Auteur Topic: Welke series/programma's kijk jij?  (gelezen 130379 keer)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #260 Gepost op: 1-05-2020, 14:43:54 »
Ik ben op het moment bezig met Lucifer en Community.
Så hva gjør vi nå?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #261 Gepost op: 1-05-2020, 14:50:37 »
Tales of the City & More Tales of the City  ::love::

Binnenkort beginnen aan Further Tales of the City  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #262 Gepost op: 2-05-2020, 20:03:29 »
Vandaag afterlife 2 gebinged. Zeker niet voor iedereen deze serie.

Ik vind het herkenbaar na het verlies van een dierbare om weer te durven leven.
Echt, herkenbaar en rauw dat zijn de woorden die ik bij deze serie vind horen.

Besloten geen nieuwe series meer toe te voegen aan mijn lijst op netflix en wat zaken af te werken. Mijn streven is om de lijst te kijken onder de 100 te houden lol.

Dus de komende tijd. Eerst de volgende 3

Casa de papel
13 geboden
Riverdale afkijken. Bij allemaal al begonnen maar weer gestopt omdat er iets voor mij nieuws ergens voorbij kwam.

En dan zie ik wel weer wat er daarna komt. Staat nog genoeg op mijn lijst om ooit te zien. En ik weet dat als ik ooit into got kom, dat ik het super ga vinden maar na 4keer ergens in seizoen 1 te zijn gestrand, ben ik voorlopig met proberen gestopt.








« Laatst bewerkt op: 2-05-2020, 20:08:48 door Tarbozan »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #263 Gepost op: 8-05-2020, 15:43:31 »
Ik heb nu ongeveer een jaartje Netflix, en ik heb al veel gekeken, dit zijn mijn favorieten:

Once Upon a Time - dit is echt mijn favoriet! De eerste serie die ik heb gezien, maar ik vond het fantastisch  ::love::

The Good Place - hier ben ik net klaar mee, en het was hilarisch  ::rofl::

Stranger Things - dit was een spannende serie (niet gek als je op deze leeftijd zo'n serie gaat kijken  ::)) maar het was heel leuk  ::jaja::

Ik ben nu bezig met Lost in Space, leuke serie, maar niet leuker dan de bovenste 2 series. 

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #264 Gepost op: 8-05-2020, 15:47:09 »
Iemand Hollywood al gezien? Ik vond het één van de beste series die ik ooit gezien heb (kan ook niet anders want Ryan Murphy heeft het gemaakt) en hoop op een tweede seizoen  ::respect::
Frankje Lapi

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #265 Gepost op: 8-05-2020, 16:34:09 »
Ik heb Hollywood gisteren afgezien. Vond het een mooie serie.  :P Ik vond het einde wel iets teveel 'en ze leefden nog lang en gelukkig', maar ik vond het wel echt een mooi idee. Alleen wil ik mensen echt de tip geven om niet deze serie te kijken als je (net als ik) tegelijkertijd ook the Big Bang theory kijkt. Dat leidt nogal af bij elke scene waar Henry Wilson (Jim Parsons) in voorkomt.  ::rofl::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #266 Gepost op: 8-05-2020, 20:46:38 »
Once Upon a Time - dit is echt mijn favoriet! De eerste serie die ik heb gezien, maar ik vond het fantastisch  ::love::
Ik heb de grootste megacrush op Hook. Oh my. ::love::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #267 Gepost op: 8-05-2020, 22:29:41 »
op dit moment vooral veel reality show en spellen

BB, survivor ben ik vandaag aan begonnen the amazing race canada.

Aangezien die duizend seizoenen hebben ben ik nog lang niet klaar ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #268 Gepost op: 9-05-2020, 00:26:27 »
Ik heb de grootste megacrush op Hook. Oh my. ::love::
Roodkapje was mijn favoriet  ::love::

En dat gemene mannetje van The Good Place, (Trevor) die komt me zo bekend voor, maar ik weet waarvan...

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #269 Gepost op: 9-05-2020, 00:37:47 »
The good place was echt super! ::love::
chipsverslaafde <3

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #270 Gepost op: 16-05-2020, 09:46:29 »
Ik ben nu bezig met Lost in Space, leuke serie, maar niet leuker dan de bovenste 2 series.
Dit neem ik terug, het is geweldig!!  ::love:: Ik kan niet wachten tot het derde en laatste seizoen  ::hyper::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #271 Gepost op: 19-06-2020, 14:47:42 »
Wel op Youtube, maar sinds gister Task Master ontdekt en ik vind het heerlijk komisch. ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #272 Gepost op: 19-06-2020, 15:14:41 »
Wel op Youtube, maar sinds gister Task Master ontdekt en ik vind het heerlijk komisch. ;D

Ja, dat kijk ik ook al een tijdje op aanraden van iemand hier. Op Dailymotion staan alle afleveringen. Op YouTube verschijnen er steeds meer.

