Auteur Topic: Toto eredivisie  (gelezen 505590 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2280 Gepost op: 28-01-2019, 20:09:41 »
Waardeloze week
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2281 Gepost op: 10-02-2019, 18:47:59 »
Man, Niek blijft lekker gaan - het gat is inmiddels 17 punten :o
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2282 Gepost op: 10-02-2019, 18:49:24 »
 ;D

Vijfje bij Groningen-Vitesse en bij VVV-Willem II. Dat schiet op  ::bravo::
You'll never walk alone

Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2283 Gepost op: 15-02-2019, 18:53:12 »
Zie dit net pas...

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar vorig weekend zijn er maar 4 uitslagen van mij geregistreerd?  ???
Weet zeker dat ik alles had ingevuld... maar goed. Geen zin om de discussie aan te gaan... toch niks aan te doen.

Daaaaaaaaaaaaaag klassement... als het al iets was...  ::ohno::

Zal de rest van de wedstrijden gewoon invullen maar dit demotiveert wel...  :\'(

(sorry voor deze mineurstemming maar dit trekt wel bij hoor... baal gewoon ontzettend omdat ik echt alles ingevuld had...)

EDIT: Nou snap ik het helemaal niet meer... Het is nu 18.55 uur, ADO-PEC begint pas over een uur maar kan de uitslag al niet meer invullen??? (had 2-1 voor ADO willen zeggen maar er staat nu al een hatelijke 0...)
« Laatst bewerkt op: 15-02-2019, 18:57:19 door KingLennart »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2284 Gepost op: 16-02-2019, 17:34:52 »
AZ - VVV Venlo

AFAS Stadion (Alkmaar)

naam            voorspelling   
Daisy           2   -   0   
KingLennart   2   -   0   
kwkw           2   -   0   
ldhmolletje   2   -   0   
Moliere           2   -   0   
Mollenvanger   2   -   0   
nieky           2   -   0

Nou dat is duidelijk he ;D (heb de mensen die niet hebben ingevuld even weggelaten). We zijn eensgezind :P

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2285 Gepost op: 17-02-2019, 14:00:37 »
Zie dit net pas...

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar vorig weekend zijn er maar 4 uitslagen van mij geregistreerd?  ???
Weet zeker dat ik alles had ingevuld... maar goed. Geen zin om de discussie aan te gaan... toch niks aan te doen.

Daaaaaaaaaaaaaag klassement... als het al iets was...  ::ohno::

Zal de rest van de wedstrijden gewoon invullen maar dit demotiveert wel...  :\'(

(sorry voor deze mineurstemming maar dit trekt wel bij hoor... baal gewoon ontzettend omdat ik echt alles ingevuld had...)

EDIT: Nou snap ik het helemaal niet meer... Het is nu 18.55 uur, ADO-PEC begint pas over een uur maar kan de uitslag al niet meer invullen??? (had 2-1 voor ADO willen zeggen maar er staat nu al een hatelijke 0...)

Dubbelraar.
Kan zulke dingen ook niet specifiek achter de schermen terug zien, of iets überhaupt geregistreerd is (geweest) of waar t fout in gedaan.

Wedstrijden sluiten in principe 60m vantevoren, maar jij was dus blijkbaar 65m vooraf.. Ook raar.
Ben nu niet in de buurt van mn laptop, waarbij ik alleen bij de toto kan inloggen, maar dat wil ik ook nog even nakijken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2286 Gepost op: 18-02-2019, 14:21:33 »
Dubbelraar.
Kan zulke dingen ook niet specifiek achter de schermen terug zien, of iets überhaupt geregistreerd is (geweest) of waar t fout in gedaan.

Wedstrijden sluiten in principe 60m vantevoren, maar jij was dus blijkbaar 65m vooraf.. Ook raar.
Ben nu niet in de buurt van mn laptop, waarbij ik alleen bij de toto kan inloggen, maar dat wil ik ook nog even nakijken.

Ik heb echt geen idee wat er mis ging... heb de uitslagen vanaf mijn telefoon ingevoerd maar dat ging andere keren ook prima?
Enfin... tis gebeurd. Tis nie anders... toch maar tijdiger invullen en dan het liefst vanaf mijn laptop  ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2287 Gepost op: 19-02-2019, 16:44:10 »
Ik heb echt geen idee wat er mis ging... heb de uitslagen vanaf mijn telefoon ingevoerd maar dat ging andere keren ook prima?
Enfin... tis gebeurd. Tis nie anders... toch maar tijdiger invullen en dan het liefst vanaf mijn laptop  ::rofl::

Had net pas de mogelijkheid om de uitslagen van deze week in te vullen, dus heb nog even rondgekeken.
Het is wel vreemd: ook dat de 4 geregistreerde wedstrijden over 2 dagen zijn verdeeld: het is niet dat bijvoorbeeld een volledige dag is overgeslagen.

Daarnaast is het raar dat je grofweg 65 minuten vooraf dit weekend niet meer kon invullen, aangezien ik zie dat we het hadden ingesteld dat de sluitingstijd slechts 15m vooraf is.

Dus los dat het nu vervelend is, moeten we liefst ook zien te achterhalen waar 't door komt voor de toekomst.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2288 Gepost op: 20-02-2019, 21:18:18 »
Om in de toekomst onduidelijkheid tr voorkomen:

Ajax-Pec is verzet.

