Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 70516 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Formule 1
« Gepost op: 6-04-2003, 21:15:19 »
Iemand toevallig zojuist de GP van Brazilië. Jézus wat een race. 5 coureurs vliegen in 1 bocht van de baan (o.a. Schumacher & Verstappen). Barrichello valt in leidinde positie in zijn thuisgp uit, Fisichella haalt Raikkonen in maar vervolgens crasht Webber en later (zeer zwaar) Alonso, die ronde telt niet en wint Raikkonen dus toch. Alonso wordt ondanks zijn crash als 3e geklasseerd.

(Button had kunnen wunnen vandaag  :'( , maar ja ... als hè  :-[)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #1 Gepost op: 6-04-2003, 21:33:52 »
Ik heb 't gezien Daisy! 'n erg spectaculaire race moet ik zeggen en ik heb er van genoten!  :)

We worden wel getrakteerd op veel mooie races dit jaar. Ze waren eigenlijk tot nu toe alledrie ontzettend spannend. Maar die van vandaag was natuurlijk onderhand wel de meest spectaculaire race van de afgelopen 2 jaar.

Ik vond 't erg jammer dat Verstappen niet meer heeft kunnen maken. Hij had 'n non-stopstrategie, dus als hij had kunnen blijven rijden was hij misschien wel op 't podium beland!  :-[

Maarre, ik wist niet dat jij ook zo'n formule 1 fan was? Ik volg 't nu ook al zo'n vier jaar en ik ben ook nog zo gek dat ik er midden in de nacht voor opsta. Dat is toch wel echt erg.  ;)







« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 12:18:09 door Han13 »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #2 Gepost op: 7-04-2003, 00:01:18 »
Maarre, ik wist niet dat jij ook zo'n formule 1 fan was? Ik volg 't nu ook al zo'n vier jaar en ik ben ook nog zo gek dat ik er midden in de nacht voor opsta. Dat is toch wel echt erg.  ;)

Van Daisy wist ik het wel, maar jij! Wat een coming-out zeg. ;)

En ik maar denken dat Formule-1 een mannensport was.
Ik volg het altijd maar half, vandaag helaas niets gezien. Wel 'Vlaanderen's mooiste' gekeken natuurlijk, maar daar zal ik maar niet over beginnen in een formule-1-topic. En het was trouwens nog ontzettend saai ook.

Maar ik ga dit jaar het formule-1 ook maar beter volgen, geweldig iig al die nieuwe regelementen. Eindelijk winnen die Ferrari's niet meer. :)











Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #3 Gepost op: 7-04-2003, 08:41:27 »
Van Daisy wist ik het wel, maar jij! Wat een coming-out zeg. ;)

En ik maar denken dat Formule-1 een mannensport was.

Je bent niet de eerste die verbaasd is dat ik formule 1 ook zo op de voet volg. Iedereen lijkt idd toch wel nog steeds te denken dat 't alleen 'n mannensport is.  :-[

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook door 'n aantal jongens ben gaan kijken vier jaar geleden. Op de middelbare school zaten er namelijk 'n aantal fans in m'n klas die echt de hele dag nergens anders over praatten dan over de races en de helm van Hakkinen of de auto van Schumacher enz. enz. Ik wilde toen toch wel 'ns zien wat er zo leuk zou zijn aan zo'n race en ben toen langzamerhand ook verslaafd geraakt.  ;)


Citaat
Maar ik ga dit jaar het formule-1 ook maar beter volgen, geweldig iig al die nieuwe regelementen. Eindelijk winnen die Ferrari's niet meer. :)

Daar ben ik ook heel blij om! Prachtig om te zien dat nu meerdere teams eindelijk 'ns kans maken op punten en zelfs op de overwinning! En de nieuwe kwalificatie zorgt ook iedere keer weer voor verassingen.  :)