Blijft geniaal.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #273 Gepost op: 19-06-2020, 16:07:39 »
Marcella S3 afgekeken gisteravond, weer erg goed  ::bravo::

Zo beginnen met The Sinner seizoen 3 met Matt Bomer in de hoofdrol  ::love::
Frankje Lapi

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #274 Gepost op: 19-06-2020, 17:49:39 »
Wel op Youtube, maar sinds gister Task Master ontdekt en ik vind het heerlijk komisch. ;D
Geniaal inderdaad. Op youtube verschijnen langzaam de oudere afleveringen, maar blijkbaar staat ze ook op dailymotion. Thanks voor de tip Brtdm!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #275 Gepost op: 3-07-2020, 14:26:48 »
Snowpiercer op Netflix is echt geweldig!! Ik zit elke aflevering met open mond te kijken, met paniek en soms met verdriet. Ik moet nooit huilen om films/series maar ik was echt verdrietig door een aflevering. It's amazing!

Er is een film van maar ik heb het dus over de serie, hier de trailer:


Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #276 Gepost op: 3-07-2020, 18:33:18 »
Het laatste seizoen van Gotham is eindelijk op Netflix verschenen.  :D

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #277 Gepost op: 3-07-2020, 18:43:47 »
Klaar met:

The Sinner S3 (viel ontzettend tegen)
The Politician S2 (was geweldig  ::bravo::)

Nu begonnen aan RealityZ
Frankje Lapi

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #278 Gepost op: 16-07-2020, 21:37:30 »
Ik ga nu beginnen met Never Have I Ever. Ben benieuwd  ::jaja::

Afgelopen tijd heb ik gekeken:

- Reality Z. Zo slecht dat t goed wordt. Echt waar  ::jaja::. Er breekt een zombie apocalypse uit en er zitten een aantal mensen veilig in een soort Big Brother house (vandaar Reality Z), maargoed die weten natuurlijk van niks. Ook is er een groepje op reis naar de studio omdat het daar veilig is, maar die mogen elkaar allemaal niet dus dat leidt natuurlijk tot problemen. Maar geloof me, hoe slecht afl 1 en 2 ook zijn, t is op het eind de moeite waard. Puur omdat je dan van sommige characters bent gaan houden  ::jaja:: en een spoiler (niet lezen als je nog gaat kijken):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

- Love, Victor. Mooi, goed, Benji is knap. Goede acteurs.

- Snowpiercer. Niet normaal goed. Serie is 10x beter dan de film, characters in de serie zijn echt zo goed uitgewerkt  ::ok:: voor de mensen die t niet kennen: aarde uitgestorven door een experiment met t klimaat om het klimaatprobleem te bestrijden, het is nu -140 graden buiten. 3000 overlevenden in een trein waarin iedereen in de first class een eigen wagon, bowlingbaan, etc heeft, en de mensen achterin de trein met zo'n 600 mensen in een paar wagons (de tail) slechts 1 reepje eten per dag krijgen. Vooral fan van Alison Wright, die Ruth speelt, en Jennifer Connelly, die Melanie speelt. Echt echt echt kijken  ::bravo::

- 13th. Documentaire over de relatie tussen racisme en het rechtssysteem in Amerika. Het gaat echt van de slavernij naar de Jim Crow wetten naar hoe het nu allemaal zit. Echt interessant, zit wel een stuk van 20min in dat ik wat saai vond, maar verder hele goede docu  ::ok::

- Avatar: The Last Airbender, Boek 2. Vroeger enorm fan, en sinds een tijdje op Netflix dus alles opnieuw gekeken  ::bravo:: laatst al boek 1, nu boek 2. Bewaar boek 3 nog even  ::love::

- Australian Survivor S1. Ben ik ook mee begonnen. Heb seizoen 3 al gekeken een tijdje terug, maar seizoen 1 kom ik echt niet doorheen. Vreselijk saai, er gebeurt helemaal niks!
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Welke series/programma's kijk jij?
« Reactie #279 Gepost op: 16-07-2020, 21:40:27 »
- Snowpiercer. Niet normaal goed. Serie is 10x beter dan de film, characters in de serie zijn echt zo goed uitgewerkt  ::ok:: voor de mensen die t niet kennen: aarde uitgestorven door een experiment met t klimaat om het klimaatprobleem te bestrijden, het is nu -140 graden buiten. 3000 overlevenden in een trein waarin iedereen in de first class een eigen wagon, bowlingbaan, etc heeft, en de mensen achterin de trein met zo'n 600 mensen in een paar wagons (de tail) slechts 1 reepje eten per dag krijgen. Vooral fan van Alison Wright, die Ruth speelt, en Jennifer Connelly, die Melanie speelt. Echt echt echt kijken  ::bravo::
Jaaa, geweldig!! ::bravo:: Er is al een 2de seizoen aangekondigd.  ::hyper::