Auteur Topic: De schat van Ambiorix  (gelezen 190179 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1220 Gepost op: 14-09-2011, 16:16:48 »
Ik heb hem......


Mede dankzij iedereen op de drie fora. Realitynet, Mestreechonline en het eigen forum van Ambiorix
« Laatst bewerkt op: 14-09-2011, 16:20:01 door Bodejos »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1221 Gepost op: 14-09-2011, 16:24:22 »
Gefeliciteerd! Welkom in de 2008-club  :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline nicole.

  • Forumlid
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1222 Gepost op: 14-09-2011, 16:25:10 »
heey die van 2012 staat er niet meer op..

iedereen bedankt voor de gezelligheid hier!  ::bravo::

Offline Elletje

  • Forumlid
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1223 Gepost op: 14-09-2011, 16:33:04 »
Ja, wat een leuk spel! En iedereen die zo behulpzaam is!
Chapeau!  ::bravo::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1224 Gepost op: 14-09-2011, 16:54:46 »
Er zijn dan ook een hoop leuke mensen op dit forum  ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Voel je vooral welkom ook buiten dit topic  ;) Het forum is weliswaar misschien opgericht voor reality-serie's als wie is de mol, en expeditie robinson - maar ook best gezellig als jullie zulke programma's niet zouden kijken  :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Elletje

  • Forumlid
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1225 Gepost op: 14-09-2011, 17:09:20 »
Ik zal er aan denken!  ::zwaai::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1226 Gepost op: 14-09-2011, 17:22:00 »
Ik heb hem......


Mede dankzij iedereen op de drie fora. Realitynet, Mestreechonline en het eigen forum van Ambiorix

Ik mis dus nog ergens 5 punten.. hmmm :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1227 Gepost op: 14-09-2011, 17:36:37 »
Ik mis dus nog ergens 5 punten.. hmmm :(

Ik zou ze tegelijk bij 1 ding verwacht. Stuk grotere kans dan 5 eentjes. Ik zou de kerk-locatie verwacht, bij de andere locaties kan ik geen dingen bedenken makkelijk misbaar, maar onnodig, zijn.

Misschien het vvv-kantoor heeeelemaal aan het begin van de Stiftkerk, als je nog op het plein staat?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1228 Gepost op: 14-09-2011, 17:50:24 »
Ik zou ze tegelijk bij 1 ding verwacht. Stuk grotere kans dan 5 eentjes. Ik zou de kerk-locatie verwacht, bij de andere locaties kan ik geen dingen bedenken makkelijk misbaar, maar onnodig, zijn.

Misschien het vvv-kantoor heeeelemaal aan het begin van de Stiftkerk, als je nog op het plein staat?

Nee die had ik al gehad.... Heb t jammerdal en de kerk volgens mij al helemaal uitgeplozen... Iemand enig idee waar ik 5 punten gemist kan hebben??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1229 Gepost op: 14-09-2011, 18:10:35 »
Ik mis dus nog ergens 5 punten.. hmmm :(
hoeveel punten had je bij de start? Volgens mij had je er daar al 2 te weinig, of heb je die later erbij ''gespeeld''?

Ik weet wel in welke hoek je moet kijken. Bij het linker zij-altaar in de Stiftkerk ligt er vast nog eentje. en vlooi die hele kerk nog maar eens uit. Ik dacht ook dat ik alles had, toen ik 1902 punten had, maar ik sprokkelde er ook nog een paar bij tot ik er 1908 had. Tja, en met de 100 van de schat zelf erbij, weet je dat je dan niets meer hebt laten liggen.


VVV-kantoor levert niets op, alleen ''bekijken''.


Het viel me trouwens op dat de teller het op twee plekken niet bijhield: 1 bij het hert (10 punten die er niet bij kwamen, en 1 ergens in het jammerdal, gaf ie ook 10 punten aan).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1230 Gepost op: 14-09-2011, 18:48:29 »
heey die van 2012 staat er niet meer op..

iedereen bedankt voor de gezelligheid hier!  ::bravo::
als jij je hand er niet voor omdraait om binnen een paar uur dat hele derde deel succesvol uit te spelen, dan ben je vast ook een goede molspeurder.


Vanaf begin januari wordt hier nagenoeg iedereen gek, omdat vanaf dan seizoen 12 wordt uitgezonden. Wellicht een idee om dan terug te komen, en tussendoor actief te blijven op Realitynet, in een van de andere subforums?


