Auteur Topic: Welke series/programma's kijk jij?  (gelezen 130384 keer)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #240 Gepost op: 4-03-2020, 19:54:48 »
Misschien is dit de beste plek om te vragen. Wat is een goede gratis app waarin je je serie voortgang kung bijhouden, en eventueel ook titels kunt opslaan waaraan je nog wilt beginnen?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #241 Gepost op: 4-03-2020, 21:08:36 »
Misschien is dit de beste plek om te vragen. Wat is een goede gratis app waarin je je serie voortgang kung bijhouden, en eventueel ook titels kunt opslaan waaraan je nog wilt beginnen?
Ik gebruik zelf Sidereel. Ze hebben geen goede app dus ik doe het op de website gewoon. Ze hebben alleen geen nederlandse series erop. Wel Amerikaans, Brits, etc.
Ik sta open voor andere suggesties tho

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #242 Gepost op: 5-03-2020, 21:32:17 »
Ik gebruik TV Time. Die hebben wel Nederlandse series en een app en je kunt er ook bv films opslaan die je nog wilt bekijken. En je kunt reageren op afleveringen.  :D

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #243 Gepost op: 15-03-2020, 12:48:43 »
Deze week in 1 dag I am not okay with this er doorheen gejaagd. :P
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #244 Gepost op: 15-03-2020, 13:49:56 »
Ik ben Taskmaster aan het kijken. Hilarische Britse 'game' show

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #245 Gepost op: 15-03-2020, 16:42:25 »
Deze week in 1 dag I am not okay with this er doorheen gejaagd. :P
Het waren gelukkig ook niet zulke lange afleveringen. Was leuk! ::ok::
🜃

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #246 Gepost op: 16-03-2020, 20:16:00 »
Het waren gelukkig ook niet zulke lange afleveringen. Was leuk! ::ok::
Alleen jammer dat het met een lekkere cliffhanger eindigde en dat een 2e seizoen nog niet eens is aangekondigd. :(
...if one only remembers to turn on the light.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #247 Gepost op: 18-03-2020, 01:37:48 »
Animals with Cameras

https://www.npostart.nl/animals-with-cameras/POW_03838031

De naam zegt het al, hier wacht ik echt al zo lang op! En ik wacht nog steeds op de dag dat er een website verschijnt waarop je 24/7 kunt meekijken met wilde dieren die ze even snel een cameraatje op hebben gezet. Ik bedoel, niemand hoeft dan meer aan de Yoga - zo'n site zou echt de ultieme ontspanning bieden...
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #248 Gepost op: 19-03-2020, 21:56:36 »
Ik inmiddels bijna klaar met Mindhunter. Geweldige serie. Behoorlijk traag dus daar moet je van houden. Maar heel intens. Voor de Criminal Minds kijkers: Mindhunter gaat over het ontstaan van de Behavioural Analysis United. Het gaat echt over het onderzoek dat ze doen naar seriemoordenaars. Daarvoor interviewen ze dan ook allerlei seriemoordenaars  om zo te ontdekken waarom ze mensen vermoorden. Gebaseerd op waar gebeurde feiten.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #249 Gepost op: 19-03-2020, 22:13:48 »
Ik ben onlangs begonnen met de dvd van seizoen 1 van Once upon a time... (voordeel als je op je werk mede de dvd's doet). En het bevalt me goed tot heden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #250 Gepost op: 19-03-2020, 22:19:58 »
Ik ben onlangs begonnen met de dvd van seizoen 1 van Once upon a time... (voordeel als je op je werk mede de dvd's doet). En het bevalt me goed tot heden!
Ik heb alle seizoenen gezien, en ik vond het geweldig  ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #251 Gepost op: 19-03-2020, 22:21:14 »
Ik heb alle seizoenen gezien, en ik vond het geweldig  ::bravo::
Ik vond toevallig laatst seizoen 1 bij ons... Voor E1,60 wilde ik het wel meenemen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #252 Gepost op: 20-03-2020, 11:41:16 »
Zo lang en vaak gebruik ik Netflix niet maar dit is mijn kijklijstje op dit moment:

