Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 70518 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #20 Gepost op: 29-05-2003, 15:12:51 »
Ik ben ook een hele grote F1 fan hoor. Ik volg het al heel lang, toen ze nog in auto's reden, waar ik nu heel erg om moet lachen als ik ze weer eens zie in een oud fragment. Destijds zond Studio Sport die raches uit.

Monaco is natuurlijk wel een hele aparte race. Bijna geen uitwijkmogelijkheden buiten de baan, dus je hangt zo in de vangrails. ;)

En schumi doet het nu toch wel weer aardig goed in zijn nieuwe auto. Ben toch wel fan van hem, zeker ook omdat ik denk dat het 1 van beste beste coureurs is die er rondrijdt. En het is een vriend van onze Jos he? Dus zo vervelend zou ie toch ook weer niet zijn? En daarbij, Jos is volgens mij ook niet echt een lievertje hoor.

Gaan jullie ook wel eens karten?







Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #21 Gepost op: 29-05-2003, 15:31:55 »
En het is een vriend van onze Jos he? Dus zo vervelend zou ie toch ook weer niet zijn? En daarbij, Jos is volgens mij ook niet echt een lievertje hoor.

Ik heb 'n beetje oogkleppen op wat betrefd Jos, omdat hij hier uit de buurt komt. Daarnaast vind ik 't gewoon geweldig dat hij de enige Nederlandse Formule 1-coureur is. Hij kan in m'n ogen dus niet zo veel fout doen.  ;)  


Citaat
Gaan jullie ook wel eens karten?

Jammergenoeg heb ik nog nooit gekart. Ik durf ook eerlijk gezegd niet zo goed, omdat ik bang ben dat ik er niks van bak terwijl ik altijd overal rondbazuin dat ik de eerste vrouwelijke Formule 1-coureur wordt. Dat zou natuurlijk wel 'n afgang zijn. ;D  Maar ik ben 't zeker van plan 'ns te gaan doen. 't lijkt me namelijk wel erg leuk.  :)








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #22 Gepost op: 29-05-2003, 16:19:09 »
* Daisy hoop dat het resultaat van vanmiddag ook de raceuitslag is.  :)

(Niet dat ik zo graag de Ferrari's zie winnen, maar ik wil wel Button op het podium  :D








Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #23 Gepost op: 29-05-2003, 16:56:07 »
Ik ga regelmatig karten met mijn kartvriendjes in Nordhorn in Duitsland net over de grens. Sinds een tijdje is er ook een baan in Enschede van de broers Coronel maar die baan vind ik toch minder leuk. De laatste paar keer gingen er ook een paar dames mee en die reden in het begin nog niet zo hard maar ze gingen steeds sneller. Het is gewoon een kwestie van vaker doen en dan merk je vanzelf wat je met zo'n kart wel en niet kan doen. Zo eng is het allemaal niet hoor. Ik kan het je zeker aa0nraden Han!  







Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #24 Gepost op: 29-05-2003, 17:07:25 »
Ik zal 't zeker 'ns gaan proberen dan Test.  :)

Daisy: Button heeft 't idd goed gedaan! 'n derde plaats is natuurlijk prachtig!  :D

Jos heeft 't ook wel aardig gedaan vandaag: 'n 16de plek vind ik best goed voor hem.







« Laatst bewerkt op: 29-05-2003, 17:07:43 door Han13 »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #25 Gepost op: 31-05-2003, 13:32:42 »
Het gaat geloof ik niet zo goed met Button. Met 300 km/h de vangrails in.  :(
Ff afwachten og ie wel met de kwalificatie mee kan doen...







Geniet nooit met mate...

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Formule 1
« Reactie #26 Gepost op: 31-05-2003, 16:39:09 »
Button niet aan start morgen las ik net bij de bbc. beetje vroege conclusie.
De minardi's weer op de vertrouwde plekken.

Kimmi net niet vooraan, jammer, gelukiig de rode haaien niet in de top.









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #27 Gepost op: 31-05-2003, 17:13:31 »
Wat ik begrepen heb was het nog helemaal niet zeker of Button wel of niet zal starten morgen. Maar we zullen het vanzelf wel zien, denk ik zo. ;)

Het was wel weer een leuke kwalificatie. Inderdaad de Ferrari's niet op kop, maar wel een Schumacher. ;D Het is dit jaar in ieder geval wel een stuk onvoorspelbaarder op geworden. Of dat alleen aan de nieuwe regels ligt, weet ik zo net niet. Ik denk dat een aantal teams ook gewoon sterker is geworden tov vorig jaar.

Leuk vind ik ook dat het bedrijfleven in Nederland eindelijk eens wat geld wil investeren in F1.







Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #28 Gepost op: 31-05-2003, 17:26:29 »
Het was wel weer een leuke kwalificatie. Inderdaad de Ferrari's niet op kop, maar wel een Schumacher. ;D Het is dit jaar in ieder geval wel een stuk onvoorspelbaarder op geworden. Of dat alleen aan de nieuwe regels ligt, weet ik zo net niet. Ik denk dat een aantal teams ook gewoon sterker is geworden tov vorig jaar.