OT: ik kan de lijst met highscores niet meer oproepen, helaas. Ik heb de cache leeggemaakt, maar dat werkt dus niet. Hebben anderen dat ook?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1231 Gepost op: 14-09-2011, 18:50:03 »
als jij je hand er niet voor omdraait om binnen een paar uur dat hele derde deel succesvol uit te spelen, dan ben je vast ook een goede molspeurder.


Vanaf begin januari wordt hier nagenoeg iedereen gek, omdat vanaf dan seizoen 12 wordt uitgezonden. Wellicht een idee om dan terug te komen, en tussendoor actief te blijven op Realitynet, in een van de andere subforums?


OT: ik kan de lijst met highscores niet meer oproepen, helaas. Ik heb de cache leeggemaakt, maar dat werkt dus niet. Hebben anderen dat ook?

Kan ik al tijden niet meer, in de kerk kan ik trouwens echt niks mee vinden..
« Laatst bewerkt op: 14-09-2011, 18:56:30 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1232 Gepost op: 14-09-2011, 19:24:18 »
Als ze nou nodig waren om het spel uit te kunnen spelen, maar

- het spel is gespeeld

- de winnares is bekend


Toch staat het leuk, als je bij de top terecht kan komen. Zonder hulp was me dat ook echt niet gelukt.

Offline enal

  • Forumlid
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1233 Gepost op: 14-09-2011, 19:31:53 »
heey allemaal, kunnen jullie me helpen? ik zoek nog 1 steen, de steen die in het rechter vlak zit bij de puzzel, hij zit onderaan en is langwerpig. ik ben het hele plateau van ceastert 4 keer heen en terug helemaal afgezocht, maar ik vind hem gewoon niet. asjeblieft help me!!

Offline enal

  • Forumlid
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1234 Gepost op: 14-09-2011, 19:50:22 »
ik zie dat jullie hier eerder over de 14de steen praatte ik zoek ook nog steeds een steen, ik heb het hele plateau van caester van voor naar achter en weer terug afgezocht maar ik kan hem echt niet vinden, kan iemand me het vertellen of op z'n minst een tip??? ik zit al uren te zoeken ::ohno:: als jullie dat doen ben ik heel erg dankbaar::hug::::bravo::!!!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1235 Gepost op: 14-09-2011, 19:53:07 »
Ik denk dat helpen met specifieke steen-stukken erg moeilijk is. Tevens lijkt het steenstuk niet een-op-een met de vindplaats te corresponderen - zo lag een van Jos' laatste stukken op een totaal andere plek dan waar ik het had gevonden.

Probeer te herinneren in welke schermen je in ieder geval wel stenen hebt gevonden. Bij mij was er geen scherm waar 2 stenen of meer lagen - ik vermoed dat ik bij iedereen zo is. Als je de vindplaatsen nog globaal herinnert, dan kan je in ieder geval al heel veel schermen wegstrepen. Verder zou ik niet weten hoe ik zou kunnen helpen
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline enal

  • Forumlid
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1236 Gepost op: 14-09-2011, 20:00:08 »
in iedergeval bedankt dat je het probeerde, ik weet nog wel bij welke schermen ik er een had gevonden en waar niet. maar er zijn volgens mij ook niet precies 14 schermen maar meer.... kun je er misschien nog 1 of 2 herinneren die op een rare plaats lagen, of hingen kan ook misschien?

Offline Elletje

  • Forumlid
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1237 Gepost op: 14-09-2011, 20:02:30 »
Ik mis dus nog ergens 5 punten.. hmmm :(
Misschien in de bibliotheek opnieuw de blacklight oppakken?

Offline Elletje

  • Forumlid
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1238 Gepost op: 14-09-2011, 20:04:52 »
in iedergeval bedankt dat je het probeerde, ik weet nog wel bij welke schermen ik er een had gevonden en waar niet. maar er zijn volgens mij ook niet precies 14 schermen maar meer.... kun je er misschien nog 1 of 2 herinneren die op een rare plaats lagen, of hingen kan ook misschien?
Heb je de steen van het hert al? Hij is gek op bramen!

Offline enal

  • Forumlid
Re: De schat van Ambiorix
« Reactie #1239 Gepost op: 14-09-2011, 20:12:50 »
waar is het veertiende legioen van caesar naar toe?