Auteur Topic: Flashback aflevering 3. Donderdag 20.30 uur  (gelezen 18304 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Flashback aflevering 3. Donderdag 20.30 uur
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2011, 20:12:12 »
Ik geef toe dat dat lichtelijk over het randje was, maar ik zie het meer als een over-fanatisme...
nee dat is echt vals spelen.
en ik bedoel bij de eerste opdracht gingen er ook mensen voor de poster staan die een aanwijzing was.... weet niet meer wie.
maar dat is gewoon erg tactisch.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Flashback aflevering 3. Donderdag 20.30 uur
« Reactie #21 Gepost op: 8-04-2011, 20:23:11 »
Het wegpakken van het papiertje was de eerste echte mollenstreek in de serie ;D Alleen jammer dat iedereen het zag.

Overigens was de dobbelopdracht sowieso al oneerlijk, want zelfs de kandidaat die alles keurig opdrinkt, kan door domme pech alsnog verliezen en daarmee niet kunnen zien wat er tijdens de vervolgopdracht gebeurt. Dat kost dan dus al twee punten. Ik denk dat we de 'Gelijke kansentheorie' voor deze serie thuis kunnen laten  ::tandpastasmiley::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Flashback aflevering 3. Donderdag 20.30 uur
« Reactie #22 Gepost op: 8-04-2011, 20:24:14 »
nee dat is echt vals spelen.
en ik bedoel bij de eerste opdracht gingen er ook mensen voor de poster staan die een aanwijzing was.... weet niet meer wie.
maar dat is gewoon erg tactisch.
Tuurlijk, dat was tactisch, maar om een mogelijke aanwijzing in je broek of bh te steken is niks meer of minder dan vals spelen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashback aflevering 3. Donderdag 20.30 uur
« Reactie #23 Gepost op: 11-04-2011, 21:33:36 »
Dobbelopdracht vond ik wel leuk, het 'gok' element maakt het spannend. Kan ook een team winnen die fysiek mss niet zo sterk is ofzo. Jammer dan wel dat de verliezer minpunt kreeg en ook nog eens de volgende opdracht moesten missen en daardoor nog een punt verliezen.

De opdracht op het water was leuk, maar vrij lang. Ineens werd er vertelt dat die meiden al 3 keer heen en weer waren geweest terwijl je ze nog nooit in het midden had gezien.

De discotheek opdracht vond ik erg leuk. Maar door de montage leek het alsof iedereen het fout zou gaan hebben terwijl uiteindelijk alleen die vrouw en die man het fout hadden.

Namen gaan bij mij nog niet zo lekker merk ik :P.

En ik vind patrick al een stuk minder vervelend. Of ik raak er aan gewend, of hij schreeuwt minder :P.

Oh en toen danielle wegliep bij haar partner wiens naam ik ook alweer kwijt ben toen zag je een hand in beeld die een tikje op haar rug gaf. Cameraman die wilde dat ze langzamer ging of wat dan ook, niet boeiend, maar dat kon makkelijk eruit gemonteerd worden.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Flashback aflevering 3. Donderdag 20.30 uur
« Reactie #24 Gepost op: 12-04-2011, 00:06:11 »
De eerste opdracht vond ik een beetje flauw. Dat wijngedeelte was puur geluk ... niets tactisch of zo. Opdracht op dat feest was leuk, ik denk dat ik ook maar eens doofstom Hints ga spelen  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !