Auteur Topic: Team 1 - Musical 2e plaats  (gelezen 8415 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Team 1 - Musical 2e plaats
« Gepost op: 22-07-2011, 22:29:11 »
Kim-Lian van der Meij
Kim-Lian van der Meij (Beverwijk, 1 oktober 1980) is een Nederlandse zangeres, actrice, televisiepresentatrice, musicalster en danseres.
Van der Meijs ouders waren dansers. Van der Meij won in haar jeugd diverse danswedstrijden en deed regelmatig mee aan playbackshows. Op haar zesde en elfde deed ze mee aan de Mini Playbackshow van Henny Huisman.
In 1998 werd ze verkozen tot Miss Fitness. Na een aantal kleine gastrolletjes in Kees & Co en GTST, werd ze gevraagd een screentest te doen voor Veronica. Hierna begon ze als presentatrice bij CallTV en was ze van september 2001 tot december 2002 te zien als presentatrice van Puzzeltijd bij RTL4. Later was Van der Meij te zien in televisieseries als Bonbini Beach en Costa.
Nadat het een tijdje stil was geweest rondom Van der Meij, werd ze presentatrice van een nieuw programma van kinderzender Jetix. Voor dit programma kreeg ze de Gouden Stuiver. In september 2006 stopte Van der Meij met de presentatie van dit programma en ging verder met zingen met haar band.
In 2006 begon Van der Meij met de presentatie van Nationale Kids TV bij Jetix, waarin scholen de strijd met elkaar aangaan.
Op 7 december 2007 presenteerde ze samen met Sipke Jan Bousema de internationale finale van het vijfde Junior Eurovisiesongfestival 2007.
Sinds eind 2009 was Van der Meij te zien in de soapserie ONM. Hierin speelde ze de rol van schooljuf Linda Smit. Ook was ze in 2009 te zien in het kinderprogramma Hider in the House.
Eind 2003 speelde ze in de musical Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer? Samen met Kathleen Aerts speelde ze de kleine zeemeermin in de gelijknamige musical. Sinds 28 januari 2007 speelde ze in de musical Doe Maar!. Tot en met 17 februari 2008 speelde Van der Meij samen met onder anderen Jim Bakkum in de musical Fame, als Carmen. Door haar eerste zwangerschap ging ze tijdens de toer met zwangerschapsverlof. Van september tot december stond ze vervolgens weer als Carmen op het podium en maakte ze de toer van Fame af. Van januari 2009 tot juli 2009 speelde Van der Meij de hoofdrol van Ariel in de musical Footloose. Na de bevalling van haar tweede kind moest Van der Meij weer snel aan de slag. Sinds oktober 2010 vertolkt ze de hoofdrol in de nieuwe Nederlandse musical Legally Blonde.

Ron Link
Ron Link (Nijmegen, 22 september 1979) is een Nederlands zanger en acteur.
Voor zijn deelname aan Idols was hij ook model en speelde hij onder meer mee in de 'dinnershows' van Joop van den Ende.
In 2003 schreef Link zich in voor de tweede editie van de talentenjacht Idols, waar hij bij de laatste 10 finalisten in april 2004 als achtste eindigde.
In 2006 deed Link mee aan de audities van de musical Tarzan, waarna hij de rol van Tarzan kreeg toegewezen. De musical Tarzan was sinds 15 april 2007 onafgebroken te zien in het Fortis Circustheater in Scheveningen. De vrouwelijke hoofdrol van Jane werd ingevuld door Chantal Janzen. De musical Tarzan is definitief op 24 mei 2009 gestopt.
Link zal in 2011 te zien zijn in cabaretgroep Purper.

Brigitte Heitzer
Brigitte Heitzer (Heerlen, 23 augustus 1979) is een Nederlandse musicalactrice.
Ze groeide op in het Limburgse dorp Noorbeek. Ze werd opgeleid aan het Koninklijk Conservatorium (Brussel) en later aan het Fontys Conservatorium (Tilburg), waar ze Muziektheater volgde.
Heitzer speelde in zowel Belle en het Beest (Belle) als in Tarzan (Jane) de understudy van Chantal Janzen.
Op 21 oktober 2007 won ze het televisieprogramma Op zoek naar Evita, waardoor ze de hoofdrol mocht vervullen in de musical Evita die op 16 december 2007 officieel in première ging in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam.
Op 22 november 2009 ging de musical All shook up, love me tender in première, waar ze de hoofdrol Natalie speelt. Samen met René van Kooten e.a. brengt ze een humoristische musical met de 25 belangrijkste hits van Elvis op de planken. Deze musical was tot juli 2010 te zien.
Op 21 september 2010 werd officieel bekend gemaakt dat Brigitte de alternate van Chantal Janzen wordt in de speciaal voor Chantal geschreven musical Petticoat.

Tommie Christiaan
Tommie Christiaan, pseudoniem van Tommie Christiaan Venneker (Amsterdam, 24 februari 1986) is een Nederlands (musical) acteur.
Christiaan volgde een opleiding aan de Dansacademie Lucia Marthas en kreeg zanglessen van Jimmy Hutschinson en Ger Otte.
Christiaan werkte mee aan het Musical Awards Gala 2004 en 2006, Musicals in Ahoy' 2006, Wie Wordt Tarzan en was te zien in de theatertour van Oebele. Op televisie was hij te zien in de Staatsloterij Show, Idols en So You Wanne Be A Popstar. Daarna begon zijn musicalcarrière pas echt met een ensemblerol in Dirty Dancing. Daarna had hij de hoofdrol in High School Musical als Troy en een seizoen later speelde hij Dean Hyde in Love Me Tender. Op 19 februari 2011 won hij de finale van Op zoek naar Zorro.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2011, 21:16:03 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Team 1 - Musical
« Reactie #1 Gepost op: 5-09-2011, 21:49:14 »
Een leuk team!

Jammer dat Kim-Lian bleef vastzitten bij de muuropdracht.

En ik schrok toen Ron bij zijn opdracht naar beneden viel.

Brigitte  ::ok:: bij de memory-opdracht.

Tommy ook  ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Team 1 - Musical
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2011, 21:54:56 »
En ik schrok toen Ron bij zijn opdracht naar beneden viel.
Zeker, alleen hadden we dat al aan het begin gezien, dus toen het 'echt' kwam, was het al geen verrassing meer.
The British are not impressed.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Team 1 - Musical
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2011, 22:09:17 »
Zeker, alleen hadden we dat al aan het begin gezien, dus toen het 'echt' kwam, was het al geen verrassing meer.

Ben ik blij dat ik het begin gemist heb ::jaja:: ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Team 1 - Musical
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2011, 17:55:33 »
Zielig dat Kim vast zat :(

Brigitte is op een boerderij opgegroeid, met allemaal kakkerlakken...... Ik geloof niet dat ik daar vlees of melk van wil.
« Laatst bewerkt op: 6-09-2011, 17:58:31 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Team 1 - Musical 2e plaats
« Reactie #5 Gepost op: 8-11-2011, 21:18:03 »
Respect voor Kim-Lian voor de uitvoering van die toch wel zeer enge spring-van-stoel opdracht ::ok::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Team 1 - Musical 2e plaats
« Reactie #6 Gepost op: 8-11-2011, 21:53:51 »
Wat een held die Tommie, had hem de overwinning gegund.
Spelletje ?! - It's a way of life !