Gepost op: 2-02-2002, 16:01:42 »
leuk!

trouwens je schrijft dat er een aflevering niemand zal afvallen, maar vergeet je niet gewoon de slot/analyse aflevering? Sorry als ik fout zit, ik heb nog niks vergeleken met vorig jaar ofzo  :-[

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #2 Gepost op: 2-02-2002, 16:07:03 »

Citaat
trouwens je schrijft dat er een aflevering niemand zal afvallen, maar vergeet je niet gewoon de slot/analyse aflevering? Sorry als ik fout zit, ik heb nog niks vergeleken met vorig jaar ofzo  :-[
Niet helemaal. Ook voor de laatste aflevering geldt uiteraard dat er geen afvaller zal zijn (althans, als je de verliezend finalist niet als afvaller beschouwt), maar er zijn in totaal 10 afleveringen en 11 kandidaten. Dat betekent dat er (gesteld dat er drie moeten overblijven) in afl. 1 t/m afl. 9, 8 kandidaten moeten afvallen. Eén aflevering (de eerste, de laatste of ergens midden in) zal waarschijnlijk geen afvaller hebben. Of één van mijn veronderstellingen is niet juist (ik ben helaas niet alleswetend:().

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 2-02-2002, 17:40:59 »
Goed initiatief. Ik heb meteen gestemd. Omdat ik nog wat weinig aanwijzingen heb, heb ik mijn keuzes bepaald door enkele worpen met een dobbelsteen. Ik heb de kandidaten op een rijtje gezet en vervolgens voor elk 1 keer met 1 dobbelsteen gegooid. Omdat er wat dubbelen waren, heb ik voor iedereen nog eens gegooid. De twee worpen heb ik achter elkaar gezet en toen kreeg ik: Dick 53, Ellen 31, Erik 35, George 51, Harry 44, Jantien 46, John 25, Karen 61, Kerstin 36, Pamela 41 en Prince 21. Als je dit sorteert van hoog naar laag dan krijg je: mol: Karen, winnaar: Dick, verliezer: George, ... en eerste uitvaller Prince. Dat heb ik ook gestemd.

Ik heb uitgerekend dat als we deze molkeuzestrategie volgen met 686 mensen of meer, er meer dan 50% kans is dat 1 van de groep de mol, de winnaar en de verliezer al goed voorspelt voor de eerste aflevering. Maar ik denk niet dat deze strategie zoveel fans zal krijgen ;D

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #4 Gepost op: 2-02-2002, 18:09:33 »
Citaat
Omdat ik nog wat weinig aanwijzingen heb, heb ik mijn keuzes bepaald door enkele worpen met een dobbelsteen.
Tsja...je wilt ze de kost niet geven die beweren op basis van een foto de mol te kunnen vaststellen. Nouja, die mogen het opnemen tegen de meer statisch ingestelden, zodat die statisten op hun beurt achteraf kunnen bewijzen of die 'paragnosten' al dan niet significant meer inzicht hebben dan de dobbelstenen.
Citaat
Ik heb uitgerekend dat als we deze molkeuzestrategie volgen met 686 mensen of meer, er meer dan 50% kans is dat 1 van de groep de mol, de winnaar en de verliezer al goed voorspelt voor de eerste aflevering. Maar ik denk niet dat deze strategie zoveel fans zal krijgen ;D
Och, 686 mensen, daar doe ik het voor :D Maar om alle mogelijke uitkomsten er bij te hebben, heb je toch bijna 40 miljoen mensen nodig. Ik denk dat we de serie dan maar eens in Duitsland zouden moeten nasynchroniseren ;)

Overigens wil ik op deze plek Erik TKS ook nog ff bedanken voor z'n zeer duidelijke Perl cursus (zie link-pagina), zonder welke ik de Pool waarschijnlijk nooit had kunnen programmeren.  :D

{edit: ik zie dat het aantal zelfs al 686 moet zijn i.p.v. 499}

Offline Parrot007

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-02-2002, 10:51:54 »
ik heb jomanda gebeld met de vraag of zij weet waar de mol is.

Het volgende antwoord kreeg ik te horen ;

Als de fiets tegen het hekje staat is tie daar .....

Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Parrot007

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 6-02-2002, 10:52:46 »
o ja , leuk die pool net zoals de hele site trouwens , goed werk jongens.....

Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Mol_en_Co

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 6-02-2002, 12:04:54 »
Ik heb ook al gestemd. Maar vraag me niet waarom ik op deze of gene gestemd heb.
Vorig jaar dacht ik ook vanaf het begin dat Yvonne de mol was. Bleek in de laatste uitzending dat ze de verliezend finaliste was >:(

Offline jaap

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 7-02-2002, 21:10:30 »
Oké ik ben er net als de vorige keren weer klaar voor!!! Ik bakte er toen helemaal niets van. Ik heb er wel van geleerd dat vooroordelen niet altijd juist zijn!! STARTEN MAAR!! :D
Citaat

leuk!

SUCCES!!!