Auteur Topic: Kritiek  (gelezen 4062 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Kritiek
« Gepost op: 3-04-2003, 15:06:43 »
Om eerlijk te zijn loopt dit nieuwe forum nog niet echt storm en ik vind het ook niet zo vreemd. Wij, de toeschouwers kunnen alleen informatie krijgen over mogelijke molstreken door elke maandagavond en dinsdagavond gaan mee te kijken in de chatrooms. Het spijt me en helaas, ik heb daar niet altijd de tijd voor. Daarbij worden de speelweken pas laat geupdatet, dus als je niet bij de chat aanwezig bent geweest, kun je ook niet weten wat er precies is gebeurd. Nu is 'Speelweek 2' bv. nog steeds niet beschikbaar, hoe moet ik er dan ooit achterkomen wie er aan het mollen is geweest en wie niet? Ik wil best meehelpen aan 'Het Stem des Volks' of discuseren over wie de mol is in dit forum, maar zo krijg ik er wel erg weinig kans toe.








Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Kritiek
« Reactie #1 Gepost op: 3-04-2003, 17:11:20 »
Chriz, ik begrijp je frustratie.....Het spel is nou eenmaal over 2 avonden verspreidt. In tegenstelling tot een TV-uitzending die dus 2 speeldagen samen kan persen tot een uur amusement, kan dat bij dit spel dus alleen maar door een verslag te schrijven van die avonden. Nou is dit spel een giga hoeveelheid werk, wat we als crew met veel plezier doen. Zo'n verslag schrijven doe je niet even in een uurtje...ik wou dat het waar was hahahaha.....! Mollemans duikt in de chatlogs en probeert er een mooi verhaal van te maken. Dat lukt hem geweldig overigens.
Vorige week was het verhaal al op woensdag te lezen. Bezwaar daar aan is, dat de kandidaten er nog tips uit konden halen om de executie te maken. Voor zo'n eerste week mocht dat wel, maar hoe verder het spel, hoe meer de kandidaten het zelf moeten gaan doen. Vandaar dat het verhaal in ieder geval in het vervolg niet eerder dan donderdag online komt.
We kunnen proberen, met de nadruk op proberen, het woensdag na de sluiting van de executie-inzending online te krijgen. Maar ook Mollemans heeft een baan net als wij allemaal...... ;) ;D. Geloof me wij doen ons uiterste best de kijker ook zoveel mogelijk mee te laten genieten. Het beste zou dan ook zijn toch maar mee te kijken op de speelavonden.
Overigens zijn we dankbaar voor iedere opbouwende kritiek. We nemen dat zeker mee......







Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Kritiek
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2003, 18:01:58 »
dank mapel, ik zou best eerder het verslag kunnen maken , maar dat hebben we idd niet wenselijk geacht.


Verder Chriz kun je enkel maar naar wie de Mol is op tv meeraden als je afleveringen hebt gezien of de samnevattingen elders leest. Op bepaalde sites betalen ze iemand om die verslagen te maken. Hier bij Mol online is het allemaal vrijwilligers werk en pas het eerste jaar dat we dat doen. Misschien dat we bij een volgende serie wel een soort herhaling kunnen doen. We hebben nu het idee dat als we de afleveringsverslagen voor de executie online zetten (voor de kijkers die de live gemist hebben), we de deelnemers te veel steun geven voor het invullen van de executie en dat willen we niet. Dus vandaar dat we hebben gekozen omdat later vrij te geven.









« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 18:05:56 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Kritiek
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2003, 19:43:01 »
dank mapel, ik zou best eerder het verslag kunnen maken , maar dat hebben we idd niet wenselijk geacht.


Verder Chriz kun je enkel maar naar wie de Mol is op tv meeraden als je afleveringen hebt gezien of de samnevattingen elders leest. Op bepaalde sites betalen ze iemand om die verslagen te maken. Hier bij Mol online is het allemaal vrijwilligers werk en pas het eerste jaar dat we dat doen. Misschien dat we bij een volgende serie wel een soort herhaling kunnen doen. We hebben nu het idee dat als we de afleveringsverslagen voor de executie online zetten (voor de kijkers die de live gemist hebben), we de deelnemers te veel steun geven voor het invullen van de executie en dat willen we niet. Dus vandaar dat we hebben gekozen omdat later vrij te geven.



Natuurlijk snap ik dat en bravo voor het vrijwilligerswerk, maar is er geen mogelijkheid om de chatlogs online te zetten en ze te blokkeren voor kandidaten, desnoods laten opsturen via een pm of zoiets. Het aantal mensen in de chatbox is tijdens de opdracht hooguit 20 man en niet iedereen heeft tijd om een uur (of soms langer daar te blijven). Ik denk dat het voor jullie als makers dan ook jammer is, dat je erg beperkt wordt in je 'kijkdichtheid' om het zomaar te noemen. Nogmaals ik heb echt wel respect voor alles wat jullie met Molonline doen, maar het is een beetje jammer, ook als ik bv. zie dat op 'het stem des volks' een man of 10 stemt, terwijl de site veel meer bezoekers trekt.