Nou die regel dat er niet meer getankt mag worden tussen de kwalificatie en de race heeft de teams natuurlijk wel flink aan 't denken en rekenen gezet. Wat is beter: weinig benzine bij kwalificatie, flink vooraan starten in de race en snel 'n pitstop maken of meer benzine, genoegen nemen met 'n plaats verder naar achteren en langer kunnen doorrijden in de race? Ik denk dat door deze regel zo voor minder voorspelbare kwalificaties en ook races zorgt, wat ik erg positief vind.  :)

En 't is ook natuurlijk waar dat 't verschil tussen de verschillende teams kleiner is geworden. Ferrari is gelukkig niet meer zo overheersend. Ik vind dit 'n erg positieve ontwikkeling, omdat niet alleen de races spannender worden maar ook de prestaties van 'n team niet alleen meer afhankelijk zijn van 't sponsorgeld.  :-\


Citaat
Leuk vind ik ook dat het bedrijfleven in Nederland eindelijk eens wat geld wil investeren in F1.

Dat is zeker 'n goede ontwikkeling! Ik hoop dan ook dat 't Nederlandse bedrijfsleven steeds enthousiaster wordt (waarom ook niet? Formule 1 is immers een van de best bekeken sporten), zodat we in de toekomst misschien 'n tweede Nederlandse coureur tegemoet kunnen zien.(...Christian Albers?)








Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #29 Gepost op: 31-05-2003, 17:43:41 »
Je hebt gelijk Han. Het ligt natuurlijk ook aan de nieuwe regels. Ik zei dan ook dat ik dacht dat het niet alleen aan die nieuwe regels ligt. :D Het moeten kwalificeren in 1 rondje heeft natuurlijk invloed. 1 foutje in die ronde en je staat achteraan. Maar bijvoorbeeld Renault is volgens mij toch wel duidelijk sterker als vorig jaar. Maar volgens mij zijn we het wel aardig eens. ;D

Trouwens, vorige week donderdag reed ik in de buurt van Rotterdam op de snelweg langs (ik neem aan) het hoodfkantoor van Trust. Ik zag daar allemaal mensen onder het gebouw (het gebouw staat op palen) een soort van feestje vieren, leek het wel. Later hoorde ik dat op die dag Trust bekend had gemaakt dat zij hoofdsponsor van Minardi waren geworden. Volgens mij waren ze dat aan het vieren ofzo. Grappig he?  :D









Geniet nooit met mate...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #30 Gepost op: 31-05-2003, 17:59:57 »
Trust was toch al de sponsor van Minardi (dat is toch het team met onze Jos he)??

ff tussen haakjes: ik kijk wel vaak naar de races enzo, maar echt opletten doe ik niet, vind het wel leuk om te zien, eigenlijk vooral als ze crashen, maar dan moeten ze niet gewond zijn want dan heb ik heel erg medelijden. haakjes sluiten.








Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #31 Gepost op: 31-05-2003, 18:09:09 »
Trust was inderdaad al sponsor maar nog geen hoofdsponsor.

En Annuh, jij bent dus meer een ramptoerist dan een F1 fan...  ;D (geeft nix hoor)







Geniet nooit met mate...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #32 Gepost op: 31-05-2003, 19:19:27 »
Maar volgens mij zijn we het wel aardig eens. ;D


Ik denk 't ook ja. Door de verandering van 't regelement is de sport 'n stuk onvoorspelbaarder geworden en doordat de teams dichter bij elkaar liggen, wordt 't nog 'n stukje leuker om te kijken! En 't was al zo leuk!  ;)


Citaat
Trouwens, vorige week donderdag reed ik in de buurt van Rotterdam op de snelweg langs (ik neem aan) het hoodfkantoor van Trust. Ik zag daar allemaal mensen onder het gebouw (het gebouw staat op palen) een soort van feestje vieren, leek het wel. Later hoorde ik dat op die dag Trust bekend had gemaakt dat zij hoofdsponsor van Minardi waren geworden. Volgens mij waren ze dat aan het vieren ofzo. Grappig he?  :D

Wat grappig zeg! Toevallig dat je er bij uit kwam! Dit is weer 'n positieve ontwikkeling voor de toekomst van Nederlandse coureurs in de Formule 1.  :)








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #33 Gepost op: 31-05-2003, 22:39:23 »
Ik ben eerlijk gezegd ook erg blij dat 't Schumacher niet zo mee lijkt te zitten dit jaar. Ik weet dat hij 'n goede coureur is, maar ik vind 'm niet bepaald sympathiek (en dan druk ik me nog redelijk voorzichtig uit).

Ik was die Schumacher met zijn stomme kop allang zat.