Ik ben eerlijk gezegd ook erg blij dat 't Schumacher niet zo mee lijkt te zitten dit jaar. Ik weet dat hij 'n goede coureur is, maar ik vind 'm niet bepaald sympathiek (en dan druk ik me nog redelijk voorzichtig uit). Voor de Schumi-fans is 't natuurlijk tot nu toe 'n enorme teleurstelling dit jaar, maar doordat Schumi effe niet 't geluk kan vinden, krijgen andere coureurs de kans om uit te kunnen blinken. En dat is ook wel weer 'ns leuk na 'n jaar waarin Schumi iedere race op 't podium stond.  ;)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Formule 1
« Reactie #4 Gepost op: 7-04-2003, 09:56:46 »
Ik volg ook al een paar jaar F1. Nog voordat Verstappen meereed.
Ben er 2x geweest (Barcelona) en dat was echt gaaf! Mijn vriend heb ik ook fan gemaakt, maar ik ben "fanner" ;D
Ik vond deze race wel lachen. Er gebeurde iig genoeg.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Formule 1
« Reactie #5 Gepost op: 7-04-2003, 14:31:09 »
Ik heb het gister niet gezien, vanwege bezoek en zo, maar wat ik ervan gezien heb vond ik het maar vaag. Vroeger stond ik ook 's nachts op enzo, maar dat doe ik nu niet meer.. gewoon geen zin in, ik vind 14.00 de lekkerste tijd om een grand prix te kijken.

Doch ben ik er een beetje uit geraakt door het oh zoo saaie (zzZZZ) seizoen van vorig jaar..







No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #6 Gepost op: 7-04-2003, 14:50:46 »
Doch ben ik er een beetje uit geraakt door het oh zoo saaie (zzZZZ) seizoen van vorig jaar..

Vorig jaar was 't seizoen idd erg saai. Daarom ben ik zo blij met 't nieuwe regelement. Dat zorgt er tot nu toe wel voor dat de races weer 'n stuk onvoorspelbaarder en spannender zijn!  :)








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Formule 1
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2003, 17:20:39 »
En ik maar denken dat Formule-1 een mannensport was.
Idd, het is helemaal geen mannensport. Er zijn mss dan wel geen vrouwelijke coureurs (correctie, die zijn er wel, maar doen niet mee aan de grand prix), maar fans zijn er maar genoeg. Mijn zus is al heel lang fan en ik kijk er af en toe ook eens naar. Ik wist trouwens niet dat het alweer was begonnen, kmoet toch beter opletten... :-\


Maar ik ga dit jaar het formule-1 ook maar beter volgen, geweldig iig al die nieuwe regelementen. Eindelijk winnen die Ferrari's niet meer. :)
Hier ben ik het ook volkomen mee eens. Ik was die Schumacher met zijn stomme kop allang zat.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #8 Gepost op: 7-04-2003, 19:34:17 »
En ik maar denken dat Formule-1 een mannensport was.

 ;D

« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 19:34:45 door Daisy »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #9 Gepost op: 7-04-2003, 22:43:13 »
Er zijn mss dan wel geen vrouwelijke coureurs (correctie, die zijn er wel, maar doen niet mee aan de grand prix),

Jammergenoeg niet nee.  :-[

Ik denk dat ik dan maar 'ns de eerste moet worden.  ;D


Citaat
Hier ben ik het ook volkomen mee eens. Ik was die Schumacher met zijn stomme kop allang zat.

Prachtig geformuleerd Elmar! Ik had 't ook graag zo neergeschreven, maar ik durfde 't niet aan.....bang om de Schumi-fans onder ons kwaad te maken......al denk ik dat Schumi-fans na de laatste 3 races erg schaars zijn.  ;D

Prachtige foto Daisy!  ;)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Formule 1
« Reactie #10 Gepost op: 7-04-2003, 23:03:30 »
Ik heb "onze schumi" altijd al een vuile arogante kwal gevonden >:(   Dat "leuke geintje" met Damon Hill. Dat was een rotstreek. Hij heeft het daarna nog eens gedaan bij uit mijn hoofd Mika Hakkinen.
Geef mij Barrichello maar (of Irvine of Villeneuve in zijn begin jaar) ;)
En ik zal het ook maar eerlijk toegeven, ik ben al een paar jaar lid van de Jos Verstappen fanclub.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Formule 1
« Reactie #11 Gepost op: 11-04-2003, 20:42:44 »
Fisichella heeft dus toch nog gewonnen.. hadden ze dat maar eerder bedacht, had ie tenminste zijn overwinning op het podium kunnen vieren stelletje losers ook, die jury.







No Milk today???

