Auteur Topic: Fort Boyard in de media  (gelezen 65442 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fort Boyard in de media
« Reactie #20 Gepost op: 7-07-2012, 16:00:55 »
nou misschien mogen de onbekende Nederlanders dan weer een keertje meedoen :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fort Boyard in de media
« Reactie #21 Gepost op: 7-07-2012, 20:05:14 »
Jammer dat ze niet echt bekende Nederlanders hebben kunnen vinden. Ook al ken ik enorm veel BN-ers, van dit rijtje ken ik bijna niemand! Dat is ook best een prestatie, maar dat lijkt me niet de bedoeling van het spelen van een spel met BN-ers. Vorig jaar vond ik de serie juist leuk omdat er zoveel echt bekende mensen in zaten. Maar kort mijn mening over de deelnemers die ik wél ken:

Team Kinderen van: Dré Hazes en Roxeanne Hazes
Zodra de familie Hazes in beeld komt zap ik weg, dus misschien moet ik dat nu ook maar gaan doen? (Ik vind het vooral zo jammer dat ze nog steeds meeliften op de roem van hun vader en zelf nog steeds niet of nauwelijks iets bereikt hebben.)

Team Dansers: Juvat Westendorp en Euvgenia Parakhina
Juvat vond ik best aardig in So you think you can dance, maar verder heb ik niet echt een mening over hem. Euvgenia vond ik super leuk in De schat van de oranje, dus ik heb goede hoop voor Boyard!
 
Team Comedians:
Ken ik er geen een van, dus geen idee of het leuke mensen zijn.

Team Acteurs: Birgit Schuurman en Rick Engelkes
Leuk! Ook zo'n beetje de bekendste BN-ers van het stel :).

Team Artiesten: Jennifer Ewbank,Chris Hordijk en Grad Damen
Tja, artiesten? Wederom wordt het The Voice-blik opengetrokken met daarbij een volkszanger, lijkt me niet zon goede combinatie eerlijk gezegd.

Team Musical: Lone van Roosendaal, Antje Monteiro en Rosalie de Jong
Leuk! Vorig jaar vond ik het musicalteam al geweldig en met deze drie gaat dat ook zeker goed komen. Vooral Rosalie (kleurcode paars bij Mary Poppins) vind ik erg leuk.

Kortom, de teams musical en acteurs lijken me het leukste. Vooral het musicalteam belooft wederom mijn favoriet te worden. Qua presentatie weet ik het nog niet. Vorig jaar vond ik Gerard Ekdom erg leuk, maar vooral in combinatie met Art. Ik weet niet hoe de samenwerking met Lauren zal zijn, al vind ik haar individueel als presentatrice wel erg leuk (maar als presentatrice bij dit programma heb ik mijn twijfels).

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Fort Boyard in de media
« Reactie #22 Gepost op: 7-07-2012, 22:07:38 »
En natuurlijk werden alle BN'ers een aantal dagen geleden in RTL Boulevard door Albert Verlinde ook nog even opgeroepen om niet mee te doen met wat voor AVRO-programma dan ook. >:( ::niet-ok::
Het wordt zo langzamerhand idd met twee maten meten, want heeft Boulevard vorig jaar ooit zulke dingen gezegd toen Sipke Jan door zijn enkelblessure vroegtijdig Expeditie Robinson moest verlaten?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Fort Boyard in de media
« Reactie #23 Gepost op: 12-07-2012, 17:21:21 »
Het wordt zo langzamerhand idd met twee maten meten, want heeft Boulevard vorig jaar ooit zulke dingen gezegd toen Sipke Jan door zijn enkelblessure vroegtijdig Expeditie Robinson moest verlaten?
Precies, dat dacht ik ook toen ze het over Dennis hadden dit jaar...

Totdat ik erachter kwam dat 'ie was uitgegleden op de badkamer ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Fort Boyard in de media
« Reactie #24 Gepost op: 29-08-2012, 19:15:26 »
Aanstaande Maandag begint Ford Boyard toch weer.
Dat hoorde ik gister op tv.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Fort Boyard in de media
« Reactie #25 Gepost op: 29-08-2012, 19:19:15 »
Klopt ::ok::

Nieuwe board is bijna klaar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.