Auteur Topic: Videocamera kopen.  (gelezen 21831 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #80 Gepost op: 4-05-2011, 09:46:37 »
Heb je ook die voucher voor die fotocursus erbij gekregen (weet zo niet uit m'n hoofd of die ook bij jouw camera zit). Ik raad je echt heel erg aan om die te doen... 25 euro is echt niks en ik heb er echt zoo veel aan gehad toen (ik fotografeer nu bijna nooit meer in de automatische stand). Veel dingen die je zelf nooit zou uitvinden. (en t is nog leuk ook :P)

Geen idee, ik geloof het niet.
Maar die zat wel bij mijn Panasonic, maar dat heb ik toen niet gedaan omdat het allemaal heel ver weg was. Middelburg blijkt dan echt in the middle of nowhere te zijn schijnbaar ???

Maar fotograferen met instellen diafragma en sluitertijd kan ik wel. Dat deed ik met mijn Panasonic ook altijd. Daar nam ik ook nooit de automatische stand. Dus dat moet met de Canon ook wel lukken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #81 Gepost op: 4-05-2011, 13:10:56 »
@Cynneke, weet je zeker dat je de Eos1000D hebt gekocht?



Volgens mij heb je de 1100D. Video is bij mijn weten namelijk niet mogelijk met de 1000D, die feature zit daarentegen wel op de 1100D.


Filmpje is mooi helder......

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #82 Gepost op: 4-05-2011, 18:05:29 »
Kan je niet filmen met de 1000D???? ::oink::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #83 Gepost op: 4-05-2011, 18:49:46 »
Eh, nou zit ik zelf te twijfelen. Volgens mij hadden ze dat juist bij de 1100 eraan toeveoegd omdat dat bij de 1000 niet kon. Maar als het wel kan: hoe moet dat dan?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #84 Gepost op: 4-05-2011, 18:51:20 »
Het zal toch niet zo zijn dat er een upgrade is die ik heb gemist. Ik zou graag met de 1000D ook willen filmen, maar wie kan me zeggen hoe dat moet?


Ik heb even gegoogled: het kan alleen als je de camera aan bijvoorbeeld een laptop hangt, maar het lijkt me een ingewikkelde procedure.

Er staat verder dat de 500D het wel kan. Als dit de 1000D is waarmee Cynneke dat filmpje heeft gemaakt, wil ik het uiteraard ook kunnen.
« Laatst bewerkt op: 4-05-2011, 18:56:03 door Bodejos »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #85 Gepost op: 5-05-2011, 07:33:58 »
Huh, nee is de 1000d en die kan niet filmen. Heb nog even teruggekeken, maar kan ook niet vinden dat ik dat gezegd heb ???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #86 Gepost op: 5-05-2011, 12:16:14 »
Ik ging af op het filmpje dat je had geplaatst. Ik dacht: dat kan toch niet met de 1000D gedaan zijn?


Edit: ik zie nu waar ik in de fout ben gegaan: ik zag een bericht van Molow aan voor 1 van jou.....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #87 Gepost op: 5-05-2011, 15:13:32 »
;) Heb vanmiddag wel gespeeld met de Canon. We zijn een eind gaan wandelen en ik heb een stapel foto's gemaakt. Als ze straks uitgezocht zijn, zal ik er wel eens een plaatsen. (wow, echt mooie kwaliteit!)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #88 Gepost op: 7-05-2011, 15:21:55 »
Vanmorgen gemaakt met de Canon EOS1000D:





Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #89 Gepost op: 7-05-2011, 15:52:00 »
Die camera:

Dat is er EENDJE uit 1000den........

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #90 Gepost op: 7-05-2011, 16:55:27 »
;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #91 Gepost op: 7-05-2011, 20:07:48 »
Mooie foto's zeg!
The sun came up and reality set in.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #92 Gepost op: 8-05-2011, 21:11:05 »
idd mooie foto's ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #93 Gepost op: 8-05-2011, 22:10:41 »
Prachtig ::bravo::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #94 Gepost op: 8-05-2011, 22:12:54 »
Die nieuwe lens die ik wilde kopen zit er voorlopig even niet in.. :( Ik baal.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #95 Gepost op: 8-05-2011, 22:22:31 »
Is er nog geen toezegging van de bank om jou je geld terug te geven? Als er 3 keer je limiet is gepind op jouw pas, zijn zij toch echt zelf de fout in gegaan.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #96 Gepost op: 8-05-2011, 22:25:12 »
Is er nog geen toezegging van de bank om jou je geld terug te geven? Als er 3 keer je limiet is gepind op jouw pas, zijn zij toch echt zelf de fout in gegaan.

Dat kan dus nog even duren...ik krijg als het goed is voor 8 juni bericht van de bank. Die formulieren zijn net een dagje op de post. Zo snel kunnen ze dat niet bij de bank. T is niet de limiet geweest trouwens...  er is 1 keer mijn limiet gepint(bij een geldautomaat) en 2 keer gepint bij een betaal automaat( en voor een betaal automaat ligt de limiet veel hoger ;)) Het is dus maar de vraag of ik het wel allemaal ga terug krijgen...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #97 Gepost op: 8-05-2011, 22:31:15 »
Dan zijn die dieven toch wel heel snel te werk gegaan.

Heb je bij je aangifte doorgegeven dat de dieven zowel zichtbaar moeten zijn op de bewakingsvideo van de Hema als bij de bank waar ze hebben gepind? Ik heb zo het idee dat ze in die korte tijd echt niet erover hebben nagedacht of ze een geldautomaat ZONDER camerabewaking hadden moeten uitkiezen.

Opsporing Verzocht biedt misschien een mogelijkheid. Daar laten ze vaker dat soort beelden zien.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #98 Gepost op: 8-05-2011, 22:33:36 »
Dan zijn die dieven toch wel heel snel te werk gegaan.

Heb je bij je aangifte doorgegeven dat de dieven zowel zichtbaar moeten zijn op de bewakingsvideo van de Hema als bij de bank waar ze hebben gepind? Ik heb zo het idee dat ze in die korte tijd echt niet erover hebben nagedacht of ze een geldautomaat ZONDER camerabewaking hadden moeten uitkiezen.

Opsporing Verzocht biedt misschien een mogelijkheid. Daar laten ze vaker dat soort beelden zien.

Ze hebben bij een ABN geld automaat gepint dus daar staan ze ook op de camera.. De bank zou de beelden bekijken... De politie trouwens ook.. Het is niet mijn taak om daar zelf achteraan te gaan. Daar hebben we de politie immers voor ;) Ik heb aangiste etc gedaan en de formulieren ingevuld, ik vind dat ik nu genoeg heb gedaan en de bank mag nu beslissen of ik het geld terug krijg.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #99 Gepost op: 8-05-2011, 22:35:38 »
Ze hebben bij een ABN geld automaat gepint dus daar staan ze ook op de camera.. De bank zou de beelden bekijken... De politie trouwens ook.. Het is niet mijn taak om daar zelf achteraan te gaan. Daar hebben we de politie immers voor ;) Ik heb aangiste etc gedaan en de formulieren ingevuld, ik vind dat ik nu genoeg heb gedaan en de bank mag nu beslissen of ik het geld terug krijg.
oke, hopelijk levert het iets op ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!