Nou kijk ik niet zo vaak F1, want het gaat me altijd snel vervelen, al die rondjes (gek genoeg heb ik daar met schaatsen absoluut geen last van!)
maar ik moet wel zeggen dat die Schumi maar een arrogante bal is. En dat ik in hoogst eigen persoon nog ruzie met hem gemaakt heb. ZO! en dat wilde ik nou even kwijt.

(Die aanvaring met Schumacher was toch wel een van de hoogtepunten uit mijn gehele Disney-carriere)
 ;D









« Laatst bewerkt op: 31-05-2003, 22:40:13 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #34 Gepost op: 31-05-2003, 22:54:10 »
Trust was inderdaad al sponsor maar nog geen hoofdsponsor.

En Annuh, jij bent dus meer een ramptoerist dan een F1 fan...  ;D (geeft nix hoor)

Bedankt voor je uitleg. En ik ben geen rampentoerist... ik zoek gewoon mensen die onze Jos nadoen ;) .








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #35 Gepost op: 1-06-2003, 10:29:59 »
En dat ik in hoogst eigen persoon nog ruzie met hem gemaakt heb.

Je begrijpt vast wel dat ik hier 't fijne van wil weten. Wanneer en waarom heb je persoonlijk ruzie met Schumi gemaakt?  :-\








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #36 Gepost op: 1-06-2003, 10:58:30 »

Gaan jullie ook wel eens karten?

Tuurlijk!

En Monaco, daar ga ik helemaal voor zitten.
Alleen jammer dat Bernoldi dit jaar niet meedoet.










“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #37 Gepost op: 1-06-2003, 13:51:43 »
Je begrijpt vast wel dat ik hier 't fijne van wil weten. Wanneer en waarom heb je persoonlijk ruzie met Schumi gemaakt?  :-\
Ik als dwerg (en als persoon) werkte ooit (een jaar of tweeeneenhalf) in Disney. Ik stond oa bij de shows en op een dag moesten er bij Tarzan 4 (vier!) volledige rijen worden gereserveerd. Het gerucht ging rond (zoals er daar vrij vaak geruchten rond gaan - het is net een dorp) dat Brad Pitt zou komen, maar het was Schumacher met een gevolg van zeven personen. Dus 4 banken (voor een man of 80-100) voor 8 personen, hoe arrogant ben je dan?
Zelf prinses Astrid van België zit gewoon tussen het publiek en Leo Dicaprio loopt gewoon incognito rond.

Maar goed, ik kende die hele Schumancher niet, ik wist wel dat ie er was, maar wie?, geen idee.
En toen moest zijn kind naar de plee, maar hij was te beroerd om naar de toiletten te lopen (zeg 150 meter) dus klom hij over een hek, over de spoorbaan en liet toen zijn kind daar plassen.
Vrij asociaal, dus ik heb hem eens even goed de les gelezen!

Mijn oordeel: klein manneke, lelijke vent.







« Laatst bewerkt op: 1-06-2003, 13:53:33 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Formule 1
« Reactie #38 Gepost op: 1-06-2003, 16:52:31 »
Zo dat klinkt niet zo heel sympathiek van onze Schumi! Ik heb 'm altijd al 'n vervelende man gevonden, maar dit soort verhalen versterken dat gevoel nog eens! Goed dat je 'm 'ns flink de waarheid hebt gezegd.  ;)

Maar terug naar de orde van de dag: Montoya heeft gewonnen!!! Geweldig gewoon van de kleine Colombiaan! Hij had eigenlijk al veel meer races moeten winnen, maar 't feit dat dit z'n tweede overwinning was maakte 't toch ook wel erg bijzonder.  :)

Vrij aardige race verder. Door de kwalificatieposities en de strategieen van de teams werd 't toch nog spannend, ondanks dat er in Monaco eigenlijk niet ingehaald kan worden. Renault heeft 't natuurlijk ook weer heel goed gedaan vandaag. Maar ik was vooral ook blij met Kimi's tweede plaats, omdat 'm dat weer meer voorsprong op Schumi geeft.  8)

Jammer voor Jos dat z'n auto weer 'ns problemen had. Wel typisch dat Wilson precies 't zelfde probleem had. Echt jammer vind ik 't, dat onze Jos niet 'n keertje kan vlammen, omdat hij nooit 'ns in 'n fatsoenlijke auto zit.  :(







« Laatst bewerkt op: 1-06-2003, 16:54:01 door Han13 »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Formule 1
« Reactie #39 Gepost op: 5-07-2003, 18:57:34 »
Zo, maar weer eens dit topic naar boven gehaald. Ik hoop dat er nog wat F1 fans aanwezig zijn.

Ik vond het toch wel de vermelding waard dat onze Jos gister met de prekwalificatie op plaats 1 te vinden was. Natuurlijk lag dat aan de opdrogende baan, maar het was toch leuk om het een keertje mee te maken.  ;D







Geniet nooit met mate...