Auteur Topic: Team 2 - Wie Is De Mol  (gelezen 21014 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Team 2 - Wie Is De Mol
« Gepost op: 22-07-2011, 22:41:55 »
Edo Brunner
Edo Brunner (Dubbeldam, 11 oktober 1970) is een Nederlandse acteur en presentator.
In 2003 speelde Edo de rol van Bart in de succesvolle televisieserie "Rozengeur en Wodkalime".
In 2006 presenteerde Brunner het BNN televisieprogramma Cash Cab en doet hij mee in het improvisatieprogramma Kannibalen. Sinds november 2006 is hij één van de acteurs in Tequila. Edo was tevens presentator van het programma LLiNKe Soep van de publieke omroep LLiNK.
In 2008 won Edo Brunner bij Wie is de Mol? een bedrag van €20.375,-.

Inge Ipenburg
Ingrid (Inge) Ipenburg (Deventer, 24 april 1957) is een Nederlands actrice. In 1979 rondde ze haar opleiding aan de Academie voor Kleinkunst af.
Ipenburg werd vooral bekend door haar rol als Martine Hafkamp in de soap Goede tijden, slechte tijden en haar rol als Sophie Noordermeer-Elsinga in de serie Westenwind. In 2005 had zij een kortstondig uitstapje naar NSE op John de Mols Talpa, als presentatrice van het entertainmentnieuws. Dit bleek echter niet goed bij haar te passen, waardoor ze haar collega Harmke Pijpers al gauw alleen achterliet.
Begin 2009 speelde Ipenburg een rol in de musical Supermodel, de musical, naast onder anderen Bettina Holwerda.
Ipenburg speelt in de speelfilm Sinterklaas en het Geheim van het Grote Boek (2008) als Diana Dakjes. Deze rol heeft ze in (2009) herhaald in de film Sinterklaas en de Verdwenen Pakjesboot en in 2010 zal ze voor de 3e keer de rol van Diana Dakjes in de succesvolle bioscoopfilmserie gaan spelen.
In 2007 was Ipenburg te zien als één van de tien deelnemers van Wie is de Mol?. Na de finale werd duidelijk dat zij "de mol" was. Paul Rabbering wist haar uiteindelijk te ontmaskeren en werd daarmee de winnaar van de zevende Nederlandse reeks van Wie is de Mol?.

Hind Laroussi
Hind Laroussi Tahiri, artiestennaam kortweg Hind (Gouda, 3 december 1984) is een Nederlands-Marokkaanse zangeres, vooral bekend geworden door haar plaats in de halve finale bij de eerste editie van Idols.
Hind heeft een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder. Toen Hind acht jaar was zong en acteerde zij voor het eerst in het openbaar. Kort daarna ging ze op zangles. Op haar middelbare school te Gouda (Havo op het St.-Antoniuscollege) trad ze op tijdens muziek- en ouderavonden en volgde ze cabaretlessen. Ook trad ze op zeventienjarige leeftijd op in de Goudse Schouwburg. Ze kreeg een uitnodiging om te zingen tijdens de TMF-dancemasters party of the year in Duitsland. Dit alles resulteerde in een rol in Tracks, een eigentijdse theatervoorstelling. Ze heeft zang-, dans- en cabaretlessen gevolgd. Ook op nationaal niveau trad Hind voor het voetlicht. Ze deed mee aan de Soundmixshow 2002, en haalde daarbij de landelijke tv-finale, waarin ze te bewonderen was als Vanessa Williams. Hind drong door tot de halve finale van het tv-programma Idols, in 2003.
n 2003 deed Hind mee aan Idols. Tijdens de audities was juryvoorzitter Henkjan Smits zo onder de indruk dat hij sprakeloos was. In de derde liveshow verraste ze iedereen met haar keuze voor het nummer Feel van Robbie Williams. Uiteindelijk werd Hind derde, ze verloor in de halve finale van Jim en Jamai.
Hind deed vanaf januari 2010 mee in het televisieprogramma Wie is de Mol, maar viel af in de vijfde aflevering.

Roeland Fernhout
Roeland Adriaan Fernhout (Tilburg, 18 april 1972) is een Nederlands acteur.
Hij werd in 1995 bij het grote publiek bekend door zijn rol in de speelfilm Zusje. Daarvoor had hij al zijn debuut gemaakt in het theater en op televisie in de serie Diamant. Vanaf 1999 werkt hij bij Toneelgroep Amsterdam. Hij werkte daarvoor ook bij andere gezelschappen en in de vrije sector.
Tot zijn bekendste rollen horen die in televisieseries al All Stars - De serie en in films als Phileine zegt sorry. In 2005 was hij te zien in het spelprogramma Wie is de Mol? in Australië; hij moest dat programma echter al snel verlaten vanwege ziekte.
Sinds 2005 is hij één van de vijf RTL Travel presentatoren, en op dit moment presenteert hij op RTL 5 het programma From Alaska With Love.
In 2007 heeft hij 'bij wijze van grap' een boyband samengesteld genaamd Bearforce1 ("Bearforce one"), die onverwacht populair werd, mede dankzij de YouTube-video.
« Laatst bewerkt op: 23-07-2011, 12:40:22 door Dolfie »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #1 Gepost op: 23-07-2011, 22:02:17 »
Ik heb bewondering voor deze 4. De opdrachten zijn toch wel heftiger dan bij WIDM.

