Auteur Topic: Bar 'Het Chaotische Veld'  (gelezen 276261 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #820 Gepost op: 8-10-2020, 12:57:37 »
Hans en ik zitten op dezelfde lijn ::hypocriet::.
Ah, ik wist niet dat jij tegenwoordig als buschauffeur werkte. Doe de groeten aan Hans, aardige chauffeur  ::ok::

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #821 Gepost op: 8-10-2020, 14:00:24 »
Ah, ik wist niet dat jij tegenwoordig als buschauffeur werkte. Doe de groeten aan Hans, aardige chauffeur  ::ok::

Zal dan wel een lijn in Rotterdam of Eindhoven zijn.  :P
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #822 Gepost op: 22-01-2021, 17:06:35 »
Ik zie nergens een Olympische Spelen topic, dus daarom post ik hier:

"De Japanse regering heeft achter gesloten deuren de conclusie getrokken dat de Olympische Spelen in Tokio vanwege het coronavirus afgelast moeten worden", aldus een anoniem lid van de Japanse regeringscoalitie tegen de Britse krant The Times.

Het is nu wel heel onwaarschijnlijk dat de Spelen nog doorgaan.  :(
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #823 Gepost op: 22-01-2021, 17:20:38 »
Dat las ik vanochtend, is inmiddels alweer ontkend.


Ik denk dat het IOC nu nog niet wil beslissen, de vaccinatie graad moet hoger zijn, en dan kijken wat de besmetting cijfers doen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #824 Gepost op: 23-01-2021, 23:37:47 »
Ik denk dat we de rol van verschillende grote broadcast organisaties achter de schermen niet moeten onderschatten .  Uit veiligheidsoverwegingen zeg ik last de he,e zaak af, loop geen onnodig risico. Als je kijkt wat er voor geld mee gemoeid is denk ik dat afgelasting evht het laatste is wat ze gaan doen.


Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #825 Gepost op: 24-01-2021, 10:14:10 »
Of denk over alternatieven na. Bijv de Spelen uitsmeren over een langere periode zodat je met verschillende kleinere bubbels kan werken.

You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #826 Gepost op: 24-01-2021, 10:21:30 »
Ik vrees dat dat organisatorisch onmogelijk zal zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #827 Gepost op: 24-01-2021, 13:40:52 »
Of kijken of je elke sport(groep) ergens anders kan laten plaats vinden? Bijv judo in Japan, voetbal in Portugal, tennis in Parijs, Atletiek in Rome, basketbal in de USA, etc. (ik noem maar wat randoms).
Mist dat aan charme? Ja. Maar voor sporters die 4 5 jaar keihard gewerkt hebben om er te komen, hebben ze dan iig een wedstrijd.
Mits het mogelijk is natuurlijk ...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #828 Gepost op: 24-01-2021, 13:57:33 »
Ik vind het uiteraard enorm zuur voor de sporters die 4 jaar lang naar de OS hebben toegewerkt, dat ze nu 1 jaar langer moeten wachten om hun ultieme droom na te jagen, en die wellicht nu niet eens kunnen verwezenlijken.

Het kost onnoemelijk veel geld om het te organiseren, maar ook om de hele boel te annuleren. Denk maar eens aan de sportaccommodaties, de persruimtes, etc, die speciaal voor de Spelen gebouwd zijn. Je kan die dingen natuurlijk voor andere zaken gebruiken, maar dan zul je er idioot hoge prijzen voor moeten vragen.

Wat is wijsheid in dit verband? De Spelen van Tokio ''over'' die van Parijs heen tillen wellicht, en eventueel ook over die van 2028, omdat Los Angeles wellicht al zóveel geïnvesteerd heeft dat zij moeilijk een editie kunnen opschuiven?

Ik weet het, Corona is een situatie die veel méér impact heeft dan alleen een levensbedreigende pandemie. En ik zei het al: wat is in dit  dus verband ''wijsheid''?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #829 Gepost op: 24-01-2021, 14:44:38 »
Of kijken of je elke sport(groep) ergens anders kan laten plaats vinden? Bijv judo in Japan, voetbal in Portugal, tennis in Parijs, Atletiek in Rome, basketbal in de USA, etc. (ik noem maar wat randoms).
Mist dat aan charme? Ja. Maar voor sporters die 4 5 jaar keihard gewerkt hebben om er te komen, hebben ze dan iig een wedstrijd.
Mits het mogelijk is natuurlijk ...

Ja, heb ik ook nog aan gedacht als optie. Het idee Olympische Spelen is dan minder/weg, maar zo kun je in ieder geval iets organiseren. Zowel voor sporters als voor het thuispubliek (mensen die thuis/binnen zitten moeten ook vermaakt worden)
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #830 Gepost op: 24-01-2021, 16:09:34 »
Na ja, vooralsnog gaan ze nog gewoon door!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #831 Gepost op: 27-01-2021, 09:08:39 »
Het schijnt dat er vanuit Florida aan aanbod is om eventueel de Spelen van Tokyo over te nemen... Geen idee hoe serieus het is, maar het stond wel al op de Duitse teletekst!
Ich bin ein Bärliner!

Online MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #832 Gepost op: 27-01-2021, 15:21:10 »
Het schijnt dat er vanuit Florida aan aanbod is om eventueel de Spelen van Tokyo over te nemen... Geen idee hoe serieus het is, maar het stond wel al op de Duitse teletekst!

Dan zet ik in op Donald Trump Olympisch kampioen golf.  :P

OT:

Maar logisch, in Florida hebben ze COVID dan ook zo goed onder controle.  ::ohno::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #833 Gepost op: 7-03-2021, 19:05:10 »
Het was wel het weekend van de sportieve successen (en enkele tegenvallers) voor Nederland.

Op de atletiekbaan in Polen, op het bijzondere parcours in en rond Sienna, en natuurlijk het gouddelven van Suzanne Schulting en haar team, en niet te vergeten de Mannen-relay.


Er zijn weekends waar Nederland MINDER succesvol is........