Slaat nergens op, maar dat is een andere discussie  ;D
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2289 Gepost op: 20-02-2019, 21:49:38 »
Ik las dat er een  ::megafoon:: is ingediend, dus wie weet nog even wachten ;D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2290 Gepost op: 24-02-2019, 19:44:07 »
Het vijfje bij willem 2 - AZ redt mn weekend  ;D
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2291 Gepost op: 24-02-2019, 19:58:42 »
Ik las dat er een  ::megafoon:: is ingediend, dus wie weet nog even wachten ;D

En vandaag nog een spoed arbitragezaak aangevraagd.

Ik heb het vooralsnog even laten staan, maar wel iets om in het oog te houden.

Het vijfje bij willem 2 - AZ redt mn weekend  ;D

..zodat je nu met 26 punten bovenaan staat ::oink:: ::oink::

Oogt als een gewaagde voorspelling overigens, AZ won de voorgaande 5 wedstrijden en allemaal met een clean sheet.
Op het eerste oog pleit dat toch voor een overwinning van AZ.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2292 Gepost op: 24-02-2019, 20:17:36 »
Ik was dan ook in de volle overtuiging dat ik AZ had laten winnen  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2293 Gepost op: 25-02-2019, 12:57:50 »
Oogt als een gewaagde voorspelling overigens, AZ won de voorgaande 5 wedstrijden en allemaal met een clean sheet.
Op het eerste oog pleit dat toch voor een overwinning van AZ.
Matchfixing ::jaja::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2294 Gepost op: 25-02-2019, 13:14:59 »
Ik was dan ook in de volle overtuiging dat ik AZ had laten winnen  ::rofl::

 ::rofl::

Matchfixing ::jaja::

Niekkk, heb je weer met miljoenen lopen strooien voor 5 toto-punten? ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2295 Gepost op: 1-03-2019, 11:26:31 »
Ajax - PEC is inmiddels definitief naar 13 maart verplaatst, en is aangepast.

Daarnaast bleek dat, voor de grap, nog iets van 4 andere wedstrijden deze speelronde ook door de knvb waren gehusseld. Daardoor is er bijvoorbeeld deze zondagmiddag geen matinee om 12u15.
Maar alles hoort weer te kloppen, en vooralsnog voor de 2 opvolgende rondes ook. ::ok::

Het heeft gewoon geen zin om meer dan 2-3 weken vooruit te checken of de wedstrijden weer kloppen, omdat dingen zo vaak worden veranderd ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2296 Gepost op: 8-03-2019, 19:13:22 »
Daarnaast is het raar dat je grofweg 65 minuten vooraf dit weekend niet meer kon invullen, aangezien ik zie dat we het hadden ingesteld dat de sluitingstijd slechts 15m vooraf is.

Dus los dat het nu vervelend is, moeten we liefst ook zien te achterhalen waar 't door komt voor de toekomst.

Even ter info, omdat ik nu niet meer weet hoe lang vooraf ik alles moet invullen...

Het is nu tien over 7 en ik kan niet meer de wedstrijd van vanavond invullen (UTR-GRO)…
Als het een uur van tevoren sluit ben ik te laat... maar niet als het pas 15 minuten van tevoren sluit...

Ach ja... had de match van vanavond toch vast fout gehad  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2297 Gepost op: 9-03-2019, 09:28:21 »
De instellingen hebben we op 15 minuten staan, maar dat blijkt in de praktijk niet te werken.
Oftewel, het is onduidelijk.

Er wordt naar gekeken ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2298 Gepost op: 10-03-2019, 20:08:16 »
Uitslagen zijn weer bijgewerkt, maar belangrijker:

Even ter info, omdat ik nu niet meer weet hoe lang vooraf ik alles moet invullen...

Het is nu tien over 7 en ik kan niet meer de wedstrijd van vanavond invullen (UTR-GRO)…
Als het een uur van tevoren sluit ben ik te laat... maar niet als het pas 15 minuten van tevoren sluit...

Ach ja... had de match van vanavond toch vast fout gehad  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
De instellingen hebben we op 15 minuten staan, maar dat blijkt in de praktijk niet te werken.
Oftewel, het is onduidelijk.

Er wordt naar gekeken ::ok::

Dit is opgelost.
Deze omgeving is voor ons een nieuw systeem voor de toto, dus dan loop je soms tegen wat onverwachte dingen aan. Zoals in dit geval: de zomer- en wintertijd.
Blijkbaar stond sinds het ingaan van de wintertijd elke wedstrijd een uur verkeerd - en sloot daarom ook niet 15 minuten voordien, maar een uur vroeger: 75 minuten voordien.

Als het goed is staat nu alles weer goed. Tijden zijn aangepast tot en met het einde van de wintertijd, oftewel eind deze maand, oftewel halverwege speelronde 27 ::)

Zeg, over dat referendum om zomer-/wintertijd af te schaffen he.. ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Toto eredivisie
« Reactie #2299 Gepost op: 10-03-2019, 20:11:04 »
Uitslagen zijn weer bijgewerkt, maar belangrijker:

Oef, Moliere had een knappe zondag  ::ok::
You'll never walk alone