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #2 Gepost op: 23-07-2011, 22:09:26 »
Leuk dat Edo mee gaat doen! Hij is voor mij toch een van de absolute mol-toppers uit het verleden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #3 Gepost op: 24-07-2011, 00:36:41 »
leuke groep, maar volgens mij niet echt bepaald sterk :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline valen-el-topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mollooten komen eraan!!!
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #4 Gepost op: 24-07-2011, 12:27:25 »
ik ben voor deze en de gtst groep!
mond dicht! ik ben hier de spelleider!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #5 Gepost op: 26-07-2011, 13:02:06 »
Ik heb bewondering voor deze 4. De opdrachten zijn toch wel heftiger dan bij WIDM.

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Helemaal mee eens!  ::tandpastasmiley::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline valen-el-topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mollooten komen eraan!!!
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #6 Gepost op: 27-07-2011, 16:38:42 »
wel leuk voor roeland, hopen dat hij deze keer niet ziek word
mond dicht! ik ben hier de spelleider!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #7 Gepost op: 6-08-2011, 02:22:22 »
Hind! ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline blastdragon

  • Forumlid
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #8 Gepost op: 6-09-2011, 15:31:05 »
Ik hoop dat ze via dit team ook reclame gaan maken voor de Televizierring. Lijkt me wel logisch om het zo aan elkaar te verbinden...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #9 Gepost op: 6-09-2011, 17:48:19 »
Ik ben benieuwd of Art "coach" is van dit team :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #10 Gepost op: 7-09-2011, 12:41:45 »
Wel raar dat Hind in dit team zit. Ze was 1 van de weinige die zei dat ze Wie is de Mol niet zo leuk vond om aan mee te doen en als ze nog een keer gevraagd zou worden zou ze het niet doen zei ze. Maar misschien zag mevrouw het wel als een goed opstapje om mee te doen aan Fort Boyard.
When life knocks you down, fight back!

Offline valen-el-topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de mollooten komen eraan!!!
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #11 Gepost op: 7-09-2011, 20:04:41 »
Hind! ;D
sorry, ik heb de hind niet goed meegekregen... wat was de hind ook al weer?
mond dicht! ik ben hier de spelleider!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #12 Gepost op: 12-09-2011, 20:34:58 »
Er zijn veel meer mensen die zeiden dat ze het niet nog eens zouden doen, door de heftige emoties en opdrachten.

Bovendien was Hind wél enthousiast over het programma, al was dat misschien minder duidelijk als bij bijvoorbeeld Arjen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #13 Gepost op: 13-09-2011, 00:30:23 »
Er zijn veel meer mensen die zeiden dat ze het niet nog eens zouden doen, door de heftige emoties en opdrachten.

Bovendien was Hind wél enthousiast over het programma, al was dat misschien minder duidelijk als bij bijvoorbeeld Arjen.
Ik kan mij ook herinneren dar hind niet zo enthousiast was. Niet op het moment van de opnames iig. Maar volgens mij kwam dat omdat ze niet echt een klik met iemand in de groep had.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #14 Gepost op: 13-09-2011, 00:45:31 »
Ik kan mij ook herinneren dar hind niet zo enthousiast was. Niet op het moment van de opnames iig. Maar volgens mij kwam dat omdat ze niet echt een klik met iemand in de groep had.
en dat ze ziek was, toch?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #15 Gepost op: 26-09-2011, 21:06:13 »
Super Inge ::ok:: Gewoon lekker rustig tussen de spinnen en schorpioenen rondkruipen
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2011, 21:27:23 »
Inge was top bij de spinnen/schorpioenen.
En Edo met Hind :meppen
Roeland ook top!


Tja en dan verknal je het bij de munten!!!!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2011, 21:27:38 »
Blijft genieten met Hind.
The British are not impressed.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #18 Gepost op: 26-09-2011, 21:33:09 »
Vond dit de leukste aflevering tot nu toe. ::jaja:: 8)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Team 2 - Wie Is De Mol
« Reactie #19 Gepost op: 26-09-2011, 21:44:21 »
Jammre dat ze verloren hebben, en dat terwijl ze zo goed bezig waren. Had wel een beetje een molgevoel hoor ::rofl:
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!