Poll

Wat wordt het concept van RN Songfestival?

random (het idee van Daysdie)
3 (8.6%)
Amerika (ieder een andere staat)
13 (37.1%)
Talentenjachtsongfestival
2 (5.7%)
Niet- Engelstalig
6 (17.1%)
Alles mag (iedereen wel een ander land)
10 (28.6%)
Deelnemers onder de 18
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 34

Auteur Topic: RN Global City Song Contest 2014  (gelezen 789153 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3420 Gepost op: 25-09-2012, 23:34:57 »
Sorry mensen, ik was inderdaad op vakantie en heb wel af en toe online gezeten, maar meer om te skypen en via facebook foto's aan het thuisfront te laten zien. Ik dacht dat ik nog tot eind september had, maar dat was een misverstand. Sorry dat ik het heb opgehouden voor iedereen.

Ik had eigenlijk India en zou deze gekozen hebben, uit Slumdog Millionaire (ik wou niet Jai Ho doen aangezien die al bekend was door Pussycat Dolls)

Het filmpje lijkt wel geplaybackt, maar dat komt omdat het niet de originele videoclip ervan is. Die is er niet en dit was interessanter dan stilstaande beelden uit de film. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3421 Gepost op: 25-09-2012, 23:38:17 »
Dat is jammer :(. Hij had van mij waarschijnlijk 1 of 2 punten gekregen ;). Volgende keer beter.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3422 Gepost op: 25-09-2012, 23:43:05 »
Toch fijn te horen dat ik wel punten gehad zou hebben! Volgende keer probeer ik weer en ga ik beter opletten.  :-[

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3423 Gepost op: 26-09-2012, 09:41:29 »
Slumdog Millionaire had goede muziek ::ok::

Toch wel een stuk of 5-6 ongegeven en eveneens hypothetische punten ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3424 Gepost op: 26-09-2012, 10:54:01 »
@tdietz: vroeger was alles beter!
Bij de eerste clip verwacht ik steeds dat de zang ingezet wordt en die komt maar niet  ::)

Addie: die eerste is mijn favo zomerliedje  ::ok::

Robbieazerty: ik vind die stem irritant, het buikdansen daarentegen is  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3425 Gepost op: 26-09-2012, 12:04:55 »
Afgelopen maandag de eerste 8 nummers beluisterd, vrijdag doe ik de rest als het mee zit. En ik moet zeggen, de kwaliteit valt mij mee! Ik heb in ieder geval al een paar nummers die zomaar punten zouden kunnen scoren.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3426 Gepost op: 26-09-2012, 13:09:58 »
Gelukkig, één iemand positief :P  ::rofl::



Overigens dacht ik het liedje van Suriname te herkennen, maar Lise zei dat het een ander nummer was dat zo bekend was, maar wel met dezelfde melodie. Andere tekst.
Iemand enig idee welk nummer dat kan zijn?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3427 Gepost op: 26-09-2012, 13:16:33 »
Gelukkig, één iemand positief :P  ::rofl::



Overigens dacht ik het liedje van Suriname te herkennen, maar Lise zei dat het een ander nummer was dat zo bekend was, maar wel met dezelfde melodie. Andere tekst.
Iemand enig idee welk nummer dat kan zijn?
Ja



en de inzending van suriname:

« Laatst bewerkt op: 26-09-2012, 13:20:10 door tdietz »
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3428 Gepost op: 26-09-2012, 13:20:50 »
heb je dat nummer gemist? Die word echt non stop gedraaid, om bijna gek van te worden :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3429 Gepost op: 26-09-2012, 13:24:52 »
Muchas gracias!!

Lise had het er al over dat het nummer spaans was en waarschijnlijk iets van No lo sé heette. Die had ook al gezocht op youtube, maar kon het niet vinden  :-\\

Is ook niet gek als je ziet dat het nummer heel anders heet :P

D*N; zei toch laatst al dat ik geen radio luister....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3430 Gepost op: 26-09-2012, 13:32:07 »
is niet erg cynneke, ik denk meer dat d*n dat bedoeld omdat je bijna niet over straat kon lopen zonder dat nummer te horen

overal in winkels enzo hoorde je het ook

toen ik op vakantie was in equador hoorde ik het ook op elke straathoek
dat nummer werd over heel groot gedeelte van de wereld non-stop gedraaid
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3431 Gepost op: 26-09-2012, 13:36:09 »
Als ik ergens ben, ben ik horende doof en ziende blind. Ik richt me dan op wat ik aan het doen ben en omgevingsmuziek hoor ik niet eens. Ik heb thuis ook eigenlijk nooit muziek op. Radio sowieso eigenlijk nooit en soms wel eens een mp3-muziekje als ik aan het opruimen of schoonmaken ben. Maar zelfs dat lang niet altijd.... Ik heb gewoon erg weinig met muziek :)

Lise hoort wel e.e.a. via de radio op het werk, vandaar die dat herkende.....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3432 Gepost op: 26-09-2012, 13:46:52 »
Als ik ergens ben, ben ik horende doof en ziende blind. Ik richt me dan op wat ik aan het doen ben en omgevingsmuziek hoor ik niet eens. Ik heb thuis ook eigenlijk nooit muziek op. Radio sowieso eigenlijk nooit en soms wel eens een mp3-muziekje als ik aan het opruimen of schoonmaken ben. Maar zelfs dat lang niet altijd.... Ik heb gewoon erg weinig met muziek :)

