Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 70517 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Formule 1
« Reactie #380 Gepost op: 4-11-2005, 09:42:42 »
alonso gefeliciteerd! ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Formule 1
« Reactie #381 Gepost op: 4-11-2005, 11:12:13 »
Beter laat dan nooit ::rofl::

Albers rijdt volgens jaar bij Midland en Pastorelli wordt daar 3e rijder. :D Over Doornbos is nog niks bekend, maar zij hij zou kans maken om vrijdagtester te worden bij Williams! Daar wordt overigens Nico Rosberg 2e rijder, zoon van Keke Rosberg én dit seizoen winnaar van de GP2 klasse, de klasse net onder de F1! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-11-2005, 13:41:39 door Daisy »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Formule 1
« Reactie #382 Gepost op: 4-11-2005, 13:38:35 »
Beter laat dan nooit ::rofl::

Albers rijdt volgens jaar bij Midland en Pastorelli wordt daar 3e rijder. :D Over Doornbos is nog niks bekend, maar zij zou kans maken om vrijdagtester te worden bij Williams! Daar wordt overigens Nico Rosberg 2e rijder, zoon van Keke Rosberg én dit seizoen winnaar van de GP2 klasse, de klasse net onder de F1! ::ok::

leuk een vrouw in de F1.... hoop wel dat Doornbos een plaatsje krijgt, want hij is gewoon sneller dan Albers
« Laatst bewerkt op: 4-11-2005, 13:49:52 door Nostradamus »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Formule 1
« Reactie #383 Gepost op: 4-11-2005, 13:41:22 »
leuk een vrouw in de F1.... hoop wel dat Doornbos een plaatsje krijgt, want hij is gewoon sneller dan Albers

 ::rofl:: ::schaam::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Formule 1
« Reactie #384 Gepost op: 19-12-2005, 12:55:04 »
Dit seizoen kende al aardig wat verrassingen, maar deze mag er ook zijn :o

=========================================

Fernando Alonso zal vanaf 2007 voor McLaren uitkomen. Dit heeft het team bekend gemaakt. Het is nog niet duidelijk wie van de twee huidige coureurs, Kimi Raikkonen en Juan Pablo Montoya, zal vertrekken.   
 
Teambaas Ron Dennis is erg blij met zijn nieuwe aanwinst. "We denken dat we hierdoor nog sterker worden," vertelde hij. "We hebben altijd duidelijk gemaakt dat je alleen met de beste mensen succes kan behalen."

"Op dit moment bespreken we de mogelijkheden voor 2007 met onze huidige coureurs," vervolgde Dennis. "Juan Pablo en Kimi zijn erg getalenteerd, professioneel en snel. We blijven ons concentreren op onze gezamenlijke missie om kampioen te worden. We wilden dit nieuws zo snel mogelijk naar buiten brengen, zodat iedereen zich op volgend jaar kan richten. Wie weet hebben we in 2007 dan wel twee kampioenen in de auto."

Alonso zelf is bijzonder gelukkig met zijn nieuwe werkgever. "Om deel uit te maken van een team als McLaren is een droom voor elke coureur," vertelde hij. "Ik verheug me erg op 2007. Het is een prachtige mogelijkheid. Natuurlijk vind ik het ook jammer om Renault te verlaten, maar soms krijg je kansen die je niet mag laten gaan. Ik ben erg blij dat we dit nu al bekend kunnen maken. Zo kunnen we ons volledig concentreren op het verdedigen van de titel."

Het is de tweede keer binnen enkele dagen dat er door McLaren opzienbarend nieuws naar buiten gebracht wordt. Vorige week maakte het team bekend dat Vodafone vanaf 2007 de titelsponsor wordt.
 
(bron f1racing.nl)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Formule 1
« Reactie #385 Gepost op: 6-08-2006, 19:18:55 »
Vandaag was een historische dag in de Formule 1, in zeker een van de beste races van de afgelopen 10 jaar, met schitterende inhaalacties, dramatische crashes, schitterende inhaalraces en een prachtige winnaar ;D


Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Formule 1
« Reactie #386 Gepost op: 6-08-2006, 19:21:07 »
Ik heb hem ook gekeken, en dat mag een wonder genoemd worden!!.... Was een hele mooi race!!  ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Formule 1
« Reactie #387 Gepost op: 6-08-2006, 21:00:24 »
Vandaag was een historische dag in de Formule 1, in zeker een van de beste races van de afgelopen 10 jaar, met schitterende inhaalacties, dramatische crashes, schitterende inhaalraces en een prachtige winnaar ;D


Eindelijk heeft ie eens een GP op zijn naam staan. Waarom doet ie dat nou niet wanneer jij erbij bent....... ::rofl:: ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Formule 1
« Reactie #388 Gepost op: 7-08-2006, 12:49:04 »
Nou zo is het ook mooi hoor, liever zo dan helemaal niet ;D

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Formule 1
« Reactie #389 Gepost op: 7-08-2006, 18:43:52 »
Webber verhuist naar Red Bull
 Formule 1-rijder Mark Webber verhuist van Williams naar het Red Bullteam. De Australiër neemt daar de plaats in van de Oostenrijker Christian Klien.
David Coulthard (GB) blijft in dienst van Red Bull. Bij Williams worden komend seizoen de stoeltjes bezet door Nico Rosberg (Dui) en Alexander Wurz (Oos).

Eerder werd bekend dat BMW Sauber en de Canadees Jacques Villeneuve per direct uit elkaar gaan. Villeneuve werd bij de GP van Hongarije al vervangen door de Pool Robert Kubica. Met het vertrek van Villeneuve (35) lijkt diens loopbaan in de Formule 1 voorbij. Hij reed 163 GP's en werd elf keer als eerste afgevlagd.
 
 ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Formule 1
« Reactie #390 Gepost op: 16-08-2006, 19:33:54 »
Was te verwachten. Jammer dat Red Bull vergeten is dat Klien voor Coulthard lag in Monaco toen hij uitviel en als ze bij Red Bull de betrouwbaarheid iets meer op orde hadden, had Klien nu ongeveer evenveel punten als Coulthard gehad. Maar goed, hopenlijk zie we Klien volgend jaar terug in of DTM of Champcar.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Formule 1
« Reactie #391 Gepost op: 20-08-2006, 12:52:19 »
leuk een vrouw in de F1.... hoop wel dat Doornbos een plaatsje krijgt, want hij is gewoon sneller dan Albers
Voor zover ik me herinner, is er in de 70er of 80er jaren een vrouw geweest die aan de F1 meedeed, of laat mijn geheugen me nou in de steek?

Nee, en dan bedoel ik niet Andrea de Cesaris, want die mag dan wel voor Nederlandse begrippen een vrouwennaam hebben, maar Andrea is in Italie toch echt een mannennaam.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Formule 1
« Reactie #392 Gepost op: 16-03-2007, 18:19:39 »
 ::joehoe::  vanaf dit weekend, deze keer in Australië  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.