Nu aan het kijken:
- Atypical (S2A4)
- Brooklyn Nine-Nine (S1A12)
- The Letter for the King (S1A2)
- Our Planet (S1A5)

Ooit aan begonnen, maar moet ik nog afmaken:
- Sense8 (S1A4)

Wachten op nieuw seizoen:
- Undercover

Afgekeken:
- Friends
- The Disappearance of Madeleine McCann
- Zoo

Vandaag is dus The Letter for the King (Brief voor de Koning) op Netflix gekomen. Zes afleveringen, ben je zo doorheen dus. Maar ik ben er wel heel nieuwsgierig naar. Toch een beetje jeugdsentiment dat boek. Beetje kindvriendelijk nog wel misschien, maar toch tof om te kijken om weer even je kinderjaren in te duiken. Atypical vind ik heel leuk en grappig, en Brooklyn Nine-Nine ben ik gestart na Friends als sitcom met kortere afleveringen naast de wat langere programma's. Kijk ik als ik even kort een halfuurtje niks wil doen. Our Planet is super rustgevend vind ik om te kijken en zo af en toe zet ik een aflevering aan. Sense8 leek me echt een leuke serie, nog steeds, maar ik ben er deze zomer aan begonnen, en toen begon school weer en heb ik het niet meer opgestart; zat er toch niet echt lekker in. Toch wil ik de serie graag afmaken.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #253 Gepost op: 4-04-2020, 21:42:02 »
Het nieuwe seizoen van La Casa de Papel is weer genieten hoor! Op naar deel 5! ::bravo::

We hebben hier alleen wel die flashbacks met Berlín doorgespoeld hoor... ::gaap::
🜃

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #254 Gepost op: 7-04-2020, 08:43:11 »
Het hoort hier niet echt in het topic thuis, maar als er liefhebbers zijn van de serie Scrubs: de acteurs van Turk en JD zijn een podcast gestart waarin ze de serie uitgebreid bespreken. Zeer vermakelijk. ::jaja::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #255 Gepost op: 11-04-2020, 15:27:56 »
The letter for the king zijn we ook aan begonnen. Ik was al snel afgehaakt, zoals vaker met geweldige boeken die verfilmd worden. Shifty heeft langer gekeken maar het ook niet afgemaakt geloof ik.

Gisteren de eerste twee delen van Tiger King gekeken. Afschuwelijk hoe mensen met wilde dieren omgaan in privé dierentuinen. Absurd dat je zo’n ‘huisdier’ wilt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #256 Gepost op: 11-04-2020, 15:38:59 »
ik ben pretty little liars aan het bingen omdat het 23 april van netflix is en het 7 seizoen heeft van teveel afleveringen haha.

Het is oke, seizoen 1 moet je vooral effe doorkomen seizoen 2 en 3 wordt het vooral spannender
Het is meer dat je gewoon doorkijkt omdat je wilt weten wie die A is. De serie zit ook vol verwarring over wie het is en dan weer niet. af en toe denk je dat je zelf A bent ::rofl::

ik ben nu begin seizoen 4 dus heb nog effe, maar het is nog leuk en spannend om te kijken.
chipsverslaafde <3

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #257 Gepost op: 14-04-2020, 20:36:02 »
Nou ik kijk nu Bevallen met bobbie eden op tlc waarom zul je denken? Nou ze hebben de bevalling van mn nicht gefilmd en die doet dus mee.een minpunt zit te eten ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #258 Gepost op: 14-04-2020, 20:39:06 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Chippie ik ga oprecht stuk
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #259 Gepost op: 18-04-2020, 23:20:24 »
Zojuist Unorthodox uitgekeken. Netflixserie met slechts vier afleveringen. Het greep me echt heel erg. Mooi verhaal, en leerzaam nog ook over de situatie en de gang van zaken bij streng orthodoxe gezinnen. ::jaja::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92