Lise hoort wel e.e.a. via de radio op het werk, vandaar die dat herkende.....
oke dus iedereen die iets totaal niet origineels heeft kan blij zijn met jou ;)

ik kan niet zonder muziek, youtube is inmiddels ook één van mijn favoriete sites geworden
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3433 Gepost op: 26-09-2012, 13:54:46 »
Als ik ergens ben, ben ik horende doof en ziende blind. Ik richt me dan op wat ik aan het doen ben en omgevingsmuziek hoor ik niet eens. Ik heb thuis ook eigenlijk nooit muziek op. Radio sowieso eigenlijk nooit en soms wel eens een mp3-muziekje als ik aan het opruimen of schoonmaken ben. Maar zelfs dat lang niet altijd.... Ik heb gewoon erg weinig met muziek :)

Lise hoort wel e.e.a. via de radio op het werk, vandaar die dat herkende.....
Gelukkig nog iemand waar niet al te veel muziek aanstaat... Als ik aan 1 uurtje muziek in de paar dagen kom is het veel... Als ik aan de computer zit hoef ik er geen muziek bij, en ook verder niet...


ik denk meer dat d*n dat bedoeld omdat je bijna niet over straat kon lopen zonder dat nummer te horen

overal in winkels enzo hoorde je het ook

Dan moet ik toch eens in de winkels gaan opletten wat voor muziek wordt gedraaid... Volgens mij wordt hier in de meeste winkels überhaupt geen muziek gedraaid...

ik kan niet zonder muziek, youtube is inmiddels ook één van mijn favoriete sites geworden
Grappig, ik hoorde laatst over een onderzoek, en daaruit kwam naar voren dat een gemiddelde Nederlandse jongere tegenwoordig gemiddeld zo'n 4 uur per dag naar muziek luistert!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3434 Gepost op: 26-09-2012, 14:02:28 »
oke dus iedereen die iets totaal niet origineels heeft kan blij zijn met jou ;)

ik kan niet zonder muziek, youtube is inmiddels ook één van mijn favoriete sites geworden

Inderdaad muziek is geweldig als je met dingen bezig bent of juist met niks bezig bent haha. Via youtube kom je ook achter allerlei nieuwe muziek.


Dan moet ik toch eens in de winkels gaan opletten wat voor muziek wordt gedraaid... Volgens mij wordt hier in de meeste winkels überhaupt geen muziek gedraaid...

In de meeste kledingzaken heb je muziek en vaak vrij hard ook. Ik word er altijd wat kriebelig van dan haha. Volgens mij heb je ook in andere winkels muziek zoals in supermarkten en drogisterijen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3435 Gepost op: 26-09-2012, 14:07:43 »
Inderdaad muziek is geweldig als je met dingen bezig bent of juist met niks bezig bent haha. Via youtube kom je ook achter allerlei nieuwe muziek.
Zo heb ik mijn nummer ook gevonden. Ik had een land in gedachten, en ben daar muziek bij gaan zoeken. Ik kende in ieder geval het nummer niet, en vond het gewoon een heel leuk, lekker liggend nummer. Maar als ik dat zo lees, kan het dus best zijn dat mijn nummer net als dat Surinaamse nummer ook heel bekend is...

Citaat
In de meeste kledingzaken heb je muziek en vaak vrij hard ook. Ik word er altijd wat kriebelig van dan haha. Volgens mij heb je ook in andere winkels muziek zoals in supermarkten en drogisterijen.
Ah, vandaar, ik kom alleen als het nodig is in klerenzaken. Zeker niet voor mijn lol... ;D
Ich bin ein Bärliner!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3436 Gepost op: 26-09-2012, 14:16:05 »
Ach, of je nu een bekend of niet-bekend nummer hebt, als het maar lekker klinkt, toch?

Don't worry be happy is echt al oud (of word ik gewoon oud :P) en dat nummer klinkt ook nog steeds lekker. Voor mij is het geen teleurstelling als het een nummer is dat niet nieuw of onbekend is in elk geval!

Bedacht me later dat ik eigenlijk mee had moeten doen met


Maar voor welk land had ik dan mee moeten doen :P
Hij werd geboren in Trinidad en Tobago (Jawel, wie had er ook al over nagedacht om dát te kiezen???), maar groeide op in de VS :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3437 Gepost op: 26-09-2012, 14:21:59 »
Ach, of je nu een bekend of niet-bekend nummer hebt, als het maar lekker klinkt, toch?

Don't worry be happy is echt al oud (of word ik gewoon oud :P) en dat nummer klinkt ook nog steeds lekker. Voor mij is het geen teleurstelling als het een nummer is dat niet nieuw of onbekend is in elk geval!

Bedacht me later dat ik eigenlijk mee had moeten doen met


Maar voor welk land had ik dan mee moeten doen :P
Hij werd geboren in Trinidad en Tobago (Jawel, wie had er ook al over nagedacht om dát te kiezen???), maar groeide op in de VS :)

haha zoiets had je idd kunnen doen


@LdH in de AH staat er altijd radio aan, in de meeste supermarkten staat muziek aan, ik neem aan dat je daar wel eens heen gaat ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3438 Gepost op: 26-09-2012, 14:22:47 »
Don't worry be happy is echt al oud (of word ik gewoon oud :P) en dat nummer klinkt ook nog steeds lekker. Voor mij is het geen teleurstelling als het een nummer is dat niet nieuw of onbekend is in elk geval!
Dat blijft inderdaad een lekker nummer, waar je werkelijk happy van kan worden! Misschien bij een volgende songfestival-editie toch maar de Max-editie?
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet World Songfestival II
« Reactie #3439 Gepost op: 26-09-2012, 14:23:29 »
...maar soms even niet :)