Auteur Topic: Vraagje aan de beheerders (van de chat)  (gelezen 4348 keer)

Offline johnw55

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vraagje aan de beheerders (van de chat)
« Gepost op: 8-04-2003, 11:13:44 »
Hallo Allemaal,

Kan één van jullie mij misschien vertellen of er iets gewijzigd is aan de interface van het aanloggen op de chatboxen op de simpele manier?

Ik kan op mijn werk niet met Mirc aanloggen, maar wel op de simpele manier via het forum.
De vorige keer dat ik dit deed kreeg ik een volledig scherm, met een soort van mirc-indeling, goed en duidelijk te lezen dus.

Gisteravond echter kreeg ik "ergens" bovenin het scherm een beeldje van 10x8 cm met de tekst van de chat, links ernaast mijn instel-mogelijkheden en recht een kort lijstje van 8 personen die waren ingelogd met een scroll balkje.

Ik was eerst van mening dat dit ook nog wel eens een instelling van de pc op mijn werk kon zijn of van de fire-wall daar maar ik heb het net getest en krijg hier thuis dezelfde instelling.
(die er dus verleden week niet was, toen was het goed te lezen)

Omdat ik deze week het spel graag zou willen volgen op mijn werk en dus niet anders kan dan op de simpele manier in te loggen is stel ik deze vraag. Of misschien kan iemand mij een tip geven om een bepaalde instelling in explorer te wijzigen of zo.

Alvast bedankt voor de medewerking.
Groetjes, John.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Vraagje aan de beheerders (van de chat)
« Reactie #1 Gepost op: 8-04-2003, 16:43:54 »
Ik heb dit probleem ook wel eens maar meestal is dat na 1 keer vernieuwen wel verholpen...Wat niet wegneemt dat dit niet hoort, natuurlijk...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline johnw55

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Vraagje aan de beheerders (van de chat)
« Reactie #2 Gepost op: 8-04-2003, 17:09:15 »
Bedankt voor je reactie, Daan!
Dan probeer ik dat eens.
Het is echt niet te volgen dan, jammer eigenlijk.
Groetjes, John.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Vraagje aan de beheerders (van de chat)
« Reactie #3 Gepost op: 8-04-2003, 17:24:40 »
Het probleem is doorgegeven aan de technische staf, john. Onze excuses, maar het is een groter probleem als enkel Mol Online. Ik hoop dat het snel geregeld is.









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline johnw55

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Vraagje aan de beheerders (van de chat)
« Reactie #4 Gepost op: 8-04-2003, 19:16:46 »
Bedankt voor je reactie, Marc.

Nu weet ik tenminste dat het probleem niet aan deze kant ligt en dat ik niet verder hoeft te zoeken hier.
Ik hoop ook dat het snel verholpen kan woprden en anders heb ik gewoon pech.

Nogmaals bedankt en succes verder!
Groetjes, John.