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #12 Gepost op: 11-04-2003, 21:42:31 »
Och ja, ik neem 't de FIA maar niet zo kwalijk....'t is immers erg lastig om zelf bedachte regels te onthouden en ook nog toe te passen onder de race.  ;)

Erg leuk voor Fisichella trouwens. Jammer voor 'm dat hij zondag niet op 't hoogste podium mocht staan, maar hij zal er toch nog erg blij mee zijn lijkt me.  :)








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #13 Gepost op: 12-04-2003, 01:28:35 »
Ik ben eerlijk gezegd ook erg blij dat 't Schumacher niet zo mee lijkt te zitten dit jaar. Ik weet dat hij 'n goede coureur is, maar ik vind 'm niet bepaald sympathiek (en dan druk ik me nog redelijk voorzichtig uit).
Dit is waarschijnlijk het beste wat hem kan overkomen. Een 'topper' moet ook eens flink verliezen wil hij/zij een heldenstatus verkrijgen.

Als iemand jaar in jaar uit de beste is gaat het publiek zich vervelen en die persoon onsympatiek vinden.

Tenminste zo gaat het in de (fantastische) wielersport. Amstrong zal bv. echt nog eens flink moeten falen wil hij echt populair worden.

Begin ik weer over wielrennen in een Formule-1 topic...  ;D


;D

Plaatje van Jenson Button erbij.
Hmm, ja oke, zal wel, maar in de auto kan je toch nauwlijks iemand onderscheiden. Kan me toch niet voorstellen dat je het geweldig vind als je ziet hoe iemand zijn helm een beetje schuin houdt in de bocht?

In die zin kan ik het me het beter voorstellen dat je als man bv naar een tenniswedstrijd: Kournikova - Hantuchova gaat kijken...  ;D

Maw, ik snap het nog steeds niet dat F1 blijkbaar niet alleen een mannensport is. ;)








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #14 Gepost op: 12-04-2003, 20:01:59 »
[offtopic]Zullen we dan ook een wielrenropic openen? Ik ebn namelijk een wielerfan. En ook nog eens een fan van Lance Armstrong. Al sinds hij begin jaren 90 in Noorwegen wereldkampioen werd. Geweldig. Sinds de Nederlanders weer eens goed presteren is het natuurlijk helemaal spannend. Volgende week weer Amstel Gold Race. Jeeej [/offtopic]

Ik kijk ook wel eens naar Formule 1, maar ik ben niet echt een grote fan. De meeste races overdag zie ik wel, maar ik sta er niet voor op. En de hegemonie van Schumi 1 begon wel wat te vervelen. Vorige week was aardig spannend....







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #15 Gepost op: 12-04-2003, 23:40:31 »
In die zin kan ik het me het beter voorstellen dat je als man bv naar een tenniswedstrijd: Kournikova - Hantuchova gaat kijken...  ;D

enfin ja, gelukkig dat Hantuchova nog deftig tegen een bal kan slaan want veel moet je van Kournikova niet verwachten... maar daar is het dus niet om te doen  ;)

ik volg trouwens soms ook F1 met m'n vader en zus, maar dan meer alleen (om eerlijk te zijn) de start (wegens soms spektakel) en de laatste 5 rondes ofzo.







banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Formule 1
« Reactie #16 Gepost op: 13-04-2003, 01:02:01 »
Ach om een race te winnen in de rechtzaal hoe triest kan het zijn. Bij voetbal bepaalt de scheidsrechter of het een doelpunt is of niet en ga je ook nieyt uren lopen kijken op videobanden.

De FIA zet zich behoorlijk voor schut dit jaar. nieuwe regels die meteen de eerste de beste race worden gepakt door nota bene het kleinste team in de race. In Brazilie doen ze het opnieuw. Ik zou het jammer vinden als Minardi eruit stapt vanwege geld problemen.

En dit jaar is het Mc Laren dat de zaak bepaalt. Geef die Raikonen een Ferrari en we hadden een saai seizoen.








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #17 Gepost op: 29-05-2003, 12:01:47 »
It's Monaco time, omhoog die topic  ;D








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #18 Gepost op: 29-05-2003, 12:23:52 »
Heb je ook een team samengesteld op internet Daisy...? Waar je een chassis, motor en twee coureurs moet selecteren en daarmee punten kan verdienen elke race...?







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #19 Gepost op: 29-05-2003, 12:33:19 »
Monaco is altijd goed voor 'n aantal spannende race-momenten! Ik heb er weer zin in.  8)